Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2016.01.28 0 0 48588

Ezt legalább megnézetted valami hozzáértővel, mielőtt megvetted, vagy ugyanúgy vakon? Legalább ugyanattól a kereskedőtől?

Előzmény: Hnia (48567)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 48587

volt itt a napokba akinek a Start-Stop gomb biztosítéka ment ki ha jól vettük ki a leírásból

De nálad ha izzítás van csak indítás nincs akkor csak az önindító nagy biztosítéka a gond, nem eget verő hiba.

Viszont ha már szerelőnél van akkor érdemes lenne kivenni az önindítót és kitakarítani, ha kell a perselyeket cserélni benne

Előzmény: manci222 (48582)
Hnia Creative Commons License 2016.01.28 0 0 48586

Rendben, köszönöm a válaszokat ezen kérdésemre.

Remélem ezzel már nem lesz gond, igaz a C5 3.0 V6 benzin után nem egy erőgép, de lehet megtartom azt is örömködni :)

Egyébként nagyon megtetszett a scenic, és hiába égettem meg magam az 1.5 dci-vel, 1 hét ideg és rengeteg telefon után legalább visszavették. Az is külföldi volt, na hát külföldi autót se veszek többet.

Ennek annyi baja van (egyenlőre", hogy búg a hátsó kerékcsapágy (ezt ma cserélik), illetve ragad kicsit a jobb hátsó kerék, ezt is megnézik ma. Esetleg ez a némiképp befogott hátsó kerék esetleg tipikus?

Előzmény: stevie-13 (48585)
stevie-13 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 48585

1.6 benzinnél is típushiba a hajtókarcsapágy?

 

 

Nem. Az egy teljesen más motor.

 

Ott az okoskerék a gyenge pont.

 

De nem kell megelőző jelleggel cserélni, ha / amikor elkezdi elhagyni magát, annak jól érzékelhető jelei vannak, nem okoz leállást, és az első tünetek megjelenése után még bőven hagy időt a cserére.

 

Előzmény: Hnia (48567)
stevie-13 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48584

Annyit mondott ma a szerelő, hogy az öninditó már nem kap áramot... De nem tudják hol a hiba ezért megnézetik mással... Valamit magyarázott a szerelő hogy csavarhúzóval és dróttal sikerült beinditani...De csak így!

 

 

Talán érdemes lett volna egy másik szerelővel próbálkozni. Az elejétől fogva.

Előzmény: manci222 (48582)
stevie-13 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48583

Első Renault autónk, meg az utolsó is!Soha többet Renault és soha többet dieselt!

 

 

Gondolom, külföldről frissen behozott volt....

 

Előzmény: manci222 (48579)
manci222 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48582

Annyit mondott ma a szerelő, hogy az öninditó már nem kap áramot... De nem tudják hol a hiba ezért megnézetik mással... Valamit magyarázott a szerelő hogy csavarhúzóval és dróttal sikerült beinditani...De csak így!

Előzmény: bnorci71 (48580)
Hnia Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48581

Szia, igen de nagyon nehezen. A végére belátták, hogy nem nyernének egy esetleges perben, igaz így is buktam rajta 100-150 körül, de még jobb így is, mint pereskedni évekig.

így most hoztuk haza az "újat" 2003-as 1.6 privilege, elég szép állapotban.

dízelt többet soha!

Előzmény: fodorn (48576)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48580

aksinál nagy biztiket kellene megnézni

illetve megnézni az önindító kap-e áramot

Előzmény: manci222 (48578)
manci222 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48579

Mérgemben elfelejtettem írni hogy 1.5 Dci...Első Renault autónk, meg az utolsó is!Soha többet Renault és soha többet dieselt!

manci222 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48578

Sziasztok!Beállnék a segítségkérők sorába :( Van egy 2003 scenic ll es kocsink...1 éve vettük túlvagyunk egy turbó felújításon,motorcserén... Jelenleg az van hogy nem indul az autó.... Ajtó kinyitni,ember belül,kártya bedug start gombot..izzitó lámpa kivillan,kocsi meg se nyekken! Nem teker semmit :( Segítsetek mi lehet a probléma? Aksi ellenőrizve (az is kB 1éves)

fodorn Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48577

Problénás= problémás...

 

Egyébként üdv mindenkinek, egy 2007-es 1.5dci-vel csatlakozom a fórumhoz.

Előzmény: fodorn (48576)
fodorn Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48576

Ezek szerint visszavették a problénás dci-t?

Előzmény: Hnia (48567)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48575

jóóóóvanmáááá :)

elgépeltem

Előzmény: ThomBoy (48574)
ThomBoy Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48574

Nono, jó lesz az 106LE/240 Nm-nek. :) Az új 2.0 tud 160-at, 380 Nm mellett.

Előzmény: bnorci71 (48572)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48573

nem, ez dCi kiváltság :(

Előzmény: Hnia (48567)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48572

az SI előtt Escort 1,4 75 paci volt az ScenicI 1,6 8v 90 paci, de az a plusz 15 paci cipelte a plusz 300Kg-t

 

próbálj ki ilyet is olyat is

én pl az Scenic 1.5dci 160Le/240nm-el elégedett vagyok

Előzmény: MajorGent (48564)
mcI_2.0 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48571

Faternak is azt mondák, miután másodjára tört el a hátsó híd, hogy inkább adja el. Megcsináltatta, levizsgáztatta, eladta... pár nap múlva km óra cserés dumával jelent meg a hirdetések között. :-)

 

Persze, óvodánál is lehet villogni, az a lényeg. :-D Mindegyik ki is van fizetve az említett autók közül, nem is értem, miért sírnak oly' sokan ebben az országban. ;-)

Előzmény: DAndras79 (48568)
mcI_2.0 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48570

Szerintem vegyél 2 lityiset. :-)

(mert ha ennyire foglalkoztat a kérdés, akkor szerintem mindenképp az erősebb benzinest vedd meg)

 

Illetve, célszerű lenne kipróbálni egy 1.6-ost is, és akkor eldönthetnéd tapasztalat alapján. ;-)

Előzmény: MajorGent (48564)
szofad Creative Commons License 2016.01.27 -1 0 48569

Sziasztok kijelzöm haldoklik szegedhez közel csinálja valaki köszi??

DAndras79 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48568

Nem hittem volna 2001-ben (akkor vettük 6 évesen a R19-et), hogy még 2016-ban is meglesz..... :-)

Valóban, az az órási és egyetlen baja, hogy menthetetlenül rohad. Az utolsó évét kezdi most, kizárt eset, hogy még egyszer levizsgáztatom. Kár érte.....

Ez off téma, de az autós értelmezésen túl, egy "szociológiai tanulmány", amikor pl. suli vagy ovijáratban beparkolunk egy-egy szép nagy X5-ös vagy Volvo vagy Toyota terepjárók elé-mögé...... érdemes nézni az arcokat, a reakciót....... A napi kb. 15km-re , amiben van 3-4 újraindulás, nem használom a dizel GS-t.

 

 

Előzmény: mcI_2.0 (48560)
Hnia Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48567

Sziasztok,

 

1.6 benzinnél is típushiba a hajtókarcsapágy? Vásárlás után ki kell cserélni? 132ezer van a gépben.

yenoee Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48566

1,6-os Mk I Mondeo-val jártunk, mikor kipróbáltunk egy 1,6-os Scenic-et. Előtte egyáltalán nem ismertük a Renault-t, de a próba után már csak a kétliteres benzineseket kerestük és találtunk is egy nekünk megfelelőt. Ez is lusta egy tehén (Grand), de ha muszáj, azért mégiscsak megindul :)

Előzmény: MajorGent (48564)
fireolto1 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 48565

Ha már szóba került, van erre az elektromos fékre valami karbantartási utasítás? Zsírzás, állítás, bármi..?

Előzmény: Trotter66 (48557)
MajorGent Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48564

Ha jól néztem tőlem indult ez a kis beszélgetés. :) Nos jelenleg egy 125 lovas Ford Sierrám van /bár ki tudja évek alatt már hány paci csatangolt el/ és időnkent vezette fater szintén huszonpár éves 1.3-as benzines escortját, amiben szintén bennvolt már kb 500e km. Nem fogyasztott, viszont cserében nem is ment :) Nekem úgymond a sierrahoz kellene összehasonlítàs hogy pl az 1.6 vagy  a 2.0 milyen. Lényegében fater 1.3-asát is pikkpakk megszoktam. 10 éve vezetek balesetmentesen és inkább vagyok óvatos mint hogy egyszer túlvállaljam magam. De persze nem mazsola vagyok és igyekszem gördülékenyen, előzékenyen kulturáltan autózni. 

Ha az 1.6 tudja amit kb a sierra, akkor az is jó nekem :) mindegy melyik motor, csak ne hagyjon cserben :)

Előzmény: mcI_2.0 (48558)
bnorci71 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48563

van benne üzemanyag szivattyú?

hol?

Előzmény: stevie-13 (48562)
stevie-13 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48562

10km autópályás közlekedés után mikor épp lejöttem a pályáról és kanyarodtam volna a főútra hirtelen ledadogott az autó és leállt, azóta sem indul be.

 

 

Ebben az évjáratban elő szokott fordulni, hogy megszorul az üzemanyag szivattyú. Kopogtasd meg finoman, és indítsd újra.

Előzmény: Laller76 (48533)
lantosjr Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48561

köszönöm!

Te már egyszer segítettél ugyanígy, ezzel a képpel, de sajnos nem ugyan az a panel és a relé sem jó hozzá amit vettem :(

most viszont eljött az idő, hogy megcsináltassam. minden esetre nagyon köszönöm!

Előzmény: Trotter66 (48557)
mcI_2.0 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48560

Na tessék, itt is egy hasonló futásteljesítmény r19 esetén! :-D Egyébként, annyira jellegzetes hangja van az 1.4 energy motornak, hogy vakon felismeri az ember, ha valahol beröffentenek egyet. ;-)

Előzmény: DAndras79 (48545)
mcI_2.0 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 48559

Apum nemrég adta el r19-esét. 1995-ös évjárat, kezdetektől nála volt. 500 e km fölött futott vele, motorbontás nélkül, olajat nem evett. Kuplungot 470 e km-nél cserélt... Viszont, rohadt, "mint az állat", többszöri lemezmunkák után is. Ha valaki azt hiszi, kímélte, hát nem.... :-D Fordulatszámmérő nem volt benne, de rengeteg üveghangig forgatott 3. nagy előzések alkalmával. 1.-ben nagyon ritkán, 2.-ban pedig csak alkalmakkor forgatta végig, de följebb jobban gyilkolta / gyilkoltuk.

 

Tehát, szívó renault motort csak bátran. :-) (jó, nyilván lenne ellenpélda is, de álljon ez itt pozitív mementóként :-))

Előzmény: bnorci71 (48542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!