Keresés

Részletes keresés

Tibbe Creative Commons License 2021.06.19 0 0 68

Döbbenet! :(

 

"Dolgozik" még ez a kutyatréner? :O meg aki ajánlotta? :(

Előzmény: JuditR (65)
Szofixx Creative Commons License 2021.04.08 0 0 67

Szép napot kívánok mindenkinek! Rövidke bemutatkozás után a véleményeteket, tanácsotokat szeretném majd kérni.

 

Egyetemi hallgató vagyok és az egyik kurzusom során a feladatunk egy saját vállalkozás kitalálása volt. Én egy kutyaiskolát álmodtam meg gyerekeknek, ahol a cél az lenne, hogy ők is tudatában legyenek, hogyan kell a házikedvencükkel helyen bánni, így a szülők is biztonságban tudhatnák a porontyokat, ha esetleg egyedül maradnak a kutyussal otthon. (Egyéb iránt terveznék kutyás túrákat, táborokat tartani.)

Evvel kapcsolatban lennék kíváncsi a meglátásaitokra, hogy mennyire tartjátok jó ötletnek (pár hasonló kutyasuli, ha jól tudom egyébként létezik), hány éves kortól támogatnátok a gyermeketek kutyasuliba való járását, illetve bármilyen egyéb tanácsot nyitott szívvel fogadnék.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

miklosjobbagy Creative Commons License 2021.02.05 0 0 66

A kölyökkutyák tanítását érdemes minél előbb elkezdeni, mégpedig saját magadnak, otthon. A kutyasuli ráér később, igazából a szocializáció miatt fontos. Vannak online kutyaoktató tanfolyamok, a profi kutyaoktatók módszerei viszont gyorsan elsajátíthatók. Ja, és nagy segítség ha beszerzel egy klikkert :-)

JuditR Creative Commons License 2018.04.13 0 0 65

Hogy a Te kutyádat ne érje bántalmazás!