CNI1 komplett navi szett ha kell valakinek. Km óra, kábelköteg, műanyagok, konzolok,egyszóval komplett.
2005 elött modellekbe szerelhető (tunerlistes rádióhoz). De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.
Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.
CBCD bluetooth kihangosítós komplett navi szett ha kell valakinek. Mikrofon, kábelköteg, müanyagok, egyszóval komplett.
2006 utáni modellekbe szerlhető. De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.
Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.
szép estét. grand scenicem ki irta az elektromos kézifék hibát, szerkezet leszerelve elküldve hozzáértö szerviz be ott átnézték vissza küldték mondván hogy az tökéletes akkor miért irja a compjuter hogy rossz a kézifék??? VALAKI VALAMI OKOSAT???
Közben rájöttem, hogy részben hülyeséget kérdeztem. Az elülső venti nyilván a hideg miatt nem indult el, mert nem érte el a motor azt a hőfokot ami beindítja. A belső fűtésre pedig, ha minden igaz itt láttam a választ hogy ha meg se mukkan az 90%-ban mire vezethető vissza. :)
Szeretném a segítségeteket kérni. Egy 2006-os Grand Scenic II (K9K P 732) amúgy büszke tulajdonosa vagyok. A mai napon reggel a fűtés nem indult a kocsiban, illetve a fújás egészen biztosan nem. Felnyitottam a motorházat és az orránál a hűtőventillátor sem mocorgott. Gondolom köze lehet a fagyhoz és őszintén remélem, hogy csak egy biztosíték vagy csatlakozó hiba. Van esetleg ötletetek? Köszönöm!
tárcsába szerintem bele van ütve a minimum vastagság elég ha a kereket leveszed
betét amíg van rajta 2mm ferrodol utána illik cserélni az új olyan 10mm és 100-200eKm ki szokott bírni
szabályzás
eszterga gépre felteszik és szépen síkba hozzák a barázdákat rajta, a mai nyugati autókon ezzel általában a minimum vastagság alá is kerül a tárcsa ergo felesleges, ezekbe csak annyi anyag van ami muszáj nem úgy mint a volt KGST autókban
ja és csapággyal együtt kel cserélni mert sérülés nélkül nem lehet kivenni a csapágyat
Sziasztok, tudna valaki felvilágosítást adni hogy a hátsó féktárcsa és betétre mi a minimum előírás, és ez betétre hogyan vonatkozik? Mit jelent a tárcsa felszabályzás?
bnorci, gesszti, Dietrich, köszönöm szépen! Ezek szerint a szelephézagra biztosan nincs befolyással az olajnyomás, mint a hidrotőkéknél. Viszont hirtelen más ötletem meg nincs, hogy mi lehet a kopogás a motorban, ami időnként el tud hallgatni. Biztosan több hengernél fennálló ok lehet, mert sokkal sűrűbb, mint amikor csak egy-egy főtengelyfordulatonként szólal meg valami, s nem is olyan erőteljes. Mindannyian hallottunk már kopogó hajtókárt például. Ezért gondoltam a vezérlésre.
Az a gond ezekkel a csapágyakkal, hogy túl vékony rajtuk az alacsony súrlódású réteg. Régi csapágyaknál ugye az volt a menet, hogy szép lassan növekedett a hézag, és egyszer csak kevés lett a szivattyú ahhoz, hogy elegendő olajat tudjon nyomni, csökkent az olajnyomás. Itt máshogy zajlik. Lekopik a felső réteg, utána a sokkal rosszabb súrlódási tulajdonságú hordozó rétegen megy a csap. Ez a réteg már nem tud stabil olajfilmet megtartani. A csap néha eléri a hordozóréteget, az felmelegszik, megolvad, és ráragad a hajtócsapra. Már szakad is a hajtókar, vagy jobb esetben csak megfordul benne a csapágy. Mindenféle előjel nélkül képes kapitulálni. Se olajnyomás nem csökken, se kopogás nem figyelmeztet. Amikor már kopog, akkor már késő.
Autóváltás miatt eladó alig használt, profi Thule tetőcsomagtartó és a hozzávaló kerékpártartók (3 db).
A rudak a képen látható, drágább fajták, könnyű és szélzajmentes. 5 perc alatt felszerelhető. A rudak és a kerékpártartók is kulccsal zárhatók.
A hozzávaló konzolok: Renault Grand Scenic II. és Peugeot 407. De más autóhoz is használható, csak akkor kell venni kb. 10 ezer forintért hozzávaló konzolt a kereskedőtől (tudok benne segíteni). A komplett szett ára újonnan 150 ezer forint volt, most egyben, hibátlan állapotban mindösszesen 70 ezer forintért elvihető!
Külön: A kerékpártartók ára: 10.000 Ft/db Konzolok és a rudak: 50.000 Ft
Van egy Scenic II 1.5 dCi-m K9KP732 motorral. Franciaországi, négy éve került Magyarországra, végig szervizelt, igazolható előéletű. Jelenleg több, mint fél éve van nálam, 160ekm van benne, és mindenki halálra rágta a lelkem, hogy a hajtókar-csapágyakat cseréljem ki. Két hete rávettem magam. A csapágysor ára 4e, a kartertömítés 7e, a hajtókar csavarok 9e. Egyébként is olajcserés volt, így ezt nem számoltam. Ami a meglepő volt, hogy egy óra alatt kényelmesen levehető a karter, pedig teherviselő alkatrész, jó pár ráaggatott motyóval.
Ami a lényeg: amikor kivettem a csapágyakat, megnéztem. Szinte gyári újak voltak, pedig a motor bontatlan volt. A magam megnyugtatása végett megmértem a csapágyhézagot is. Az eredeti csapágyakkal 0,042mm volt, kicserélve 0,033 körül. A gyári adatra "Check the clearance value, which must be between 0.010 and 0.064 mm" adatot találtam, úgyhogy teljesen tökéletes állapotúak voltak.
Aki cserélt csapágyat és kopott volt, azok közül mért valaki olajnyomást? Nem lehet, hogy az olajpumpa miatt lesz csapágyas egy-két darab?