Ma szétszedegettem. Van alapjárati motor, és jó koszos is volt a "feje". Megtakarítgattam alaposan. Indítom, király minden 1000 alatti alapjárat. Megyek vele, minden ok. Leállítom, újraindítom, megint 1250. Szerintem szétszedem holnap megint, és kap kenést is, mert azt ma nem kapott, csak tisztítást. Ha az sem használ, veszek egy újat.
Elsősorban balesetmentes boldog új évet kívánok minden márkatársnak.
Másodsorban kérdezném a nagyérdeműt hogy ma induláskor a fűtőventilátor 4. fokozata megadta magát az első három tökéletesen működik de a 4. fokozatra kapcsolva olyan mintha lekapcsoltam volna a ventilátort. Valami elektronika lehet vagy típushiba? A gép 1.5 dci 2005 évbeli.
Sziasztok:új vagyok itt a fórumon és rögtön segítség kellene 2005-ös scenic 1,5dci kézifék nem húz be elég erősen azt írta a diagnosztika meg a piros led a behúzó karon nem villog és nem világit soha mit tegyek? fent a kar kilett méregetve ott rendben van minden úgytünik.Segitsetek ha tudtok légyszives
Ma kicsit utánajártam a dolognak, a pillangószelep állás érzékelő, és még egy pár szenzor stekkerék leszedtem, és az érintkezőket kicsit megfeszíthettem, hátha kitágultak a 15 év alatt. Kontakt tisztítot is akartam venni, de ahol volt talán, oda már fél 12-kor sem engedtek be. Most jó is, 800 körüli alapjárat, de még nem mentem vele sokat azóta, majd kiderül.
a PH2 16szelepesbe már nincs alapjárati motor, a pillangószelep szabályoz.
tisztítás de csak óvatosan nehogy elállítsd, esetleg diagnosztikával egy alaphelyzetbe állítás, de előtte ellenőrizném nem szív-e valahol falsot, akár fékszervónál is lehet. cső levesz> befog és próba
Ha megállok is ennyi, meg legtöbbszörbeindítás után is. Tegnap kétszer is beindult 750-es fordulattal, de azóta megint csak 1250-nel hajlandó. De néha játssza azt is, hogy 1250 és 1500 között szabályosan oda-vissza ingadozik. Meg néha fülre feljebb is, csak nem tudom mindig megnézni a mutatót. Van aki pillangószelep-állás jeladót mond (a magas alapjárat inkább erre utal), van aki alapjárati motort. (az ingadozás miatt meg inkább ez gyanús). Jó lenne tudni, melyiket cseréljem, melyik lehet az igazi bűnös.
Nem kell szakszerviz, csak nem jó a kódod. Bányászd ki a rádiót a helyéről a jobb oldalán van egy matrica, azon van egy rádiókód. Androidos telóhoz van egy ingyenes program, ami egy kódfejtő. Beütöd a megfelelő kódot a matricáról, kiköpi a négyjegyűt és működni fog. A rádiót , ha nincsen kiszedőd, akkor 4 db 65-ös szöggel ki tudod oldani és akkor kijön előre a sínből.
Helló Trotter 66! Már több alkalommal is segítettél a pontos és érthető magyarázataiddal és leírásaiddal most is a segítségedet kérem.1.5d scenic 2007 évj. aksi lett cserélve és hiába lett pót áram forrás rátéve mégis lenullázódott a rádió és kéri a kódot, a szervízkönyvén megtaláltam a kódot beütöttem és hibát írt ki. A négy számjegy után mit kell mert én már nyomtam már mindent és attól félek, hogy csak szervíz lesz a vége.Hogy leheljek életet ebbe a vacak rádióba és cd-be? Előre is kösz a válaszod!!!
Tapasztaltam az autómnál egy érdekes jelenséget, ami - bár eddig csak régi, karburátoros, full elektronika mentes autóim voltak - szerintem rendellenes. Beindításkor rendben stabil 700 körüli az alapjárat, de menet közben ha üresbe rakom, 1250 körülre esik csak vissza. Általában stabilan ennyi, de volt hogy kicsit ingadozott. Ez milyen hiba lehet szerintetek? Scenic 1. ph2, 2000. 1.6 benzin.
Igen majdnem ilyen utólagos van az enyémbe is KoAn szerelte be :)
Annyi a különbség hogy nem rak mostmár utólagos kapcsolót hanem az index végi "Auto" gomb mint Shift működik és a hangerő +/- Source+/- Mute és a tekerő billentése használhatók a kezelésre
5perc megtanulni és ahogy stevie-13 írta KoAn 1,5-2 óra alatt berakja zoltán1967pedig 2perc alatt aktiválja a kijelzőbe a működését
Igen, a tükörállítós megoldás volt az én autómban. Nemcsak a Scénic-ben, de előtte már a Lagunáimban is. KoAn harcostárs kb 1 - 1.5 óra alatt varázsolja be.