Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.06 0 0 19

Űdv van egy mitsubishi lancerem 2005 évjáratú  az a gondom manuális klimám nem müködik a kompresszorom nem kap áramot még a nyomáskapcsoló sem biztositékok, relé jók volt az autó klimásnál azt mondták panel hiba ami a kapcsoló csoportban van de megnézettem müszerésszel jó a panel milyen hibája lehet még mi a véleményetek???  az autót nem rég vettem törött volt jobb elöl enyhén ott van a hütő elött egy csatlakozó ami lóg nem találom a helyét nem tudom van e köze a klimához????  köszi elöre is

Ko_ba Creative Commons License 2015.07.16 0 0 18

Abszolút laikusként lenne a következő problémám:

Ford Focus benzines  manuális klíma

Amikor nagy melegben, álló autóban elindítom a klímát egy durranás és sziszegő hang kíséretében kiereszti a gázt. Látható ahogy a motortérből száll a pára. A klímás azt mondja, hogy a kompresszorban megnő a nyomás és a rendszer nem állítja le a klímát, hanem a nyomásszabályozó szelep kinyit és elmegy a gáz. Azt azonban nem tudta megmondani hogyan lehetne segíteni a problémán. Szerinte a klíma maga tökéletesen működik valami elektromos hibára gyanakszik. Így kb. hetente lehetne töltögetni a rendszert vagy nincs klíma. Találkozott már valaki hasonló problémával? A klímás nem érti miért alakul ki a túlnyomás a rendszerben.

tnz Creative Commons License 2008.04.01 0 0 17
:-) Most néztem meg a dátumot, mikori hsz-re reagáltam.
Előzmény: tnz (16)
tnz Creative Commons License 2008.04.01 0 0 16
Bocs, de a biztosítékot nézted már? Érdemes átnézned a Skoda orrmotor topicba is.
Előzmény: Redrum (15)
Redrum Creative Commons License 2005.03.31 0 0 15

Sziasztok!

 

Egy kéréssel fordulnék hozzátok!

Nagy szükségem lenne egy fabia (2000 évjárat,  AUB motor)klima felépítési rajzra,érzékelők,kapcsolók,stb,mert a klímám azt mondta hogy NEM fog működni akármit csinálok.

Vag-com nem talált hibát,

már nézte villamos szaki,klímás de sehol semmi hiba,egyszerüen nem megy és kész!

Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni!

üdv.

Redrum

S.Zola Creative Commons License 2003.09.06 0 0 14
Azért nem indul el a klíma hidegben, mert a párologtatóban lévő hőkapcsoló nem engedi, bár 5 foknál szerintem még el kellene, hogy induljon, az enyém pl. 0.5-2 fok között kapcsol ki.
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.06 0 0 13
Enyémnek se indul el 4-5 fok alatt,de télen csak beindítom pl. (fűtött)garázsból történő kiálláskor.Biztos,hogy manuális,Swift 1,3.
Előzmény: Baliszoft (10)
Scott Creative Commons License 2003.09.04 0 0 12
http://www.diavia.hu/autoklima.html

Itt írnak a működésről.

Vasegér Creative Commons License 2003.09.04 0 0 11
az akkor nem manuális klíma
Előzmény: Baliszoft (10)
Baliszoft Creative Commons License 2003.08.26 0 0 10
En telen nem tudom bekapcsolni mert 5 fok alatt nem megy. Megsem romlik el.
Előzmény: lamella (9)
lamella Creative Commons License 2003.08.26 0 0 9
Hali!
Mondhatom télen "gyakrabban" használom a klímát mint nyáron, /kis túlzással/!
Ugyanis egy két perc alatt teljesen lepárátlanítja az ablakokat.
Az igaz, hogy télen-nyáron hetente be kell indítani!
Előzmény: S.Zola (8)
S.Zola Creative Commons License 2003.08.26 0 0 8
A manuáls klímánál egy kapcsolóval indítod a kompresszort, és egy hőkapcsoló( ami a párologtatóban van) kapcsolgatja ki-be, de van olyan is szerintem, hogy ez a hőkapcsoló állítható( mint a hűtőgépben). Nekem azt mondta a klímás, hogy télen is havonta be kell kapcsolni rövid időre, hogy a gumigyűrűk ne száradjanak ki.
Előzmény: Vasegér (-)
Zak Creative Commons License 2003.08.26 0 0 7
a fûtés radiátort is teljesen le lehet zárni, egész egyszerûen akkor ott nem vagy alig mozog a motorban keringô víz, ergo nem ad meleget az utastérbe
Előzmény: Vasegér (5)
noidea Creative Commons License 2003.08.26 0 0 6
Lehet, ezt majd megérdeklődüm, de szerintem csak akkor, ha nem múlik el a dohos szag. Most még 10 percnyi hidegfújással elmúlik.
Előzmény: Vasegér (5)
Vasegér Creative Commons License 2003.08.26 0 0 5
Úgy hallottam, hogy két külön radiátor van, egyik a fűtést a másik a hűtést szolgálja. A fűtés-radiátor télen nyáron megy csak a terelőkkel lehet lezárni. A hűtést teljesen ki lehet kikapcsolni.
FOCUS Creative Commons License 2003.08.26 0 0 4
Amit tudok és jó tanácsként mondhatok az annyi, hogy hetente 1 szer érdemes bekapcsolni minden évszakban, mivel a klíma keringtet egy pici kenőanyagot is, ami megkeni a tömítéseket meg ilyesm. Ellenkező esetben a tömítések kiszáradnak, megrepednek, ereszteni kezdenek(a kondenzvíz az más!), aztán lehet menni feltöltetni.
noidea Creative Commons License 2003.08.26 0 0 3
Nekem ilyen van, de a teljesítménye nem szabályozható (G Astra), csak a levegőkeverő, illetve a fújás erőssége. Szoktam hűtés nélkül kifúvatni, amikor nincs olyan meleg, az elején valóban kicsit dohos szaga van. Azt mondják, a legegyszerűbb, ha évente elviszem gombátlanítani. Azért szerintem télen rendesen ki fog az tisztulni, amikor majd fűtök.
Előzmény: Vasegér (2)
Vasegér Creative Commons License 2003.08.26 0 0 2
Tapasztalatok ?
Vasegér Creative Commons License 2003.08.26 0 0 1
ősszel/tavasszal: O

Nyáron: ?

knight bandit Creative Commons License 2003.08.26 0 0 0
Erre az állásra kell kapcsolni a klímát: 0
Előzmény: Vasegér (-)
Vasegér Creative Commons License 2003.08.26 0 0 topiknyitó
Ha ismeri valaki a manuális klima működését, kérem magyarázza el nekem. Továbbá, szeretnék tanácsot kérni arra vonatkozóan, hogy miként célszerű üzmeltetni azt mert sok rémtörténetet meséltek róla (bepenészedik, begombásodik, allergiát okoz). Az üzemeltetést illetően pedig hallotam olyanokat, hogy maximumon célszerű járatni és a melegevegő hozzáadásával szabáyozni a hőmérsékletet. Hallottam olyanokat is, hogy leállás előtt pár percel ki kell kapcsolni a klímát és "kifúvatni" azt. Mi az igazság?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!