Remélem ezzel már nem lesz gond, igaz a C5 3.0 V6 benzin után nem egy erőgép, de lehet megtartom azt is örömködni :)
Egyébként nagyon megtetszett a scenic, és hiába égettem meg magam az 1.5 dci-vel, 1 hét ideg és rengeteg telefon után legalább visszavették. Az is külföldi volt, na hát külföldi autót se veszek többet.
Ennek annyi baja van (egyenlőre", hogy búg a hátsó kerékcsapágy (ezt ma cserélik), illetve ragad kicsit a jobb hátsó kerék, ezt is megnézik ma. Esetleg ez a némiképp befogott hátsó kerék esetleg tipikus?
De nem kell megelőző jelleggel cserélni, ha / amikor elkezdi elhagyni magát, annak jól érzékelhető jelei vannak, nem okoz leállást, és az első tünetek megjelenése után még bőven hagy időt a cserére.
Annyit mondott ma a szerelő, hogy az öninditó már nem kap áramot... De nem tudják hol a hiba ezért megnézetik mással... Valamit magyarázott a szerelő hogy csavarhúzóval és dróttal sikerült beinditani...De csak így!
Talán érdemes lett volna egy másik szerelővel próbálkozni. Az elejétől fogva.
Annyit mondott ma a szerelő, hogy az öninditó már nem kap áramot... De nem tudják hol a hiba ezért megnézetik mással... Valamit magyarázott a szerelő hogy csavarhúzóval és dróttal sikerült beinditani...De csak így!
Szia, igen de nagyon nehezen. A végére belátták, hogy nem nyernének egy esetleges perben, igaz így is buktam rajta 100-150 körül, de még jobb így is, mint pereskedni évekig.
így most hoztuk haza az "újat" 2003-as 1.6 privilege, elég szép állapotban.
Sziasztok!Beállnék a segítségkérők sorába :( Van egy 2003 scenic ll es kocsink...1 éve vettük túlvagyunk egy turbó felújításon,motorcserén... Jelenleg az van hogy nem indul az autó.... Ajtó kinyitni,ember belül,kártya bedug start gombot..izzitó lámpa kivillan,kocsi meg se nyekken! Nem teker semmit :( Segítsetek mi lehet a probléma? Aksi ellenőrizve (az is kB 1éves)
Faternak is azt mondák, miután másodjára tört el a hátsó híd, hogy inkább adja el. Megcsináltatta, levizsgáztatta, eladta... pár nap múlva km óra cserés dumával jelent meg a hirdetések között. :-)
Persze, óvodánál is lehet villogni, az a lényeg. :-D Mindegyik ki is van fizetve az említett autók közül, nem is értem, miért sírnak oly' sokan ebben az országban. ;-)
Nem hittem volna 2001-ben (akkor vettük 6 évesen a R19-et), hogy még 2016-ban is meglesz..... :-)
Valóban, az az órási és egyetlen baja, hogy menthetetlenül rohad. Az utolsó évét kezdi most, kizárt eset, hogy még egyszer levizsgáztatom. Kár érte.....
Ez off téma, de az autós értelmezésen túl, egy "szociológiai tanulmány", amikor pl. suli vagy ovijáratban beparkolunk egy-egy szép nagy X5-ös vagy Volvo vagy Toyota terepjárók elé-mögé...... érdemes nézni az arcokat, a reakciót....... A napi kb. 15km-re , amiben van 3-4 újraindulás, nem használom a dizel GS-t.
1,6-os Mk I Mondeo-val jártunk, mikor kipróbáltunk egy 1,6-os Scenic-et. Előtte egyáltalán nem ismertük a Renault-t, de a próba után már csak a kétliteres benzineseket kerestük és találtunk is egy nekünk megfelelőt. Ez is lusta egy tehén (Grand), de ha muszáj, azért mégiscsak megindul :)
Ha jól néztem tőlem indult ez a kis beszélgetés. :) Nos jelenleg egy 125 lovas Ford Sierrám van /bár ki tudja évek alatt már hány paci csatangolt el/ és időnkent vezette fater szintén huszonpár éves 1.3-as benzines escortját, amiben szintén bennvolt már kb 500e km. Nem fogyasztott, viszont cserében nem is ment :) Nekem úgymond a sierrahoz kellene összehasonlítàs hogy pl az 1.6 vagy a 2.0 milyen. Lényegében fater 1.3-asát is pikkpakk megszoktam. 10 éve vezetek balesetmentesen és inkább vagyok óvatos mint hogy egyszer túlvállaljam magam. De persze nem mazsola vagyok és igyekszem gördülékenyen, előzékenyen kulturáltan autózni.
Ha az 1.6 tudja amit kb a sierra, akkor az is jó nekem :) mindegy melyik motor, csak ne hagyjon cserben :)
Na tessék, itt is egy hasonló futásteljesítmény r19 esetén! :-D Egyébként, annyira jellegzetes hangja van az 1.4 energy motornak, hogy vakon felismeri az ember, ha valahol beröffentenek egyet. ;-)
Apum nemrég adta el r19-esét. 1995-ös évjárat, kezdetektől nála volt. 500 e km fölött futott vele, motorbontás nélkül, olajat nem evett. Kuplungot 470 e km-nél cserélt... Viszont, rohadt, "mint az állat", többszöri lemezmunkák után is. Ha valaki azt hiszi, kímélte, hát nem.... :-D Fordulatszámmérő nem volt benne, de rengeteg üveghangig forgatott 3. nagy előzések alkalmával. 1.-ben nagyon ritkán, 2.-ban pedig csak alkalmakkor forgatta végig, de följebb jobban gyilkolta / gyilkoltuk.
Tehát, szívó renault motort csak bátran. :-) (jó, nyilván lenne ellenpélda is, de álljon ez itt pozitív mementóként :-))