Ezekszerint a logikus es kovetkezetes gondolkodas teljes mellozese jellemezte a tervezot?? Ugy lenne a logikus, hogy mindig legyen behajtott allapotban ha ugy akarom, KIVEVE (es ez egy fontot momentum) ha raadom a gyujtast. Mert most akkor is behajtja, ha az ajto zarva van ugyan de en epp benne ulok es indulnek.
Vagyis minden alkalommal mikor indulok, manualisan hajtsam ki, es be ha megerkeztem.
Szlovákiát ismerőktől kérdeznék. A jövő héten Krakkóba kell utazunk. A határt Esztergomnál lépnénk át és a 564-es, 66-os úton haladnánk Besztercebányáig, majd onnan az 59-esen a trsztenai lengyel határig. Ugye jól látom, hogy ebben az irányban nincs egy szem autópálya sem? Tehát, autópálya matricát nem kell vennem ugye, vagy van valami olyasmi útdíj, mint Romániában, hogy autópálya ugyan nincs, de útdíj van? Van valami, amire érdemes figyelnem? (A szabályos közlekedésen kívül)
A Scenic II-n egy eléggé vad ötlettől vezérelve nem az ajtón hanem az A oszlopon vannak a tükrök. Éppen ezért az ajtó nyitása és zárása vezérli a ki-be hajtást. A meganeklub oldalán van automatizálásra megoldás, de MII-re aminél ez nem probléma, a Scenicnél bonyolultabb megoldás kellene. Én úgy csinaltam, hogy mielőtt eltekertem a gombot kinyitottam az ajtót, majd mielőtt becsuktam indulás előtt vissza. Így kevesebb fölösleges ki-be hajtás volt.
Az enyém is ezt csinálja. Nekem kb. 15-ből egyszer beindul, kettes fokozaton is és akkor rendesen hűt. Fel lehet kapcsolni 3-as fokozatra is. Addig míg le nem állítom a motort általában jól megy. Néha így is leáll a hűtés, de ritkán.
Az előzmény az volt, hogy egy ideje az autó indításakor elindult a klíma, ha előzőleg úgy állítottam le, hogy ment a klíma. Tehát olyan, mintha mechanikus lenne a klíma kapcsolója.
Nemrég cseréltem a fűtő ventilátor csatlakozóját, mert meg volt égve, és csak a legnagyobb fokozaton tekert.
Még nem néztem meg, de ha látok valamit, majd szólok.
Reménykedem hogy valami más lesz a háttérbe mert egyszerre ment tönkre mind a két oldal. A napokban szétszerelem remélem nem török el semmit és megírom a tapasztalatomat.
Ha esetleg a motor dölött meg, akkor érdemes bontóban körülnézni akármilyen sérült tükörért, mert neked csak a motor kell belőle. Ami nekem volt "tartalék" motor azt már elajándékoztam, így sajnos próbára sem tudok adni.
remélem ott bent megtalálom a hibát ugyanis délelőtt kimértem a tükör behajtásáért felelős 12v elmegy odáig úgy hogy a házon belül kell megtalálnom a problémát. Érdekes hogy télen egyszerre romlott el mind a két oldal a több funkció működik.
A megane club oldalán van emlékeim szerint, de pofon egyszerű.
Tükörlapot kipattintod óvatosan (kézzel is lehet állítani majd alányúlva körbe finoman húzni). Ezt követően láthatóvá válnak a tükörház boritását tartó fülek, ezeket is óvatosan megnyomod, hogy kipattanjon a helyéről (összesen 4 van emlékeim szerint), majd ha már az sincs a helyén, akkor hozzáférhetővé válnak a csavarok amik az A oszlophoz rögzítik az egész szerkezetet.
Raktam fel emlékeim szerint ide fotókat is 2012 év végén, vagy 2013 év elején amikor kicseréltem a tükörházat.
Köszi Dev az ajánlást. Igen, ez a kulcs a gyári eredeti állapotban van, nem is a "sütött" részen ment be valamennyi viz, hanem ahol az elemet rakjuk be.
Nem is az volt a fő gond, hogy elázott a kulcs, hanem hogy nem volt pótkulcs. Most már nyugodtan fürödhetünk kulccsal vagy kulcs nélkül is :-)
Rendes gyújtás: kártya bent, 5-10 mp-ig start gomb nyomvatartás VAGY kártya bent (mindegy hogy szabadkezes vagy sem) sebességben hagyod, féket nyomod, start gomb megnyom, ilyenkor ugyanúgy ad gyújtást, csak nem indít mert nincs üresben.
Szia, nekem dizel van, de a problémád - a motor egyenetlen járása - lehet esetleg okoskerék probléma is, ahogy korábban olvastam róla. Vagy valami gond az üzemanyag útvonalán, pumpa, szürő.....
A horvát benzint én kizárnám, nem hiszem hogy attól gond lehet.
Nem tudom mi az a teljes gyújtás. Start gombot benyomtam indítás nélkül és a lámpákat is felkapcsoltam de semmi. Most akkor járó motornál mérem ki hátha igazad lesz. Mindenesetre köszönöm a tippet délután megnézem és írok az eredményről.
Ma jöttünk haza egy horvátországi nyaralásból és ami miatt írok az, hogy az úton végig rendben tette a dolgát a boci (1,6 benzin, 2004., Grand) viszont beérve Budapestre az első piros után az alábbit produkálta. Zöldnél gázt adtam, kuplung ki, erre mintha elment volna az erő a motorból, majdnem lefulladt, erre én kinyomtam a kuplungot és felpörgettem a motort úgy 4500-ig és úgy már el tudtam indulni.
Gondoltam, hogy ez csak pillanatnyi elmezavar volt nála de nem :( míg hazaértünk Mátyásföldre, egyre sűrűbben adta elő a dolgot.
Hazaérkezés után leállítottam a motort majd kipakolás után próbaképpen beindítottam és elég sokáig indítózott, mire sikerült beindítani.
Hibaüzenet a műszerfalon nem jelent meg.
Ami érdekes lehet, hogy a 650km-ből úgy 550km-t szakadó esőben tettünk meg - helyenként az autópályán csak 40km/h-val lehetett menni annyira esett. (inkább ömlött)
Valamint 400km-rel korábban még a horvátoknál tankoltam 95-ös benyát.
Van valakinek tippje, hogy mi a túró lehet ez, merre induljak?
Én is nemrég cseréltem izzókat a kapcsolókban, de az abalkemelő kapcsolók csak járó motornál vagy "teljes" gyújtáson világítanak, fuggetlenül a felkapcsolt vagy lekapcsolt lámpától. Hátha ezzel segítettem egy picit, én itt akadtam el pár hete :-)