Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 19530

Az a csavar, a lengéscsillapító vége. Amikor eljön az idő, hogy lengéscsillapítót cserélj (persze toronycsapágyakkal együtt) A frissen beszerelt alkatrészt kezeld le pl szilikonzsírral. nekem pár éve volt cserélve, a víz megáll sajnos, de rozsda nincs.

 

ui. a kasznira nem megy át:)

Előzmény: Rapier83 (19529)
Rapier83 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 19529

Sziasztok!

 

Előre is elnézést, ha következő kérdésre itt a válasz már a fórumon, de annyira sok a bejegyzés, hogy lehetetlennek érzem mindet végigolvasni....:/ Szóval, nem vagyok egy műszaki zseni (sőt...:P), de megpróbálom érthetően leírni a problémát. Van egy 2006-os Fiestám, ami egy szuper kis autó, de van vele egy olyan probléma, hogy a bal oldalon a morotérben a lengéscsillapítót(?) tartó fém részbe (mint egy tányér olyan felülről) esőben rendszeresen befolyik a víz, és szépen meg is áll benne, amitől a közepén lévő csavar (ez tarthatja a lengéscsillapítót) szépen berozsdásodott. A szervízbe (Ford Petrányi) annyit mondtak rá, hogy ezt a csavart magában nem lehet cserélni (...?), és csak valami zsír szerű cuccal lekenték, hogy ne érje víz közvetlenül, de attól tartok, hogy ha ez a rozsdás csavar benne marad, akkor egy idő után a rozsda átterjed a kasztnira is, amit mindenképp szeretnék elkerülni.

A kérdésem az lenne, hogy vajon igazuk van-e, és tényleg csak egyben lehet cserélni az egészet, vagy lehet külön csavart is kapni hozzá valahol, illetve Pesten tudtok-e egy jó szerelőt ajánlani, aki ezt ki is cseréli? Illetve egyáltalán tipp arra, hogyan folyhat ott be a víz, mert sérülés az autón nem volt, szerintem semmi gyári alkatrész nem hiányzik róla. Ez valami konstrukciós hiba? Ki lehet valahogy küszöbölni?

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Tamás

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.29 0 0 19528

köszönöm:) Megnézem!

Előzmény: -peter (19527)
-peter Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19527
Miskolc, József Attila u. 82
opel sajó
3000/db áron polirozza de ebben már benne van az uv álló lakkozás is. jól dolgozik...
uv réteg nélkül olcsóbb de uv lakk nélkül mi értelme?
Előzmény: ebédfuti (19525)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19526

én próbáltam polírozni, úgy látszik, a mikrorepedések az anyagban vannak, s azok nem karcok. Vakarom a fejem én is, s elgondolkodtam egy lámpafóliázáson....

Előzmény: Törölt nick (19523)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19525

melyik opel?

Előzmény: -peter (19524)
-peter Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19524

nekem az Opel szalon mellett dolgozó fényezőt ajánlották Miskolcon.

hasonló helyeken te is érdeklődhetsz...

Ez a fickó nem az Opel alkalmazottja, nem a szaloné a fényezőműhely, csak közvetlenül egymás mellett vannak az épületek.

Előzmény: Törölt nick (19523)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19523

Mallik le a lakkreteg a fenyszoroimrol, ahol nincs mar lakk ott kezd opalosodni is.

Erre van valamilyen bevett gyarkorlata itt valakinek? Gondolom polir+lakkozas megoldana, de kivel es hol csinaltassam?

potipeti1971 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 19522

Üdv. mindenkinek!

Ford Fiesta-Ka "Így csináld" javítási kézikönyvet keresnék.

Akinek van esteleg egy régebbről megmaradt példány, megvásárolnám.

Köszönöm

pothaczki.peter@gmail.com

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.23 0 0 19521

még valami..... Gyújtótrafó is lehet a ludas szerintem!

Előzmény: ebédfuti (19520)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.22 0 0 19520

lambdaszonda kimérhető. egy alapjárati motor tisztítás szerintem megoldja. Tegyél egy próbát! emelkedő alján vedd le a lábad a gázról, hagyd hogy felvigye magát. Ha ez simán megy, akkor elvileg az alapjárati motor működik.

Előzmény: Fordapuka (19519)
Fordapuka Creative Commons License 2015.07.20 0 0 19519

Sziasztok!


2005. évi 1.3-as fiestám a következővel szórakoztat: megy az ember vele 8-10 km-t, majd egy lámpánál megállva alapjáraton elkezd dadogni-remegni (mintha egy henger leállna), induláskor pedig teljesen erőtlen, de 50-100 méteren belül ismét húz rendesen. Ha sokáig hagyom dadogni (pl. egy parkolóban), akkor felgyullad a hibalámpa, szervizben ilyenkor az első lambdaszondára panaszkodik. Két-három nap múlva (napi 2 út, 2 indítás, közte sok-sok várakozás) a hibalámpa ki is alszik. 

A gyertyákat már cseréltem (amúgy is időszerű volt), a szervizben nem hajlandó produkálni a hibát, rövid próbaút után sem, az alapjárat áll úgy 800 körül, mint a ... cövek, meg sem rezzen. 


Lambdaszonda csinálhat ilyet? Vagy merre kellene keresni a hibát?

marrone10 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 19518

Sziasztok. Kinéztem egy 2001-es (mk5) 1.3-as Fiestát. Városba szaladgálós, ill. havi 1-2 alkalom vidéki útra (60km) használnám. Ugyanilyen árba (330k) lenne egy 99-es 1.0 B corsa ami elég jól felszerelt limitált (szervo, abs,4 légzsák, alu felni). Egy tesztbe nem sok jót olvastam róla.  Megkímélném a pénztárcámat, ha a fiestát választanám? Tapasztalatokat, véleményeket megköszönöm. 

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 19517

Miért? Szériahiba a potyogó díszléc?

Előzmény: ebédfuti (19516)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.19 0 0 19516

Tedd el. Előbb utóbb kelleni fog az is...

 

Előzmény: GeriSoft07 (19515)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 19515

Üdv!

Apósom Fiestájáról legutóbb autópályán a huzat lekapta a jobb hátsó ajtó ablakkeret függőleges díszcsíkot.

Rendelt újat, de véletlen az első ajtóét, amit persze a "rendkívül korrekt" ford hovány nem vett vissza, mert hogy 20e Ft alatti alkatrészt nem vesznek vissza.

Megvette a hátsó ajtóét, most itt áll ez feleslegesen.

Origi

 

Ha valakinek pont ez kellene, akkor jobb első ajtó ablak keret függőleges fekete díszcsík lenne eladó, 5.000Ft (gyári ár 9990Ft volt)

Cikkszám: 1473675 

Kriszti Polyák Creative Commons License 2015.07.05 0 0 19514

Sziasztok!

 

Holnap hét hete, hogy én is boldog Fiesta tulaj lettem :) 2010-es,1.4 tdcit vásároltam, apróbb hibákkal, karcokkal, korának megfelelő kilóméterrel, azonban eladáskor jelezték, hogy az autó állt 4 hónapot. Ez engem nem zavart, mert a próbakör alatt pöccre ment mindene, illetve két szerelő is papírral igazolta, hogy kifogástalan műszaki állapotban van. 

 

Ezen a hétvégén olyat tapasztaltunk, ami egy kicsit aggaszt, ezért kérném tapasztaltabbak segítségét. Az autòpályán , mikor először gyorsítunk, kb 100-110-nél az autó rúg egyet, mintha a motor kihagyna egy fèl másodpercre, vagy mintha valamilyen dugulás ürülne ki (figyeltük, nem kormol, tehát ezt mondjuk kilőném). Mivel nem először fogdul elő ez, kérlek segítsetek mi lehet a gond, remélem nem motorcsere lesz a vége.

Köszi, és bocsi a hosszú szövegért :)

Monpeti Creative Commons License 2015.07.01 0 0 19513

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. 2011-es 1.4 TDCI Fiestában szeretnék gázolajszűrőt cserélni. A kérdésem, hogy mire kell figyeljek azon túl, hogy lehúzogatom a vezetékeket, csatlakozókat, kicserélem a szűrőt és visszacsatlakoztatok mindent úgy, ahogy volt? Csere után kell-e légteleníteni ill. ha kell, akkor hogyan, mert kézi pumpát nem találok?

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

wwwandrewww Creative Commons License 2015.07.01 0 0 19512

Köszönöm a tippet, megpróbálok egyet szerezni.

Előzmény: trafo2000 (19510)
tajby Creative Commons License 2015.06.28 0 0 19511

Üdv,valakinek esetleg nincs véletlenül egy csatlakozos légzsák szettje 2005 fiestába.? Mert nekem csak 2 csatlakozós van.

trafo2000 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 19510

Jellemzően az a kapcsoló szokott meghalni.Egy másikat kellene megpróbálni.

Előzmény: wwwandrewww (19508)
trafo2000 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 19509

Először megtisztítanám a fojtószelepházat.Ha nem javul akkor kiolvasás.

Előzmény: Gampa (19507)
wwwandrewww Creative Commons License 2015.06.21 0 0 19508

Üdv Mindenkinek!

 

Az autó Ford KA, de mivel nagyon sok az átfedés, bátorkodom a Fiesta topicra is írni.

 

Autóvillamosság...

Jelenség: nincs tompított és fényszóró sem, utóbbi lámpája sem gyullad ki a műszerfalon.

 

Biztosítékok rendben.

A világításkar eltekerve kattan.

A kormány burkolata alatti elektromos csatlakozót levettem, visszatettem, változás semmi.

A csatlakozó kétsoros, felül 4, alul 6 vezeték van. Az alsó sorban az elsőn (fekete-narancs), a negyediken (fekete-kék) és az ötödiken (fekete-narancs) fázis van. Az összes többin test, viszont az alsó sor negyedik kábelén (kék-fehér) semmi.

Ez lehet a gond?

 

Előre is köszönöm az ötleteket!

Gampa Creative Commons License 2015.06.20 0 0 19507

Javitva,már egyáltalán nincs alapjárat! 

Gampa Creative Commons License 2015.06.20 0 0 19506

Üdv az Uraknak! Lenne egy 2004es 1.3as  Duratec fiesta ami következöt csinálja!

 

Menet közbe leáll,mikor a kuplungot kinyomom! Van hogy 2-3 hétig semmi baja,általában ritkán csinálja!

 

Ötlet?

Rocktober Creative Commons License 2015.06.17 0 0 19505

Sziasztok!1996 Ford Fiesta légzsák visszajelző folyamatosan jelez..gyujtáson,járo motorral.Ha vakaki tud segitsen !Köszönöm szépen(nem villog,csak folyamatosan világit)

wector81 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 19504

:) köszi! Csak mert az a piktogram nem festettnek tűnik, hanem amolyan áttetszőnek, ami mögött rizsszem izzó szokott lakni.

Előzmény: ebédfuti (19503)
ebédfuti Creative Commons License 2015.06.13 0 0 19503

Szerintem nem. De ha világítana, zöld lenne:)

Előzmény: wector81 (19500)
stevie-13 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 19502

Szépséges 15-ös gyári felni szett, alig használt gumikkal 2008 utáni Fiestákra...

 

 

http://www.jofogas.hu/pest/Ford_Fiesta__2008_____gyari_alufelni__alig_hasznalt_Hankook_gumikkal_30208455.htm?ma=1

 

remete004 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19501

Üdv.! Fiesta 1.3 benzines 2004 évjárat.A kuplungszerkezet törése miatt meg lett a váltó kínozva és a 2. fokozat szinkron teljesen tropára ment.-(a húgom kocsija) A bontós a váltó azonosító számát kéri,de a kocsin a szerelők nem tudják leolvasni. Valaki tippet tud adni rá,hogyan azonosíthatom be valahogy a váltót?--Alvázszám vagy  esetleg mégis leolvasható valahogy ? Például az 1.3 44kw megegyezik e az 1.3 50kw váltója? Egyáltalán az 1.3 benzines mk6 2002-2008 hány fajta váltóval szerelték?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!