Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51194

az egyik ilyen a mások olyan:)))

 

Előzmény: Boss116 (51193)
Boss116 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51193

ezekben ha jól tudom cd lemez kell navigálni ugye? azt egy külön egységbe kell betenni vagy a rádió cd lejátszójába?

Előzmény: develooper (51189)
develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51192

tomtom csak sc3-tól van, i-go pedig szintén. ezek VDO cd alapuak.

 

Előzmény: pesti10 (51191)
pesti10 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51191

üdv!milyen navi program van ezekben?(tomtom, igo)

Előzmény: develooper (51189)
bananatree Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51190

PONTOSAN mi volt amit kiírt?

 

Check parking brake, vagy Parking brake fault, vagy valami mást?

Vagy csak Service kiírás volt és a hibakód olvasásból következett a kézifék? 

Előzmény: macilali (51185)
develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51189

CNI1 komplett navi szett ha kell valakinek. Km óra, kábelköteg, műanyagok, konzolok,egyszóval komplett.

2005 elött modellekbe szerelhető (tunerlistes rádióhoz). De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.

Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.

50000 pénz komplett.

develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51188

CBCD bluetooth kihangosítós komplett navi szett ha kell valakinek. Mikrofon, kábelköteg, müanyagok, egyszóval komplett.

2006 utáni modellekbe szerlhető. De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.

Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.

65000 pénz komplett.

macilali Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51187

AZT is cseréltük vadi ujakra betétekkel együtt.

Előzmény: bnorci71 (51186)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51186

ha nagyon kopott a hátsó fék az is szokott hibát okozni

Előzmény: macilali (51185)
macilali Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51185

 szép estét. grand scenicem ki irta az elektromos kézifék hibát, szerkezet leszerelve elküldve hozzáértö szerviz be ott átnézték vissza küldték mondván hogy az tökéletes akkor miért irja a compjuter hogy rossz a kézifék??? VALAKI VALAMI OKOSAT???

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51184

akkor megtaláltad hogy az előtét ellenállás és csatlakozója körül kel kutakodnod

Előzmény: Csodamackó (51183)
Csodamackó Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51183

Sziasztok!

 

Közben rájöttem, hogy részben hülyeséget kérdeztem. Az elülső venti nyilván a hideg miatt nem indult el, mert nem érte el a motor azt a hőfokot ami beindítja. A belső fűtésre pedig, ha minden igaz itt láttam a választ hogy ha meg se mukkan az 90%-ban mire vezethető vissza. :)

Előzmény: Csodamackó (51182)
Csodamackó Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51182

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni. Egy 2006-os Grand Scenic II (K9K P 732) amúgy büszke tulajdonosa vagyok. A mai napon reggel a fűtés nem indult a kocsiban, illetve a fújás egészen biztosan nem. Felnyitottam a motorházat és az orránál a hűtőventillátor sem mocorgott. Gondolom köze lehet a fagyhoz és őszintén remélem, hogy csak egy biztosíték vagy csatlakozó hiba. Van esetleg ötletetek? Köszönöm!

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 51181

tárcsába szerintem bele van ütve a minimum vastagság elég ha a kereket leveszed

betét amíg van rajta 2mm ferrodol utána illik cserélni az új olyan 10mm és 100-200eKm ki szokott bírni

szabályzás

eszterga gépre felteszik és szépen síkba hozzák a barázdákat rajta, a mai nyugati autókon ezzel általában a minimum vastagság alá is kerül a tárcsa ergo felesleges, ezekbe csak annyi anyag van ami muszáj nem úgy mint a volt KGST autókban

ja és csapággyal együtt kel cserélni mert sérülés nélkül nem lehet kivenni a csapágyat

Előzmény: szucsinet (51180)
szucsinet Creative Commons License 2016.11.09 0 0 51180

Sziasztok,  tudna valaki felvilágosítást adni hogy a hátsó féktárcsa és betétre mi a minimum előírás, és ez betétre hogyan vonatkozik? Mit jelent a tárcsa felszabályzás? 

Köszönöm szépen. 

B107 Creative Commons License 2016.11.06 -1 0 51179

bnorci, gesszti, Dietrich, köszönöm szépen! Ezek szerint a szelephézagra biztosan nincs befolyással az olajnyomás, mint a hidrotőkéknél.  Viszont hirtelen más ötletem meg nincs, hogy mi lehet a kopogás a motorban, ami időnként el tud hallgatni. Biztosan több hengernél fennálló ok lehet, mert sokkal sűrűbb, mint amikor csak egy-egy főtengelyfordulatonként szólal meg valami, s nem is olyan erőteljes. Mindannyian hallottunk már kopogó hajtókárt például. Ezért gondoltam a vezérlésre.

Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2016.11.05 0 0 51178

 

Nekem ilyenem van a 14-esből a két léc.

Előzmény: EberesPetya (51174)
Nospa-pa Creative Commons License 2016.11.05 0 0 51177

Sziasztok!

 

Keresnék 4 db 16"-os 4x100 as lemezfelnit, ha esetleg valakinek van jó áron, keressen! :) 

 

gorocs.miklos@gmail.com

 

Üdv:

Nospa-ps

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 51176

stefimester, vargamunka guglival megtalálod őket

zoltán1967 fórum keresővel megtalálod a telefonszámát csak munkaidőben hívd hétvégén nem dolgozik

Előzmény: szucsinet (51175)
szucsinet Creative Commons License 2016.11.04 0 0 51175

Sziasztok,  tud valaki ajánlani megbízható Renault hibakezelés kiolvasót Bp-en?

Köszönöm 

EberesPetya Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51174

Sziasztok!Még mindíg keresek pár alkatrészt ha lenne valakinek!Képen a 8-12-14-es!   ill. hátsó ajtó rolókat keresek!Köszi.Üdv.Petya.

gesszti Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51173

Az a gond ezekkel a csapágyakkal, hogy túl vékony rajtuk az alacsony súrlódású réteg. Régi csapágyaknál ugye az volt a menet, hogy szép lassan növekedett a hézag, és egyszer csak kevés lett a szivattyú ahhoz, hogy elegendő olajat tudjon nyomni, csökkent az olajnyomás. Itt máshogy zajlik. Lekopik a felső réteg, utána a sokkal rosszabb súrlódási tulajdonságú hordozó rétegen megy a csap. Ez a réteg már nem tud stabil olajfilmet megtartani. A csap néha eléri a hordozóréteget, az felmelegszik, megolvad, és ráragad a hajtócsapra. Már szakad is a hajtókar, vagy jobb esetben csak megfordul benne a csapágy. Mindenféle előjel nélkül képes kapitulálni. Se olajnyomás nem csökken, se kopogás nem figyelmeztet. Amikor már kopog, akkor már késő.

Előzmény: lmano (51165)
cefo Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51172

Sziasztok!

Autóváltás miatt eladó alig használt, profi Thule tetőcsomagtartó és a hozzávaló kerékpártartók (3 db).

A rudak a képen látható, drágább fajták, könnyű és szélzajmentes. 5 perc alatt felszerelhető. A rudak és a kerékpártartók is kulccsal zárhatók.

A hozzávaló konzolok: Renault Grand Scenic II. és Peugeot 407. De más autóhoz is használható, csak akkor kell venni kb. 10 ezer forintért hozzávaló konzolt a kereskedőtől (tudok benne segíteni).
A komplett szett ára újonnan 150 ezer forint volt, most egyben, hibátlan állapotban mindösszesen 70 ezer forintért elvihető!

Külön:
A kerékpártartók ára: 10.000 Ft/db
Konzolok és a rudak: 50.000 Ft

 

Fotók:

https://www.dropbox.com/sh/y51r08xtnb5d45u/AADB3CEv4FJp3cWkLQB5OJRca?dl=0

 

 

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51171

Valaki tudna abban segíteni a gyári gyújtótrafók milyen színűek? Nekem kettő zöld tetejű kettő fekete.

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51170

Köszönöm.

Előzmény: bnorci71 (51167)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51169

Köszönöm. 

Előzmény: lmano (51168)
lmano Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51168

Jövő héten tudok képekkel szolgálni.

Előzmény: bnorci71 (51166)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 51167

nem tudom CO mérője melyiküknek van

Stefimester vagy vargamunka >> gugli

zoltán1967 itt keresel és megtalálod a telszámát

Előzmény: kgeza67 (51157)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51166

képeket raknál a csapágyakról?

mikori évjárat?

 

Azt hogy mitől lesz csapágyas senki nem tudja egy rejtély, teória van több is.

Olajnyomást nem mért senki hisz egy csapágyas motoron értelmetlen

Előzmény: lmano (51165)
lmano Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51165

Sziasztok!

Van egy Scenic II 1.5 dCi-m K9KP732 motorral. Franciaországi, négy éve került Magyarországra, végig szervizelt, igazolható előéletű. Jelenleg több, mint fél éve van nálam, 160ekm van benne, és mindenki halálra rágta a lelkem, hogy a hajtókar-csapágyakat cseréljem ki. Két hete rávettem magam. A csapágysor ára 4e, a kartertömítés 7e, a hajtókar csavarok 9e. Egyébként is olajcserés volt, így ezt nem számoltam. Ami a meglepő volt, hogy egy óra alatt kényelmesen levehető a karter, pedig teherviselő alkatrész, jó pár ráaggatott motyóval.

Ami a lényeg: amikor kivettem a csapágyakat, megnéztem. Szinte gyári újak voltak, pedig a motor bontatlan volt. A magam megnyugtatása végett megmértem a csapágyhézagot is. Az eredeti csapágyakkal 0,042mm volt, kicserélve 0,033 körül. A gyári adatra "Check the clearance value, which must be between 0.010 and 0.064 mm" adatot találtam, úgyhogy teljesen tökéletes állapotúak voltak.

Aki cserélt csapágyat és kopott volt, azok közül mért valaki olajnyomást? Nem lehet, hogy az olajpumpa miatt lesz csapágyas egy-két darab?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!