nagyon koszonom tasha, sokat segitettel, mostmar sokkal jobban atlatom a helyzetet babakocsiba valo cuccok teren.:-)) hetfon korul is nezek a c&a-ban, hatha megjott mar az oszi-teli kollekcio mert eddig csak nyari dolgokat lattam.
nalunk is ez lesz, hogy hosszu setara a nagykereku kocsi, viszont varosba, bevasaralni a kiskereku, amit konnyebb kishelyen tolni es jol lehet vele kanyarodni.
ja, az összecipzárazható zsák az az elozo képen látszik, a zöldes kockás. Az olyan majdnem paplan anyagú belul és nagyon szerettuk használni, én ajánlom mindenkinek babakocsiba, foleg téli babánál
itt sincsenek ám már olyan orult hidegek, na meg -10 alatt nem visszuk ki a babát :) Bárány: igen, a mózes aljára tettem, arra ezt az összecipzárazható bundazsákot, abba a geyreket. A lábzsák nekunk nem ment rá a kocsira mózesostól, azt akkor kezdtuk el használni mikor felult Martin. Overáll: én vettem pici méretu (68ast asszem) orkán anyagost, hiba volt. Gyerek csak beleizzadt, az orkán szélvédo funkciója tök felesleges, mert a babakocsi meg a mózes azt megteszi. Amit sokat használtam:
ez C&A-ból van, szerettem, praktikus volt ebbe tenni a bébit, nem kellett a lábait belehajtogatni kezeslábasba, jó, mondjuk sál kellett a nyaka köré. Használtunk sima vastag pamut overallt is, az is jó volt. Kiskocsi: mi is vettunk egy könnyut ami mindig a csomagtartóban van és boltban, plázázni meg hazautazáskor használjuk. Viszont a környéken sétálni a Gesslein-nal megyek a mai napig, mert annak nagy a kereke. Nem tudom nálatok milyenek a terepviszonyok, de nálunk foleg télen nem lehet eltolni a kiskerekueket.
Az, legalabbis ilyen szempontbol.:-) Eleg katasztrofalis, hogy Pesten szinte keptelenseg babakocsival kozlekedni, a nagyobbakat fel sem lehet tata buszra.:-(
Nalunk nem kell felhozni szerencsere mert lent van a tarolo a foldszinten (nem is birnam felhozni a 2.-ra, lift pedig nincs), a buszok pedig olyanok, hogy nem kell emelni a kocsit hanem csak betolni az utasterbe, ahol rogton ott a babakocsinak kijelolt hely.:-) A pramette meg csak terv, siman lehet, hogy egy ev mulva, tapasztalattal a hatam mogott en is a 3,5 kilosat fogom valasztani. Most meg csak esztetikai szempontjaim vannak.:-))
Az ulest at lehet forditani, ez nalunk is szempont volt.:-)) A speedi tenyleg sokkal konnyebb, es szebb is.:-) Viszont en a korulottem latott peladak alapjan arra jutottam, hogy 1 eves koraban ugyis atkerul a gyerek egy konnyu buggy-ba (nekem nagyon tetszik a pp pramette), addig pedig ez a kocsi tokeletes lesz. Ha valaki viszont az egesz babakocsis idoszakot egy kocsival akarja vegig csinalni, akkor a speedi tenyleg idealis.:-)
Mi azért választottuk a speedit, mert sokkal könnyebb, mint pl a 4 kerekes quinny, plusz nagyon jól fordul.
Stabilság: Nem vagyok szakértő, de stabilsággal sose volt problémánk. Ha mindhárom kerék a földön van vagy a hátsó kettő, akkor semmi gond. Akkor lehet gáz, ha csak az első egy darab van lent, de igazából ezt igy most nem is tudom elképzelni, hogy milyen helyzetben lenne igy :-)
Puha mózes: a 4 kerekes quinny karját át lehet forditani? Mert ha nem,akkor a puha mózes, amit a sportülésre teszel, el lesz takarva tőled, és nem látod a manót (se ő téged). A kemény mózes viszont adapterrel csatlakoztatva úgy van, hogy feléd néz a baba.
Nekünk egy ugyanilyen jellegű (csak nem ilyen szép színű, egyszínű zöld) nem jött be. De szivesen eladom valakinek, ha kell. Egyszer használtuk, M. félt benne.
Koszonom a valaszokat, sokat segitett, kicsit tanacstalan az ember elso gyereknel.:-))
tasha, mozes mindenkeppen lesz, a kerdes csak az, hogy a puha legyen-e mint nalad vagy kemeny muanyag, amit hamar kino a gyerek, raadasul orult draga.:-( Azt hiszem maradok a puha mozesnel es ha jol ertem, abba jon meg a baranybor vagy egy takaro a gyerek ala, a gyerek pedig benne van a labzsakban. Mar csak azt nem tudom, hogy ilyenkor kell-e meg ra teli overal is vagy sem.:-) Lehet, hogy tulbonyolitom az ugyet, de tenyleg nem tudom.:-))
schmo, a speedi nekem is nagyon tetszik, a quinny egyik alfaja amugy, vegul azert nem azt valasztottuk mert a 4 kerekes stabilabbnak tunt, bar nem vagyok benne teljesen biztos, hogy tenylg stabilabb-e.
egy lany, en is baromi fazos vagyok, raadasul oktober vegen szuletik a baba, igy az egesz tel elottunk all, setalni mindennap szeretnek ha nem esik, szoval jo lenne a legjobb megoldast megtalalni.
Nekünk a quinny "rokona" a speedi van. Mi is sokat gondolkoztunk a hozzá tartozó mózesen, de végül megvettük (igaz, a speedi nem dönthető vizszintesig).
Nem bántam meg! 7 hónapos koráig abban tologattam, és nagyon jókat aludt benne.
nekem puha mózesom van a babakocsihoz, nagyon jó volt a minuszokban meg a szeles idoben, szerettem! Persze biztos meglehet lenni nélkule is, de Martin picinek szerette a kis kuckós helyeket, a babakocsi meg mózes nélkul hatalmas nagy. Enyém ilyen (télen még ment alá egy bárányszor is, meg a képen látható bundazsákban volt a bébi)
Egy kis segítséget/ötletet szeretnék kérni. Babakocsi vásárlás előtt állunk és nem tudunk tönteni (persze az idő még nem sürget minket). Mivel elég nagy a választék babakocsik terén, nehéz dönteni. Olyan babakocsit szeretnénk amihez tartozik hordozó is. Már ki is néztük a megfelelőt a Brendonban (ráadásul kuponnal most 15 e-et sporolnánk), ABC Design Travel Sport Travel System típus. A másik amivel szemezgetünk az pedig a Graco típusú kocsi (ez meg a megatoysban akciós ebben a hónapban).
Van már valakinek valamilyen tapasztalata ilyen babkocsi típusoknál? Vagy tudnátok más típust is ajánlani?
Hat itt is eleg dragak a babakocsik, de azert ennyire nem.:-) Persze vannak luxuskategorias kocsik szep szammal, amik akar 1000 euroba is kerulhetnek, de az ebay-en nagyon jo aron kifoghatok uj, jo minosegu, garancias babakocsik is, szerencsere.
A gessleint ismerem, persze, nezegettem en is, aztan vegul vettunk egy 4 kerekes Quinny Freestyle-t, ami ugyancsak nagyon stabil kocsi, nagy, fujhato kerekekkel (mivel hegyen lakunk ez jol fog jonni, mar latom:-)), vizszintesre dontheto sportkocsi resszel. Sajnos nincs hozza viszont mozes, most azon gondolkodom, hogy mennyire fontos vajon egy teli babanak a kemeny mozes, esetleg helyettesitheto-e egy puha hordozoval.
Ha valakinek van tapasztalata, nagyon halas lennek ha megosztana velem, eleg tanacstalan vagyok eppen.:-)
Peti a mai napig sokat babakocsizik, ő elmúlt kettő. sokszor kiszáll és járja a maga útját, de a kocsit szinte mindig visszük, mert lényegesen egyszerűbb a cuccolás úgy. ha például veszek egy dinnyét, akkor a gyerkőc tuti kiszáll és a helyére kerül a dinnye. na ezt tegnap megjátszottam kocsi nélkül, gyerekkel, mármint hogy vettem egy dinnyét. durva volt. Peti százfelé futott, a dinnyés szatyor füle majd leszakadt, ölbe akart jönni (nem a dinnye, Peti), szóval soha többé zöldségeshez babakocsi nélkül. :-))))
Érdekes, én pont fordítva gondoltam. Ez a szétment mélykocsinak még tökéletes lesz, mert csak azt a hevedert deformálta el, ami akkor tartja, ha soprkocsivá formálom, fekve tökéletes lenne még egy félévig legalább...Pont azért akarnám most elcsomagolni, mielőtt végleg szétmegy...Jó kis masszív kocsi volt.
De akkor ezt a verziót is végig gondolom!
Testvérfelálló: én úgy tudom bármely kocsira tehető, jó drága, sőt akkor is javasolják, ha egy szem gyerek van, de az aktív és nem szeret ülni. Azt hiszem a másikkocsit nem helyettesíti, mert nagy sétánál elfáradhat, akkor meg ülni kéne.
Testvérkocsi: játszótéren láttam sokszor, hogy hátul fekszik a kisbaba, elől meg nézelődik a nagybaba. Lehet hogy ez ikerkocsi volt, de nem az a klasszikus fajta, egy fekvő és egy ülő rész van benne.
Kendő-kenguru nálam kiesik majd, mert 160 centis lény vagyok, és ha lépcsőn megyek, leér a gyerek lába a földre, ha magamra kötöm :)))
Én a testvérkocsit nem, csak az ikerkocsit ismerem. De a kérdés engem is érdekel! Továbbá az is, hogy van-e lehetőség meglévő babakocsira testvérfelállót venni, azaz van-e testvérfelállóból univerezális, több babakocsitípusra felszerelhető változat?
Maggancs, Marcit ismerve nem fog sokáig babakocsizni :))) Én a helyedben vennék egy olyat amilyet a kistesónak szánsz, teljesen hátradönthetost, azt használnám Marcival tesóig. Már most olyan szépen megy az a gyerek, 1 év múlva sztem végképp elég lesz egy tesófelálló neki. A mostani esernyo meg jó lesz arra, ha apa is megy veletek, M. abban ulhet a kicsi meg a nagykocsiban.
Szerintem szoktatás kérdése is - meg persze türelemé. A keresztfiamnak két nővére van, akik ikrek. Náluk - mivel nagyon nehézkes volt a Biemme típusú (1993.!) ikerkocsi mozgatása, az volt szokás - persze mikor már tudtak jól járni -, hogy ahová csak lehetett gyalog mntek. Nagyobb távolságra persze volt autó, tehát az azért segítség, s ha valkinek nincs autója, nem nagyon lehet megoldani babakocsi nélkül, ez biztos. Egyébként a kenguru is csodákra képes, bár abban nem nagyon tud aludni a gyerek, meg a szülő gerincének is eléggé megterhelő, de 1-2 óráig biztsan ki bírják mindketten. Mi olyat vettünk, amelyikbe kétirányba ültethető a baba - azaz magamfelé, de kifelé is fordítható. Ez 3 500 Ft volt, és elég jó minőségű.
Egy másik ismerős - ahol a két baba között 16 hónap a korkülönbség - viszont ikerkocsit vett, s azt használja.
Egy szó, mint száz: szerintem ha van autó, nem létszükséglet most jobb babakocsi, de egy kenguru jól jöhet.
Maggancs: ez sok mindentől függ. Mi elég sokat mászkálunk. A nagyobbikom 2 évesen szállt ki a babakocsiból, mikor a kistesó átvette a helyet benne (nem volt testvérkocsink, mert azzal egyáltalán nem tudtam volna közlekedni). De még 2,5 évesen is, ha egész napos programunk volt, hazafelé ő ült a babakocsiban, a kicsi meg rajtam volt kendőben. Szóval szerintem megéri venni még egy kocsit.
Marci 11 hós és szétment a kocsink, jelenleg egy 4.000 forintos kikás legolcsóbb esernyőkocsit használunk.Bonyolításképp jövőre szeretnénk a tesót pociban tudni, gondolom akkor majd kell nekik dupla kocsi, csakhát kiszámíthatatlan, hogy mikor lesz aktuális... meg előre nem tologathatom a dupla kocsiban, hogy majd egyszer megtöltjük :)
Érdemes szerintetek új kocsit venni? Vagy el lehet ketyegni egy ilyen legalapabb esernyőkocsival is? Ahogy nézegettem 10-15 ezerért már jó kis sportkocsik vannak. Ha legalább 1 évig még használnánk, megérné. Két évesen még kocsiznak?
itt finneknél a 750 teljesen alapár egy babakocsira...mikor eloször mentunk körbenézni és a férjem meglátta, h amit épp nézeget, 900 euro (semmi extra, nagykereku masszív kocsi) kifordult az uzletbol és fél óráig meg sem tudott szólalni :DD úgyhogy én nagy ugyeskedve Németo-ból rendeltem egy Gesslein kocsit (ismered ezeket?) ami itt 700 euro köruli áron van, én meg megkaptam extrákkal, szállítással egyutt 540-ért.
atfordithato, ez a lenyege:) katyus uton a nagy kerek megy elol es a kicsit fixalod, varosban kis kerek megy elol es bolygositva, es nincs kulon kerek a tengerparthoz, hanem egyszeruen a kiskereket el lehet tuntetni, es a 2 nagy kereken tudod huzni a kocsit a homokban (bar ez a 3 kerekuvel is jol mukodik, a lenyeg a huzason van)
Mi egész olcsón (40 ruci) - persze mi olcsó - vettünk új babakocsit. Symbaba. Lengyel, gyakorlatolag ugyanaz, mint a Bergon, csak 15 %-kal olcsóbb. Kétfunkciós, kétirányból tolható, szúnyoghálótól kezdve minden (kosár, táska, lábzsák, szélvédő, napvédő) van rajta.
Kerekek között lehetett válogatni (felfújós, tömör vagy bolygó), mi a tömör mellett döntöttünk. Bizonyos helyzetekben jobb lett volna a bolygó, de kevésbé minőségi útakon már sok gondunk lett volna vele - más babakocsisok szerint.
A felfújós kerék - utóbb - nekem is jobbnak tűnik, bár hozzá kell tegyem, hogy a babák nem a tök sima gördülést díjazzák, hanem azt, ha rázza a popsijukat a kocsi. Erre meg jobb talán a tömör kerék. A kocsnak ugyanis van saját rugózása is, ami azért a rázkódást tompítja valamelyest. Az egyetlen gondom a kocsival, hogy az 5-ajtós Swift csomagtartójának a 85 %-át elfoglalja... Azért minden nem lehet tökéletes. :-(
Egyedi... Elég furán néz ki a pici első kerekekkel... De nem akad el a gödrökben? Vagy ezt oda tervezték, ahol nincsenek gödrök? :-) (De akkor miért kell nagy hátsó kerék?) Na nem kötözködöm :-)