Autósbolt. Ezek nem Renault-specifikus alkatrészek.
(Már ha jól értem a kissé hevenyészett beírásodat. Ha kérdezünk valamit, adjuk már meg a tiszteletet a leendő válaszadóknak annyiban, hogy ne nekik kelljen kisakkozni, mi is lehet a kérdés.)
sgítségre lenne szükségem. a motortérben lévő biztosítéktáblán az első fényszóróhoz tartozózó kável összegét és a végén a "stekker" is. Hol tudnék venni? Bontókat már hívtam,de csak biztosítétáblájuk van
2004-es, 1,4-es scenic ablakemelőit be lehet valahogy állítani, hogy zárt állapotban, ha kétszer megnyomom a nyitás gombot a távirányítón, akkor lehúzza az ablakokat? Bezárásnál felhúzza. Többen írták, hogy nyitásnál lehúzza nekik a második gombnyomásra. Nekem sajnos nem.
Stevie, lehet hogy kérdezem már vagy volt róla szó, de van valami értelmes magyarázat arra, hogy nem képes egy autógyár lefordítani kb 20 (hiba)üzenetet lefordítani?
Off skodában egészen vicces volt a hunglish, amikor valami magyrul valami angolul volt, de egész egyszerűen nem értem ezt a dolgot. Egy barátom közel 20 évvel ezelőtt fordított le egy magyar (számítógépre írt) szoftvert franciára ami abból állt, hogy kicserélte a magyar szavakat franciára és tadaaaaaam. Nem gondolom, hogy olyan rohadt bonyolult lenne...
Természetesen nem érintem meg cserekor az izzó üvegét. A töltést csak azért írtam, mert ez tök normális. 14,4V még rendbe van. Sőt! A betoldott kábellel 12,9V-ra esik le az izzóra jutó feszültség. Ezt az izzó csatlakozóján mértem. De akkor mi lehet a hiba oka?
Nem tudom, publikus-e, hogy az ajánlott "céges szerződéssel" mennyivel olcsóbb az ár, mint a neten látható ár.....?
Mindenesetre aug. második felében majd keresnélek.
Van egy profinak tünő cég a közelünkben (Bécsi úti Lidl mélygarázsban), az enyémnél 4-szer drágább autókat (is) tisztitanak, láthatóan nagyon szépen, alaposan. Viszont drágábbak, mint ez a cég akit ajánlottál.
Otthoni megoldással egyértelmü, hogy nem tudok olyan eredményt elérni, mint egy profi cég (hiába van kárpittisztó kefe, nagy teljesitményü vizes porszivó, nem lesz igazán szép).
Az a gond, hogy "házi" felszereléssel csak a kárpit legfelső rétegeiből tudod kiszedni a koszt, és amikor ráülsz az ülésre, az alján leülepedett mocsok szép fokozatosan feljön a tetejére. A profik nagynyomású forró gőzzel dolgoznak, olyan azért nem nagyon van otthon ;-)
Pár éve megálltunk egy út szélén várakozó autósnak (valahol Szfehérvár körül), kérdezem, mi gond, elvontassuk-e a városig. Azt mondja semmi baj, az autó OK, csak ő tökrészeg....... Na mondom, akkor a fuvart nem vállaljuk, további jó józanodást :-)
Bp-n belül a taxisok már nem egyszer segitettek: bikázás, behúzás. Vagy legalább tudják, hogy hová kellene menni, kit hivni pl. vasárnap este vagy éjjel... (non-stop gumis.....stb.). De ez nyilván nem opció az országúton, városon kivül.
Szerintem egy "teljes belső kezelés" lenne, ami érdekel, ez nagyjából annyiba kerül, vagy kicsit kevesebbe, mint terveztem.
Otthoni megoldással egyértelmü, hogy nem tudok olyan eredményt elérni, mint egy profi cég (hiába van kárpittisztó kefe, nagy teljesitményü vizes porszivó, nem lesz igazán szép). Ez a bézs kárpit elég kényes: esőben nyitva az ajtó 1-2 másodpercig, ráhullik pár csepp eső, és már foltos.....
Aug. 20. után lenne esedékes a dolog. Nagyon extrán túlzásba vinni nem akarom a "kozmetikát", mert a gyerekek miatt úgyis rövid életü lesz, de sebaj.... :-)
2004-es, 1,4-es scenic tompított fényszórói csere után 1-2 nappal kiégnek. Már kb. a huszadikat raktam be. A foglalatot ellenőriztem, rendeben van, nem korrodált, rendesen érintkezik. A lámpa nem mozog, nem lötyög. A foglalat vezetékét már megtoldottam 1,5 méter vezetékkel. (autószerelők ajánlása) A hiba nem szűnt meg. Kezdem kellemetlenül érezni magam.
Utoljára segítőkész emberrel 1990-ben találkoztam. Nyaralásból hazafelé valahol Magyarországon éjfél és hajnal között megálltunk egy faluban lámpa alatt. Egy zsigulis srác szinte azonnal mellettünk volt: "Miben segíthetek? Autoszerelő vagyok." Megköszöntük szépen, csak bogarakat mosunk az ablakról.
Egy útközbeni durr-defektnél az lenne az igazi, ha nemcsak a méret, de márka és típusazonos is a cseregumi. Ezt nem tudom, megoldják-e, - vagy hogyan? - ha kb. 2 óra alatt a helyszínre kell érniük. Eddig nem volt rá szükségem, tehát nem gondolkodtam a logisztikai részén. ... hogy ne csak hazaérjen az ember, hanem tartósan is használhassa azt.
Más: a pótkerék nélküli autómhoz évek óta próbálkozok egy eredeti kézi emelőt szerezni, sikertelenül. A tucat alternatív emelők méretben és súly-határban nem jók, olajnyomású hévért nem biztos, hogy szeretnék.... (úgy látszik, csődbe ment volna a gyártó, ha alapfelszerelésként tett volna egyet az autóba)
Szörnyű ez a közömbösség és még szörnyűbb az, hogy vannak akik visszaélnek a helyzettel. Ez egy prémium szolgáltatás aminek normális ha prémium ára van, azonban elvárható a prémium minőség is ezért.
Egyébként én ezért kötöttem meg az 5 lejárta után az Assistance szolgáltatást (europe assistance áll egyébként a Renault mögött is), évi alig tobb, mint 10ezer forint ami egy ilyen helyzetben nélkülözhetetlen. 225/50 R17, egy vagyon egy ilyen gumi, pótkerék nincs és tudtommal helye sincs. Egyébként jut eszembe most hétvégén láttam először értelmét a keréknyomás szenzornak, egyszer csak kiírta indítás előtt, hogy ellenőrizzem a keréknyomást és jelezte sárgával a bal elsőt. Elment belőle pár tized. Nyilván dráma nem lett volna belőle rövid távon, de hosszabb távon mindenképp jó ha helyes keréknyomással jár az ember.
nem is tudom mit mondjak az árra 35e költse gyógyszerre
szerencse hogy nem lett semmi bajotok
és a világhoz 2 story
tavaly nyaralásra menet elkezdte kidobálni az 5.-t a váltó, tudtam hogy folyik az olaj így M5 pályáról le benzinkút olajvásárlás, szellőzőn belecsurgatás :( majd tovább Kiskunmajsára az 5-ösön, egyszer az út szélén egy pihenőbe álltam meg után tölteni mert szó szerint csorgott a féltengely szimeringnél az olaj. Egyszer csak megállt egy Opel Omega I. amit 2 perccel előtte láttam elmenni szembe. Egy fiatal pár volt a srác autószerelő és megkérdezte mi a gond segíthetnek-e. Mondtam mi a baj elment és kreatívan csinált egy szívószálból szigetelőszalagból és egy 0,5-ös palackból egy tölcsért :)
Idei nyaralás
Kiskunmajsáról mentünk Szegedre vagy Makóra mindegy is. Az országúton háromszög kirakva és egy Pug106 talán alatt fekszik 1 hölgy a másik térdel mellette. Na mondom nem tudják levenni vagy visszarakni a pótkereket. Megálltam. Kiderült a kipufogó csúszott szét már összedugta a hölgy de nem tudta a dobot felakasztani a gumikra. Levetem a fehér polót, felhúztam a kesztyűt és félperc alatt felakasztottam. De mondtam nekik ha újra szétcsúszik ne kínlódjanak vele. dobják be hátra aztán nagy hanggal irány tovább :)
Ja plusz 1 story
~25 éve Bruck ÖMW benzinkút, Dácia lerobbant alattunk. 10 betérő magyarból 1 nem volt hajlandó valamelyikünket átvinni a határon hogy könnyebben kerítsünk autómentőt :(
Végül a magyar kutas srác segített telefonálni és autómentőt keríteni.
Ilyenkor jön egyébként jól pl a megane klubtagság :)
Volt már rá példa, hogy Polgárról vittem haza klubtagot Isaszegre vasárnap délután mert itt robbant le a kamionja.
Ja és klubtag hívott, hogy segítség kellene mert én pont nem olvastam a fórumot ő viszont tudta hogy én vagyok a legközelebbi a ki segíteni tud.
Szevasztok! Tolna valaki egy linket, hogy 2005-ös, 1.9 DCi Grand Scenicemhez milyen hátsó féktárcsa illetve betét passzol? Próbáltam visszaolvasni, de nem találtam infót... Köszi!