Ja, most olvasom, hogy pénteken vetted.. akkor hétfőn vidd is vissza. Ez egy elhanyagolt autó lesz, ha a porlasztó kifújását nem javították. Mellesleg ezt észrevehetted volna vétel előtt is. Egyértelmű kizáró ok a porlasztó körüli hiba dci vásárlásánál.
Ezekből a legsürgősebb probléma, a porlasztó körüli olajsár okának megkeresése, és megszüntetése addig, amíg maradandó gond nem lesz belőle.
A motorolajsapkánál mindig van egy kis nyomás. Egyrészt a normál kartergáz miatt, másrészt ide dolgozik be a vákuumszivattyú is.
Ha az utastérben füstszag van, akkor nézesd át a kipufogórendszert, és az egr visszavezetés környékét. Természetesen a kartergázelvezetés csöveit is ellenőrizd. A kartergázcső, és a szívócső találkozásánál van egy kis membrán. Azt esetleg ki lehetne szerelni, és kitakarítani. Szét kell pattintani, és megnézni, hogy nincs-e eldugulva.
Pénteken vettem egy 2004 1.5dci 82lovas megane grandtourt.
A problémám az lenne hogy az utastérben kartergáz szagot érzek,plusz a motorolaj sapka levételénél felfelé jön a gáz,plusz a porlasztónál olajsár vagy mi a fene van.
Én mindenki miatt kérdeztem, érdeklődtem avagy vetettem fel.
Én meg oldom magamnak,de összeségében gondoltam milyen kényelmes is volna mindenkinek.
Nem kell ismeretség,ez üzleti érdekük. Összpontosítva van itt vásárlói erő.
Ha egy admin vállalná hogy a fórumon jelentkezőnek meg adja a jelszót díjmentesen,akkor egy unalmas pillanatomban szerintem besétálok és elintézem. Csak valami értelmes keretet kell neki csinálni,hogy senki ne rabolja más idejét és türelmét.
Néztem az autótéka oldalát és olvasva a magunkról írt részt, láttam, hogy egy viszont eladó. Ad a nagyker árából kedvezményt,nekünk kis vásárlóknak. Azt egyből az jutott az eszembe hogy hogy nincs a csoportnak regisztrált vevő kódja vmelyik nagy / kis kereskedőnél (bárdi, Unix).
Bocsánat, ha tolakodás, nem az a cél,csak érdeklődés.
Mivel sok clubnak van egy jelszóval védett regisztrációja pl az unixnál és a tagok a jelszóval tudnak vásárolni 30-40 % kedvezményel. Valaki az ország egyik kirendeltségén nyit egy nevet, a kirendeltség vezető beállít egy kedvezményt és bárhol tudnak vásárolni a fórumon lévők a lakóhelyükhőz közeli kirendeltségen.
Csak egy ötlet.
Minden kirendeltségnek az a célja,hogy minnél nagyobb forgalmat generáljon, hogy meg legyen a tulaj által kitűzőt cél és kapjanak prémiumot és ne mimimál bért vigyenek haza. Lehet hogy adniuk kell kedvezményt, de nem annyit mint egy kis autó alkatrész boltnak. Megéri nekik!
Ha van ilyen,pl a megan clubnak akkor bocsánat az off ért.
Az utángyártott termékekre volt némi rá látásom,abban ki tudok igazodni. Igaz leginkább az Unix kínálatát ismerem,meg valamelyest a bárdiét. Ezeknél tudok kedvezményesen vásárolni.
Manfiltereket néztem és ahoz hasonlítottam a gyári árakat. A levegő szűrő kivételével elfogadhatóak szerintem.
Mivel régebben nem akartam még véletlenül sem francia autót,így sosem figyeltem meg,hogy kik a gyári beszállitok. A németeket tudom.
De a nagy család sokat változtat a nézeteken :)
Én az Újpesti (Váci út) Baumgartnernél voltam. Ott kértem árajánlatot.
Elf olajat honnan szoktatok vásárolni? Internetről nem szívesen vásárolok olajat.
Bocs, ha nagyon láma voltam. Ezek szerint akkor csak az a baj, hogy nem rögzítettem vissza még a helyére. Azt mondod, ott kap vmi hűtést. Amilyen bezárva van a műszerfal alatt, nem is gondolnám.
A fokozatok "váltogatása" is köze lehet ehhez szerinted?
Vehetsz pl. Motrio olajszürőt a márkaszervizben, az is gyári, de még olcsóbb. Levegő - és pollenszürőt olcsóbban kapsz (pl. gyári beszállitó Mecafilter) autósboltban, vagy pl. www.filtercenter.hu . Gyári szürő, csak nem a márkaszervizben veszed meg.
A gázolajszürőt tényleg jó áron kapod. Ez melyik szerviz ?
Korábban írtam rossz belső ventilátor miatt. Írtátok tippként az előtét ellenállás javítását, ami be is jött, egy forrasztással újra működött. Viszont csak pár napig. :( Ekkor vettem egy új Valeo márkájút, amivel most azt tapasztalom, hogy olyan fél percenként, percenként felpörgeti a ventilátort, majd visszaveszi, és újra és újra. Kézibe átállítva, csak egy bizonyos fokozaton működtetve ugyanezt csinálja. Azt látom még, hogy marha meleg az ellenálláson lévő hűtőbordák. A kezemmel nem bírtam fogni. Ez normális?
Segítségre lenne szükségem...szaktársak! A jobb oldali szembe fujó réseken nem jön se meleg, se hideg levegő....Mi lehet a gond? Mit szedjek szét? digit klímás a "renikém".....
Ma kocsi mosás után, gondoltam meg nézzem a nívópálcát,hát első vissza helyezéskor el is tört...
Na akkor be sétáltam a Renault márka szervizbe, mert a mosó mögött van.
Kérdeztem,hogy így használható e az autó,vagy az letört rész okozhat e problémát. Azt mondják gyakori, mert müanyag és az új már fém lesz. Ne aggodjak ha beesik a letört vég akkor is a kartellre be ágyazodik és el lesz ott. Majd olaj cserénél ki kell venni...addig el van...
Ezen kicsit aggódok, hogy így van e!?
Közben kértem árajánlatot szűrőkre. Olvastam a fórumon, hogy gázolajszűrőt csak gyárit. Ezzel nincs gond,de még lepödtem, hogy olcsóbb mint a után gyártott.