Jó, de s1-nél kulcs nyitja a kormányzárat. S2-t, vagy M2-t nem mernék úgy húzni, hogy nincs leszerelve a zár. Ki tudja, mikor gondolja meg magát, és lövi le az elektromos rendszerét, ha nem jár a motor.
Szikra van, sőt 1 munkaidőnyi állás után próbából nemrég el is indult motor pár mp-re, eléggé erőtlenül, aztán megállt és azóta is csak teker, csak teker önindító...
Benya is van, legalábbis Range: 115km a visszajelzés szerint...
Én is kérdezném, h rövid távon, de sok combos leejtővel tarkított úton biztonságosan lehet-e vontatni?
Farad FlowerLock B13D típusú használt kerékőrkészlet eladó.
Renault ScenicII gépkocsin volt fent, nincsen elnyalva, megszakítva.
Ára: 5.000.- HUF
Renault ScenicII-n szolgált használt kerékcsavarok eladóak. A darabszám a képekről azonosítható. A felső dobozban vasfelnihez (gyári csavarok), az alsó dobozban pedig alufelnihez (utángyártott, nem csúszógyűrűs) csavarok láthatóak. A dobozok külön-külön is megvehetők, de a csavarokat darabra nem értékesítem.
Felső doboz (18 db csavar) 4.500.- HUF Alsó doboz: (12 db csavar) 2.500.- HUF
Az auto nem indul temahoz (gyujtas van de motor nem forgat csak hiba uzenetekt ir)tudtok vagy van itt a forumon szerelo a 11 kerulet korzeteben aki tudna biztosan es hatekonyan segiteni?
A kocsi most a 11 kerulet Fehervari uton van egy telephelyen, ahol meg holnap probalkoznak egyet, ha nem sikerul nekik akkor jo lenne olyan helyre elvinnem ahol sikerrel jarnak(Maglodot ismerem pl Henis Zolit) de o hogy az auto jarokeptelen messze van. Tippek ?
Egy Grand Scenicet Ti mernetek vontatni ugy hogy nincs jaro motor? Ekkor gondolom nincs fek es kormanyzas szervo sem. Sima lab erovel lefekezheto az auto? Kezifeket ugye nem tudok hasznalni segitsegnek, mert hogy elektromos...
szikrát meg tudod nézni ha leveszed a gyertya tetejéről a gyújtótrafót és egy rövidet indítózik valaki ha pattog akkor rendben, ha semmi akkor lehet felső holtpont jeladó is vagy egyéb jeladó. Egy diagnosztika lehet sokat segítene.
Tegnap végül elvittem egy megbízható autóvillamosságiba itt a környékben, csak nem bíztatott sok jóval, mert szabadságon vannak az emberei, és nem biztos, hogy érdemben tud is vele foglalkozni.
Mai napon hosszabb autózás után megálltunk köbö 10percre, és utána még elindult 5 mp-re a 2004-es Scenic II. 1.6-os, majd kigyulladtak a gyújtási állapothoz tartozó fények és azóta se semmi. Nem indul...
Jelenségek:
- hibajelzés nincs,
- start gomb után, teker az önindító, de ennyi, autó nem indul.
a találatok között találsz még madzagos módszert talán ahhoz kell a legkevésbé megfeszíteni az ajtót
vagy a zárba csavarhúzó és törni a zárat :(
stevie-13
múlt hétvégén volt a kezembe a zár, a régi bedugok kampót az üveg mellett nem működik mert nem rudazatos hanem bowdenes a belső kilincs
a zárba a reteszeléshez se férsz hozzá maga a zárba pedig a zár egy közdarabot fordít be ettől nyit a külső kilincs amúgy csak szabadon mozog
a képen a pirossal jelölt műanyag közlődarab amit kihúz a záráskor a kulcs vagy a motor és a zöld lemez így nem éri el a reteszelést
tehát vagy a belső kilincshez fér hozzá az ember vagy a zárat húzza ki és akkor el tudja forgatni de akkor is kilics mechanizmus csere lesz a vége+maga a zárbetét
Na, akkor most kell elvinni egy rendes renault-os szakihoz. Az útszéli autószerelőket, és a márkaszervizeket nyugodtan ki is hagyhatod. Amit ők lehúznának rólad, abból megvan a trélerezés.
Ha így 10e-ért megoldódik, akkor még egész ügyes megoldás. Szerintem ennyit elkért volna az ajtónyitós szerelő is kiszállással együtt. Azért még kérdőjeles, hogy sikerül-e jól visszaragasztani azt a kis ablakot.
Aksit egy autószerelő cserélte ki, mert annyira el volt deformálva az anyacsavarfej a plusz sarunál, hogy nem tudtam levenni róla.
Az aksi csere után minden további nélkül beindult, majd km 10 km megtétele után jött a leírt jelenség.
Ugyanezt a jelenséget csinálta a csere előtt is. Amikor elindultam otthonról, elindult, aztán kb negyed óra menet után jöttek a hibajelzések. Elindítani már nem tudtam, ezért akartam kicserélni az aksit a vadiújra. De mivel nem tudtam levenni a sarut, kihívtam egy közeli szakit, akivel bebikázva elindult az autó, majd a szervízbe való elgurulás és aksi csere után még egyszer magától beindult, és többé nem.
Menet közben ELECTRONIC FAULT hibajelzés, kb minden elektromos dolog halódik (pl kigyullad a guminyomás visszajelzője, a kéziféké, klíma nem megy stb). Motor leállítás után az autó többé nem indítható. Se bikázva, se tökig feltöltött akkuval.
Indítási kísérletre bekapcsol a ventillátor, LOW BATTERY és LOW OIL PRESSURE kiírások illetve a STOP felirat is ég. Önindítót nem próbálja tekerni.
Scenicnél még nem próbáltam, de a Suzukinál volt egy működő módszerem. Megfelelően erős és hosszú lapos vasat be lehetett dugni az ajtó és a karosszéria között (anélkül hogy az ajtószigetelés sérült volna) úgy, hogy elértem vele az ajtónyitót. Nem tudom mennyit enged a Scenic ajtaja, de ez esetleg működő módszer lehet.
De csatlakoznék Stevie véleményéhez, szerintem aki látott már ajtót szétszedve az tudni fogja, hogy hol és mit kellene ugyanezzel a lapos vassal piszkálni az ajtóban, hogy ki lehessen nyitni. Az is lehet, hogy a hátsó ajtónyitó gombnál meg lehet úgy bontani, hogy hozzá lehessen férni a mechanikához.