Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szalaics Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44140

Azta k..va! Az szép lehetett, gondolom, volt hangja is rendesen!

Ilyenkor örülök, hogy az enyém fix üvegtetős....bár rettegek a lépcsőházak előtt parkolni, mert valamelyik átedütt rádob valamit aztán annyi. /bár láttam már több üvegtetős kocsit összetörve totál de az üvegtető ép maradt.../

Előzmény: DAndras79 (44137)
egymellé Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44139

mára megjavult, kopp-kopp...

Előzmény: bnorci71 (44135)
egymellé Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44138

az de durva lehetett!!! teljesen becsukott állapotban volt, redőny ráhúzva? dupla tetőablak?

Előzmény: DAndras79 (44137)
DAndras79 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44137

Fél òrával ezelőtt, M1-en 140-es tempònál kirobbant a nyithatò tető üvege. Sèrülès nincs, a mögöttem jövők is megùsztàk. Az okot nem tudom, az ablak jò volt, nem fütyült nem zörgött. Renaut Budakalászba mennèk ha valaki tud jobbat kèrem szòljon.

cefo Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44136

Mint mondtam korábban, nekem is pont ilyen autóm van, most már lassan 2 éve hajtom, 2007-es.

A xenon nálam jó, jól látni vele.

 

A fogyasztás hasonló használat mellett 7,2. Az elmúlt héten szinte csak pesti dugóban voltam, akkor felment 7,5-re. Ha tisztán pálya van, akkor nyomom neki a 140-150-et, olyankor nyolc körül eszik. Nyolc fölé még sosem ment.

 

A váltóolaj csere jó kérdés. Az előző (Scenic I) automatájában előírta a gyár a cserét, be is tartottam. Mégis volt váltóhibám, pont olajcsere után. Talán valamit elrontottak. Elég drága javítás lett a vége.

A mostaniban a gyár nem írja elő a cserét, konkrétan azt mondták a szerelők, hogy ebben nem kell, sőt, nem ajánlott a csere! Én nem is cserélem ezért, bár nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem is kéne. Most 170 ezer km van az autóban, még a gyári olajjal megy. Zoltán szerint sem érdemes benne cserélni, hallgatok rá. És nem a spórolás miatt, hanem mert nem akarom pont egy felesleges cserével megbolygatni a váltót. Amúgy eddig tökéletesen teszi a dolgát. És abban is hiszek, hogy ami jó, azt ne javítsd meg... :)

 

Üdv!

Előzmény: Gabee555 (44090)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44135

hát ha lötyög akkor ott belül valami nem OK

 

nekem nem ment ki csak ha kézzel picit segítettem, WD40 befújtam és szerencsére működik

 

amikor megállt akkor én nem erőltettem, csak olyankor segítettem amikor a motor is ment

 

ajtó ki-be zárogatással "mozgattam"

Előzmény: egymellé (44134)
egymellé Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44134

Sziasztok!

Folytatódik rossz szériám... :S

Parkoláskor gyakran használom az elektromos tükör behajtás funkciót, és ma kihajtáskor vettem észre, ha csak 3/4-ig ment vissza. Leengedtem ablakot és helyére toltam, és utána kipróba még1x...de ugyan az, befelé megy, kifelé megáll 3/4-énél... Kiszálltam, megfogtam és éreztem, h lötyög picit és tök könnyen mozog abban az 1/4-nyi tartományban, ahonnan már nem megy tovább...a másik oldali áll szépen, mint katiban a gyerek...

Ez cserés vagy csak vmi kiakadt, eltört, stb?

Vkinek vmi ötlete?

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44133

Csak annyit kell cserélni ami lejön.

Előzmény: laca- (44132)
laca- Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44132

És az automatában vajon hogyan kell/lehet olajat cserélni? Mert egyszerűen nem jön ki belőle. Leeresztőnyíláson lejön max 1,5 liter, de emlékeim szerint van benne vagy 4,5. Váltó le, szétszed, és úgy? Enyémben egyébként úgy 90.000 van, és egyéb hibából adódóan meg kellett nézni, víztiszta az olaj.

Előzmény: Trotter66 (44095)
Betyárgombóc Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44131

Köszi!

Előzmény: Bolti (44130)
Bolti Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44130

Keresd Develooper-t, a nick-je alatt megtalálod az e-mail elérhetőségét.

A beázás okozott valamit, viszont ha nullázódik stb, akkor még sürgősebben meg kell javítani a kijelzőt, mert az is előfordulhat, hogy el kezd neked naponta pár ezer km-t beletekerni a számlálóba.... Bp-en csinálja, megvárható.

 

 

Előzmény: Betyárgombóc (44129)
Betyárgombóc Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44129

Kedves Fórumtársak!

 

Szükségem lenne egy kis segítségre (és nem csak nekem, hanem a helyi szakiknak is).

 

Egy furcsa hibajelenség zaklat. A kijelző látszólag véletlenszerűen újraindítja magát: egy pillanatra elalszik, majd felvillan, ilyenkor megjelenik az összes hibaüzenet, majd eltűnik - mint mikor indítom az autót - és lenullázódik az óra, és az "túra" kilóméter számláló. Ennek folyománya, hogy a fogyasztási adatokat sem jeleníti meg helyesen. Ez a művelet nincsen ráhatással (szerencsére) a menetteljesítményre.

 

Előzmény: egy autómosás alkalmával megállt a víz valahol az autóban - lehetett hallani ahogy jobbra-balra folyik és lötyög, mikor kanyarodok - majd szépen kifolyt fokozatosan a pedáloknál. A ventilátorok hangján lehetett hallani, hogy oda is került a vízből. Kb. egy hónapra rá jelentkezett ez a hibajelenség.

Még egy érdekesség: az n. újraindulás után kiírja, hogy guminyomás-szenzor hiba. Márpedig tudtommal olyan nincs az autóban (2005-ös Grand, 6 seb./106 HP).

 

A márkaszervizben nem tudtak rá mondani semmi konkrétat, csak a folyókákat takarították ki. Szerintetek?

szalaics Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44128

Facebook-on keresd ezt a közösséget:

Afectados rotura de casquillos y bielas motores dci Renault

 

Ők küzdenek ezzel... igaz nem magyar, de fordítható, és bvan lista is, de korántsem teljes....mindenesetre több mint a semmi

Előzmény: PPéter48 (44108)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44127

Update:  Most látom, hogy topictársunk már linkelte a tuti megoldást!:)

Köszönet érte.

Előzmény: Trotter66 (44126)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 44126

Most elég messze vagyok az user manualtól, de emlékeim szerint Tranself olaj megy bele gyárilag és ez az ajánlott is. Estefele utánanézek, ha megfelel.

Előzmény: bnorci71 (44097)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44125

Jó a kérdés. Például én egy Kia Clarus-al szenvedek ugyan ezzel a hibával. szegény ventilátor fújná vagy inkább szívná a levegőt ,HA LENNE.

 

egészen biztosan van valahol egy terelő amit meg kellene találni ,de ahoz az egész szellőző rendszert szét kellene buzerálni.

Előzmény: csscenic (44107)
GrG Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44124

Steve és Renpaul, kinőttük a GS-t és az a kérdés, hogy egy Gr Espace 4 (mondjuk 2012 évjárat), 2.0 dci 150 vagy 175LE, manuál vagy automata mennyire megbízható.

Nagyon köszi a segítséget!

Gergő

vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44123

vagy nem

Előzmény: vidiadv (44122)
vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44122

de ha jó a sejtésem a pk4 váltó az a 2.0 dci váltó

Előzmény: vidiadv (44121)
vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44121

meg ez is

http://www.olajwebshop.hu/termek-Elf%20Tranself%20NFJ%2075w-80/165/?gclid=CIS5iYiTqMICFfQatAoduQYAKQ

 

De azt raksz bele amit akarsz. Ha tudod akkor miért kérdezed. A bárdi az unix és az autonet is gl4 hozott  nekem. Aztán beírod hogy gl5 majd belinkelsz 2 db gl4 olajat. Tényleg nem értem.

Előzmény: bnorci71 (44119)
vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44120
Előzmény: bnorci71 (44117)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44119

és hogy mennyire nem mindegy hogy NFJ vagy NFP a váltóolaj

http://www.olajwebshop.hu/termek-Elf%20Tranself%20NFP%2075w-80/5481/

 

NFJ

Más típusoknál is az (egyszeres, vagy többszörös kúp alakú) réz szinkrongyűrűvel ellátott konstrukciókhoz alkalmas hajtóműolaj.

 

NFP

Kifejezetten P jelű hajtóművel felszerelt Renault-k Daciák és Nissan-ok sebességváltóihoz lett kifejlesztve (pl. Vel Satis, Avantime és Espace IV,
Laguna 2, 2DT, dCi és V6, Mégane/Scenic II Pk4 és Espace 2.0 és 1.9 dCi), ahol a szinkrongyűrűk molibdénnel lettek bevonva.

 

 

 

Előzmény: bnorci71 (44118)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44118

hmmm a TRJ megszünt

helyette NFJ van

de mi a PK4 váltó, mert abba nem jó?

 

http://www.olajwebshop.hu/termek-Elf%20Tranself%20NFJ%2075w-80/165/?gclid=CIS5iYiTqMICFfQatAoduQYAKQ

 

bnorci71 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44117

eddig lusta voltam megkeresni pedig a második oldalt

Gl5 kel nem 4

 

 

 

Előzmény: vidiadv (44115)
d_adam Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44116
Előzmény: csscenic (44107)
vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44115

gl4 kell bele 2,8 liter. Most cseréltem.

Előzmény: bnorci71 (44097)
simak78 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44114

Űdv !

Tudna valaki segíteni , hogy a 2006 grand scenic jobb oldali alsó műszerfalat , hogy lehet szétszedni?  A kesztyű tartós felét .

Köszönöm.

vidiadv Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44113

Tökmindegy. Az enyém nem volt érintett és mégis megadta magát.

Előzmény: PPéter48 (44108)
midnight star Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44112

Vargamunka!

 

Köszönöm a gyors segítséget, és a tökéletes munkát. 

simak78 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 44111

https://www.youtube.com/watch?v=pgyASlHhl9A

Előzmény: csscenic (44107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!