Információ kellene. 1.6 16 V Scenic üzemanyagtankja 60 v 50 literes.
Teletankoltam, mentem 559 km-t 8,4 l átlagfogyi össz fogyasztás 47,1 l ez még jó de most sípol és villog az utolsó sárga lámpa még 60 km elegendő üzemanyag van benne ami kb 5 liter. Na akkor most mi van?
kecskemét környékén ha nem birom megcsináltatni keresni fogom !elég jó ajánlása van neten ennek szerelésével kapcsolatban !sajnos csak postai uton lessz megolható!
Kovácsék olcsók illetve odaadják mindenkinek azt a kedvezményt amit a szerelők kapnak meg a nagyoknál
Én a Lángnál tudok -40-el vásárolni ez ~ KA ára és bemegyek van a polcon általában, épp a múlthéten csodálkoztam 2007 környéki Fiesta hátsó lengéscsillapító kelet volt a polcon, után a 1992 Clió első féktárcsa az is volt....
De a lengyelek mindent vernek :)
itthon nem tudtam venni gyári olajszivattyút az 1.5dci-hez illetve szerviz hozott volna 50+áfa talán
Kovácsnál 28 körül lett volna Sasic, lengyelektől ennyiért itt volt a gyári dobozos 2nap alatt :)))
Ha valakit érdekel van pluszban egy előtét ellenállás Valeo új 12000ft+ posta,nem hirdetem sehol se, kenyeret nem kér,csak nektek ajánlom hát ha valakinek szüksége lenne rá.
amúgy jelenleg Magyarországon a legolcsóbb autóalkatrész forgalmazó az a fékmester de legfőképp a kovács autóalkatrész kerekedő ház,korrektek,pontosak,gyorsak,olcsók és 2-3 nap alatt minden itt van és ők is 90%-ban a lengyelektől hozatnak mindent...
bevett helyed van akiktől rendelsz vagy allegro/e-bay
nem tudom mitől de lényegesen olcsóbbak a lengyeleknél a gyári alkatrészek, sajna én már későn fedeztem fel pedig 100e spórolhattam volna a motorfelújításnál
Sziaszrok. Szeretném megkérdezni hogy a hátsó üleseknél és közé pen a kartámaszok alatt lévő tároloban lévő szivargyujtok mért nem működhetnek, ha a műszer falon lévő működik?
köszi a segítséget és a tanácsot a hiba megoldva, Turbónyomás szabályzó cseréltem neki,az enyémet be raktam és lám az autó új életre kelt..turbó olt cserélve 187000km-nél,most meg van benne 206000 szóval ez teljesen kizárva lett,amúgy német márka társak is ezt írták,hogy EGR vagy a turbónyomás szabályzó,mivel csak turbó nyomásszabályzót tudtam neki kölcsön adni így ez volt a második lehetőség,és lám szerencse vagy nem ez a hibája,így most nekem van egy szar,de holnap veszek egyet ők meg reggel haza tudnak menni:)
Szia! Nekem egy éve hasonló tüneteim voltak a kocsival. Első lépésben a vákuum rendszer csöveit kellett helyre rakni, ezért szakaszos a hiba... mert a vákuum működése okozta rendszer működéskor jön csak a hiba amely lehet a felsoroltak egyike. Szóval javasolt megnézni: Légszűrő csövei és csatlakozásaik - légtömegmérő jó e. Vákuumcsövek és csatlakozásaik épek (állatkák szeretik elrágni!). Cooler csövek és csatlakozásaik. Ha ezek épek, és a hiba fennáll ugyanígy, az nem sok jót sejtet. Nekem kb 10 e km után turbó felújíás lett a megoldás... Csúnya volt amit a turbó felújításkor kioperáltak és a kezembe adtak. Jó, direkt Renault-s szakemberhez menjetek mielőbb, mert drága lesz!
És rá lett rakva most este a számítógép és menet közben írja szakaszos hibának mivel nem folyamatos hiba,hogy légtömeg mérőt és a turbó nyomásszabályzó szelep részleges szakadásást,szóval ezért kértem a segítséget,amúgy német fórumokon EGR szelep tisztitással és légtömeg mérő cseréjével orvosolták a hibát,de ez sem egyértelmű,de ez is lehet egy támpont..
Köszi! De nem befecskendezési hiba,mert ez lehet légtömegmérő,EGR és turbó nyomásszabályzó szelep hiba is,csak alapjáraton írja ki fordulaton meg írja a légtömegmérő és a turbónyomás szabályzó részleges hibáját,amúgy márt nálunk is van lehetőség, olcsóbb javításra is,és nem kerül 500-600 ezerbe,csak egy pl,a Renault márka szervíz forgalmaz felújitott fő darabokat garanciával negyed árba,pl egy turbó 65000ft 1 év jótálásal ingyenes beszereléssel,nem törvény szerű,hogy kurva drágán javítasson az ember,én pl Lengyelből rendelek mindet egy valeó turbónyomás szabályzó 15000ft egy előtét ellenállás Valeo 11.000ft postaköltséggel együtt...