Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 43055

Bármikor melléteszem az enyémet. Majd fele ennyi km-el....Tökéletes műszaki állapotban.

Előzmény: stevie-13 (43053)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 43054

Rádobsz 150e-t és viheted az enyémet. :-)

Előzmény: zolcsicsi (43046)
stevie-13 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43053

El kell menni és megnézni. Ha nem vagy debreceni, akkor megeshet, hogy rá tudod beszélni Fóki barátunkat (aki debreceni, és 2.0 SII-je van), hogy a megfelelő ellentételezésért cserében (Milka csoki, sör, tátrai tea*) egy előzetes szemrevételezést tartson.

 

Én a fotókról még annyit vettem észre, hogy az autón elől-hátul Goodyear F1 GSD3 gumik vannak, amik kifejezetten sportgumik: tapadnak, mint az állat (ééérted, "F1"), de kb 20e km után elkopnak, bezajosodnak, irány a kuka.

 

Viszont azt azért figyelembe kell venni, hogy ilyen felszereltségben, ilyen extrákkal ez az autó új korában 6M felett volt, és most tíz évesen az új ára kb 15 százalékáért el lehet hozni.... csodák nincsenek, szinte biztosan rá kell költeni az autóra.

 

Kérdés az, hogy mennyit.

 

De ezt fotóról, átvizsgálás nélkül nem lehet megmondani.

 

*tátrai tea: régi Laguna klubos védőital

Előzmény: zolcsicsi (43052)
zolcsicsi Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43052

Köszönöm neked is! :)

Előzmény: eLGee (43048)
zolcsicsi Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43051

Köszi ;)

Előzmény: Bolti (43047)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43050

A tulajnak van egy kis fekete fétise. Szvsz szar, izlesficamos.

az elozobscenic-em szurke puritan belsos volt es szinte mallott szet a kormany, olyan kritikan aluli minosegbol volt osszerakva. A mostani, faceliftes gs2 viszont olyan mintha semmi koze nem lenne a korabbi verziohoz(legalabbis minosegben). Nem recseg, nem nyikorog a kasztni ha melxgarzsba leallaskor csak 3 kereken tamaszkodik a boci, nem mallik a kormany, 6 eves es yonyoru a beige kormanyom. Egy baja van, a valtoszoknya viszontmkiszakadt ennyi ido alatt, de az sem feltuno, csak ha argusbszemekkelnkeresi az ember a hibat.

Előzmény: zolcsicsi (43046)
S.P Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43049

A lökhárító betétek és az ajtó díszlécek gyárilag a lemez színével nem azonosak. Szerintem.

Minimum ezeket fújták át...

 

Előzmény: eLGee (43048)
eLGee Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43048

Pl. mert átbőröztette a tulaj, mert szétkopott és vagy csak feketére tudták megcsinálni, vagy ez jött be neki. Az első ajtó behúzója is át van fújva feketére.

Az első lökhárító teljesen gyári, csak a lökhárító és a sárvédők is műanyagok és a fény különböző irányból történő ráesése elég vicces színbeli különbségeket eredményezhet.

Előzmény: zolcsicsi (43046)
Bolti Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43047

Az ajtónyitót és az ablakgombok tartóit én most festettem le ugyan ilyen feketére akrillal, jobb mint az a kopott takony amit ráfújnak gyárilag. A kormány és váltó pedig lehet újrabőrözött.
Én is gondolkodom rajta, mert az legalább "karbantartható" cipőpasztával, a vaj színű meg nem.

Lökhárító műanyag, tök más színe is lehet - a metál zöld almérámon szinte világoskék volt a lökhárító 10 évesen :(

 

De használt autó, tehát.....

Előzmény: zolcsicsi (43046)
zolcsicsi Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43046
http://m.hasznaltauto.hu/auto/renault/scenic/renault_scenic_scenic_2.0_privilege_panorama_teto-7745558

Srácok a kormány meg a váltó miért fekete és nem szürke???
Jah és az első lökháritó se a gyári.
Mi lehet a bibi??
micdoc Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43045

Köszi Traptor, utánanézek!

Előzmény: Traptor (43038)
ThomBoy Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43044

Wow!

 

Köszönöm, ezt nem is gondoltam volna! :)

 

Így már csak az elejétől félek kicsit, hogy merre tudjuk majd átvezetni a kábeleket a motortérből az utastér irányába, de lehet az is egyszerű és nagyszerű, mint ez.

Előzmény: EME (43032)
mk1GTI Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43043

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!
Van egy ELM327-es bluetooth-os hibakódolvasóm.

 

Melyik Androidos, esetleg PC-s alkalmazással tudnék hibát törölni egy 2004-es Scenic II.-n?

Kézifék hibát dobott fel de a hiba oka, a kopott fékbetétek ki lettek cserélve.

A hibát nem hajlandó eltörölni, és ha már van ez az olvasóm szeretnék módot találni az itthoni hibakód törlésre.

 

(Torque Pro-val nem talál hibát, de szerintem az autó profiljánál valamit állítgatni kéne, dunsztom sincs hogy mit)

 

Mellékelek egy képet, hátha számít valamit:

 

Forrás: www.obd2tool.com

Köszönöm a segítséget előre is!

 

Üdvözlettel: Viktor

DAndras79 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43042

Hát én egy ilyen csúszka-csere szerelésnek nem fogok nekiállni, mert többet ártanék mint használnék, a látható részek pucolása-kenése még oké. A "nyitható panoráma" tetőből mi inkább csak a "panoráma" részt használjuk, ritkán nyitjuk ki.

Előzmény: Bolti (43041)
Bolti Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43041

igen, az is teflonos zsir, ami nyitott mechanikus csuszkához van.  Az elsőre általam használt (nem volt más) szilikonzsir marha nagy zsákutca volt :).

Nálam most , hogy egész napra levettem az akksi sarut, sikerült végre betanitani a végállásait, de megszenvedtem vele igy is. Valszeg amikor leesve befeszült történt valami gikszer emiatt nem záródik szépen, de legalább bezáródik és nem áll meg félúton és nyilik vissza stb.

az első csuszkák szerintem csak úgy cserélhetőek, ha lebontjuk a tetőkárpitot és kiveszzük az egész motor, bowden kombót. ekkor le tudjuk húzni a sinről az első csuszkát. Igy beszerelve, gyárilag nem lehet kivenni, mert a tartóvas egyik csapja amit vonszol a bowdenes cucc, egy olyan müanyag segédalkatrészbe van beilleszve amit csak a sin felöl lehet berakni, ergó beszerelt mechanikával sehogy....

Előzmény: DAndras79 (43039)
Bolti Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43040
Előzmény: micdoc (43036)
DAndras79 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43039

Kösz, ez nagyon jó! Előbb-utóbb esedékes lesz nálam is egy kis tisztitás-kenés. Pár éve vettem a Renault-ban kenőanyagot (elég drága, fogkrémtubus méretü kiszerelés), azzal kentem be a sineket ott ahol bontás nélkül elértem. A tető nem zörög, szépen nyilik, de a bezárásnál kezd már egyenetlenül járni.

Előzmény: Bolti (43023)
Traptor Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43038

Lehet ez még előtétellenállás probléma is.

Itt a fórumon találsz szerelőket akik meg tudják nézni és javítani.

Előzmény: micdoc (43036)
DAndras79 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43037

Autókulcs témában: www.autokulcs.hu Esztergomban vannak, de posta-futár megoldás is müködhet. Feltanitás is lehetséges, profik, korrektek.

Előzmény: vittoriohun. (43021)
micdoc Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43036

LÉGBEFÚVÓ PROBLÉMA! Sziasztok, nyilván nem én vagyok az első ezzel a problémával, de megadta magát a 2004-es Grand Scenic-em légbefúvója, azaz egyik állásra sem reagál. A kapcsoló nem a tekerős, hanem az elektromos változat, a biztosítékot is megnéztem/megnézettem műszerrel, nincs semmi baja. Mondták, hogy vagy a kapcsoló lehet hibás, vagy a légbefúvó motorja, utóbbinál azzal riogattak, hogy az egész műszerfalat le kell bontani, amit nem nagyon szeretnek elvállalni a szerelők, mert egyrészt rohadt sokáig tart, másrészt állítólag nem tudják ugyanúgy összerakni. Vélemények, tapasztalatok? Köszi!

himenolepis1 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43035

Honnan tudom beszerezni? Egy ideje vadaszom  a v32.1-et.

Előzmény: mov (43025)
zolcsicsi Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43034

Mire érted???

Előzmény: Ati_! (43033)
Ati_! Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43033

Látom olvasol: gyári alkatrészek.

Előzmény: zolcsicsi (42998)
EME Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43032

Tavasszal, amikor fejjel előre beleállt egy csavar a hátsó lökhárítóba, akkor alá bújtam megnézni, hogy mégis wtf????

Na, akkor láttam, hogy a lökös belső részén meg van a tolatóradar helye. Úgyhogy, ha leszereled a hátsó lökhárítót a szereléshez, akkor látni fogod, hogy hova kell tenni. 

 

Előzmény: ThomBoy (43028)
zolcsicsi Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43031

Nem grandról van szó :) Akkor 16-os kell alá faca :)

Előzmény: Traptor (43029)
Traptor Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43030

Volt ez a gondom, ami az előzményben részletesen le van írva.

Úgy néz ki, hogy vezérműtengely jeladó volt a hunyó.

Hibakód egy szál sem volt de hosszas matekozás után ezzel próbálkoztunk.

Azóta eltelt másfél hét és az autón egyelőre nem jelentkeztek a tünetek.

 

Zoli mesteréknek ezúton is köszönöm a segítséget.

 

Csak azért írtam be, mert mindig idegesít, amikor megy a problémaelemzés a fórumon és azután meg nem derül ki, hogy mi volt a gond :).

Előzmény: Traptor (42861)
Traptor Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43029

Ha Garndról van szó akkor a 15-ös fel sem megy, mert nem fér el a féktől.

Szerintem.

Előzmény: zolcsicsi (43020)
ThomBoy Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43028

Urak!

 

A hétvégén végre eljutunk odáig, hogy beszereljük a parkolószenzorokat apu autójába. Két kérésem lenne hozzátok. Akinek van gyári parkolóradarja legyen kedves fotózni a hátuljáról és ha van elől is szenzor akkor arról is, hogy tudjam kb hova kellene elhelyeznünk. Sajnos nekem nincs olyan képem a régi autónkról, hogy lássam. :-/

 

A másik kérdésem, hogy tudja-e valaki, hogy hol tudom fúrás nélkül átvezetni a 4 vékony vezetéket az utastérbe, ha pedig nincs semmilyen jól bejáratott hely erre, akkor hol érdemes átvezetni, nyilván ez esetben a megfelelő tömítés beszerzése után.

 

Előre is köszönöm!

ThomBoy Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43027

OFF

Had pontosítsak egy kicsit. :) A magyarországi bankok legtöbbje (ha nem mind) a T budapesti adatközpontjában helyezik el a DR infrastruktúrájukat. Az, hogy vannak szervereik a DR site-on önmagában nem elég, mert ugyan a system i power szerverek többnyire belső diszkeket használnak, a nagymennyiségű adatok diszkeken és szalagokon vannak tárolva.

ON

Előzmény: yenoee (43015)
ThomBoy Creative Commons License 2014.08.21 0 0 43026

A GSII szervízkönyvében 6 van, a miénk ugye 2008-as volt lehet ezért más. A 2.0 benzin Lagunán például csak km korlát van, kor nincs a könyve szerint.

Előzmény: Katica1 (42942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!