Lehet hogy már valaki kérdezte de nem találtam. 2007-es fiesta 1,4 tdci. 180000km. Az utóbbi idöben 2-3 hónapja tapasztalom, hogy néha, sebváltás után (kicsit csúsztatáskor) hallató egy féknyikorgáshoz hasonló hang. Gondolhatok kuplungtárcsa kopásra? Mennyire sürgős a javítása, mert most kéne hosszabb útra mennem. Bevállalhatom?
Sziasztok! 2003-as Fiestámban manuális klíma van.A napokban felhívták rá a figyelmem hogy a klíma hangosan kattog.( a belső térben nem hallatszik én ezért nem vettem észre eddig) A kattanás a bekapcsolást követően és a váltások után hallatszik.A szerelőm szerint nincs probléma.Más is tapasztalt hasonlókat?
Azt szeretném tudni, hogy ha van valakinek ilyesmi kocsija, hogy a légzsák visszajelzője nem villan fel beindításkor? Ezen ugyanis nem láttam. Az ABS felvillan és elalszik. De azért két légzsák van a kocsiban, jó lenne tudni, hogy tényleg benne van-e.
Esetleg más mód annak ellenőrzésére, hogy megvannak (mármint az ütközésen kívül :-)) ?
Mostanában vettem észre hogy a 98-as Fiestámban a váltó kicsit hangosabb lett.. Tehát,hogy néhanéha nagyot kattan ha kiteszem egyesbe,kettesbe,hármasba és négyesbe.. Ötödikbe váltásnál nem csinálja. Hátramenetben meg sokkalta hangosabban szószerint recseg... Vagy ez ilyenkor,melegben szokványos ? hangsúlyozom,nem mindig csinálja, valamikor fél napig ilyen,aztán semmi pár napig,majd ismét előjön.. Olajcsere kellene,vagy kezd meghalni a kuplung/váltó ?
Már, hogyne boldogulna. Egy normálisabb kulcsmásolós 1 perc alatt újra programozza. Választhatsz bicska kulcsot vagy simát. Az imo meg úgy van a tetejébe integrálva a kulcsnak mint egy sd kártya a számítógépbe. Normál kulccsal tavaly 14eFt volt a klónozás, bicskával egy 20-as lett volna, de állítólag van olcsóbban is...
Hát nem tudom.Az előző corsámnak a gyári előírás szerinti cseréje 15e km,vagy 2 év.A második vezérlés cserénél (54 ekm-nél,megemlítette a szerelő hogy hagyjam a gyári előírást és cseréljek nyugodtan évente vagy 10e-ként,mivel az enyém előtti típusnál(ua.csak faceliftes ) még 10e volt az előírás.Csak hát ugye a tervezett avulás...
Ez a Castrol 5W-30 A5 Magnatec egy teljesen új fejlesztésű olaj. 2014-es megjelenéssel.
Ez már hosszított/kitolt periódusú olaj, azaz 30 ezer Km vagy 2 év amit tud. Az 1 év vagy 20 ezer Km-t a régebbi (akár) a Ford Formula F 5W30 is tudta már. Annak a minősítése: ACEA A1/B1, WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A
A Castrol 5W30 A5 minősítései és jóváhagyások: ACEA A1/B1, A5/B5 API SN/CF ILSAC GF4 Meets Ford WSS-M2C913-A/ WSS-M2C913-B/ WSS-M2C913-C/ WSS-M2C913-D.
Itt a legutóbbi Ford jóváhagyás, a WSS-M2C913-D az ami miatt már lehet a 2 év vagy 30 ezer Km De ekkor is igaz az a tétel, hogy amelyik előbb teljesül!!!
Már mindegy.Azért nem vettem daciát mert nem akartam olyan autóba ülni amit a cigányok raknak össze.Na nasze naked lehet hogy törökökkel rakatják össze a fordot:(Vagy hómókkal ha kölni:)
utána kéne járni, hogy milyen nemzetiségűek dolgoznak abban a gyárban, lehet helyileg Németben van, de török/magyar/lengyel melózik a német árának töredékéért :)))
Sziasztok! Van valakinek ötlete hogy a 2.éves szervizt hol csináltassam Pesten? Novemberben lesz esedékes de azért előre gondolkodom.Érdekelne még hogy tudnátok-e ajánlani olyan szerelőt aki ért a típushoz és nem rabló?(ha lejár a gari nem nagyon akarnám szervízbe hordani) Köszi.
Ma megvolt az egy éves szervize a fiestának. Említettem ismét a problémát. Mikor mentem érte azt mondták, hogy tettek vele több kört is, de nem tudták előidézni, rendben van az autó. Mondom persze, mert nem minden alkalommal fordul elő és akkor is csak indulásnál, hideg motorral. A válasz annyi volt, hogy akkor egyszer hagyjam náluk estére. (persze tuti, hogy akkor éppen nem fogja csinálni)
Amúgy elég nagy infláció van fordéknál, mert három hete még 30 ezret mondtak a szervizre, mára 40 lett belőle. A kérdésemre, hogy ez mégis mitől lett ennyi, a válasz az volt, hogy a kolléga másik olajjal számolt, ők meg a legmodernebb hiperszuper castrol edge olajat tették bele.
Egyszóval nem lettem okosabb az indulási problémával kapcsolatban.
Az az egy nyugtat, hogy van még bőven gari az autóra, ha rosszabbodna a helyzet akkor úgyis viszem hozzájuk.
Ha meg nagyon zavar (annyira nem) akkor tényleg otthagyom egy napra.
De az is lehet csak én csinálok ekkora ügyet belőle, az a max napi 1 kb. 6mp-es lomhaság akár bele is férhet. Lehet nem is hiba, csak "feature". :)
Remélem valaki tud segíteni!!!! :( Vettem egy 2004es 1.3 benzines fiestát ami gondol egyet és vagy nem indul vagy megáll út közben. Legelső hibakód az szívócső volt, raktak bele üzemanyagtisztító folyadékot. Utánna pár napig ment. Indításkor pörgeti a motrot de ha nem adok folyamatos gázt lefullad.Vagy ha sikerül elindítani gyenge alapjárat . Üzemanyagnyomást mértek, jó volt.Persze autószerelônél jól viselkedik, hibakódot már nem jelez. Így életveszélyes az autó :(
Ma bejelentkezem hozzájuk, aztán meglátjuk mi lesz.
Amúgy ma reggel is jelentkezett a dolog, megfigyeltem alaposabban, a motor beindítása után közvetlenül indultam, rá 1-2 mp-re elment az ereje, de akár tövig is nyomhattam a pedált, akkor sem akart jobban menni. Ez kb. 6-7 mp-ig tartott, utána magához tért. Gőzöm sincs mi lehet.
Az én szerelőm is végig lőtt rajta egy diagnosztikát amikor megvettem: semmi. Bár ez nálam jóval utána jelentkezett. Egyébként annyira nem zavaró, csak most már aggaszt mert eddig a benzinre tudtam fogni :) Ha úgy is mész és rájönnek mi a szösz, azért írd meg légy szíves hátha tanulok én is!