Szia Develooper, kössz a választ! Eltartott egy ideig, míg leesett, mit kell nézni a képen (a magyarítást). Grat neked/annak, aki megcsinálta a Renault helyett.
Az angol nyelvvel én ki vagyok békülve, viszont egy kicsit utánaolvasva úgy tűnik, hogy 2008 júliusában adták ki az utolsó (hivatalos) CBCD firmware frissítést. Az én kocsim 2009 eleji, úgyhogy valószínűleg azzal fut, ergó az útvonaltervező hülyeségeire már nem is lesz javítás...
Feltételezem még nem vetted le sosem az első lökhárítót. A lökhárító levételtől minden Scenic II tulajdonos tart, amíg túl nem esik a keresztségen. Az én legelső esetem pont télen volt, így az IKEA mélygarázsába mentem el apukámmal és vettük le pár perc alatt. Úgy van kialakítva, hogy könnyen levehető legyen, teljesen normális process még egy olajcserénél is.
A reggeli első indítás nekem is hosszúra sikeredik, az izzítógyertyákkal nincs gond megnézettem. Én is az aksira gondolok, de az a fura, hogy a második indulás már teljesen szokványos.
Arra tudok gondolni, hogy az aksim éppen határeset így nem pörgeti reggel rendesen.. de nem értek hozzá..
A lökhárító rácsra visszatérve vettem bele újat úgyhogy nem baj ha törik a régi csak nem tudom, hogy hogy kell kiszedni. Nem szeretném a lökhárítót levenni ezért..
(A történet röviden eddig: vettünk egy 1.6 K4M782-es mocival szerelt bocit, ami nehezen indult rövid utak után. Akksit cseréltem szaki tanácsára, de mint kiderült, nem az volt a rossz. Ezután megtisztítottam minden érintkezőt, amihez könnyen hozzáfértem /akksi, generátor és test/, a hiba egyből megszűnt.)
A vizsgálódás elején még anno kikapcsoltam az automatikus fényszóró kapcsolást (indexkar végén lévő gombbal), ezt a hétvégén visszakapcsoltam és legnagyobb meglepetésemre a nehézkes indulás újra előjött. A nehéz indulás egyértelműen ettől függ. Amint az automatikus fényszóró kapcsolást kikikapcsolom, az autó mindig indul normálisan. Találkozott már valaki ilyen hibával? Nyilván nem kritikus, mert egyébként indul rendesen a csatlakozók tisztítása óta, de ha már időközben teljesen rendberaktam az autót, akkor szeretném, ha ez is rendben lenne.
Elég sokat:) Még 1db sem döglött bele. Az update 15 percről számol visszafele. Kb 7 percnél eloltja a képernyőt kb 1-1.5 percre (ez normális, a gyari cd-n is felhívják erre a figyelmet), ekkor mindenki beparázik és őrült módjára leveszi a gyújtást és vissza. Még ekkor sem fekszik el a cucc. DE el kell telni 2-3 percnek mire elkezdi újból az ápdétet előlről. Soken idáig már nem jutnak el. Akkor szokott esetleg elakadni a frissítés amikor sokszázszoros sebességgel írják ki a cd-t.:)
Van egy relé, amit vezérel a számítógép. M2-nél a bal sárvédőben a doblemez mögött van. Hogy pufinál hova tették, azt nem tudom. Ez a relé meg szokott néha dögleni.
Nekem egy kis tükör vált be, a hátsó szélvédő és az ablaktörlő lapát műanyagja közé. Ha benézel, egy műanyag stift tartja a kupakot. a tengely irányába megnyomva (nekem ment kisujjal is pedig nem egy műszerész kezem van) majd tolva kifelé kicsúszik a csavarvédő műanyag.
10 év problémamentes használat után eladtuk a bocinkat. :-(
Megmaradt a komplett téli kerékszett, amit szeretnék eladni:
- gyári acél felnik
- gyári dísztárcsák
- keréknyomás jeladók
- két szezon alatt összesen pár ezer kilométer futott Barum Polaris gumik
A felni paramétereiről fogalmam sincs, de 1.9 dCi motorja volt az autónak, szóval olyan, amit ahhoz adtak. Mind a négy felnin van felületi rozsda (de főleg kosz), mert hát 10 évesek a felnik. Mind a négy kerékynomás jeladó működött tavasszal, amikor leszereltük, de ugye ezek is 10 évesek... A dísztárcsák közül az egyik csúnyán karcos, a másik három meg olyan "normál" karcos, amilyen 10 használat után lehet. A gumi mérete 205/60 R16 92H, az összes gumi profilmélysége 8-9 mm van, gyártás 2013. 34. hét.
Minden kerékről csináltam 5 fényképet. Színe, visszája, színe dísztárcsával, gumi telibe, gumi profilmélység.
Érdekel valakit? 60 kiloforintért adnám. Csak egyben az összeset.
Az első ajtók oldalkárpitját szeretném leszedni, de a karfa alatt rekeszt nem tudom kiszedi. Volt az oldalába egy bolha azt kiszedtem, de tovább nem megy...