Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

S.P Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44342

járó motornál 14V felett kelene lenni a feszültségnek, álló motornál 12V felett kicsivel

Előzmény: JILING (44341)
JILING Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44341

Bocsi tudom hülye kérdéseim vannak, de nekem ez most fontos lenne!

Azt hogyan tudom megnézni hogy a generátorom tölt rendesen? Egy multiméterrel meg lehet mérni? Ha igen akkor hogyan?

köszöntem a válaszokat...

bnorci71 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44340

majd tavasszal kicseréltetem.

Konstrukciós hiba :(

ahogy szállsz ki a lábaddal odacsíped a műanyag borításhoz a szövetet persze, hogy nem bírja sokáig, ha a műanyag 2cm-el alacsonyabb lenne vagy nem is lenne az ülés oldalán simán többet bírna

Az eladott SI plüss kárpitja 16év 250e Km után kezdett el kiperegni, meg a varrás engedte el magát de így kifoszolva még nem volt 

Előzmény: ThomBoy (44337)
JILING Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44339

Köszi. Ha esetleg ez a baj akkor ez kb mekkora összeg?

Előzmény: Oczu (44331)
JILING Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44338

Szép napot! Nálam pont fordítva van. Ha emelem a fordulatot akkor eltünik....

 

Előzmény: S.P (44330)
ThomBoy Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44337

Sajnos bármennyire is vigyázol rá nem tudod úgy ápolni se semmivel, hogy elkerüld a kirepedést. Anyag és konstrukciós hiba, de nem mindenkinél jelentkezik törvényszerűen csak gyakori. A néhai GSII-nk kárpitja a műanyag mögött vol kirepedve, a GSIII az ülőrészen is! Ezen akadtam ki, hogy 3,5 évesen hatvanpárezer km után már biztosan ilyen volt. Ez kb olyan, mint a váltószoknya, azt is cserélni kellett a régi kocsiban.

Szóval szerintem valami hasonlót csináltass és olyan mintha gyári lenne. :)

Előzmény: bnorci71 (44336)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44336

ez korrekt :)

 

az enyém ilyen

Előzmény: ThomBoy (44334)
0go-cart0 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44335

Jó reggelt!

 

Scenic Rx4 benzines, alsó motortartó otthoni lecserélése, akna és egyéb helyi adottságok nélkül kivitelezhető e, vagy irány a szerviz?

ThomBoy Creative Commons License 2014.12.16 0 0 44334

Felraktam az indafotóra, remélem jól linkelem be.

 

Ez az anyósülés (ilyen volt a vezető is):

 

http://indafoto.hu/thomboy/image/22146009-7ba8f65f/user

 

Ez pedig a vezető a csere után:

 

http://indafoto.hu/thomboy/image/22146011-e2270749/user

Előzmény: ThomBoy (44333)
ThomBoy Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44333

Csináltam két képet. Az egyiken a vezető ülés, a másikon aszi anyós. Az anyag amit látsz a vezető ülés oldalán pont az ami az anyós ülés háttámlájának a lenti sarkában van. Emlékeink szerint a GSII-nek is volt valami szövet része.

Feltöltöm gépről nemsokára mert tömöríteni kell.

Előzmény: ThomBoy (44321)
Alec123 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44332

> Mi lehet a gond?

 

A pollenszűrő mikor volt utoljára cserélve?

 

 

Nyár elején volt cserélve a pollenszűrő.

Igaz azóta a kocsi ment vagy 6-7 ezer km-ert.

 

Meg fogom nézni, kicserélem majd és remélem ez megoldja a problémát.

Előzmény: stevie-13 (44320)
Oczu Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44331

Ez leginkább fesz szabályzó hiba szokott lenni.

Előzmény: JILING (44326)
S.P Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44330

A felvillanás csak magasabb fordulaton van?

Akár álló helyzetben is kipróbálhatod, elkezded emelni a fordulatszámot, ha egy bizonyos fordulat felett jelenik meg a piktogram, akkor tojás alakúra kopott a kollektor a generátorban, és a szénkeféket magas fordulatnál már elpöcköli a "púp", nincs érintkezés, nincs töltés.

Alacsony fordulaton még tudja követni a szénkefe a kollektor alakját, magason már nem.

Fel lehet szabályozni + érdemes csapágyakat cserélni benne.

Ha random villog a töltésjelző, akkor passz...

Előzmény: JILING (44326)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44329

*csaló=való

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44328

Nincs valakinek véletlen egy gyári elől lévő cd-táras fejhez csaló egy soros csatlakozója bekötési instrukcióval. Szőrén szálán elűnt pedig ezekre kínosan szoktam vigyázni fejcsere esetén.

stevie-13 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44327

elkezdett az agyam járni mi van ha a generátor nem tölt?!

 

 

Akkor kb 20-30 kilométer múlva megáll az autó :-)

Előzmény: JILING (44326)
JILING Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44326

köszönöm, de nálam nem folyamatosan világít az akkumulátor piktogram a műszerfalon, hanem fel-fel villan...

igaz egyre gyakrabban, remélem haza tudok vele menni.

Természetesen azonnal töltőre rakom, csak elkezdett az agyam járni mi van ha a generátor nem tölt?!

Előzmény: bnorci71 (44325)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44325

ha töltés nincs akkor az aksi lámpa ég

Előzmény: JILING (44323)
DAndras79 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44324

Üvegtető projekt szerdán folytatódik, már pénteken megérkezett a szervizbe a tető, de csak szerdán lesz időm odamenni.

Közben voltam egy 500km-es úton, a dupla kukazsák+ragasztószalag megoldás nem is volt rossz, de egy kissé hangos. Parkolni csak fedett-őrzött helyen mertem.

Kihasználva az üveg nélküli állapotot, igy mindenhez jól hozzá lehet férni, majd kérek a szerivzben egy alapos pucolást és újra kenést a gyári anyaggal (bár lehet hogy ezt kérés nélkül is megcsinálják).

Majd jelzek, hogy milyen lett a végeredmény.

JILING Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44323

Esőmentes szép napot!

ha esetleg nem lenne töltésem, a generátor meghibásodása miatt, és ezért nem tölt, és jelenik meg a műszerfalon a "LOW BATTERY" felirat, ennek van visszajelzése valahol hogy nincsen töltés?

bnorci71 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44322

de csak a vezető ülésé lenne javítva/cserélve és csak az ülőlap oldala és ugye ez a szövet van a támla oldalán is meg a másik ülésen is, engem zavarna ha elütne

Előzmény: ThomBoy (44321)
ThomBoy Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44321

Ha esztétikusan van megcsinálva akkor tök mindegy eltérő-e az anyag. A GSIII-ban garanciában cserélték a vezető oldali ülés kárpitot, mert kirepedt. A sunyi Renault Hungária amelyikkel hadakozni kellet emiatt persze elhallgatta, hogy a gyár is változatott és nem végig, de a kényes helyen egy sötétszürke szövet rész van már a cserélt új darabon.

Előzmény: bnorci71 (44312)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44320

Mi lehet a gond?

 

 

A pollenszűrő mikor volt utoljára cserélve?

Előzmény: Alec123 (44319)
Alec123 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44319

Sziasztok!

 

Mi lehet a gond, ha az 1.9dci páramentesítőjének (automata klímás) bekapcsolása után az első ablak páramentesítése nem megfelelően működik.

Lassan fújja a levegőt. Kezdetben lassan megy a ventilátor, majd felgyorsul. A kijelző mutatja akkor, hogy maximumon megy. Sajnos a páramentesítés nem megfelelő ilyenkor. Ha a kocsi elindul, utána sem változik a helyzet.

Érezhető, hogy nem megfelelő hideg levegőt fúj az ablakra.

Régebben a páramentesítő a bekapcsolása után zúdította a levegőt az ablakra. Most nem.

A klíma működik, megy azért a levegő az ablakra. Páramentesít, csak nem úgy mint régen.

Kézzel be kell segíteni neki, törölni kell az ablakot. Ha várnék több időt, többet, akkor talán nem kellene kézzel törölni.

 

Mi lehet a gond?

S.P Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44318

Ha csak néha csinálja, akkor tényleg segíthet egy pillangószelep tisztítás, de lehet valahol fals levegőt szív, mert valami nem jól van illesztve.

 

Csak hidegen csinálja? Vagy melegen is előfordul?

Attól, hogy a diag nem mond hibát, attól még lehet...

A motorvezérlő szoftver csak egy "buta doboz", csak azt tudja, amire megtanították. Arra szerintem nincs betanítva, hogy felismerje, ha valamelyik szenzor hazudik. Ha lenne benne olajhőmérő, akkor az értékeket lehetne beprogramozni, hogy ha hidegen túl nagy a különbség, akkor visítson...

Meg kellene nézni hideg motorral, hogy hány fokos vizet mutat a szenzor. De ha nem mindig csinálja, akkor ezt is csak akkor bírod elcsípni, amikor éppen hazudik a szenzor.

 

Egyszer valaki kérdezte itt, hogy minek kellhet egy nem szakképzett autószerelőnek az ELM327...

Na pont erre! Reggel beülsz, megnézed a hőfokot, és lehet, hogy elcsíped a hibát...

Előzmény: cápi26 (44298)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44317

igen lemerült az aksi,

de ne töltögesd, ha gyári és 6-7 éves kuka, ha már volt cserélve és 3-5éves akkor is :(

ha sokat mész városba rövideket, akkor esetleg segít a rátöltés.

A legbiztosabb ma felrakod tölteni holnap meg ráméretsz terhelővillával hogy milyen kondiba van az aksi

 

sok és érzékeny elektronika van az autóban egy rossz aksival nem lehetetlen ezt azt hazavágni :(

Előzmény: JILING (44316)
JILING Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44316

sziasztok!

Azt szeretném kérdezni ,hogy miért írja ki a műszerfalra a "LOW BATTERY" felíratott, és sípol közben. Gondolom mert az akkumulátor merül, kb két napja csinálja, és egyre gyakrabban. Vegyem le a sarukat és tegyem töltőre, ha feltöltött és visszaállítom az eredeti állapotot, akkor a rádió kódján kívül van más tennivaló is?

köszöntem a válaszokat...

1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44315

Gázolajba kizárólag a tankoló nyíláson tud a víz bekerülni ,esetleg a szuszugó csövön ha a szelep nemzár le.

 

3lehetőség van.

 

1 sokat kancsózták az üzem anyagot

 

2 a benzinkúton tankoltál vizet

 

3 ami a benzinkútun vizezésnél valószínűbb az hogy kicsapodott a gázolajhoz adagolt bioetanol. ugyanis hurrá uniós előírásnak megfelelően  x százalékot kell adagolni az üzemagyaghoz .

Előzmény: stevie-13 (44284)
0go-cart0 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44314

Oké, köszi, addig biztosan kitart a cucc!

 

Nos, hát szeretetben és megbecsülésben, nálam egyetlen technika sem szenvedett hiányt sosem, még a kenyérpirító sem, mindig is tudtam, belém nevelték, hogy mindennek ára van, mindenért meg kellett küzdeni  és ami meglett, azt meg kellett becsülni és ezt adom tovább a kölkeimnek is, hát hogy mi marad aztán ebből bennük, a mai világ  "mindenbe beleszarok" hozzáállásával a fax tudja! 

Visszatérve a magyar mentalitásra a közlekedést illetően, szóval a nagy kocsik itt nálunk a ffitársadalom a farkának meghosszabbítására veszi, tartja, és akkor ő az ász, ha kis autóban kuporog a polgár, az meg azért veszélyes, mert mindenhová betolakszik, hogy úgyis befér még, mert nem hagyja magát kiszorítani a belső sávból, tehát így aztán megy a hadviselés az útjainkon, jómagam funkcionálisan vettem e matuzsálemet, mivel Édesanyám, így 90 felé, csípőprotézissel mindkét "futóművében" hogy stílusos legyek a hagyományos autókból való ki beszállás, felért egy atlétikai olimpiával!  Most inkább már csak azon kell fohászkodjak, hogy az RX4-gyel, minél tovább kihúzhassuk!!

 

Előzmény: 1.bendeguz (44310)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44313

fvcc írta, hogy onnan van, én csak szeretném megtudni hogyan kerül oda

 

egyébként nem vitatkozni akarok, puszta kíváncsiság

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!