Szakaszosan pöcköld le az ablakokat teljesen, majd a végállásnál tarts a gombot egy pár mp-ig nyomva. Majd szintén szakaszosan fel és itt is húzd a gombot egy pár mp-ig. Így tanulja meg a két végállást.
Mivel sokat okulok az itt olvasottakból, gondoltam én is megosztom veletek a mostani vesszőfutásomat...
Készen van az autó bár nem vagyok felhőtlenül boldog! Sajnos a generátort kellett javítani, mivel az előző "gondos" tulaj szart az autóra, a szelepfedélnél erős olajfolyás volt régebben. Ezt valami mek-mester eltüntette, de addigra a generátorban is olaj volt! Sajnos a forgórész elmozdult a tengelyről, és a vezetékek szakadtak azonnal. Ha már szét volt szedve a csapágyakat is kicseréltettem, meg az ékszíjat is. Most végre van töltés potom 46ezer forintért, és imádkozom hogy más komolyabb problémám nem legyen az idén...
Kérdésem is lenne...
Gondolom az "áramtalanítás" miatt, de az elektromos ablakok csak szaggatva mennek le, ill fel is csak szakaszosan tudom húzni őket. Erre mi a megoldás, mit kell tennem?
Örülök, hogy megoldódott. Mindig tanul valami újat az ember fia. :) Általában egy hibajelenség esetén a clipes kiolvasás valóban mutatja a javítás irányát.
Nem emlékszem budapesti vagy-e, de a klímával ne fuss fölösleges köröket, vidd el a Keresztúri útra és ott többnyire van mindenük ami kell. Anno a Clioval már 100ezernél tartottunk a találgató szerelővel, a végén 20ezerért ők csinálták meg és segítettek eladni a sok fölöslegesen megvett alkatrészt.
Azért jó lenne tudni a nívópálca hosszát, mert először vettem egy után gyártottat az rövidnek bizonyult, utána pedig egy bontottat és azzal is. A gyári pálcáért meg 9000ft-ot nem szívesen adok ki főleg ha nem is az a problémás elem, ráadásul így is már egy vagyonban került mire működőkepéssé tettem.
Köszi a segítséget, részben igazad volt :) Elvittem hibakód olvasásra. Kiderült hogy a hibának köze nincs a kézifékhez. Az ABS ellenőrzés után dobta be ugye mindig a kézifék ellenőrzést. Az egészet a jobb első ABS jeladó hibakódja okozta. Ez azért adódott, mert ha a jeladó rossz (vagy nem mindig kontaktál) akkor álló helyzetben 655 km/h sebesség jelet küld a vezérlőnek, amely szegény egyből utánahúz a kéziféknek aki ugye úgy tudja hogy áll az autó. Tehát egyik hiba okozta a másikat.
Ez állítólag lehetett az akksi cserémtől, vagy akár a jeges hidegtől is. A lényeg hogy törölték a hibakódot, és azóta még erőszakkal sem tudom újra előadatni vele :) Bízzunk benne hogy így megoldódott. Ha mégsem, jeladó csere ami 9e Ft + mdíj. Köszi a segítséget mégegyszer!
a kérdésem a következő lenne..milyen számot nézzek a klíma kompresszor adat tábláján mert ahány bontót felhívtam annyi félét mondtak...
van aki azt mondta hogy a 82 vagy a 77 kezdetű számsort ..van aki azt mondta elég ha mondom a kocsi évjáratát ..van aki szerint elég az adat táblán található 2 nagy karakterű szám ami függőlegesen van a többihez mert ami azzal meggyezik az a 82-illetve a 77 es kezdetűtől függetlenül jó..hmmmmm vagyis akkor mit keressek??..
de este majd küldöm a típust meg az évjáratot is..ja és bocsi nem 88 kezdetű hanem 82000501 nem tom mennyire látszik a fotón..az egyik bontó azt mondta ez a számsor kevés mert nekik még kéne 2 számjegy hozzá én nem látok többet..ja meg nem tudom, nem lehet hogy egy klíma szerelő a klíma árából meg is tudná csinálni?..ugyanis 15000-30000-ig mondták a bontott árakat..
...szia.. pont ma elment vele dolgozni a nejem de ennyit le tudtam fotózni a klíma táblájáról..eddig egy pár bontóban azt a 88 kezdetű számsort kérték de nem volt sehol ahol meg talán lett volna ott meg nem értek rá.. nagyon év eleje volt még tegnap előtt..