Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
csigabiga007 8 órája Creative Commons License 19421

Sziasztok !

 

Köszi az ötleteket! Végül sikerült megoldanom a problémát. Gondoltam mivel tanulságos ezért megosztom !

Szóval , néhány bejegyzéssel korábban már leírtam, hogy alapjárati gondjaim voltak, illetve a fordulat nehezen esett vissza. A megoldás teljesen véletlen jött, szóval a klímának a nyomáskapcsolójáról az egyik vezeték le volt szakadva, és ez okozta az egész anomáliát ! 

 

Üdv.: Csiga

rakosl28 29 órája Creative Commons License 19420

Köszönöm a segítséget!

 

Hát, próba szerencse alapon (józan paraszti ész) cserélem a pedál munkahengerét, sehol egy csöpp folyadék, nem is hiányzik a tartályból sem , és mégis ujra fellevegősödik a drága:(

trafo2000 1 napja Creative Commons License 19419

Légtömegmérővel óvatosan,a két lyukas torx csavart kitekered,kiemeled a helyéről,látsz két ellenállást,azokat féktisztítóval fújd le,de ne érj hozzájuk.

Előzmény: csigabiga007 (19418)
csigabiga007 1 napja Creative Commons License 19418

köszönöm

 

Előzmény: trafo2000 (19416)
-peter 2 napja Creative Commons License 19417
műanyag tartály vagy a gumicső repedt.
de a fékcsövön is lehet kicsike lik...
nem lesz egyszerű megtalálni.
Előzmény: rakosl28 (19414)
trafo2000 2 napja Creative Commons License 19416

Fojtószelepház és a légtömegmérő tisztítása szokott segíteni.

Előzmény: csigabiga007 (19415)
csigabiga007 2 napja Creative Commons License 19415

Sziasztok! 

 

Volna egy kérdésem, azaz igazából több is !

egy 98' as Mazda 121 1,25  autóm van (Fiesta MK4 1.25 zetec) 

az a gondom vele hogy az alapjáratom olyan 1000 körül mocorog, ha felpörgetem, akkor 1500 viszonylag gyorsan esik vissza, de ott megáll kicsit majd szép lassan kezd lemenni ismét 1000 körülire. Illetve ha rá van dugva a VSS szenzor akkor menet közben kinyomott kuplungnál akár 3000 ig is felpörgeti a motort.

Kiolvasáskor a fojtószelep állás érzékelő 17,6% ot mutat alapjáraton - ez normális ?

A klíma viszont szakasosan de eléggé leterheli a motor

Az autó normálisan indul, nem füstöl megy szépen. Fogyasztása vegyesbe olyan 7liter.

Gyertyákba 5000km van , olajban, szűrőkben szintén !

vákuumcsöveket néztem, a kartergáz szellőzőcsöve illetve a szelep cserélve, alapjárati motor cserélve, MAF szenzort kitakarítottam!

Hibát nem ír a rendszer !

 

Ha valakinek van 5lete ne tartsa magában !

 

Előre is köszönöm ! 

 

rakosl28 2 napja Creative Commons License 19414

Köszönöm, szépen!

 

Levegős volt a rendszer az talált, vagyis lassan levegősödik, de nem tudom még mitől, teljesen száraz mindenhol.

Még azt megpróbálom, hogy lecserélem a teljes fékfolyadékot, bár azt érdekesnek találom, hogy a fék közben hibátlanul működik.

 

trafo2000 3 napja Creative Commons License 19413

Pedál munkahenger csere.

Előzmény: rakosl28 (19407)
-peter 6 napja Creative Commons License 19412

Offos autómon a kuplung olajtartályt a főmunkahengerrel összekötő gumicső belül szétmállott és akadozott tőle a kuplungozás, annyira, hogy 1 és rükibe csak álló motor mellett lehetett berakni.

jól megszivatott a gumicső.. szóval akár ilyen "kis" hiba is okozhat ilyet, utána kell járni mi a gond.

de levegősödésre tippelnék én is.

Előzmény: ebédfuti (19409)
1.bendeguz 6 napja Creative Commons License 19411

ne méregess ,cserélj . ha most szarakodik akkor minusz 5 fokban tuti nem ülsz autóba .

 

aksi átka hogy mutat 13 v ot de amper szinte a béka segge alatt.

Előzmény: Algopiryn (19405)
1.bendeguz 6 napja Creative Commons License 19410

kuplung munkahenger . de ellenőrizd le az autód alatt nincs e olaj csepegés . mert ha van az akkor hidraulikus kinyomó cserét jelent.

 

nekem van eladó munkahengerem.

 

1.bendeguz kukac citromail.hu

Előzmény: rakosl28 (19407)
ebédfuti 2014.12.10 Creative Commons License 19409

Úgy tudom, hidraulikus a kuplung..... mintha a fékfolyadékot használná, akörül érdemes szétnézni..

 

Előzmény: rakosl28 (19407)
csakb 2014.12.09 Creative Commons License 19408

Köszi szépen!

Nálunk sajnos egyik ilyen bolt sem játszik. Van ugyan mindkettő, de olyan szerény kínálattal, hogy ha véletlenül van is ilyen cucc épp, akkor is csak 1-2 db, és azonnal elviszik. Nekem még soha nem volt szerencsém. :(

 

Van viszont egy ilyen automata töltőm 12 V-os zselés akkuhoz: http://motor-akkumulator.hu/akkumulator-toltk/141-akkumulator-tolt.html 

Ugyan csak 800 mA-es, de ez nem elégséges ilyen kis töltögetéshez?

 

Előzmény: -peter (19406)
rakosl28 2014.12.09 Creative Commons License 19407

Sziasztok! Segitsegeteket szeretnem kerni 2002-es,1.3-as benzines Fiestammal kapcsolatban. Kuplungja rosszalkodik,reggelente mikor beinditom,a fel pedalutat uresen teszi meg. Amikor felpumpalom,felkemenyedik es mukodik rendesen. Ebbol gondolom hogy levegos. Viszont hosszu autopaßyaszakasz utan egyaltalan nem tudok sebesseget valtani,a pedal csak uresen jar. Ha elszik egyet,kezdi elolrol reggel. Nem tudom mi baja lehet,ezert szeretnem a segitsegeteket kerni. Elore is koszonom!

-peter 2014.12.09 Creative Commons License 19406

Lidl , Aldi akciós termékei között szokott lenni kb 4000Ft körüli áron autóstöltő.

2-3A körüli árammal tölt, de intelligens töltő, rajta hagyhatod 1-2 napig is akár, szépen feltölti az akkut.

Én a múlthéten akasztottam 24 órás töltésre mindkét járgányunk akkumlátorait, nem árt ha a tél elején feltöltjük őket.

Előzmény: csakb (19403)
Algopiryn 2014.12.09 Creative Commons License 19405

Megjártam közben a szervizt, hibát nem találtak, végül ők is az akksit nézték meg, kimérték és eléggé a határon mozog.

Majd feltöltöm és meglátjuk mi lesz. 

 

Az tény, hogy nagyrészt városon belül használom rövid utakra (gyerek ovi, asszony munkahely, én munkahely)

 

Xebulon 2014.12.09 Creative Commons License 19404

Egy év alatt is ki lehet nyírni egy akksit, ha sokáig vagy többször mélykisütésbe viszed.

Azaz ha nagyon lemerül, akkor már károsodik az akkumulátor.

Ehhez az is elég, ha nem használod és valami fogyasztó (riasztó) lemeríti egy 2-3 hét alatt.

Érdekes, hogy külső mérésre ekkor nem mutat hibát, kb. 12-13 V a feszültsége, és töltésnél is mérhető 14V.

Viszont ha terheled indításnál, akkor nagyon hamar leesik a feszültség 10-11V-ra, ami zavarja a gépkocsi elektronikát (kattognak a relék, komputer törlödik vagy hibákat dob), ráadásul lassabban is forog az önindító, amely miatt még nehezebb indul a motor.

Előzmény: Algopiryn (19398)
csakb 2014.12.09 Creative Commons License 19403

Tettem egy 40 km-es kört, azóta pöcc-röff, minden csodásan működik, a hangszóró sem dobban.

Ezentúl hosszabb útvonalakon járok, amikor menni kell.

 

Köszi még egyszer!

Előzmény: -peter (19401)
csakb 2014.12.09 Creative Commons License 19402

Köszi! Pont ilyesmin gondolkodtam még. Persze töltőm sincs, de délután megyek egy nagy kört a város körül. Az utóbbi időben elég keveset jártam a géppel, és akkor is csak 3-4 km-eket.

Előzmény: -peter (19401)
-peter 2014.12.09 Creative Commons License 19401
tedd töltőre, hátha segit rajta.
Előzmény: csakb (19400)
csakb 2014.12.09 Creative Commons License 19400

Hopsz, most olvasom, hogy Algopyrin eléggé hasonló problémát írt le pár hsz-szel ezelőtt (mínusz hangszóró dobbanás)...

Az akkut két éve cseréltem, egy gondozásmentes Bosch.

Előzmény: csakb (19399)
csakb 2014.12.09 Creative Commons License 19399

Sziasztok!

 

Egy 2006-os Fiestám van, tegnap vettem észre, hogy indításkor a hangszórók dobbannak egy nagyot (gyári szett van benne), valamint mintha az elektronika is kicsit lassabban térne magához, a műszerfalon a kontrollámpák úgy 2-3 mp-ig égnek, a mutatók meg alapállásban ugyaneddig. Korábban mintha ez gyorsabban lefutott volna.

Szerintetek minek vérzik a torka, és mennyire lehet sürgős a szerviz?

 

 

Algopiryn 2014.12.08 Creative Commons License 19398

trafo2000 és Gyulus111

 

Köszönöm a válaszokat, előző autóm csinált hasonlót, csak ennél, egy éves révén nem feltételeztem.

Most éppen a szervizben van ismét, reggel vakarták a fejüket, hogy ilyen problémával még nem találkoztak.

 

Kíváncsi vagyok mit találnak...

 

trafo2000 2014.12.08 Creative Commons License 19397

1,6 benzin,MK1 Focus pont ezt csinálta,akksi csere megoldotta.

Előzmény: Algopiryn (19394)
Gyulus111 2014.12.06 Creative Commons License 19396

Az én autóm kb7 évesen csinált hasonlót! Inditáskor minden lenullázott majd pár másodperc után beálltak a müszerek a valós állásra! A bajt az akksi okozta! Inditáskor  10 volt alá esett a feszültség és ez volt a baj! A szervizben bemérték az akksit és a töltést, minden jó volt! Érdekes módon egy szerelő barátom javaslatára cseréltem akksit, és a gond elmult! Ennyit a szervizről!

Előzmény: Algopiryn (19394)
Padre540 2014.12.02 Creative Commons License 19395

Sziasztok!

Ford Fiesta Van,2006,1.4TDCI.

Rövid időn belül a 3. fűtés ellenállást eszi meg.2 Hella,az utolsó gyári volt.1-2-es fokozaton cicereg a motor.

Mi lehet a gondja?

Köszönöm!

Algopiryn 2014.12.02 Creative Commons License 19394

Üdv!

 

 

Van valami ötletetek az alábbi problémára?

 

1 éves Fiesta, az utóbbi hetekben a következőt produkálja:

Kulcs behelyezése és elfordítása után, de még indítás előtt a mutatók szépen beállnak,

majd a gyújtás ráadásakor minden mutató (fordulatszám, benzin, sebesség) lemegy a nulla alá, ott remeg 1-2mp-ig,

majd visszaáll normál helyzetbe és onnantól semmi gond. Ugyanakkor az átlagfogyasztás mérő nullázza magát.

 

Voltam már vele a szervizben, nem rögzít hibát a számítógép, nem láttak kontakthibát, stb.

Csináltak egy szoftverfrissítést, de nem oldódott meg  a probléma. 

 

Az a helyzet, hogy nem minden indításnál fordul elő, amikor ők próbálták éppen nem csinálta.

Jövő héten viszem vissza, már csináltam egy videófelvételt is róla, ha esetleg nem hinnék el...

 

Találkozott már valaki hasonlóval?

 

(amúgy kezd kiakasztani a helyi ford szerviz, átlagban 3x kell odavinnem egy problémával az autót mire csinálnak valamit... Érdekes, mikor megvettem, akkor minden simán ment.)

-peter 2014.11.11 Creative Commons License 19393

kapott új izzókat télre a Fiesta. Egyelőre csak a 60/55-öst merem berakni :)

 

 

 

szunyog188 2014.11.03 Creative Commons License 19392

Sziasztok!

 

Ford Fiesta 2014 Titanium autómon cseréltem felnit+téli gumit, viszont a keréknyomás ellenőrző szenzor a gyári felnin maradt. Most folyamatosan jelez a műszerfalon a visszajelző lámpa, hogy nem található szenzor. Első kérdésem az lenne, hogy van-e bármi hatással ez (azon kívül, hogy folyamatosan világít a vissza jelző lámpa)? Lehet-e esetleg helyettesíteni valamivel pl.: létezik-e olyan, hogy szelepsapka amibe szenzor van?