El kell menni és megnézni. Ha nem vagy debreceni, akkor megeshet, hogy rá tudod beszélni Fóki barátunkat (aki debreceni, és 2.0 SII-je van), hogy a megfelelő ellentételezésért cserében (Milka csoki, sör, tátrai tea*) egy előzetes szemrevételezést tartson.
Én a fotókról még annyit vettem észre, hogy az autón elől-hátul Goodyear F1 GSD3 gumik vannak, amik kifejezetten sportgumik: tapadnak, mint az állat (ééérted, "F1"), de kb 20e km után elkopnak, bezajosodnak, irány a kuka.
Viszont azt azért figyelembe kell venni, hogy ilyen felszereltségben, ilyen extrákkal ez az autó új korában 6M felett volt, és most tíz évesen az új ára kb 15 százalékáért el lehet hozni.... csodák nincsenek, szinte biztosan rá kell költeni az autóra.
Kérdés az, hogy mennyit.
De ezt fotóról, átvizsgálás nélkül nem lehet megmondani.
A tulajnak van egy kis fekete fétise. Szvsz szar, izlesficamos.
az elozobscenic-em szurke puritan belsos volt es szinte mallott szet a kormany, olyan kritikan aluli minosegbol volt osszerakva. A mostani, faceliftes gs2 viszont olyan mintha semmi koze nem lenne a korabbi verziohoz(legalabbis minosegben). Nem recseg, nem nyikorog a kasztni ha melxgarzsba leallaskor csak 3 kereken tamaszkodik a boci, nem mallik a kormany, 6 eves es yonyoru a beige kormanyom. Egy baja van, a valtoszoknya viszontmkiszakadt ennyi ido alatt, de az sem feltuno, csak ha argusbszemekkelnkeresi az ember a hibat.
Pl. mert átbőröztette a tulaj, mert szétkopott és vagy csak feketére tudták megcsinálni, vagy ez jött be neki. Az első ajtó behúzója is át van fújva feketére.
Az első lökhárító teljesen gyári, csak a lökhárító és a sárvédők is műanyagok és a fény különböző irányból történő ráesése elég vicces színbeli különbségeket eredményezhet.
Az ajtónyitót és az ablakgombok tartóit én most festettem le ugyan ilyen feketére akrillal, jobb mint az a kopott takony amit ráfújnak gyárilag. A kormány és váltó pedig lehet újrabőrözött. Én is gondolkodom rajta, mert az legalább "karbantartható" cipőpasztával, a vaj színű meg nem.
Lökhárító műanyag, tök más színe is lehet - a metál zöld almérámon szinte világoskék volt a lökhárító 10 évesen :(
Így már csak az elejétől félek kicsit, hogy merre tudjuk majd átvezetni a kábeleket a motortérből az utastér irányába, de lehet az is egyszerű és nagyszerű, mint ez.
Hát én egy ilyen csúszka-csere szerelésnek nem fogok nekiállni, mert többet ártanék mint használnék, a látható részek pucolása-kenése még oké. A "nyitható panoráma" tetőből mi inkább csak a "panoráma" részt használjuk, ritkán nyitjuk ki.
igen, az is teflonos zsir, ami nyitott mechanikus csuszkához van. Az elsőre általam használt (nem volt más) szilikonzsir marha nagy zsákutca volt :).
Nálam most , hogy egész napra levettem az akksi sarut, sikerült végre betanitani a végállásait, de megszenvedtem vele igy is. Valszeg amikor leesve befeszült történt valami gikszer emiatt nem záródik szépen, de legalább bezáródik és nem áll meg félúton és nyilik vissza stb.
az első csuszkák szerintem csak úgy cserélhetőek, ha lebontjuk a tetőkárpitot és kiveszzük az egész motor, bowden kombót. ekkor le tudjuk húzni a sinről az első csuszkát. Igy beszerelve, gyárilag nem lehet kivenni, mert a tartóvas egyik csapja amit vonszol a bowdenes cucc, egy olyan müanyag segédalkatrészbe van beilleszve amit csak a sin felöl lehet berakni, ergó beszerelt mechanikával sehogy....
Kösz, ez nagyon jó! Előbb-utóbb esedékes lesz nálam is egy kis tisztitás-kenés. Pár éve vettem a Renault-ban kenőanyagot (elég drága, fogkrémtubus méretü kiszerelés), azzal kentem be a sineket ott ahol bontás nélkül elértem. A tető nem zörög, szépen nyilik, de a bezárásnál kezd már egyenetlenül járni.
LÉGBEFÚVÓ PROBLÉMA! Sziasztok, nyilván nem én vagyok az első ezzel a problémával, de megadta magát a 2004-es Grand Scenic-em légbefúvója, azaz egyik állásra sem reagál. A kapcsoló nem a tekerős, hanem az elektromos változat, a biztosítékot is megnéztem/megnézettem műszerrel, nincs semmi baja. Mondták, hogy vagy a kapcsoló lehet hibás, vagy a légbefúvó motorja, utóbbinál azzal riogattak, hogy az egész műszerfalat le kell bontani, amit nem nagyon szeretnek elvállalni a szerelők, mert egyrészt rohadt sokáig tart, másrészt állítólag nem tudják ugyanúgy összerakni. Vélemények, tapasztalatok? Köszi!
Tavasszal, amikor fejjel előre beleállt egy csavar a hátsó lökhárítóba, akkor alá bújtam megnézni, hogy mégis wtf????
Na, akkor láttam, hogy a lökös belső részén meg van a tolatóradar helye. Úgyhogy, ha leszereled a hátsó lökhárítót a szereléshez, akkor látni fogod, hogy hova kell tenni.
A hétvégén végre eljutunk odáig, hogy beszereljük a parkolószenzorokat apu autójába. Két kérésem lenne hozzátok. Akinek van gyári parkolóradarja legyen kedves fotózni a hátuljáról és ha van elől is szenzor akkor arról is, hogy tudjam kb hova kellene elhelyeznünk. Sajnos nekem nincs olyan képem a régi autónkról, hogy lássam. :-/
A másik kérdésem, hogy tudja-e valaki, hogy hol tudom fúrás nélkül átvezetni a 4 vékony vezetéket az utastérbe, ha pedig nincs semmilyen jól bejáratott hely erre, akkor hol érdemes átvezetni, nyilván ez esetben a megfelelő tömítés beszerzése után.
Had pontosítsak egy kicsit. :) A magyarországi bankok legtöbbje (ha nem mind) a T budapesti adatközpontjában helyezik el a DR infrastruktúrájukat. Az, hogy vannak szervereik a DR site-on önmagában nem elég, mert ugyan a system i power szerverek többnyire belső diszkeket használnak, a nagymennyiségű adatok diszkeken és szalagokon vannak tárolva.