és az gáz hogy 6000 alatt elfogyott annyi hogy a nívópálca nem ér bele az olajba? még boltig nem jutottam el hogy vegyek de lehet hogy az 1 liter se lesz elég? meg indításnál nem kéne írnia hogy mennyi az olajszint? előtte az 1,6-osom mindig kiírta
ha az ACEA besorolása megfelelő lehet 10w is de én jobban szeretem az 5w-t hidegen hamarabb felépül az olajnyomás
ha csak nem részecskeszűrős mert abba 5waz előírás
viszont egy olajnyomásmérés kellene mert hamar csapágyhibához vezethet ha nincs olajnyomás
gyári leírásba benne van mennyinek kell lennie melegen alapjáraton ha azt nem tudja akkor szivattyú csere ha meg lent a kartel akkor már hajtókarcsapágyat is cserélnék.
Ha renben az olajnyomás akkor lehet a jeladó vacakol
Fiuk kanyarba kidobta a kocsim,hogy low oil pressure,a szerelőt megkérdeztem mivel kevés is benne az olaj valóban,hogy milyet rakott bele veszek és utántöltöm lévén szombat délután van,azt mondta 10-40-es van benne,ez való az 1,9-esbe? előtte az 1,6-osba azt mondom oké de úgy tudtam más fajta kell a dízelbe,valamint inditásnál nem kéne mutassa az olajszintet? az 1,6 mutatta az 1,9 csak néha kb minden 10-edik inditásnál mutatja az olajszintet
Én néztem egy 5 üléses grandot, de úgy nézett ki, hogy lakatos munka nélkül nem lehetne átalakítani 7 ülésesre. Az meg már engedély köteles dolog, meg elég nagy macera.
Nem olyan, mint az espace, hogy csak beteszel +2 ülést, és levizsgáztatod 7 ülésesre
Egy olyan szerelőhöz, akinek van diagja, és ért is hozzá. Ellenőrizni kell a hőmérséklet, és nyomás érzékelőket/értékeket. Levegő, és üzemanyag oldalon. Össze kell hasonlítani az elvárt, és a valós értékeket, és ezekből keresni azt, amelyik eltér. Ebből már el lehet indulni alkatrészcserélgetés felé felesleges körök nélkül.