a hétvégén vettem egy külföldről behozott scenicet 2006 os évjáratú új aksit kapott és a rádió kódot kér,amit persze nem tudunk és az előző tulajt sem tudjuk elérni!
mit tudnátok javasolni??menjek márkaszervízbe vagy tudtok valami tippet adni a kikódolásról??
Megane I-en annó meg tudtam csinálni az eleje lebontása nélkül, hogy háti permetezőbe töltöttem vizet, szétáztattam elöl, hátul középen, majd raktam vízbázisú tisztítószert a víz helyett (olyan mint a Brigéciol, de már nem tudom mi a neve, de asszem a Brigeciol is vizbázisú már) és ezzel áztattam el . Vártam, majd tiszta vízzel lemostam az egészet.
Jó lett, kijött minden dzsuva. Slaggal nem mertem nekimenni, nehogy a hajszál vékony lamellák elhajoljanak.
Viszont az SII-nél nem tudom hogy lehet hozzáférni a két hűtőhöz (MI-nél eléggé nagy volt a rés a víz és légkondi hűtő között), ha lesz időm megnézem az enyémre is tuti ráfér....
Az erősítőnek kell egy táp rendesen méretezett kábellel és biztosítékkal és egy test kábel. Ilyen táblázatot a google mutat neked. A táp kábelen az akksitól max 30 cm-re egy biztosíték kell. A test kábelt a csomagtartó környékén kell valamelyik csavar alá tenni oda ahol kap rendes kontaktot.
Nem értem a fékes problémát hacsak az nem lehet hogy a tápkábelt rosszul vezetted be az utastérbe és útban van a fékpedál és a kapcsoló között. De ez nem csak kis malőr hanem felelőtlenség...
Válaszaidat megköszönöm. Akkor ezek alapján majd csak odahaza fog szervizbe kerülni. Ha odajut, mivel hamarosan búcsút szeretnék inteni neki, kérdés hogy megéri-e annyit vesződni és költeni rá.....
Sziasztok az a problémám hogy bekötöttem egy mélynyomót a2004 1.5dci-s scenicembe es azota a féklámpa állandóan villágít, leköttem vissza az erösítőt és nem szűnt meg a probléma. Tanácstalan vagyok így nem is használhatom esetleg bekötési séma is jólenne előre is köszi a segítséget.
Ezekután mindenképp ajánlom a számítógépes diagnosztikát. Check emission a környezetvédelmi rendszer hibáját jelzi (egr, részecskeszűrő) a check injection pedig a befecskendezőrendszer valamelyik hibáját.
Ám még csak annyit az előző hozzászolásomhoz, hogy voltam feltöltetni a klimát egy ittani műhelyben és a szerelő szerint tök üres volt. Egy géppel átvákumozta, majd olajjal és gázzal feltöltötte. De sajna ezek után sem indul be a kompresszor.
És még egy két érdekesség, nemsokkal az auto megvétele után előjött a műszerfalon 2 felirat is "check emission" és a "check injection". Az auto egyébként tökéletesen működik. Ötlet ?
Első és legfontosabb hogy van-e gáz a rendszerben. Ezt legtöbb helyen ingyen megnézik. Egy bizonyos nyomás alatt letiltja a kompresszor működését, hogy ne károsodjon.
Ha van a rendszerben elegendő gáz, és nem működik, akkor irány egy szakszervíz, számítógéppel megnézni a klíma hibatárolóját. Itt 2 jellemző hiba szokott lenni, egyik a nyomáskapcsoló, ez 8-12000 Ft között mozog, másik pedig egy hibakód amit nálam minden évben töröltetni kell ha vége a télnek, mert ez letiltja a kompresszort. (3000 Ftos művelet)
Januárban vettem egy 2005-ös évjáratu Scenic MK II-est 1.9 dci. És mivel tél volt nem igen ellenőriztem a klimaberendezését, fűtött akkor az volt a lényeg. De tegnap bekapcsoltam és nem történt semmi. (manuális klima). A vezérlő panelon kigyullad az AC ledje, de a kompresszor nem indul be. Biztositékokat ellenőriztem a kesztyűtartoban és egyaránt a motortérben, azokkal minden rendben. Segitségeteket kérném, ötletet várnék, hogy hogyan tovább. Mivel Angliában élek, és jövő honapban szeretnénk hazamenni vele, és addig jo volna beuzemeltetni a klimáját. E-bayon találtam egy gyaranciális használt kompresszort ha netalán azzal lenne a probléma. De addig nem szeretném megvenni még nem kapok rá egy megbizhato választ hogy az a gondja. Mivel olvastam hogy esetleg lehet még más bibi is. Koszönöm igy előre is a segitségeteket.
Szia! A csomagtartóban belülről a záron látszik egy fehér "pöcök", ha azt kis csavarhúzóval elnyomod oldalra, akkor kinyílik a csomagtérajtó, lehet csak a kábel átvezetésben van szálszakadás az ajtó és a kasztni között.
A kártyán ha megnyomod a csomagtér ajtó nyitást (azt hiszem kétszer egymás után) akkor nyílik? Mert ezzel kizárható a nyitógomb hibája. Azt hiszem van valami vész nyitó gomb hátul az ajtón de nem emlékszem már.
Kedves topiktársak! Ma este bedöglött a csomagtér ajtó elektromos szerkezete, az alsó fekete gomb megnyomására semmi hang nem hallható. Az ajtó zárt állapotban maradt, alig tudtam kiszedni a vizslámat a boxából. Mit lehet ilyenkor csinálni? Hozzá lehet zárt állapotában férni? Hibakeresés hogyan történjen? Van biztosítója esetleg vagy a motor döglött be? Nagyon hálás lennék ha segítenétek. köszi. 2006 scenic Ii.
Scenic ii 2008-as manuális klímásban a középső rácsban mértem a levegő hőmérsékletét (bedugtam egy hőmérőszondát kb.20cm-re) és 1-2 fokos volt a befújt levegő ez mennyire normális? Én úgy tudtam, hogy 6-7 fok küröli a jó érték. Vélemények?
A kilincs fix részén van egy kicsi burkolat, azt kell eltávolítani. A kicsi burkolat alján találsz egy rést, ahová bedugod a kulcsot és lepattintod a fedőt.