Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie-13 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42510

A 75Ah nem sok. Az 50Ah a kevés (és lényegtelen, hogy a gyár a gyengé-bbe-t rakja bele)

 

 

Az a kérdés, fizikailag mi fér a helyére.

 

Az enyémbe a legnagyobb beszerelhető méret a 64 (65?) A volt, nagyobbat csak jelentős fúrással-faragással lehetett volna betenni.

 

Előzmény: fvcc (42506)
ThomBoy Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42509

Előtét ellenállás, keresd Develoopert.

Előzmény: Ayreon (42508)
Ayreon Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42508

A ventillátor 2-es és 3-as fokozatban sem megy, az 1-es és a 4-es frankón működik. Mit tegyek? ebben a melegben az 1-es kicsit gyenge a 4-es kissé erős volt a klímához. 

 

Amúgy imádom a Scenic-et. Mindig ad valami meglepetés bónuszt, ami minimum 30ezernél kezdődik...

Zoli2.016V Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42507
Hello!
Nekem egy 2006-os 2000cm3 grand senicem van.
Ma délután történt hogy egy nagyobb gyorsítás után megállt a klíma.
A kompresszor nem is indul el.
Valaki tud segíteni hogy mi lehet a baj?
fvcc Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42506

A 75Ah nem sok. Az 50Ah a kevés (és lényegtelen, hogy a gyár a gyengé-bbe-t rakja bele)

Előzmény: _Zsolesz_ (42505)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2014.06.09 0 0 42505

Hali!

 

Köszönöm a felajánlást! Mivel sürgősen meg kell oldanom a helyzete, valószínű, hogy körbe nézek már holnap itt helyben. Meg a 75 Ah-t kicsit soknak tartom az 50 Ah-hoz képest, amit egy Renault szalon szerelt az autóba cirka 3,5 éve.

 

Jelentkezem, ha mégis érdekes lehet.

 

Üdv': _Zsolesz_

 

 

 

 

Előzmény: v__tibor (42502)
zoltan1967 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42504

 

1217 kézifék egység

1216 kézifék kapcsoló

1057 kuplung helyzet érzékelő

Előzmény: zoltan1967 (42503)
zoltan1967 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42503

 

R2 csatlakozókat nézzétek meg

Előzmény: khrisztinaa (42500)
v__tibor Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42502

Van egy Bosch S5 75 Ah-s aksim fölösben, még garis, néhány napot volt próbaként használva ... igaz a napfény városában és kb júli elején mozgok felétek

Előzmény: _Zsolesz_ (42501)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42501

Szervusztok!

 

Gondoltam megosztom veletek mai kis "afférunkat" az autóval (Grand 2,0T; 2005.10.).

 

Egy ma reggeli, max. 10 perces utazást követően jó 1,5 h-t állt az autó a napon. Visszaérve mielőtt beszállítottam a családot gondoltam átszellőztetem az utasteret: ablakok teljesen le, tetőablak is középig kinyit, ventillátor középső+1 állásban (AC még OFF). Max. 3 percet (se) várva indultunk ... volna, mert a START gomb megnyomására csak élénk relé kattogás volt a válasz, de a motor nem indult be. Az akksi megadta magát: az ablakokat még moccantotta, de indítani már nem tudott. Igen, tudom: járó motornál kellett volna szellőztetni, de a fene se - legalább is én biztosan nem - gondolta volna, hogy ennyi elég lesz egy gyors akksi-lemerüléshez. Pláne úgy, hogy eddig semmi jele sem volt a gyengélkedésének, és az előző 2 napban kapott 2 x 120 km-nyi töltést, mindkét nap 2-2 indítózással. Szóval őszintén meglepődtem, a család meg "nagyon örült"! :)

 

Akkor jöhet a reklám! Még tavaly - egyébként egy itt leírt hozzászólást olvasva, ezúton is köszönet, annak aki írt róla annak idején - kötöttem egy ilyet: http://www.europ-assistance.hu/hu/gepjarmu-assistance. Nosza telefon, egyeztetés, majd 25 perc várakozás + 2-3 perc előkészület utáni segéd indítózást követően, megköszönve a segítséget, elgurultunk a "tetthely"-ről. Tehát öszesen volt 30 perc (Pünkösd Vasárnap). Szóval csak ajánlani tudom a fenti belinkelt biztosítást, ami egyébként Forensis-es kedvezménnyel még 20%-kal olcsóbb is.

 

Otthon ránéztem az akksira: alacsony kapocsfeszültség (10,58 V !!!), egy gyors sav-koncentráci mérés az első hozzáférhető cellán: 1,13 g/l. Ez utóbbi ugye már erősen a töltendő kategória. Nosza előkerestem a Fiat-os idők óta nem használt kis Tronic (by Lidl) automata töltőmet és jó 1,5 - 2h töltést követően a töltő azt jelezte, hogy "kész", feltöltve. Újabb konc. mérés ugyanabban a cellában: nincs változás. Gyorsan még 2 cella-dugo fölül lehúztam a Motrio-s matricát, és azokban is megmértem a sav-koncentrációt: 1,21 ill. 1,23 g/l (ezeket a töltés előtt nem néztem meg).  Na szóval, akkor most mi van? :)

Az akksi egyébként még az előző tulajnál lett betéve: a számla alapján 2010.10.13-án, egy 50 Ah-s Motrio.

 

Holnap megint menni kell a 10 perces útra. Hát erősen kíváncsi vagyok, hogy mi lesz!

 

Üdv', és kellemes, valamint baleset-, és meghibásodás mentes autózást Mindenkinek ebben a gyönyörű időben!

 

Üdv': _Zsolesz_

 

khrisztinaa Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42500

Köszi, megnézem azt is, merre keressem középen van vagy a küszöb oldalán ?

jelenleg csak az elektromos kézifék manuális működtetése nem működik, minden más beleértve az automatikus részt is hibátlanul működik

Előzmény: zoltan1967 (42499)
zoltan1967 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 42499

Ne azt a csati nézd meg hanem ami a vezető ülés alatt van az szokott szét átázni.

Előzmény: khrisztinaa (42496)
khrisztinaa Creative Commons License 2014.06.07 0 0 42498

Na talán most. 

Előzmény: khrisztinaa (42497)
khrisztinaa Creative Commons License 2014.06.07 0 0 42497

Erre a csatira gondoltam

bocs béna vagyok nemtok szerkeszteni

 

Előzmény: khrisztinaa (42496)
khrisztinaa Creative Commons License 2014.06.07 0 0 42496

Sziasztok!

 

nem tudjátok véletlenül a bal oldali A oszlop aljánál lévő szép nagy csati kiosztását?  Sajnos amik nekem megvannak könyvek abban sajnos nem találom. 

Az vízben állt ugyanis és azt szeretném kideríteni , hogy milyen tünetet okozhat ha ott még maradt egy kis oxidréteg. Sajnos a csati tűzfal felőli oldalán borítás takarja a drótokat. 

Igazából a kézifékkapcsoló felegleges cseréjét akarom megúszni

köszi!

Előzmény: khrisztinaa (42485)
ThomBoy Creative Commons License 2014.06.07 0 0 42495

Én arra hajlok, hogy csináltassa meg októberben amikor olajcserés lesz. Nincs sok benne, valószínű gond nélkül elmegy még. Eddig minden márkaszervizben volt csináltatva, szóval a Renault nem bújhat ki ha. De nem lesz ha. :)

Előzmény: DAndras79 (42491)
ThomBoy Creative Commons License 2014.06.07 0 0 42494

A GSIII-ban van jelzés a műszerfalon ha fel vagy le kellene váltani. Ugyan 2.0 dCi de a hatost még 80-nál sem szereti felfelé, lefelé még éppen. Apum az 1.5 dCi-t mondjuk így, normálisan vezeti, nem gyilkolja de nem is váltogat fel korán. Persze ki tudja mi volt az első hatvanezer km alatt, valószínű sok város ha évi 10ezer kilométert ment. Mint a mi szegény GSIII-unk, lehet még ennyit se fog mostanában :-/

Előzmény: vidiadv (42492)
pepeti00 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42493

Szasztok!

 

Scenic II 2004 évjárathoz milyen kerékpártartót javasolnátok hátulra? Ha van valakinek szívesen kibérelném.

vidiadv Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42492

Igaza van. Kopik az olajszivattyú és ugyebár ezek 6 gangosak. Mivel 6.-ban alacsony fordulaton nincs megfelelő olajnyomás ezért csapágyas lesz. Én olajpumpát is cseréltem. Viszont megéri megnézni a nyomást 15 perc az egész. Ja meg persze 6 fokozatot csak országúton. Tipikus hiba volt nálunk is , hogy beértünk lakott területre és nem kapcsoltunk vissza. Simán elkocogtunk vele. Most már tudom én is, hogy nem szabad.

Előzmény: stevie-13 (42490)
DAndras79 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42491

Szerintem csináltasd meg. Én megcsináltattam, és kiderült, hogy a régi is jó volt. Ez is egy jó hir, nem úgy fogtam fel, hogy felesleges kiadás volt.

Ha meg látszik, hogy szétkoptak a csapágyak, akkor egyértelmüen jó döntésnek fogod tartani a cserét.

Jó, hogy az olajcserével összekötöd a dolgot, anyagilag ez jobb mint külön-külön csinálni.

Előzmény: ThomBoy (42486)
stevie-13 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42490

Új fejlemény: Lencsés Zsolt szerint alapvetően nem is a csapággyal van baj, hanem az olajozással.

Előzmény: Schaumari Gyüttment (42489)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42489

Csatlakozom vidiadv topictárshoz, ugyanígy jártam. Szóval jobb félni, mint megijedni.

Előzmény: ThomBoy (42486)
Ati_! Creative Commons License 2014.06.06 0 0 42488

50e ft-ért nem álmodozzatok, hanem inkább nyugodtan aludjatok! :)

Előzmény: ThomBoy (42486)
vidiadv Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42487

Nekem sem volt érintett. Mégis csapágyas lett.

Előzmény: ThomBoy (42486)
ThomBoy Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42486

Részvétem. Szorítok!

 

 

Más. Ma meg volt Apumnak a vezérlés csere szakszervizben. Rákérdeztem a hajtókarcsapágyra de azt mondták nem érintett az autó, nem tudom mennyire érdemes cserélni. 68ezer km de elég sok város lehetett benne az előző tulajnál. Ősszel olajcserés, addig még megálmodjuk.

Előzmény: khrisztinaa (42485)
khrisztinaa Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42485

Köszönöm, keresek itt.

Sajnos közben ezer hiba bejött, teljes ámokfutásba kezdett a kocsi, és már az oka is megvan ugyanis eldugultak a lefolyók, és az esős időnek hála telement a kocsi vízzel.

Kíváncsi vagyok mi szenved maradandó károsodást :( 

Az akku már lekötve, még a kárpitok ülések hátra vannak 

Előzmény: ThomBoy (42481)
cefo Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42484

Köszönöm, elmetettem "B-verzónak". Zoltán közben előkerült, úgyhogy megoldja a gondjaimat. Hozzá szoktam járni, csak sajnos hozzám túl messze van, és csak délután ér rá, így macerás nekem az átadás-átvétel. De megéri, az tény, nagyon jó szakember. 

Előzmény: DAndras79 (42483)
DAndras79 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42483

Biztos "vargamunka"-ra gondolsz, ő a budakalászi (vagy pomázi...?) ez az elérhetősége ill. néha a topicban is felbukkan:

 

http://vargamunka.hupont.hu/

 

 

Előzmény: cefo (42482)
cefo Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42482

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki esetleg, Zoltán mester szabadságon van? Sem telefonra, sem mailre nem reagál. Szoktatok még emlegetni egy budakalászi szerelőt is, ha jól emlékszem. Hozzá tud valaki elérhetőséget mondani?

ThomBoy Creative Commons License 2014.06.05 0 0 42481

Ez mondjuk 40 font postával (~15.200 forint napi árfolyamon), de láttam 15 font körül is és szerintem a 15 font postaköltség túlzás. Egy nagyobb borítékba belefér.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Scenic-Mk2-Electric-Hand-Brake-Switch-8200243682-Light-Grey-/141296313264?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20e5eaa3b0

Előzmény: khrisztinaa (42480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!