Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
pocegér 2014.12.03 Creative Commons License 161

Renault clio  2/2 1.6 16V. olyan gondom lenne hogy a pótkeréknél áll a víz. Hol folyhat ázhat be. vagy azt is hallottam hogy lecsapódik a pára . Lehetséges. Segítséget előre is köszönöm. András

karimax 2014.09.04 Creative Commons License 160

A gumit egyszerű cserélni.

Előzmény: György IVB (159)
György IVB 2014.09.03 Creative Commons License 159

üdv hátsó ablaktörlőt hogyan szoktátok cserélni clio-n? Vagy lehet venni direkt ilyet vagy csak magát a gumi részt.

Első ablak emelőm egy bizonyos szintnél ugrik/kattanik egyet mitől lehet? 

előre is köszi

Benke Ádám 2014.08.31 Creative Commons License 158

sziasztok! van egy olyangondom hogy van egy 12 16v cliom és menetközbe megállt gép aztirta hogy nincs főtengely jel főtengely jeladó kiletcserélve 3 fajta nem indul, kábelek átadnak és villog a motor konrol lámpa. Viszont tegnap levetem a vezérőegységet, kivettem az 1 es gyertyá viszaragtam mindent és 2 percre beindult azota megint semi, miden csatlakozó áttlet takarítva, kontakt sprézve!!!!!!! Nagyon várom a segitséget!!!!

Thomas25 2014.08.18 Creative Commons License 157

Sos!!Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni clio ügyben.

Ma egyik indìtásnál mintha erőtlen lett volna,aztán leállìtom,mondom mi a fene?Aztán a következő indítàsnál már csak szagatva indít folyamatos kulcstekerésnél,de nem indul.Valamint villog a műszerfalon a stopp,az imo,meg szinte a műszerfal világítás is.Bikáztuk nem e akksi,de nem.Mi baja lehet?

A válaszokat nagyon megköszönném!!

Airbag. 2014.02.09 Creative Commons License 156

első körben a fékfolyadék szintet ellenörizd.

Előzmény: voodoomaci (155)
voodoomaci 2014.02.09 Creative Commons License 155

Sziasztok! segítség kellene. clio-n reggelre a müszerfalon kigyuladt a stop felirat és a fék visszajelzőm ami ha zötykölős uton megyek akkor el el alszik, mi lehet a gond? másik problémám néha néha inditás után motor beindul felpörög majd fordulat leesik majdnem 0-ra dadogás, néha le is áll,majd szépen jár. És néha ingadozik az alapjárat de nem durván.Télen az autómata szivató medig kell hogy menjen mikor kellene neki leállnia, mert nekem elég sokáig pörgeti az autót.Köszi  

nick2005 2013.12.14 Creative Commons License 154

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Renault Clio II-esünk, 2003-mas. A kulcsban lemerült az elem, ezért nem működött a zár távirányítója. Az elemet kivettük, majd vettünk bele egy másikat. De hiába tettem be továbbra sem működik az ajtó nyitás zárás, pedig az elem jó, mert a led villog, ha nyomogatom a gombot. Azt tudom, hogy ilyen esetben szükséges lehet a kulcs újbóli betanítása. Ennek módja sajnos nincs benn a használati útmutatóban, és a neten sem találtam jó módszert. Azt, hogy tegyem be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, majd nyomjam 5-10 másodpercig kipróbáltam, de nem jött be. Szóval le tudja írni valaki pontosan, hogy kell betanítani a kulcsot elemcsere után? Köszi.

 

 

kriszu28 2013.12.08 Creative Commons License 153

Helló!

 

Krisztián vagyok van egy renault clioII 2002 novemberi!Olyan problémám ált elö,hogy alapjáraton nagyon ráz a váltó és harmadik sebességben elfogy az erő nem húz ugy ahoga kéne!Ha valaki találkozott már ilyesmivel kérem segitsen köszönöm elöre is!

 

Üdv Krisz

Kérészi Krisztián 2013.12.08 Creative Commons License 152

SziasztokVan nékem egy 1.4 16v techrun-om, 2002-es. A riasztó makacskodik,ha bekapcsolom hosszú sípolás,kb 6-7 máaodpercig,a 2-3 helyett. Utána vár egy picit és visit mint az állatÉrzékelők jók az ajtóba,a motortérbe is! Szerencsére garázsban áll, így a riasztó most nincs rajta. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba?(új akksi kb 2 hete)

Előre is köszönöm.

scenic(725) 2013.05.09 Creative Commons License 151

szia,

most küldtem neked egy emailt

üdv

Péter

Előzmény: RenPaul (126)
Szögi Csaba 2013.04.30 Creative Commons License 150

Kiolvasták, hogy mi okozza, hogy a környezetvédelmi (MIL) lámpa miért világít. A katalizátort ki kell cserélni. Korábbi hozzászólásban olvastam, hogy sokszor nem a katalizátor rossz, hanem a lambda vagy diag szonda. Mekkora lehet erre az esély, hogy csak ezeket kell cserélni, illetve hogyan lehetne utána járni, hogy valójában mi a rossz? A szervíz nyilván az egészet cserélné az egyszerűség és a nagyobb haszon miatt... Valamint szerintetek mennyit lehet vele így közlekedni? A hibakódot kiütötték és most nem világít a lámpa.

(Clio II 2002 1.4 16V)

 

Szögi Csaba 2013.04.29 Creative Commons License 149

Sziasztok!

2002-es 1.4 16V Clio II-m van. Az a probléma állt elő, a hétvégi kb. 70 km-es utamon, hogy elkezdett világítani a környezetvédelmi lámpa, és a vízhőmérséklet jelző elkezdett ingadozni. A normál 90 fokot soha nem lépte át, hanem ha lassítottam, városba értem, akkor visszaesett 70 fokra, majd lassan újra vissza állt a 90 fokos állásba. Igazából a környezetvédelmi lámpa világítása zavar a legjobban. A második zavaró tényező, hogy az alapjárata is ingadozik és igen alacsony, bár ebből még más probléma nem volt. Mi lehet a probléma?

 

GyusziP20 2013.04.24 Creative Commons License 148

Sziasztok!

 

2002-es Clio indításgátlás problémája miatt írok és kérném a segítségeteket. Most este még a Clioval lábán átjött hozzáma nagybátyám, mert egyre sűrűbben vannak indítási problémái. Az akkumulátor melletti biztosíték dobozban a 3 kis keskeny relé ki lett szedve, kontakt sprayvel a lábak befújkálva, majd a többedik próbálkozásra előjött a hiba. Ismerőstől kaptunk bontott reléket, aminek cserélése után sem javult meg. Ez után a gyújtáskapcsolón található adó-vevő ki lett cserélve, szintén egy bontotra, ekkor sem javult meg.

Mondhatni mind a két gyújtáskulccsal nem engedet tovább a rendszer, viszont az egyik kulccsal, kicsit lefele feszítve nem folyamatosan villágított a visszajelző led, hanem gyorsabban pulzálva, ami szintén nem a jó állapot, de akkor is eltérés.

Mi van ha mind a két gyújtáskulcs a rossza? Vagy mind a két adó-vevő is rossz? Tanácstalan vagyok mit tegyünk. A gyújtáskulcs hibáját ki lehetne zárni valahogy? Valahogy tesztelni?

 

Beeci2 2013.03.03 Creative Commons License 147

Szia! Engem is érdekelne az adalék, ha még aktuális.

 

belacsabi@gmail.com

 

Köszi.

Előzmény: RenPaul (126)
mate_s 2013.02.12 Creative Commons License 146

üdv-

én csak annyit írnák neked ha már dízelt akarsz akkor inkább a Saxo -t ajánlóm főleg ha rövid távon fogod használni-

a Clio -val csak baj lenne nekem volt benne részem sajnos a porlasztó probléma igen gyakori főleg ha előtte nem is foglalkoztak vele-

de ezt mindenki maga dönti el,h mit vesz főleg akkor ha van egy amibe beleszeret-

 

 

Előzmény: szemmelver (144)
szemmelver 2013.01.15 Creative Commons License 144

Sziasztok!

 

Autó vásárlás előtt állok, ami valószínűleg februárban fog megesni. Munkába járásra kellene, ezért diesel-t szeretnék. Nézegettem a Saxo-kat, de pont tegnap vitték el a kiszemelt áldozatot. :( Most kezdtem el nézni a Renault-kat ebből is az 1.5 dCI Clio-t. Mi a véleményetek róla? Sok helyen körülnéztem, van ahol szídják, van ahol dícsérik. A 65 lóerős és a 80 lóerős között fogyasztásilag van valami különbség? Melyiket érdemes megvenni? Ki milyen adatokat mért városban és országúton fogyasztásilag? Szerintetek egy 2003-as autónak sok a 211.000 km? (Szerintem picit sok.)

 

Minden véleményt várok!

 

Köszi, Üdv!

Krisztián Glassl 2013.01.12 Creative Commons License 143

Nagyon jó kis autó nehezen válok meg tőle, de egyeztettem vele és megengette, hogy nagyobra cseréljem!!! :-)

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_1.6_16v_dynamique-6423808

 

További jó forumozást!

 

Üdv: Krisztián

Kublaj Kán 2013.01.10 Creative Commons License 142

Én most vettem egy 2003-as 1.4 16V Clio-t...

Hasonló alapjárati ingadozás volt indításkor. Sok embert megérdeztem a probléma jellegével kapcsolatban. Itt is olvastam utánaa fórumon.

Elvittem egy autóvillamossági szerelőhöz. Kiszerelte a fojtószelepházat, kitisztította ultrahanggal....Most tökéletesen jár.

 

P.

 

Előzmény: Takiti (95)
almostsaint 2012.11.13 Creative Commons License 141

diesel

Előzmény: Airbag. (140)
Airbag. 2012.11.13 Creative Commons License 140

benzines v. diesel?

Előzmény: almostsaint (139)
almostsaint 2012.11.13 Creative Commons License 139

Sziasztok!

 

2007-es Renault Clio. Reggel még beálltam vele, délután se kép se hang. Minden világít, rádió szól, nem kerreg mint amikor az akku merült le. Szóval semmi "géphang" Szerintetek?

Köszi

mate_s 2012.10.31 Creative Commons License 138

yoko@skylc.hu

üdv yoko-

inkább ide írok- A probléma még nem szünt meg azóta sem teljesen de jobb. Ki lett cserélve az üzemanyagszürő meg a csővezeték ami megy az üzemanyagszivattyúhoz.Attól kicsit jobb lett mert a csatlakozosáoknál levegőt szívott.Most jelen hidegegben hogyan indul az autód??

B45524D N3K1 2012.08.21 Creative Commons License 137

Ha már ennyit költöttél rá, akkor egy kb. 15 ezres tétel "semmi" ... cseréld ki a kopogás érzékelőt!

Szembeállsz az autóval, akkor a motor középvonalától kicsit balra, kb a blokk közepén, talán 22-es kulcs kell rá ...

 

üdv

 

Előzmény: gizi01 (136)
gizi01 2012.06.15 Creative Commons License 136

Sziasztok4

Sürgős segítséget kérnék mert kezdem feladni. Egy 2002 1.5 dci okozza. Természetesen az izzítás lámpa 2 ezres fordulat fölött. Olvastam rengeteg hozzászólást ehhez a hibához, de egyiksem az. Sorrendbe : Lámpa kigyulladását követően számítógépes ellenőrzés- Üzenyomás probláma-porlasztócsúcsok cserélve EGR szelep kitakarítva. Jobb de a lámpa alkalmanként kigyullad. Ezt követően indítási problámák melegen egyre nehezebben indul. Porlasztócsúcs ellenőrizve javítva.Működött de nem tökéletesen. Ezután jött a lámpa kigyulladása kissé jobban kihúzattam csörgés csattogás motor jár de alig megy kék füst. Ezután turbó csere .Az autó működött, de a lámpa kigyullad. 4 villamossági szerelő tesztelte a vezetékkötegbe egy vezetéket átkötött 1 hétig megoldás volt. Porlasztócsúcsok jók résveszteség tökéletes turbó kicserélve és jött ma a hiba. Reggel hidegbe elindulva 150 km tudtam menni tökéletes. Délután 2 óra melegvan hosszúútón 110 el szépen megy. egy két előzés lámpa egyre sűrűbbem kigyullad. 20 km után húzatás szépen 2 ezernél ugrik a motor csörgés és kéken füstöl.Az autóval leáll nem indul be sen az önindító viszi semmi. 15 perc várakozás után pöcre indul és csörgésmentesen füst nélkül megy. MIt csináljak vele. Alágyújtás gondolata jár a felembe! Lehet a korom miatt felmelegszik a turbó vagy mi lehet.

Segítségeteket előre is köszönöm mivel ezek a műveletek igen sokba kerültek de legalább jó lenne, de nem.

mrpocok 2012.05.15 Creative Commons License 135

Üdvözlet!

Én is kis segítséget kérnék. 2000-res évjáratú a verda, és a fűtéskapcsolónál mintha kiégett volna egy izzó. Gondoltam kicserélem gyorsan szépen okosságosan, de két csavar kivétele után megis bukott a projekt. A konzol mocorog, lötyög, de fogalmam sincs merre jön szét vagy mi fogja még. Ilyesféle, csak a középső gomb nem van. Alul tartja 2 csavar a középkonzolhoz, de utána nemtom hogyan tovább.

Előre is köszönöm a segísséget!

Törölt nick 2012.05.11 Creative Commons License 134

Üdv az uraknak:)

Fontolgatom egy Clio vásárlását. De van pár dolog, amit szeretnék megtudni, és nem kaptam rá választ. Szóval ha megengeditek kérdeznék egyet-kettőt a típusról.

 

-Pontosan mit jelent az, hogy Tech futómű?  A Tech típusjelűek miben mások műszaki szempontból?

-Sperrdifit készít hozzá valaki? Ha igen, milyen rendszerű kapható (torsen, lamellás)? Esetleg valamelyik változatban van gyárilag?

-Melyikek a láncos motorváltozatok?

-Van esetleg olyan motorváltozat ami valamiért kerülendő a tapasztalatok alapján?

-Nem tudom, hálásak-e a benzines motorok piszkálás szempontjából? A főtengelyük 5 helyen, végig csapágyazott?

 

Volt régebben egy 1.6 16V Megane-om, annak a motorját kissé butának éreztem, kicsit traktoros érzés volt és nem igazán tetszett, nem győzött meg a teljesítménye (igaz ott a nagyobb kasznihoz volt)

 

A kétliteres gyári sportváltozatok árát kicsit sokallom, azért az adabszurdum plusz 3-400 ezer forintért már relatíve jó futóművet tudok csinálni egy autó alá (ha alkalmasak az adottságai hozzá), és nekem inkább az lenne a fontos, nem feltétlenül a 170lóerő.

 

Köszönöm a türelmet a sok kérdésért, és előre is, ha adtok tippeket, így elsőre. És közben szép lassan olvasom is a témát, az elejéről.

 

Köszi,üdv

Lariat

anonym76 2012.04.11 Creative Commons License 133

Szép napot!

 

Tudnátok nekem segíteni, hogy 2008-as 1,2-es, Renault Clio szervíz lámpát hogyan lehetne kikapcsolni?

Van valami trükk a szervízkód eléréséhez?

Köszi a segítséget előre is.

revesz01 2012.02.22 Creative Commons License 132

Üdv.!

 

 

Nem tud valaki véletlenül Clio II.-re (2003.09. havi) biztosíték tábla borítást?

mate_s 2012.02.21 Creative Commons License 131

(janiIdi)Elöször is nézd meg kb,h honnan is folyik az olaj!!!Lehet,h a turbónál,ott folyt nekem is sokáig még rá nem jöttek-