Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Ruby75 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 184

Szia.

 

Nekem is gyakorlatilag ugyan azt csinálja a dizelem mint a tied. Megpróbálok egy másik tipusú gázolajszűrőt. Viszont a kérdésem az lenne,hogy mit értesz levegő hőmérséklet jeladó alatt. Azt ami a beszívott levegő hőfokát nézi? Azt ami a légszűrő házból kivezető csövön van?

Előzmény: penge760203 (169)
Rajmund Németh Creative Commons License 2015.07.01 0 0 183

Sziasztok!!

 

Van egy Renault Clio II 1.4 RT 2000-es autóm! A következő a probléma vele: Indítás után az alapjárat felugrik 1000-1100 majd kis idő után visszaesik 750 körülire, ilyenkor elkezd rázni az autó és menet közben egy érdekes csörgő hangot hallani kigyorsításkor! Viszont a csörgő hang nem mindig hallatszik!

 

Mi lehet a probléma? köszönöm a segítséget!

Bujdosó Róbert (Mikrobi75 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 182

Szia!

Nekem az imo-val kapcsolatban egyedül ők tudtak segíteni.

http://hevederzar.hu/

 

Az ajtónyitásra javaslok egy autóvillamossági szerelőt. (hacsaknem a kulccsal van a baj.)

Előzmény: MisiD5005 (180)
jbikeforest Creative Commons License 2015.06.10 0 0 181

sziasztok,

 

Ha van itt olyan, aki penge a clio motorokban , akkor meg tudná mondani, hogy az 1.2-es 75 pacis motorba be lehet-e szerelni az 1.4-es dugattyúit és hajtókarjait? Persze úgy beszerelni, hogy működik is. :D

MisiD5005 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 180

Sziasztok! Ide is leírom, jól jönne a segítség!

 

Én nem vagyok nagy Renaultos, "csak" használom. :-)

 

2000-es évjáratú Clio II. 1,4 75LE

 

Van problémám a kulcsaimmal, mint olvasgattam, ennél a típusnál nem vagyok egyedül. :-(

 

Úgynevezett egygombos távirányítós kulcsom van amiben a kulcsban van valami kütyü, ami az indításgátlót vezérli, mint olvasgattam a hálón róla.

 

A pótkulcsot vettem elő, mert elvitte az asszony a másikat véletlenül. Nem indította be az autót, csak tekert, ekkor vettem észre, a kis piros lámpa villog, na ezzel baj van.

Szét szedtem mind a kettőt, a pótban nincs benne egy olyan kis szögletes kütyü, gondolom ezért nem indít.

Ez pótolható? Egy kódsor van a kulcsban, ez elég a pótlásához?

 

A másik probléma, egy idő óta nem működik a távirányított ajtónyitás, egyik kulccsal sem, mindkettőben villog a LED, de semmit nem csinál. Olvastam, hogy a mikrókapcsoló elromlik, de akkor nem villogna a LED, igaz? Tehát nem ez a baj.

Szerintetek mi lehet, ez újra tanítható? Kell hozzá szerviz, vagy én is megtudom csinálni itthon?

 

Előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat mindenkinek!

edelwolf Creative Commons License 2015.05.31 0 0 179

Hátha másnál is ez a gond:

 

Clio 1,5DCi 2003 egyre kevésbé akart elindulni az autó, kulcs elfordítása után izzított, de nem indítózott, csak csend.

Mindennel próbálkoztunk, 2 szerelőnél is járt, nem derült ki mi a gond, másoltattam immo-s kulcsot is, az sem segített, végül meg lett a hiba oka: a motortérben található kis relé (12V -047- 8200 263 345) volt a bűnös. Kicseréltük, majd minden rendben lett.

 

Továbbá a hátsó lámpák testpontjaival is voltak kisebb gondok, melyek miatt az index jobbra kanyarodásnál gyorsabban villogott az előírtnál, valamint néhány olyan jelzőfény is világított a műszerfalon, aminek nem kellett volna. Most már ez is rendben van.

Bujdosó Róbert (Mikrobi75 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 178

 

 

A kép lemaradt. Ez a fajta klíma kezelő.

Bujdosó Róbert (Mikrobi75 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 177

Sziasztok!

 

Valakinek volt e már a digit klímával problémája? Nekem a tünet annyi, hogy időnként nem akar hideget fújni. Teljesen mindegy, hogy hány fokra állítom, csak forró levegőt fúj. Akár klímával akár anélkül. Ilyenkor akku saru levétellel oldódik meg a probléma. Ha ez megtörtént akkor visszaáll és jól működik. Ilyenkor már az AC gomb benyomása után rendesen dolgozik a klíma is. 

Ha valakinek volt már ilyen problémája, azt megköszönném ha segítene, hogy ez mitől lehet.

 

e.r.u. Creative Commons License 2015.03.29 0 0 176

Sziasztok! 

 

Van egy 2001-es Cliom. Egyik nap menet közben leállt az autó, és nem lehetett beindítani. Szerencsémre 8e ftos baja volt. Szét voltak benne rohadva a kábelek... 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.08 0 0 175

Sziasztok, renault clio 1.5dci 2003-as, menet közben az első ablaktörlő leàll, közvetlen leállítás után nem indul csak pár percre rá, ilyenkor kattog a kormány alatt a (relé!?). Központi zár nem mindig működik. Ha nem tudom beindìtani az autót, akkor se az ablaktörlõ se az elektromos ablak nem működik. Menet közben az index se működik.

 

Nem tudjàtok mi okozhatja ezeket a hibákat?

Köszönöm!

mrluigi Creative Commons License 2015.02.24 0 0 174

Sziasztok,

 

Eladó egy eredeti Philips kazettás Renault Clio autórádió és hozzá tartozó 2 db hangszóró. Állapotuk kifogástalan, karcmentes, tökéletesen működnek. Ára: 7.000 Ft.

Érdeklődni: judit.endrodi@gmail.com

Személyesen átvehető a 13. kerületben, de postázom is.

Bujdosó Róbert (Mikrobi75 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 173

Szia!

A régi kocsinknál volt ilyen, de az nem, csak a pótkerék alatt volt hanem a hátsó ülés alatt is. Alig találtuk meg, hogy hol jön be a víz.

Csomagtartó, pótkerék, hátsóülés kiszerel... egy ember csomagtartóba befekszik, becsuk minden ajtó... :) A másik ember kívülről slaggal szépen locsolja az autót.

Az enyémnél a "C"oszlop és a tető találkozásánál ahol gyárilag valami gumis anyaggal van kihúzva a festés alatt, idővel itt hajszálvékony repedés keletkezik és szépen becsurog a víz.

Megtakarítottuk és fbs-el kihúztuk és megszünt a víz.

Előzmény: Break 307 (172)
Break 307 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 172
Helló mindenkinek tapasztalt már valaki olyat hogy nedvesedés vizesedés a pótkerék tartóban.Köszönöm a válaszokat.
Banndyta1018 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 171

Én is tapasztaltam hasonlót! Bár ha már kellőképpen bemelegedett a motor, akkor nálam már nem volt jellemző. Induláskor hideg időben viszont nagyon gyakori volt ez a jelenség. Amikor nyomtam egy gázfröccsöt, egyszerűen meghalt, erőtlenül leállt a motor... A szerelőm egyből a szivatót szabályozó hőgombára gyanakodott, aminek cseréje után egyből megoldódott a problémám. Úgy emlékszem 10 ezer volt az ára!

Előzmény: gyilkoselmék (168)
rezso54 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 170

Hát azt a szerelőt messzire kerülném.

egyrészt ilyen hibát az életbe nem okozna más kocsin se a hidro tőke.  (legalább is VW motornál biztosan nem)

Másrész a motor nem hidro tőkés.

Nekem pont ilyen D7FG726  8szelepes van

Szelephézagot manuálisan kel beállítani.

 

Viszont kicsit hasonlót én is észrevettem, de ez független a hideg időtől.

Hideg motorral -környezeti hőmérséklet- ha nagy gázzal gyorsítok akkor az első párszáz méteren rángat egy kicsit.

Szerintem (de ez csak elmélet) hidegen sok az elégetetlen benzin vagy rosszabb a károsanyag kibocsájtás esetleg nem elég meleg még a katalizátor és  visszavesz a benzinből.

És így szabályozza le...

 

Ha üzem melegen is több 10 kilométer után is előjön akár az is lehet, hogy a katalizátor megadta magát és nem tudja hozni az Euro4-et és emiatt leszabályoz.

De ez csak egy elmélet :)

 

Előzmény: gyilkoselmék (168)
penge760203 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 169

Sziasztok nem tudom valakinek segite ez vagy tanuságos a megosztásom egy hete szenvedtem az autoval 1,5 DCI .kigyuladt a motor tulmelegedését jelzö lámpa+ hogy viz van a gázolajszüröben és a stop lámpa.A gázpedál felengedése után elaludtak a lámpák de amint megint gázt adtam ujra jött a jelenség egy idö után és megtorpant az auto.Volt egy gagyi Alcos gázolaj szüröm és proba üzemre felraktam azt .És csodák csodálya vége lett minden ijen hibának egy kicsit alapjárat nem olyan volt mint szeretem volna de megjavult az auto . Elmentem egy szervizbe ahol megálapitoták hogy a levegö hömérséklet jelado a motornál nem jó ott a vezeték volt a bünös .Megforasztoták gázolajszüröt cseréltek  és az auto ugy megy ahogy az elövan irva .Remélem ezzel segitetem nektek.amikor tavaly megvettem az autot két tubus xado gélt raktam bele azota oramű pontoságal megy .Ajánlom mindenkinek a Xado.hu oldalt.

gyilkoselmék Creative Commons License 2015.01.21 0 0 168

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni valakitől,aki ért a Clio II-höz. A hideg idő beálltával az autónak néha elfogy az ereje induláskor,vagy menet közben,majd hirtelen ismét húz rendesen. Villamos hibát nem találtak nála,viszont egy szerelő szerint a hengerfejben levő szelepvezérlő hidrotőkék a hibásak. Elmentem hát,hogy felmérjem mennyibe is kerül ez nekem,ott közölték velem,hogy lehet hogy nincs-is hidrotőke ezekben a motorokban. Ez egy 8 szelepes 1149cm3 benzines motor.a kódja D7FG726F411094. Ha esetleg valaki tudna okosságot mondani,azt megköszönném!! Vagy ha esetleg nem is ez a baj,akkor merre érdemes keresgélni? Köszönöm!

wittinger Creative Commons License 2015.01.20 0 0 167

Még mindig nem oldodot meg a probléma ,már ez a 3. hete   szerelönél.

Viszont motorikusan teljesen átnézve, tisztitva ultrahangal befecskendezök.

hátso  jobb lámpa panelje meg volt égve egyik lába,(tipushiba)

valahol kontak hibás lehet a kábelezéseknél.gondolom én.

viszont sok helyen olvasgattam forumokon,erre a hibára sokszor nem találtam választ,ezért részletesen le fogom írni majd !

Előzmény: gg69gg (165)
penge760203 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 166

Nekem a Thaliaban van ijen hibám én már most injektora gyanakszom soka résolajom szerintem de elviszem valahova diagnosztizálni.nekem hetente csinálja.

Előzmény: wittinger (162)
gg69gg Creative Commons License 2015.01.19 0 0 165

Szia! Problémád megoldodott????? Fiam cliojának ugyanez a tünet....Válaszodat előre is köszönöm

Előzmény: wittinger (162)
PeterMII Creative Commons License 2015.01.05 0 0 164

Pont hasonló hibám van nekem is, CLIP-es diagnosztika alapján a gázpedál jeladóm rakoncátlankodik, cserére szorul.

Előzmény: wittinger (162)
Bujdosó Róbert (Mikrobi75 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 163

Sziasztok!

 

Van egy 2-es Clio a családban... Valakinek volt e már olyan tapasztalata, hogy a külső hőmérséklet kb 10 fokkal többet mutat mint a valóság? Feltételezem, hogy a jobb oldali tükörbe épített jeladó ment tönkre... Esetleg valaki tudja e, hogy hogy kell a tükör házát szétszedni a jeladó cseréhez? Nem szeretném eltörni. :) Válaszokat előre is köszönöm. :)

wittinger Creative Commons License 2014.12.25 0 0 162

sziasztok!

 

 

A mostani problémám: Izzitógyertya izzításának jelzéseegyhe motor teljesítmény visszaséssel párhuzamosan.

Egyértelműen rázkódásra jön elő és tűnik el a jel ... De mostanában megint gyakoribb. Persze indításnál mindíg izzít időben ,hiba kod nincs az ecu-ba

 

(Gépkönyvből a jelről: 1, amikor izzít a gyertya ugye ill. 2, a jel jelenthet általános elektronikus hibát  hol ???....hm, 3, vagy vizet jelezhet a gázolaj rendszerben, amit a szürő alján egy csavar eltávolításával és visszarakásával könnyen le lehet engedni) 

 

Ha valaki találkozott ilyen hibával és megoldódott neki az irjon. (izzító gyertya, szürök,cserélve.  

Valami megoldás saját tapasztalatok vannak?

kösszi

pocegér Creative Commons License 2014.12.03 0 0 161

Renault clio  2/2 1.6 16V. olyan gondom lenne hogy a pótkeréknél áll a víz. Hol folyhat ázhat be. vagy azt is hallottam hogy lecsapódik a pára . Lehetséges. Segítséget előre is köszönöm. András

karimax Creative Commons License 2014.09.04 0 0 160

A gumit egyszerű cserélni.

Előzmény: György IVB (159)
György IVB Creative Commons License 2014.09.03 0 0 159

üdv hátsó ablaktörlőt hogyan szoktátok cserélni clio-n? Vagy lehet venni direkt ilyet vagy csak magát a gumi részt.

Első ablak emelőm egy bizonyos szintnél ugrik/kattanik egyet mitől lehet? 

előre is köszi

Benke Ádám Creative Commons License 2014.08.31 0 0 158

sziasztok! van egy olyangondom hogy van egy 12 16v cliom és menetközbe megállt gép aztirta hogy nincs főtengely jel főtengely jeladó kiletcserélve 3 fajta nem indul, kábelek átadnak és villog a motor konrol lámpa. Viszont tegnap levetem a vezérőegységet, kivettem az 1 es gyertyá viszaragtam mindent és 2 percre beindult azota megint semi, miden csatlakozó áttlet takarítva, kontakt sprézve!!!!!!! Nagyon várom a segitséget!!!!

Thomas25 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 157

Sos!!Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni clio ügyben.

Ma egyik indìtásnál mintha erőtlen lett volna,aztán leállìtom,mondom mi a fene?Aztán a következő indítàsnál már csak szagatva indít folyamatos kulcstekerésnél,de nem indul.Valamint villog a műszerfalon a stopp,az imo,meg szinte a műszerfal világítás is.Bikáztuk nem e akksi,de nem.Mi baja lehet?

A válaszokat nagyon megköszönném!!

Airbag. Creative Commons License 2014.02.09 0 0 156

első körben a fékfolyadék szintet ellenörizd.

Előzmény: voodoomaci (155)
voodoomaci Creative Commons License 2014.02.09 0 0 155

Sziasztok! segítség kellene. clio-n reggelre a müszerfalon kigyuladt a stop felirat és a fék visszajelzőm ami ha zötykölős uton megyek akkor el el alszik, mi lehet a gond? másik problémám néha néha inditás után motor beindul felpörög majd fordulat leesik majdnem 0-ra dadogás, néha le is áll,majd szépen jár. És néha ingadozik az alapjárat de nem durván.Télen az autómata szivató medig kell hogy menjen mikor kellene neki leállnia, mert nekem elég sokáig pörgeti az autót.Köszi  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!