Arra számítottam, hogy kevesebb km lesz benne na de arra nem számítottam, hogy fiatalodik egy évet is a verda. Ráadásul nekem dynamique felszereltség volt. Náluk már ez is változott. Szó sem esik róla , hogy sérült volt. Arról sem , hogy motorfelújításon esett át. Hát bepalizzák az új tulajt.
A hirdetés egy dolog, utána következik a telefonhívás, utána a személyes megtekintés és kipróbálás a kereskedésben, utána a szervizes átvizsgálás.
Ha ezek során sem derülnek ki a turpisságok az autóval, az a gáz. De azért abban a vevőnek is sara van.
Igaz már fluencem van de tanulságként leírok valamit. Egy Budapesti kereskedés vette meg a scenic-m. Nézegettem, hogy mikor jelenik meg és mit hirdetnek. Hát meglepődtem. Arra számítottam, hogy kevesebb km lesz benne na de arra nem számítottam, hogy fiatalodik egy évet is a verda. Ráadásul nekem dynamique felszereltség volt. Náluk már ez is változott. Szó sem esik róla , hogy sérült volt. Arról sem , hogy motorfelújításon esett át. Hát bepalizzák az új tulajt.
Az Espace fórumról tévelyedtem át.Egyterűt kerestem (keresek),erősebbet,mint a mostani 1.6 Picasso-m.Kaptam egy jó ajánlatot a 2.2 dci-re(2004-es Espace,215e km.) de figyelembe véve a tanácsokat, a magas km-t és a napi használatot (hétköznap 10-20km,hétvégén 200 km) ,lemondtam a dízelről.Marad a benzines (turbós),de már a G. Scenic is képbe került,mivel viszonylag alacsony a kínálat.A GS-be is beleférünk (igaz,két kisgyermeknél szerintem busz is kevés),és a súlykülönbség is jól jön az Espace-hez képest.Nagy teljesítmény,kényelem,egyterű,üvegtető.Nekem találták ki.
A kiszemelt G Scenic (2005 2.0 turbo privileg, 1 290 000Ft ) tulajával beszéltem telefonon.Nagyon kedves volt (ha itt van a fórumon,az nekem csak öröm).Holnap elmegyek megnézni,elmondta telefonban a sérüléseket,a szerelője nevét.Valamint,hogy autómosás után kézifékhiba visszajelzése van,de működik.Olvasgattam itt a fórumban,nem ritka ez a hibajelenség,néhány esetben sokba is kerül.Mi a módszer a kipróbálásra?Ha kienged-fog,akkor nagy baj nem lehet?Általánosan is kérdezném: mi a vélemény az autóról?Van valami olyan dolog,amire speciálisan figyelni kell? Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Gondolom a fagyok miatt van, de nem vagyok képes bezárni az autót! Azt is észrevettem hogy a csomagtér ajtót nyitottnak érzékeli. Pedig zárva van biztosan, a kijelzőn mégis piros. Amikor rányomok a gombra bezár, majd azonnal kinyit. Mit tudok ilyenkor tenni, mi a megoldás?
Katalógus szerint az 1.6 dízel fogyasztása egyértelműen az 1.5 dízelé alatt van. Ezt meg tudjátok erősíteni?
Van különbség a benzines és a dízel motor hatásfokában, ezért egy dízel kevesebb üzemanyagból képes ugyanazt a teljesítményt előállítani. De a dízelmotorok között nem nagyon van különbség. Városban (a sok megállás-elindulás-gyorsítás miatt) elsősorban az autó tömege számít, autópályán viszont a karosszéria légellenállása. A tömeg és a légellenállás sokkal fontosabb tényezők a fogyasztás szempontjából, mint két hasonló konstrukciójú és lökettérfogatú dízelmotor hatásfoka közötti különbség.
Természetesen lehet különbség a hatásfokban két dízelmotor között is (pl. alacsonyabb fordulatszámon jelentkező nyomaték), de igazán nagy spórolásra, literekkel alacsonyabb fogyasztásra ne számíts.
Persze gondolom, hogy egy olyan húzós motorral, mint az 1.6 dCi nehéz kényelmesen, nyugodtan autózni.
Katalógus szerint az 1.6 dízel fogyasztása egyértelműen az 1.5 dízelé alatt van. Ezt meg tudjátok erősíteni? Persze gondolom, hogy egy olyan húzós motorral, mint az 1.6 dCi nehéz kényelmesen, nyugodtan autózni. És szerintetek átlagos körülmények között hozzávetőlegesen mennyivel fogyasztanak kevesebbet a dízelek, mint az 1.6 benzin?
esetleg tudnátok valami tippet írni egy folyamatosan búgó,zúgó hangra ami a klímakompresszor felől jön. folyamatosan zúg! 2 szerelőnél voltunk az egyik a generátort mondta a másik a klímakompresszor. vettünk használtan egy klímakompresszort,de ugyan úgy zúg. előfordulhat,hogy az is hibás volt. ? :(
lehet,hogy emiatt a " hiba" miatt nem a kocsi? már 2 hónapja használjuk így zúgva,mert az a szerelő aki kicserélt a klímakompresszort azt mondta,hogy elmegy így is...max. ha elromlik a klímakompresszor,akkor nem tölt vissza az akksi...(vagy valami ilyesmi)
Lehet, hogy bontottat rakott rá. Nem nagyon szoktak önszántukból tönkremenni ezek a relék. Talán egy kis érintkezési hiba lehet valamelyik érintkezőjén, vagy egy zárlatos gyertya megkínozhatja, de egyébként bírják. Nekem egy 10 éves, és egy 8 éves dci-ben is a gyári relé van, gond nélkül.
néztem az relé árakat és 30 ezer ft köül vannak. nekünk a szerelő tavaly 12 ezer ft-ért cserélt ki(állítólag)már kezdek kételkedni,abban hogy cserélt e rajta valamit..