ami a pláne bevittem a blokkal azonnal a Bárdi központba ahol elakartak hajtani ,mert nem volt igazolásom hogy képzett szerelő szerelte fel a 2 lapátot és így a szakszerütlen és a nemrendeltetés szerű használat miatt ment tönkre.
Kértem szóljanak a nagy górénak ,mert ha most elmegyek az sokba fog kerülni a cégnek. Lejött és a pofámba röhögött . hogy mehetek a panaszommal ahova akarok
Másnap peren kívüli megállapodás érdekében hivogatott , miután bevittem neki a 1990 ben kiállított mestervizsgámat . hogy lássa képes vagyok 2 ablaktörlő lapátot kicserélni , és onnét azonnal megyek a fogyasztó védelemhez feljelenteni őket .
ennyit a nagy márkákról és a nagykereskedők garancia vállalásáról .
Renault scenicem van 1.5 dci 2004-ből, nem minden esetben, indításkor és kuplung benyomásakor a motor fordulat megemelkedik, aztán visszaáll normál helyzetbe.
Van valakinek ilyen tapasztalata és ha igen mi a hiba forrás.
Nekem is elkezdett kerregni indítás után a belső levegő keringtető motor fogaskereke, nemrég írtátok, hogy 10e Huf. Valaki cikkszámot esetleg tudna adni róla? Előre is köszönöm.
Azért a gyári sem életbiztosítás... (azzal viszont egyetértek, hogy a teszkós szarokat messziről kerülni kell). Pár éve volt egy baromi nagy hóvihar, az enyémnek pont akkor kellett széthullania (pedig gyári volt). Kicsúszott belőle a gumi, de a közlekedési/időjárási szituáció sem a megállást, sem a törlés kikapcsolását nem tette lehetővé (de még ha lett is volna cseredarab nálam, akkor sem szálltam volna ki, a teherautókat lefújta a szél az útról). A lapát fém vége persze hozzáért az üveghez, szép íves nyomot hagyott...
Egy új (hővédős) szélvédő 180ezer, ha a rossz minőség megkarcolja az drágább lesz. Én sem szeretek télen cserélni az esetleges lefagyás miatt, de olcsót akkor sem rakok fel ha cserélni kell.
Anno a GSII-n maga a kar csavarodott el egy kicsit és szépen megkarcolta a vadi új szélvédőt amit pont azért cseréltek ki mielőtt megvettük, mert karcos volt.
köszi, de szereztem közben, sőt, már be is van építve, felprogramozva, stb...
más: ablaktörlő...cserélnem kéne, de kialakítása miatt, 10k (szett) alatt nem találok... télire sokallom... olvastam én is barkácsmódszerről... de hátha esetleg van más olcsóbb megoldás is?
másik autónkra annyi jó és olcsó lapát van (horog kialakítás, persze...)
Segítségért fordulok Hozzátok!Ha már valaki ezzel kapcsolatban kérdezett,bocs,de csak most csatlakoztam.
2008-as 1,6 16V,benzines Scenic ii-esem van. 85000 km,eddig hibátlan. Most jelentkezett az alábbi hiba.
Hidegindításkor az autó elindul gombnyomásra,majd a fordulatszámot rögtön elejti melegjárati ford-ra,kb 800,ezért rögtön leáll.Garázsból indulva ez még pont elég,utcai parkolásnál viszont kevés.Viszont indítás után rögtön pici gázadással jár a motor normálisan.Olyan érzetem van,hogy vmelyik érzékelőm nem érzékelné hidegnek e motort,nem ad elég üzemanyagot.Kérnék tanácsokat!
így néz ki szétszedve. szétszedni össze rakni max 8 perc. baloldalon a menetes részből kihajtható . ezen az oldalon kell a kőtél feszességét is be állítani.
Jobb oldalon a szalagkábelt ki kell akasztani , majd a vész kioldó meghúzása után a kis kocka kiemelhető kb 5 cm re . a kötél végén a múanyag biztosítót elfogatva le akad a jobb oldalon látható kis kockáról.
kiszerelve így néz ki a két vég ami a szerkezetbe van beépítve.
a menetes rész a helyén is kitekerhető , nem kell az egész szart leszedni.
a kötélen lévő fémmerevítés ne tévesszen meg senkit , az lefejthető a bovdenről.
néhány kép az elektronikáról ami mindegyik renaultban egyforma
Eltörött a műanyag kerék, ami a bowdent viszi (bele van sajtolva a tartóba, tehát szólóban nem cserélhető). Típushiba. A bowdent meg a sok próbálkozással jól összetekerted.
Bárdinál árulnak mechanikát motor nélkül (motort át kell szerelni), így úszhatod meg olcsóbban.
ki lehet külön külön is cserélni de ,horror ára van és csak párban árulják. Itthon nem tart senki mert ennyit nem akar senki pihentetni a polcon, Németben az ára surolja a 300 eurót .
Az imént kérdeztem, de sajnos a fele lemaradt a szövegnek, és már valami oknál fogva be sem tudok lépni!
Az eredeti kérdésem így hangzott:
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy grand senic2. típusú autónk.
A fékbowden el lett vágva mert folyamatosan fogott( a szerelő vágta el).
A Különféle topikban és a szervizben is azt mondták, hogy nem lehet cserélni a baloldali bowdent, csak ha kompletten cseréled az elektronikával, azaz a komplett elektromotorral.
Számomra ez elképzelhetetlen, de légyszíves valaki segítsen ki ebben a dologban!
Vagy átverés az egész? Amit a forgalmazók találtak ki azért hogy vegyen meg mindenki egy komplett egységet?!
A szervizzel megoldást keresünk, ha valakinek van tapasztalata már ebben az megkönnyítené a dolgot, mert az új egység ára az elég horror!