Sajnos sikerült megtörnöm az autóm elejét. Scenic II 2009-es. A diszrácsok, és alul a motorvédő lemez ripityomratört. A lökháritóról pedig fent letört a csavar alatti rögzitő fül illetve még a jobb oldali hűtőrácsnál is eltört.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyen diszrácsokat vagy komplet lököst, plussz az alsó védőlemezt hol és mennyiért tudnák vásárolni. Esetleg valakinek lenne eladó? Fehér színű lenne a legjobb mert az autó is fehér, de minden megoldás érdekel.
Nekem csinalja, de csak tolataskor, azaz ha hatrafele menetben (akar nagyon lassan is) fekezek. Igy van mar vagy 2 eve, ötletem sincs hogy mi lehet. Es valoban a legjobb szo ra kottyan...
Esetleg valaki tudna tanacsot adni , 2003 as 1.9 dci scenic . Tonkrement a fofek munkahenger ESP-s kicserelve és az istenert sem tudjuk legteleniteni a féket laptoppal is probaltuk . Valakinek hasonlo tapasztalat ötlet :( ?
Scenic II 1.5 dci fekezesnel kottyan az auto, nem tudom jobban megfogalmazni. Volt mar valakinek ilyen problemaja?
Volt egy ilyen autónk, minden fékezéskor koppant egyet, elég hangosan. Minden szerelő hallotta. Szétszedték az összes futóművet, féket, motortartót ötször-tízszer, sehol semmi látható, érezhető hiba.
Aztán amikor eljött a téligumi-csere ideje, még a kerék felrakása előtt elröhögtük magunkat, annyira primitív dolog okozta a zajt.
(A kerékőr ellendarabja, egy diónyi fém adapter rosszul lett visszatéve, elszabadult a pótkerék mélyedésben, és minden fékezésnél nekiütődött a karosszériának. Gyorsításkor nem lehetett hallani, mert akkor a pótkerék gumijának ütődött.)
Ide is postolom, hátha valakinek van tapasztalata...
Sziasztok!
Scenic II 1.5 dci fekezesnel kottyan az auto, nem tudom jobban megfogalmazni. Volt mar valakinek ilyen problemaja? Ismeros szerint (autoszerelo, de nem Renault spec) szilent problema. Megy rendesen, menet kozben semmi problema, csak ha fekezek vagy belemegyek egy katyuba pl.
Tapasztalataitok szerint milyen koltseggel kalkulaljak? Tudom, h latatlanba nehez barmit mondani, csak hatha tapasztalt valaki hasonlot.
Ma egy kicsit scenickeztem,egy fotóledet raktam a műszerfal világításhoz,de nem is ez a lényeg,találkoztam egy új(nekem legalábbis új)dologgal,amit eddig nem tudtam.
Ha kiszálláskor meghúzom az irányjelző kart akkor 30mp-ig világítanak az első lámpák,két húzás 60mp,többet nem próbáltam.
Ehh ez veszelyesen hangzik, mar latom is lelki szemeim elott a letort fulecskeket :D
De tegyuk fel lejon roncsolasmentesen...onnantol a jol hozzaferheto a termisztor? Pikk pakk cserelheto, vagy amolyan renaultosan cumi jon akkor inkabb hagyom hagy mutasson amit akar :D
Na, megtörtént a hajtókarcsapágy csere. Egyrészt megnyugodott a lelkem, hogy ez is megvan, másrészt ma is tanultam valamit és egyre szerencsésebbnek érzem magam az autómmal. Ausztriából származott, szervízkönyvvel ugyan, de ugye az annak nincs, aki nem akar... Viszont mint ma megtudtam, a részecskeszűrőből kiolvasható hány kilóméternél voltak "regenerációk" és koppra megegyezik a kilóméter óra állásával, szóval nem volt tekergetve :-)
Az "állófűtéssel" kapcsolatban, most akkor normális ez a relé kattogás szerű hang vagy sem?
Dehogynem :) Az 1.9-en is van elektromos fűtés, a gázpedál mellet van kersztben a boxba becsúsztatva a szekasz. Nem a vízkör izzítók segítik a gyors fűtést, hanem ez a hajszárító ami miatt szinte azonnal "meleg" levegőt fúj be. No meg az , hogy a kipufogógáz is át van vezetve az EGR/Turbó környékén egy hőcserélőn, amiben átkering a víz.
(Amúgy én meg erről a vízkörbe telepített izzítórol nem tudok, de lehet, hogy van :) sose kerestem:) )