Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43606

Szia.

Igen lehet, de az nem indokolná, hogy 2000 fordulat alatt nincs ereje. Holnap azért megmérem az izzítógyertyákat is. Hátha azért indul nehezen de véletlenül gyengélkedik a motor is az előző hozzászólásaimra írtam ezt. Köszönöm neked is.

Előzmény: bnorci71 (43602)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43605

:) :)

 

A többség svájci vagy francia vidéki orvos autóját hajtja amit 3 évesen vett kevés km-el.

Előzmény: bnorci71 (43604)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43604

na ez a nap mondásának is elmenne :)))

Előzmény: bananatree (43603)
bananatree Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43603

"Van valaki, aki hasonló futásteljesítményű rövid Scenicet hajt, egykilencessel?"

 

vannak sokan.

csak nem feltétlenül tudják

:) 

Előzmény: Trotter66 (43598)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43602

és melegen meg indul pöcre?

 

izzítás is lehet ludas?

Előzmény: Jopi73 (43599)
Trotter66 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43601

Üzemmeleg motornál, ha víz kerül az égéstérbe, akkor annak fehéres füstje (gőz) van, fordulaton, vagy alapjáraton is. Esetleg meg lehetne nézni, hogy a kiegyenlítőtartályba visszabeszél-e. Éi. ha bugyborog a lötty, akkor biztosan kifúj. De, mint írtam ezek a jelenségek az átégett HF tömítésnél jelentkezhetnek. (arról ne beszéljünk, hogy gátrepedésnél is)

 

Ha kizárható a kompresszióvesztés, akkor marad a turbó, illetve ennek a részegységnek a kiszolgáló perifériái. (vákuumcsövek, dob, nyomásszabályozó stb.)

 

Mivel gondos gazdát jellemző csereperiódokat írtál, így vélelmezem, hogy valami pitiáner hiba lehet a rendszerben. Sok sikert a felderítéshez és elhárításhoz!

Előzmény: Jopi73 (43600)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43600

Szia. 

Az autóban 212 és fél ezer km van. Most megnéztem a kiegyenlítő tartályt áttetsző rózsaszínes a hűtőfolyadék. Holnap tudom majd megnézni a kipufogógázt. Alapjáraton vagy fordulaton? 2011 óta van az autó a tulajdonomban azóta 10-15000 km olajcsere az összes szűrőkkel együtt. A kompressziót megméretem amint lesz rá módom. Köszönöm.

Előzmény: Trotter66 (43598)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43599

Szia. 

Az akkumulátor 2011 évjáratú. Nem teker lassaban csak hosszabban. 

 

Előzmény: bnorci71 (43597)
Trotter66 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43598

Sokáig nem írtam, de mivel a Te géped is hasonló paraméterekkel rendelkezik a miénkéhez még évjáratban is, megtöröm a csendet. Ennyi adatból azt feltételezem, hogy egy, vagy több hengerből valamilyen oknál fogva eltűnt a kompresszió. Lehet a motor kopottsága (mennyi km van benne?), vagy netán egy átégett hengerfejtömítés (kiegyenlítőtartályban nem olajos a vízszint vagy nem fehéres üzemmeleg motornál a kipufogógáz?)  Kellene mérni egy hengerenkénti kompressziót, az azonnal diagnózist állítana fel, utána már csak az okot kell célirányosan felderíteni.

 

 

Más:

 

Átléptük a 280E km-t. Köszönjük jól vagyunk.

 

Kérdés:  Van valaki, aki hasonló futásteljesítményű rövid Scenicet hajt, egykilencessel?

Előzmény: Jopi73 (43595)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43597

és lassabban is teker?

aksi hány éves lehet nem áll már a helyzet magaslatán

Előzmény: Jopi73 (43595)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43596

a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere

CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja

na lehet ezért cseréltek motort az emlegetett autóban

 

100-200 között használatfüggően jöhet ez a hiba elő,ha valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak, a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak

nem tudom itt voltak-e fényképek a kiszerelt csapágyakról, a meganeklub forumán találhatsz párat van ami utolsó pillanatos volt de volt olyan is ami elment volna még 100e-t

Előzmény: S.P (43593)
Jopi73 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43595

Sziasztok.

Érdeklődnék tőletek, hogy a kocsi mostanában olyat csinál, hogy reggelente (6-7 fok) nehezebben indul (tovább teker a szokottnál). És a motor 2000 fordulat alatt nincs benn erő (hidegen és melegen egyaránt) de 2000 fordulattól megjön bármelyik sebesség fokozatban. Járt már valaki így vagy tudja valaki minek az előjele mi fog meghalni benn? Az autó 1.9 dci 120LE 2004. Előre is köszönöm a válaszokat, tippeket.

zerik1 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43594

Köszi, megnézem :) A hátsók sem világítanak azt hiszem.

Előzmény: S.P (43592)
S.P Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43593

Én megvettem egy tökéletes 1.9 dci-t 163 e km-rel, és 185-nél eltört egy hajtókar...

Ilyen szempontból mindegy mit nézel meg, ez egy időzített bomba..

 

Érdekelne annak az 1.9 dci-nek a sztorija. Miért volt motorcsere?

Hol van az autó?

Előzmény: Tánczi01 (43590)
S.P Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43592

Ha a helyzetjelzők elöl-hátul nem világítanak, akkor az akksinál lévő biztosíték kimehetett. Ennek a cseréje nem egyszerű: ki kell venni az akksit, talán még a motorvezérlőt is, és csak utána férsz hozzá.

Ha volt nem visszatérő hibakód, akkor ez az akksi kivétel feltehetően törölni fogja a hibakódot.

 

Nem találtam meg a kapcsolási rajzokon a beltéri biszbaszok világítását, de feltehetően a helyzetjelzővel van egy biztosítékon. Ha a helyzetjelző izzók jók, de nem világítanak, akkor érdemes nekifogni a szerelésnek. Ha pl a hátsó világít, az első nem, akkor valami más hiba lehet...

Előzmény: zerik1 (43591)
zerik1 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43591

Köszönöm. Igen tényleg merészség, igaz csak véletlenül. A beltéri ledekkel pl nem volt semmi gond. Szóval kódot nézessem, meg, addig nem is tehetek semmit?

Előzmény: Robi-1976 (43589)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 43590

Sziasztok!

2004-es 1.9 diesel-nél mire kell odafigyelnem megvétel előtt???

Elvileg számlával tudnak igazolni egy motorcserét 140ekm-nél,most 140ekm van benne. 

Mennyit ér egy ilyen gép kb?

Milyen típushibák jellemzőek ennél a kocsinál???

Előre is köszi a segítséget.

Robi-1976 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43589

Üdv!

 

Merész voltál, áramtalanítás nélkül elektromosságot szerelni...

 

A ledeknek teljesen más az ellenállása, az áramfelvétele, de ezt te is tudod.

 

Lehet ki kellene olvastatnod az esetleges hibakódot, zárlat esetén csak rögzített valamit.

Előzmény: zerik1 (43587)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43588

Persze. Hogy a robotoknak ne legyen könnyű: 06-húsz-8húszon5-kilencvenöt-15

Előzmény: Oberyn (43586)
zerik1 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43587

Most kiprobaltam, nem vilagitanak, ha pedig felkapcsolom a tompitottat, majd vissza helyzetjelzore, a tompitott egve marad. Ez utobbi sem normalis, gondolom.

Előzmény: S.P (43572)
Oberyn Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43586

Köszönöm! Telefonszáma publikus esetleg? Az adatlapján nem találtam.

Előzmény: ThomBoy (43584)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43585

OK, kösz a tippet.

 

"Hivatalos álláspont" nem volt, leírva semmit sem láttam. Amikor szétszedték a motort, telefonon felhívtak azzal, hogy "csapágyas az autó, szétment a hajtókar, motorcsere szükséges". Ennyi.  

 

Viszont a RH szvsz érezhette, hogy valami van a füle mögött (ld. a visszahívás utáni szériába tartozó autómba is jó eséllyel a visszahívott széria csapágy ment bele), mert a márkakereskedés kérésére viszonylag gyorsan, pár héten belül jóváhagyták a csere 90%-os finanszírozását.

 

Annak kéne utánanézned, hogy a te autód beleesett-e abba a bizonyos visszahívott szériába, és ha nem, akkor vajon közvetlenül az adott széria utáni-e. (Nem tudok ebben bővebbet, olvasgass vissza a fórumon, mert valamikor 2012 végén/2013 elején valaki feldobta ide az érintett széria kódját.) Mert ha a tiéd is közvetlenül a visszahívás utáni széria, ÉS 100%-osan szervizkönyves, márkaszervizben krabantartott, akkor jó eséllyel indulsz a bokszmeccsen.

Előzmény: S.P (43550)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43584

Igen, Develooper. Telefonon keresd, Budapesten rendel, de postán is küldheted.

Előzmény: Oberyn (43582)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43583

azt majd cseréljük természetesen jövőre

Előzmény: vidiadv (43569)
Oberyn Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43582

Sziasztok!

 

Scenic 1.5 dci autómban elment a kijelző, mára véglegesen. Eddig el-elment most viszont teljesen kisötétült. Olvastam néhány helyen, hogy a forrasztások rossz minősége miatt kontaktos lehet. Érdeklődni szeretnék tud-e valaki nekem a javíttatásban segíteni, vagy valakit ajánlani.

 

Üdv!

ThomBoy Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43581

A szerviz szerint nincs, de a GSIII az, így lesz ott Full-Tech 5w30 is. 

Előzmény: mantec (43580)
mantec Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43580

T Thomboy!

 

Ha abban az 1,5 dCi-ben nincs részecskeszűrő.

Előzmény: ThomBoy (43579)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43579

Köszönöm, akkor az kell bele, mint az 1.5 dCi-be. Királyság! Két egyforma kanna az ősöknek és még marad is. :)

 

Hol találtad ezt a szöveget? 

Előzmény: mantec (43577)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43578

Köszönöm, eléggé szét van hajtva, azt hiszem 41 vagy 42ezer :-D

Most lesz 12 éves, újonnan lett véve, télen garázsban :)

Előzmény: Airbag. (43576)
mantec Creative Commons License 2014.10.23 0 0 43577

T Thomboy!

 

"... 1.4 16v Clio ..."

A Total konszern Elf márkanéven forgalmazott -  a Renault aktuális, benzines olajkövetelményét (RN0700) teljesítő - motorolaja:

Elf Evolution 900 SXR 5W-40.

Előzmény: ThomBoy (43575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!