Egyiket sem hirdetik a neten, az egyik a kollégámé a másik pedig a párom huszonvalahanyadikunokatesójánakazexvejének (követhetetlen családfa) a tulajdona :D Lényeg, hogy egyiknek sem sürgős az eladás, nem is hirdetik sehol.
Egyébként nekem is a Privilege a befutó, de meg szerettem volna kérdezni nálam okosabbakat, vagy tapasztaltabb G. Scenic tulajokat is:) Van-e valamelyiknél esetleg olyan hiba, amit ha leírtok elbizonytalanít stb.
Ez a beavatkozás egyszerű házi praktika. Gépész vagyok, tudom mi mivel jár. Gondosan, minőségi ragasztóval vékony fémlapka tökéletesen megfelelne a célnak.
De, hogy mindenki megnyugodjon, ma megrendeltem a 4 db csúszkát 7500 ft-ért. És még csak kalapálni sem fogom mint egy jutub videón...
P0381 hibakódom volt, már vagy egy éve, de nem nagyon foglalkoztatott, ill:
Tavaly télen /2015.01/ kicseréltük az izzító relét. Hibakód maradt. Hidegben /mínuszokban/ érzékelhető volt egy kis nehézkzkes indulás /mintha egy henger később indulna/ ezért:
Most decemberben /2015.12/ az összes izzítógyertyát cseréltük. különösebben most nem érzékelek kimaradást az izzítás=indítás után, de a hibakód maradt.
Lehetséges, hogy nem Clip-el próbáltam törölni a kódot, ezért marad bent a hibakód?
Vagy mi okozhatja még?
Esetleg Zoltán, ha erre járnál szivesen fogadnám a tippedet! Sajnos 250 km-ről nem mennék fel BP-re ha csak pitiáner hiba okozhatja....
Mit nézzünk még meg?
Egyébként hibajelző nem világít, megy és teszi a dolgát a gép, csak ha rádugok egy hibakiolvasót, látom, hogy bent a hiba...
Én Forddal jártam így. 5 vagy 10 litert öntöttem bele, nem indult. Pumpa nincs rajta. Ajánlották, hogy tele tankkal próbálkozzak. Elhúztuk a kútra, csurig tankoltam, és pöccre indult.
Nem tudom, hogy a Scenicnél bejön-e, de ha nincs rajta pumpa, akkor egy próbát megérhet.
Megpróbálok kis fémlemezt odaragasztani..Majd készítek fotókat..
Ha ilyeneket olvasok megy el az életkedvem .......eszembe jut idézem :szakszerű ,megkímélt,végig szervizelt stb stb és ez még csak nem is durva ......nincs hozzá fűzni valóm , elnézést én kérek
Tegnap jobban megnézegettem, látszik, hogy meg van kopva. Ha jobb idő lesz szétszedem, megmérem a méreteit. Megpróbálok kis fémlemezt odaragasztani..Majd készítek fotókat..
Nyitható üvegtetőm van. Alapjáraton kicsit zörög a hátsó része, mintha nem húzná le teljesen a mechanika, autópályán meg süvít is. Valaki foglalkozott már esetleg ilyennel?
A műanyag csúszótalpak kopnak el, azokat kell cserélni. (És utána gondosan évente karbantartani az erre való speciális kenőanyaggal, amit a tulajok 99.9 százaléka elfelejt.)
A Scenic 2 mellett tartott másik gépünk (Megane 2) 1.5 dci 82 le ma érdekeset alkotott. Minden nap csak hosszabb távon 62+62 km használom, 90%-ban pályán. Ma ugye havas volt minden, és 60-nal mentem le, majd 80-90 haza. Erre most itt településen belül, feketén füstöl mind alapjáraton mind fordulaton. Fordulaton megpörgetve a hóba nyom egy szép pamacsot. Hibaüzenet nincs, pöccre indul, simán jár, 3,7 l átlagfogyasztás. A porlasztók fél éve lettek rendbe téve, előtte nehezen indult, hidegen kéken füstölt. Azóta minden rendben volt (kb 30 e km ment el azóta). AGR a tippem. Ha van valakinek tippje, tapasztalata szívesen fogadnám mert holnap ráérek szerelni :) Köszi.
Bonyolódik renikém ügye.....mint már írtam Bosch szervíz kiolvasta a hibakódot, hogy 3. henger befecskendező fúvóka rossz, elvittem másik szakihoz, renaultos,(mert hazafelé szépen járt a motor, hiba nélkül) aki megbontotta a fedeleket, és látta , hogy 2 vezeték kicsiszolódott a rázkódástól, szikrázott ahogy összeértek, jó hogy nem gyulladt be a gázolaj, mert sajna szivárog az injektoroknál.....az egyik vezeték a gázolajszivattyúé volt...a laptopja mutatta , h az üzemanyagnyomás ingadozik, ez volt gyanús...vezetékeket megcsinálta, láss csodát hiba jelzés megszűnt!....de megbeszéltük, hogy a résolaj csöveket ki kell cserélni a szivárgás miatt, sajna a siemenseset egyben lehet...baráti áron 25ezerért szereznek nekem, mert csak gyári van....a kálvária ma sajna folytatódott, mert első indítás után újból traktor hang, szerviz visszajelző világít, plusz kiírta chek injektor, kb. 4 km-t mentem vele,mert kellett. utána leállítottam, ujraindítottam, és szervíz lámpa nem világít, injektort se jelzi vissza!!!! szépen jár a renike újra......kimentem a városból negyedikben picit 100-110 meghajtottam...hazamentem....leállítottam, indítom semmi hiba....2 órával később ujraindítottam semmi hiba!...szombaton tud fogadni a renaultos...kiváncsak leszünk milyen hibát tárolt el a gép.....valaki találkozott már ilyennel? Ötletek? köszönöm szépen!!!
Köszönöm a választ és a segítséget. Hát igazad lett nívócső ki de még így is nagyon csúnya helyen van de végre le tudtam filmezni ezek szerint K9KF728 a száma. Az F nek van jelentősége?
Ilyen volt a lagunámhoz is, nagyon részletes, minden benne van, vezeték színektől a csatlakozók formájáig.
Más: Nyitható üvegtetőm van. Alapjáraton kicsit zörög a hátsó része, mintha nem húzná le teljesen a mechanika, autópályán meg süvít is.
Valaki foglalkozott már esetleg ilyennel?
Gondoltam, veszek új tömítést, hátha összelapult már az évek alatt.
Úgy láttam a sínen nem lehet állítani.. Esetleg, ha leveszem az üveget, kipucolom a sínt, és a végső állásba megpróbálnék beragasztani egy kb 1 mm vastag alulemez darabot, lecsiszolnám az élét, hogy könnyen rácsússzon a mechanika.
1 millcsi sztem elég is lenne. No, majd tavasszal.