Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jopi73 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44009

Sziasztok! 

Érdeklődnék én is hogy valaki nem tud EGR szelep mágnestekercset jót, működőképest pierburgot 3 csavar fogja fel és 5 érintkezős, véletlenül? Vagy direkt? 

1.9DCI 120Le kellene. Please... És danke sör előre is. 

golkomitic Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44008

Üdv! Érdeklődnék hogy hol tudok olcsón gyújtótrafót beszerezni scenic 1.4 16 v-hoz?

Köszi!

Trotter66 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44007

Hááát, akkor valóban lehet, hogy kuplungbaj lesz.

Előzmény: gkadam (44006)
gkadam Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44006

A váltókar nem billeg,nem mocorog.

Egy ismerősöm azt javasolta,hogy első körben cseréltessem le az olajat a váltóban és nézzük át a váltókar csuklózatát hátha csak egy kis kenőanyag a gond.

Amúgy kipróbáltam és minden sebesség fokozatban kicsit akadozva veszi a sebességet áló helyzetben.

Menet közben már nincsen vele gond.

Előzmény: Ati_! (44005)
Ati_! Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44005

...vagyis 80-100e HUF :)

Előzmény: Ati_! (44004)
Ati_! Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44004

Ez pedig tipikus kuplung szerkezet hiba. Alkatrész + munkadíj: cca. 80-1000e HUF

Előzmény: gkadam (44003)
gkadam Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44003
A váltókart még nem néztem de ránézek hátha.
Remélem nem kuplungos mert az biztosan költséges lenne.
Az a fura,hogy csak néha akadozik és csak az 1 és az R.
Nem csúszik és nem ugrik a kocsi a sebességbe rakom.
Előzmény: bnorci71 (44002)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44002

a váltó nem bowdenes ?

annak nem lenne szabad attól akadnia.

 

kuplung?

Előzmény: Trotter66 (44001)
Trotter66 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44001

Menetben, gázadást követően motorfékezve nem bólogat a váltókar?  Mert, ha igen, akkor a váltótartó gumibak (piskóta) szakadt el, vagy inkább ki. Nem egy nagy összeg, ráadásul viszonylag egyszerűen cserélhető.

Előzmény: gkadam (43999)
Zapi79 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 44000

Ok, köszi az infót! Remélem csere után jó lesz...

Előzmény: Marceee222 (43992)
gkadam Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43999
Szevasztok.

Nemrégiben jotottunk hozzá egy 2004-es Grand Scenichez,1.9 dci motorral.
A napokban váltó problémáim adótak vele.
A jelenség,hogy az egyest és a lükvercet néha csak eröszakkal akarja bevenni.
Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt és miként lehetne orvosolni?
Ja és persze mennyiből?

Előre is köszi a segítséget.


Üdv: Ádám
S.P Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43998

igen, azok 120 lovasak, és nincs benne részecskeszűrő

Előzmény: bnorci71 (43994)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43997

Egyébként a két éve nyáron lecsapott jégeső nyomait (8 tető, 5 motorháztető gödör) azért nem szorgalmaztam kijavíttatni, mert még nekem kellene utána bizonygatnom, hogy nem tetőre fordított autót árulok.

 

 

www.horpadasjavitas.hu

 

:-)

Mások is használnak hasonló technológiákat, én őket ismerem. Nem ők a legolcsóbbak, egy kicsit talán mufurcok is a telefonban, de kétségtelenül szépen dolgoznak.

Előzmény: EME (43991)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43996

Ez igaz. Viszont az információhoz bontás nélkül nem lehet hozzáférni. Ezt anno már megbeszéltük...

 

 

Én csak arra emlékszem, hogy anno, amikor kellett, egy csomó autón pontosan meg tudtam nézni. Már nem emlékszem hogy csináltam, de csavarkulcs biztosan nem volt nálam :-)

 

Én egyébként egy függőleges felületre emlékszem, pont a zsanér mellett, de ebben nem vagyok biztos, és ugye momentán megnézni sem tudom.

Előzmény: EME (43990)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43995
Előzmény: ScenicRXT (43993)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43994

hmmm

 

a ráncfelvarrás előtt ezek szerint csak 120 paci volt

Előzmény: ScenicRXT (43993)
ScenicRXT Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43993
Előzmény: bnorci71 (43989)
Marceee222 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43992

Szia! Ha nyomáskapcsolóról beszélünk, igen lehet szerezni, van utángyártott. Simán cserélhető, alatta van szelep. 

Előzmény: Zapi79 (43983)
EME Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43991

Egyébként a két éve nyáron lecsapott jégeső nyomait (8 tető, 5 motorháztető gödör) azért nem szorgalmaztam kijavíttatni, mert még nekem kellene utána bizonygatnom, hogy nem tetőre fordított autót árulok.

EME Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43990

Ezekben a műanyag elemekben benne van a gyártás időpontja: három körömnyi karika háromszög alakban, mindegyikben egy nyíl, ami a gyártás évére, hónapjára és napjára utal.

 

Ha a sárvédőt később gyártották, mint az autót magát, akkor cserés volt :-)

 

Ez igaz. Viszont az információhoz bontás nélkül nem lehet hozzáférni. Ezt anno már megbeszéltük...

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=105509620&t=9098903

 

 

Előzmény: stevie-13 (43972)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43989

akkor csak 1,5dCi lehet mert az 1,9 az 131Le ami 96Kw

 

hát használják azzal a motorral, de én nem vennék az biztos, üres súlyba 50-100Kg a plusz

Előzmény: ScenicRXT (43988)
ScenicRXT Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43988

Köszönöm mindenkinek, aki véleményezte az autót, amit linkeltem.

Egy dolog még érdekelne, úgy néz ki, egy feltétel mégis lenne, amit vásárláskor néznem kell, mégpedig a teljesítmény. 90kW alattinak kellene lennie. Vállalható egy ilyen motor akár egy Grand Scenic-ben?

Trotter66 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43987

Én azt javasolom, hogy nézz, vagy a szerelőddel nézess körbe a vákuumcsövek környékén.  Lehet, hogy az egyik nem tökéletesen illeszkedik a csonkokra és elmegy a vákuum a rendszerből, így nem tudja a turbót szabályozni.  Ezek cseréje filléres tétel.  Ha van egy vákuumellenőrző órája a szerelődnek, akkor két perc alatt megállapítható, hogy melyik csövecske a bibis, ennek cseréje további két perc.  Nálam annó ez a hiba okozta a kocsi erőtlenségét.

Előzmény: eduárdodeláhoja (43977)
Robi-1976 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43986

Bocsesz Deguu, lespóroltam a második udat. :D

Előzmény: Robi-1976 (43985)
Robi-1976 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 43985

Szia Degu!

 

 

Érdemes kitakarítani azt a két lefolyót, mert extrém esetben a pollenszűrőn keresztül befolyhat a víz az utastérbe és akkor akár zárlatod is lehet.

Nem nagy cucc megcsinálni, de ha mégsem akarod megbontani, akkor némi dróttal talán meg tudod piszkálni a nagyját. Én a szétszedést ajánlom.

 

A szétszedésnél egyedül az ablaktörlők helyzetét érdemes megjelölni, a többi adja magát. Illetve amikor leszeded/felrakod az ablaktörlőket, akkor óvatosan, mert egy rosszul lecsukódó ablaktörlő kárt tehet a szélvédődben.

 

 

A szereléseimnél kb 1:3 az időarány a valós szerelés és a "nézés, megértés, miért nem enged" között, mert utálok barmolni.

 

 

 

 

Előzmény: deguu (43978)
bnorci71 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 43984

a másik vége hol van a csőnek?

ha a híd alatt akkor lehet az aksitartó szellőzőcsöve

 

sajna ezeknél a modern autóknál az otthoni bütykölésről le kell mondani vagy fel kell nőni a feladathoz.....

1 rendszámtábla világítás csere gondot okozott múlthéten

illetve gondot nem, csak vennem kelet 2 új lámpát mert nem tudtam kivenni törés nélkül.....

20éve magam javítom az autóimat Lada motorfelújítás, SI-en egy hengerfejezést megcsináltam....

 

szóval ha egy biztosíték vagy égő csere gondot okoz nem biztos hogy bennünk van a hiba, sajna ismerni kell ezeket az autókat

Előzmény: deguu (43979)
Zapi79 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 43983

Sziasztok!

 

Van egy 1.6-os benzines 2004-es Scenicem. Tök hideg motornál, kikapcsolt klímakompresszornál is maxon megy a hűtőventillátor, szinte mindig, a  motorvezérlőben a klímagáz nyomását mérő szenzor "feszültség határérték túllépve" vagy ilyesmi hiba van. Ha a klímanyomásgomba hibás, azt ki tudom cserélni a gáz leengedése nélkül? Olyan, mint a VW konszern autók, hogy van alatta egy szelep? Lehet ilyet szerezni egyáltalán? 

bnorci71 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 43982

az érdekes, hogy semmit nem mutatott még se megy.....bár ha azt várták kiírja a sz.gép hogy ezt cseréld ki----

-megvolt a turbónyomás?

-megvolt a megfelelő rail nyomás?

-befecsfejek egyformán korrigálnak?

-üresbe felpörög a motor ahogy kell?

 

 

Előzmény: eduárdodeláhoja (43977)
deguu Creative Commons License 2014.11.19 0 0 43981

http://www.meganesport.net/community/showthread.php?43971-Engine-bay-fuse-box

 

Ime egy link csak azert, hogy melyebbre dugjam a pisztoly csovet a szamban.

hát ő Creative Commons License 2014.11.19 0 0 43980

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni abban hogy van e az elekrtomos fűtésnek biztosítéka és ha van hol található. Előzményként hozzá tartozik: darabokra szedtem az elektromos kartámaszt mert az ott lévé szivargyújtós  kiállás nem volt jó. Azt sikerűlt megjavítanom de közbe zárlatot okoztam és elment a kartámasz alatti dobozban a világítás. Abban reménykedem hogy az elektromos fűtés és az a vílágítás egyy biztosítékon van és megjavúl mind a kettő egy biztosíték cserével.

 

Másik probléma: elektromos visszapillantó tükörhöz keresek motorokat mindkét oldalon széttőrt, kiégett. Ha valaki tud segítsen kérem. Csak a motorra van szükségem a többi része renden van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!