Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Illés Mata Creative Commons License 2018.12.26 0 0 7

Pólomon Solex karburátor van, Két napi állás után csak beöntéssel indítható.Levettem a karburátor tetejét és az úszóház  üres volt.  Felöntöttem benzinnel, és két napi állás után újra üres volt az úszóház. Segítség. Hová tűnhet a benzin az úszóházból.

wecky Creative Commons License 2004.03.22 0 0 6
Hali!

Keresnék egy szakembert, aki beállítana, kitisztítana megszerelne egy elállított szamara karburátort. Mindezt lehetőleg Dél-Budán.

köszi : w

magneto Creative Commons License 2003.09.23 0 0 5
Anterist letiltották. Köszi a segítséget a nevében is!
Előzmény: Profy (4)
Profy Creative Commons License 2003.09.23 0 0 4
Anteris!
Közben megnéztem részedre 1 könyvet ha tudod kölcsönözd ki könyvtárból érdemes!Benne van minden beállítási adat és mit hogy kell csinálni!
Címe : Solex,Pierburg karburátorok 1978-tól 1992-ig
Elméletileg a Maróti könyvkereskedés forgalmazza.
Előzmény: Törőlt_nick (-)
Profy Creative Commons License 2003.09.23 0 0 3
A solex karbival én is szívtam!
Elméletileg ha a Co-csavart csavarod akkor esni kén a fordulatnak is egy kicsit!Nálam ez nem jött be!
Viszont a Co csavart nem igazán kéne bántani ha nincs gázelemző műszered!
S.Zola Creative Commons License 2003.09.21 0 0 2
Az egyes csavarral állítod a keverék mennyiségét, a kettessel pedig a minőségét szerintem. A Skodámon legalábbis így volt, mert ott is két csavar volt egymás alatt, az alsó volt a CO-csavar, a felsővel pedig a fordulatot lehetett állítani. Amúgy állítani kéne vagy csak úgy érdekel?
Előzmény: Törőlt_nick (1)
Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.21 0 0 1
hát én nem tudom...a rajz szerint gyakorlatilag két teljesen egyenértékű alapjárati rendszer dolgozik párhuzamosan. Nem látom köztük semmi különbséget. Bármelyik szabályozócsavart tekerem, változik a légtorokba ömlő előkeverék mennyisége. Ezek alapján nem értem, hogy miért az 2. csavarral állítják csak a CO-t.
Előzmény: S.Zola (0)
S.Zola Creative Commons License 2003.09.21 0 0 0
Az 1-es csavar a pótkeverék szabályozócsavar, ezzel az alapjárati fordulatszám szabályozható, ez az alapjárati keverék minőségét jelentősen nem befolyásolja. A 2-es csavarral állítod a CO-t.
Előzmény: Törőlt_nick (-)
Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.21 0 0 topiknyitó
Az alsó képen egy Solex/Pierburg 36 1B1 (OPEL KADETT E/13NB) karburátor metszeti rajza látható.

Az a gondom, hogy nem igazán stimmel nekem az alapjárati keverékképzés logikája.

Elvileg az 2. csavarral lehet beállítani a CO-t, vagyis az alapjárati keveréket. A rajzon látszik is, hogy miként jut el az alsó pillangószelep alatti belépőnyíláshoz a keverék. Ez eddig okés.

Amit nem értek, hogy mit csinál az 1.csavar, mert ha végigkövetjük a furat útját, láthatjuk, hogy gyakorlatilag ugyanaz történik, mint az alőbb tárgyalt alapjárati rendszer esetében, vagyis az úszóházba nyúló cső tetején a légfuvókával szintén szállít egy előkeveréket a pillangószelep alá, ami a mágnesszelepnél összekeveredik az előző alapjárati előkeverékkel.

Na most az a rejtély a számomra, hogy miént lehet itt belőni a CO-t, amikor - legalább is a mellékelt ábra szerint - két alapjárati rendszer adagolja a keveréket.

Valaki esetleg?


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!