Én azért adnék neki esélyt. Előző autómon a 20000 km-es vezérműszíj feszítő görgője kezdett nyikorogni. Porvédő lepattint, kimos, megzsíroz. 40000-rel később is hibátlan volt amikor eladtam.
én próbáltam a PTFE spray-t na attól még jobban beragadt utána szedtem szét és féktisztító + WD-40-el takarítottam és ha jól rémlik nem is kapott mást ez 2 éve volt
Tanácsra,segítségre lenne szükségünk.Kb 2 hónapja vettünk egy Scenic-et,eddig minden jól működött.Ma lemostuk róla az útak szutykát és a külső tükrök nem nyílanak ki teljesen csak kb 3/4-ig.Mi lehet a hiba? Egy korábban készült képem van csak róla.
vásároltam egy osram drl-t. Minde tiszta a bekötésnél csak a gyújtás pozitív pont amit nem értek micsoda ! Esetleg valaki egy kép segítségével megtudná mutatni hol találom ? Vagy melyik kábel az ?
Hozzá tudnák jutni egy színes kijelzős ( navis ) műszeregységhez. A navi tudom hogy nem működne, de a többi része igen (rádio kijelzés) ? Egyáltalán be lehet szerelni?
Van egy 2003.12. havi Scenic II 1.6 16v autóm. Beindításnál nem mindig van alapjáratom, le akar fulladni. Ilyenkor csak kisebb gázfröccsökkel tudom "életben tartani ". Gyertyába kb 25.000km lehet ( gyári került bele ). Az autómban 135ezer km van.
Esetleg valakinek valami ötlete hogy merre keresgéljek??
Nekem is volt ilyen gondolatom. Csak az a furcsa, hogy az első indításnál nem ment a venti. Csak a második indításnál, viaszont akkor már a gyújtás ráadásakor azonnal indult is. A szakik szerint valami klímavezérlési hiba. Mivel szükség van az autóra, így most lehúztam a venti csatlakozóját, mert szerencsétlen motor be sem tudna így melegedni. A túlmelegedésre meg a mostani mínuszokban nincs esély. Ha lemennek az ünnepek, akkor remélem lesz időm, és megfejtem a hiba okát.
A Fer-Vill-t nem is hívtam, mert közben "beesett" egy zsír új Valeo bagóért. :)
S1-ben szervószivattyút szedett már szét valaki? Enyém hidegen nyikorog alapjáraton, terhelés alatt csendben van. Csapágyát szeretném megkenni. Van erre mód, vagy készüljek inkább egy cseredarabbal? Nem szeretnék úgy járni, hogy szétszedem, nem jön össze, és áll az autó emiatt napokig. Ha az "agyat" lehúzom, ami a szíjtárcsát fogja, hozzá lehet férni a csapágyhoz egy porvédő lepattintás céljából?
Ja, és hol érdemes leengedni a folyadékot, hogy minél kevesebb maradjon bent a régiből?
Igen. Elől van a rail-szivattyú alatt, de csak úgy belenézve a motortérbe éppen csak ki lehet szúrni, hogy melyik elem a generátor. Ráadásul, mivel vízcsövek vannak belekötve, nem is gondolná az ember, hogy az egy elektromos cucc. Ma kibombáztam végre, és beépítettem helyette egy ugyanolyan Valeo, új generátort. Beröffentettem, van töltésem, de most meg ordít benne a hűtőventillátor. Találkozott már valaki ilyen hibával?