Én ennek ellenére ennyit fizetek a teljes Casco-ért, hiszed, nem hiszed. Vidéki város B10/C07 kategória, Union.
Megnéztem a kedvedért, mennyi pontosan a havi díjam, mert utalásban van. 3.632.- HUF, vagyis 132.- HUF-al több, mint amire emlékeztem és korábban írtam. Én kérek elnézést. :)
azt sose szabad számolni, hogy húúúú eddig ennyit befizettem, azt kell nézni havi 4e-t megér nekem ha holnap a gyerek én a nejem elbénázz egy jeges kanyart és totálra töri az autót, akkor se lesz világvége
1988-tól van jogsim és 90-től autóm
tavasszal az 2 hetes cégest sikerült megtörnöm mert elbambultam egy út közepén lévő táblát, pedig 1hete ott volt a csatornafedlapon....
az előttem menő sávot váltott én pont lenéztem a műszerfalra mire felnéztem már csatt...
szerviz ceruza is vastagon fogott 600e volt a számla
-lökös+ fényezése
-alsó motorvédő
-lámpa
-intercooler
-motorháztetőn egy körömnyi festéklepattanás javítás
azt hiszem ennyi volt cserés és csak gyári új lehetett minden
Első szélvédő csere 170e lett volna, Casco-val ingyen. Nekem 62/év a casco, így mondhatom eddig "megérte". A tetőablak már önrészes , csak a szélvédőnél van önrész nélkül.
A csuszkákkal én játszadoztam, sokszor volt leszedve az üvegtető, be is feszült egy párszor a szétkopott csuszka miatt, szerencsére egyben van. Hogy ott mi történt a fene se tudja, én csak egy nagyobb kőre tudok gondolni - bár tetőn hogy kap követ a fene se tudja.
Azon gondolkodom régebb óta hogy egy Renault Mégane Grand Scenic II. veszek, de semmit nem tudok erről az autóról sajnos! Nincsen a környezetemben sem senkinek, ezért nem is láttam még ilyet. Esetleg ha valaki tudna használható információkkal segíteni nekem, még a vásárlás előtt azt megköszönném! Azt biztosan tudom hogy dieselt veszek vagy 1,5 de az 1,9 sem kizárt. Vagy monaco, de a privilege felszereltség sem kizárt. Mire kellene figyelnem, mik a sarkalatos problémák ennél a típusnál?
Nem, felújitás nem volt, csak kenés (a gyári anyaggal), feszegetés-buherálás nem volt.
A biztositás - általánosságban - nem rossz, pl. a lakásbiztositással tavaly egy káreset miatt annyi pénzt fizetett a biztositó nekünk, hogy 4 év teljes befizetése "megtérült", és a kár helyreállitása nekem egy fillérbe sem került.
Cascóm eddig nem volt, de még lehet. Apránként fizetni a biztositást nem olyan nagy dolog, mint egybe kifizetni 6 számjegyü összegeket. De igaz, ha a mostani 4 évet nézem, nem állok szarul. Viszont ha a jövő héten kitörik a szélvédő is, már igencsak hiányolnám a cascót......
Te csináltál tetőcsúszka felújítást?! Nem lehet hogy akkor lett megfeszegetve, vagy történt valami? /csak eszmefuttatás....
Egyébként Casco-ra vissza térve 4000 Ft/hó-ról ír Bnorci71 Az évente 48 eFt (és ott fityeg az önrész), 4 év alatt 192 eFt /még mindíg ott fityeg az önrész/ Ha neked kb 120 eFt-ért cserélik újra, akkor 72 eFt-al akár sielni is elmehetsz még! :)
/Valóban jó a Casco, de kicsit hazárdírozás, mint szinte minden biztosítás, de..../
Van ilyen, de elég ritkán fordul elő, idén pl. már volt 1 náluk. (persze az más, ha rádől egy fa vagy egy balesetben törik ki).
Hogy mitől lehet, azt csak találgatják: feszültség az anyagban, kő.....stb. Előjöhet nagyon göröngyös, egyenetlen úton, ahol bizonyos mértékben mozog "tekeredik" a karosszéria, esetleg szétpattinthatja az üveget (én az autópályán voltam).
Ami érdekes volt, azt mondták, hogy ez az edzett üveg tető nem reped. Tehát olyan nincs mint pl. a szélvédővel, hogy van egy repedés, ami vagy tovább nő, vagy nem. Ez ha tönkremegy, akkor szilánkokra törik-robban. Sérülést-vágást nem okoz.
Nem lehet, már sokat próbáltam. Ez sajnos már vallási kérdés... Mindenki mást mond. Én egyelőre nem cserélek. Ha elkezd rakoncátlankodni, akkor viszont azonnal.
A váltüknál nem az van amit ha jól emlékszem Stevie írt egyszer, hogy kretén módon a jobb hátsó kereket kell megemelni és akkor kijön minden olaj? A franciák közismertek ilyen furmányos megoldásokkal, simán el tudom képzelni.
Ez így van. Nem jön ki, vagy legalábbis nehezen jön ki az ATF folyadék a gömbből. Van egy jó automataváltós enciklopédia fent a neten, de momentán nem találom, régebben olvastam.
Nekem nemrég a szélvédőm kapott. Ingyenbe volt a durwa drága üveg. Havi 3500.- HUF-ot fizetek teljes cascora. Szerintem megéri. Üvegkárnál nincsen önrész, vagy, ha van, akkor általában benyeli az üveges cég.
Sikerült ma beszélnem egy Renault-os szerelővel, és a váltóolaj cserével kapcsolatban az alábbiakat mondta: mivel nincs benne a karbantartási könyvben, ezért ők sem javasolják a váltóban az olajcserét, ugyanakkor azt mondta, hogy ha úhy gondolom, természetesen lecseréltethetem :) egyébiránt azt ő is mondta, hogy kb. 4 liter van egy ilyen autóban, ebből jó esetben másfél liter, ha lejön, a többi az bizony benne marad..
Na ezek után döntsétek el (velem együtt), hogy mi a jó..:)
2008-as, de tudtommal az üvegekkel kapcsolatban nincs mit tenni. Csak találgatni lehet az okokat, lehet pl. hogy parkolás közben 2 éve valami ráesett valahol, lett egy kis repedés amit nem is vettünk észre, és eddig birta.....vagy jött egy kavics szemből, a szélvédő tetején eltalálta a tetőüveget....vagy eleve meg volt feszülve az üveg, bár nem hinném hogy akkor 6 évet kibirt volna , passz.......
Valóban, jó nagy hangja volt, 1-2 másodpercig nem is tudtam mi történt.
Egyszer rámrobbant egy fürdőkád üvegajtaja, az is jó volt, egy szál f.szban ott álltam egy halom üvegszilánk közepén.......
Rövid konzultációt követően ( köszi Vargamunka) maradok a márkaszervizes megoldásnál. Lehet hogy lenne bontott 10 éves tető (60eFt) de mi van ha mégsem jó.....(motorhibás 1,9-esből). Az új százba kerül, munkadij alig lesz rajta, számlával, garanciával.
Az még a kérdés, hogy a csúszkák-pöckök megvannak-e és jók-e, netán egy részük elszállt az üveggel együtt......esetleg a felújitókészlet még hozzájön a dologhoz.
vételkor nekem se működött, majd egy párszor használta a nejem szintén a garázsba beálláskor aztán szólt 1 hét múlva hogy nem megy a jobb, na akkor kaptam én is a tanácsot a WD40-re. Jól befújtam azóta nincs gond :)
DAndrás79
:(
nem lehetett kellemes élmény
anno 2005-2006-ba mifelénk voltak azok a tisztességes jégesők, akkor hallottam hogy az üvegtetős autókkal nem volt gond kibírták
Mikori az autó? Szavatosságot a kérni a márkaszervizbe esetleg?
Az kemény...Nemem egyszer a Laguna II-ben robbant be autópályán a hátsó nyitható /kombi/* üveg. Azt hittem besz@rok, olyan hangja volt mint amikor egy psskát sütnek ell a fejed mögött 1 méterrel. Karácsony előtt egy nappal történt...
Hát az nem tudom, hogy a fix vagy nyitható dolognak van-e köze ehhez. Vajon mitől robbant szét....? Esetleg egy kavics, de a tetőt az nem annyira érintené.....vagy valami feszülés volt az üvegben......igazából hónapok óta ki sem volt nyitva. Garázsban áll, a mostani ónos eső nem fagyott belé......Passz. Az biztos, hogy jól zárt, nem zörgött, nem fütyült.