Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

pezsgőfiesta 7 órája © 19365

Szia!

A mi 2002-es 1.4-es benzines Fiestánk hasonló jelenséget produkált, leállt állandóan és nem tudta tartani az alapjáratát,fel-le ment a fordulat aztán lefulladt!Az egyik gyújtótrafója volt szar neki, csere után helyreállt az alapjárata!

Előzmény: Fiesta44 (19360)
Fiesta44 4 napja © 19364

Mai tapasztalat az alapjárattal kapcsolatban:

reggeli indításnál gondoltam kivárom, hogyan változik az alapjáratom, indítás után kb.1300-as fordulat, majd szép lassan ahogy melegszik kúszik lefelé kb 4 perc alatt 800-ra, amíg ment lefelé, a gézpedáltól apró kattanaás hallatszik időnként és akkor a mutató kb. 1 mm mozog a kattanással egyidőben.

Milyen kapcsoló van a gázpedál környékén ami befolyásolhatja az alapjáratot?

ja és az is érdekes, hogy ha csak úgy simán felpörgetem 5-6 ezerre a fordulatot, akkor nem áll le a motor??

Fiesta44 5 napja © 19363

Szia! Ebben nincs alapjárati motor, ezért arra nem gyanakodtunk. A csöveket át fogom nézetni, illetve az a főtengely jeladót is mondom majd a szerelőnek. Eddig valóban vitrinben tartották, lehet jobban jártam volna ha használják is és akkor nem lenne ez a szívatós probléma:-(

Egyébként olyan a kicsike, mintha új lenne:-)

Előzmény: mevet (19361)
-peter 5 napja © 19362
a siófoki nagy autóbontó félelmetesen drágán adja az alkatrészeket, nézzen körbe máshol mennyi.
javaslom a vecsési bontót.
( Fordozó )
Előzmény: mevet (19361)
mevet 5 napja Creative Commons License 19361

Szerintem nem fojtószelep lesz. Én inkább a klasszikus alapjárati motorra (alapjárati pótlevegő motor) tippelnék.

Nem ismerem a 2002-es fiestát, de a net szerint talán ilyesféle lehet benne:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_fiesta_vi_alapjarati_motor_1_3_2002_2005_1959376829.html

 

Nem biztos, hogy egyből cserélni kell, elég szokott lenni neki egy alapos pucolás.

Bár én inkább ezt a fajtát ismerem testközelből (ennél működik a pucolás):

 

Illetve átnézném még a csöveket, illesztéseket, nem szív-e false levegőt valahol.

 

A másik tippem a főtengelyen lévő jeladó lett volna, de azt mondod nincs hibakód (persze ettől még azért ez is lehet).

 

ui: 12 éves autó 42e km-rel? Vitrinben tartjátok? :)

 

 

Előzmény: Fiesta44 (19360)
Fiesta44 6 napja © 19360

Hali!

Új vagyok itt, segítséget szeretnék kérni, alábbi hibával kapcsolatban (2002 1,4-es benzines fiesta 42.000KM):

Kihúzatás után 4-6 ezres fordulatig, majd kuplung benyom, esteleg fékezés is, kanyarodás miatt leesik a fordulat 500-alá és leáll a masina!

 

a fent leírtakkal bármikor elő jön a hiba, de a bosszantó, hogy néha már 3 ezres forduéatnál is teljesen váratlanul.

Fojtószelep tisztítás meg volt, gyertya csere meg volt, üzemanyag nyomoásmérés szintén pedálkapcsolók szintén, cseréltem fojtósdzelepet (igaz bontottat kettőt is), de a hiba még mindig fenn áll. híbakód nincs:-(

 

Ha valakinek volt hasonló jelenség, szívesen olvasnám a megoldást, vagy olyan infó is jól jönne, hol tudok 130.000-nél olcsóbban venni új  (vagy garantáltan jó) fojtószelepet, ilyet keresnék:

ebédfuti aug. 14. © 19359

a 68.000 km szerintem igazán nem sok. Enyém is 2005 évj, 120.000 körül járok. láncnak semmi baja:)

Előzmény: ebédfuti (19358)
ebédfuti aug. 14. © 19358

Szia!  Ha 1,3, akkor láncos motor, nem szíjas. akkor cseréld a láncot, ha zörög. Előírás azt hiszem 10 év. Az, hogy a láncon kívül kell-e valamit cserélni, szerintem megbontáskor kiderül.....

Előzmény: Gyulus111 (19356)
-peter aug. 11. © 19357
itt nagyobb a pörgés:

http://fordfiestaklub.hu/forum/index.php
Előzmény: Gyulus111 (19356)
Gyulus111 aug. 10. © 19356

Helló sporik!

 

Eddig nem sok segitséget kaptam tőletek, de még egyszer próbálkozok! 1.3-as 2005-ös fiestám van 68000km-el mikor cseréljem a vezérlés alkatrészeit?

 

Köszi. ha van aki tippet ad!

csomicsabi júl. 29. © 19355

Sziasztok!

 

A következő rejtélyes váltó problémám van. Kíváncsi vagyok, találkozott-e már valaki ilyennel.

Zsír új, 2014-es Fiesta EcoBoost. Az átvételtől kezdve, teljesen véletlenszerűen előjön az alábbi váltó probléma: amikor 3-4-5-hátramenet fokozatokból akarom kapcsolni az 1 vagy 2 fokozatokat akkor a váltókar megakad a 3-4 fokozatok előtt üresben, és nem lehet kitolni balra az 1-2 fokozatokhoz. Ilyenkor az szokott segíteni, hogy kapcsolni kell 3-as 4-es sebességeket ide-oda, aztán előbb-utóbb engedi kitolni üresben az 1-2 sebességekig.

Természetesen visszavittem azonnal szervízbe, de nem találták meg a hiba okát, és nem is tudtuk előcsalni az akadást. Az a baj, hogy teljesen véletlenszerűen jelentkezik: időnként nem jön elő több száz kilométeren át, időnként meg minden harmadik kanyarnál beakad. Még nem jöttem rá hogyan lehet előhozni szándékosan, pedig ez kellene a szervízeléshez.

Valakinek ötlet?

McKane1988 júl. 29. © 19354

lenne egy nem teljesen műszaki kérdésem.. 
ugye az autóban van egy elakadásjelző,egy elsősegélyláda, vontatókötél ( hátha... :-)  ),plusz egy dobozban izzók. És még lett bele téve egy poroltó.
A kérdés az lenne,hogy ezeket hova tudnám elrakni hátul,hogy ne utazzanak a kanyarral eggyütt  ? Ugye a pótkerék karosszérián kívül van,jobb oldalt meg csak az emelő fér el.. 

( A kalaptartót nem ér nézni, előző tulaj gányolta össze így... :((    ) 

 

 

 

 

 

Gindex júl. 28. © 19353

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Vásároltam egy Fiesta 1.4TDCi sérülten.

Klíma részéhez szeretnék segítséget ha tudna valaki ajánlani olyan szakit aki a elektromos kábelezésben otthon lenne.

Köszönöm

Tom Ace júl. 27. © 19352

Megérkezett, tökéletes lesz!
Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: osereg (19351)
osereg júl. 27. © 19351

Email-ben elküldtem.

Előzmény: Tom Ace (19311)
osereg júl. 27. © 19350

Elküldtem mail-ben.

 

 

trafo2000 júl. 26. © 19349

Ezt csinálta a régebbi fiesta,nem volt megkopva a kuplung csak megégve.Egy idő után elmaradt a dolog.

Előzmény: osereg (19345)
trafo2000 júl. 26. © 19348

Nem emel ki a kuplung rendesen,kopott lehet már.

Előzmény: McKane1988 (19341)
trafo2000 júl. 26. © 19347

Indítás után pár másodpercig világít még a kontroll lámpa.Ha nem világít,ott valami nem kerek.

Előzmény: azurhangya (19343)
McKane1988 júl. 26. © 19346

én is hasonló problémával ( is ) vittem el szerdán szerelőhöz, még nem jött vissza a kocsi,kíváncsi vagyok... amugy itt írtam róla : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131059067&t=9102348 

Előzmény: osereg (19345)
osereg júl. 26. © 19345

Sziasztok!

 

Lehet hogy már valaki kérdezte de nem találtam. 2007-es fiesta 1,4 tdci. 180000km. Az utóbbi idöben 2-3 hónapja tapasztalom, hogy néha, sebváltás után (kicsit csúsztatáskor) hallató egy féknyikorgáshoz hasonló hang. Gondolhatok kuplungtárcsa kopásra? Mennyire sürgős a javítása, mert most kéne hosszabb útra mennem. Bevállalhatom?

 

Előre is köszönöm a választ!

ZnagyT júl. 25. © 19344

Sziasztok!
2003-as Fiestámban manuális klíma van.A napokban felhívták rá a figyelmem hogy a klíma hangosan kattog.( a belső térben nem hallatszik én ezért nem vettem észre eddig) A kattanás a bekapcsolást követően és a váltások után hallatszik.A szerelőm szerint nincs probléma.Más is tapasztalt hasonlókat?

azurhangya júl. 25. © 19343

Üdv Mindenkinek,

 

Egy fiestát tervezek megvenni. 98as.

Azt szeretném tudni, hogy ha van valakinek ilyesmi kocsija, hogy a légzsák visszajelzője nem villan fel beindításkor? Ezen ugyanis nem láttam. Az ABS felvillan és elalszik. De azért két légzsák van a kocsiban, jó lenne tudni, hogy tényleg benne van-e.

Esetleg más mód annak ellenőrzésére, hogy megvannak (mármint az ütközésen kívül :-)) ?

-peter júl. 20. © 19342

első körben próbálj meg egy olajcserét.

Előzmény: McKane1988 (19341)
McKane1988 júl. 20. © 19341

Mostanában vettem észre hogy a 98-as Fiestámban a váltó kicsit hangosabb lett.. Tehát,hogy néhanéha nagyot kattan ha kiteszem egyesbe,kettesbe,hármasba és négyesbe.. Ötödikbe váltásnál nem csinálja. 
Hátramenetben meg sokkalta hangosabban szószerint recseg... 
Vagy ez ilyenkor,melegben szokványos ? hangsúlyozom,nem mindig csinálja, valamikor fél napig ilyen,aztán semmi pár napig,majd ismét előjön.. 
Olajcsere kellene,vagy kezd meghalni a kuplung/váltó ? 

steve1000000 júl. 17. © 19340

Már, hogyne boldogulna. Egy normálisabb kulcsmásolós 1 perc alatt újra programozza. Választhatsz bicska kulcsot vagy simát. Az imo meg úgy van a tetejébe integrálva a kulcsnak mint egy sd kártya a számítógépbe. Normál kulccsal tavaly 14eFt volt a klónozás, bicskával egy 20-as lett volna, de állítólag van olcsóbban is...

Előzmény: ebédfuti (19332)
-peter júl. 11. © 19339

:)) Nembaj.

sokat olvasom Novoth Tibi cikkeit....

 

Előzmény: [nexus] (19337)
gadus júl. 9. © 19338

Hát nem tudom.Az előző corsámnak a gyári előírás szerinti cseréje 15e km,vagy 2 év.A második vezérlés cserénél (54 ekm-nél,megemlítette a szerelő hogy hagyjam a gyári előírást és cseréljek nyugodtan évente vagy 10e-ként,mivel az enyém előtti típusnál(ua.csak faceliftes ) még 10e volt az előírás.Csak hát ugye a tervezett avulás...

[nexus] júl. 9. © 19337

Ennél az új Castrol 5W-30 A5 Magnatec olajnál (és éppen ezért lett kifejlesztve) már elég a két évenkénti csere vagy a 30 ezer Km.

 

Előzmény: -peter (19336)
-peter júl. 9. © 19336

köszi.

Én évente cserélek olajat.

vagy 20ezernél.

amelyik előbb teljesül.

 

Előzmény: [nexus] (19335)
_gaq.push(["_setCustomVar", 5, "Status", "anonymous", 2]); _gaq.push(["_setCustomVar", 1, "Level-1", "Kozlekedes", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 2, "Level-2", "TotalCar_-_auto", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 3, "Level-3", "Ford_Fiesta", 3]);