Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DAndras79 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 42440

Csak egy ötlet, de az öninditó is lehet hibás. Bár az öninditó hibája miatt a kijelző müködhetne......

Előzmény: midirobi02 (42437)
kokokka Creative Commons License 2014.05.22 0 0 42439

Elnézve a Scenic motorterét elcsodálkozom, hogyan tudtak oda annyi mindent beépíteni?

Előzmény: stevie-13 (42438)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 42438

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/05/20/hogyan_lopjak_el_az_autod/

Jó kis cikk

 

 

Sajnos rendkívül felületes, tele van féligazsággal vagy teljesen téves elgondolással (pl. az EU-tag Romániába csempészett és ott forgalomba helyezett luxusautókkal).

 

Azért "sajnos", mert a TC jut el a legtöbb autós érdeklődésű emberhez, és a cikk félrevezeti őket, amikor pl. kifejezetten a riasztókról ír - az autóvédelemben a hagyományos passzív autóvédelem (azaz ami csak szirénázik) már egyáltalán nem számít ütőképesnek.

 

A lényeg: a gyári vezérlő védelme (OBD-blokkolás), motortéri elektronikus védelem (kommunikáció blokkolása). A Scénic esetében a szűk motortér miatt a motortér mechanikus lezárása nem is számít annyira fontos tételnek....

Előzmény: DAndras79 (42435)
midirobi02 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 42437

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki az alábbi problémával:

Az alany egy Scenic II 1.5dCi 2004'

 

Kb. 2 hete nem volt beindítva az autó (egyébként napi használatban van csak most így jött ki a lépés), és már az volt a meglepő mikor kinyitottam a kártyával és kinyitottam az ajtót a műszerfal teljesen sötét maradt!???

Mondanom sem kell, hogy nem is índít....

Akksi jó, kipróbáltuk, 3 db. akksival, meg se nyekken, tehát ez kizárva, annál is inkább mert érdekes módon az ablakok működnek, a világítások működnek, a digit klíma közép konzola működik, ventilátor fúj, a rádió és a kijelző másik fele működik....

A kijelző biztos jó, mert volt már rossz, de az nem befolyásolta az indítást, illetve pont nemrég lett megcsinálva mert elhalványult a háttérvilágítása...

Át lett nézve az összes biztosíték egyenként belül is illetve a motortérben is...

 

Ötletek?????

 

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.: Robi

Marceee222 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 42436

Urak! Scenicnek van valami gyengepontja klíma terén? Nem látszik a szivárgás sehol, mégis 2 hónap után a jobb oldalon már nem fúj rendes hideget, csökken a gáz mennyisége. Olvastam hogy a töltőszelepnél szokott elszökni legtöbb esetben, mert nem zár vissza töltés után...Tapasztalatok ezügyben? :-) 

DAndras79 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 42435

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/05/20/hogyan_lopjak_el_az_autod/

 

Jó kis cikk, a tolvaj fekete pólója a Renault-s poénnal nem semmi......

Batman72 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 42434

Köszi,de ők nincsenek szombaton.

Hááát...lehet,hogy átgurulok a Nagykőrösire...

Előzmény: ThomBoy (42433)
ThomBoy Creative Commons License 2014.05.19 0 0 42433

A príma autóklíma nincs nyitva? Ugyan a Keresztúri úton vannak 5 percre Zugló határától de legalább értenek hozzá.

Előzmény: Batman72 (42432)
Batman72 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 42432

Sziasztok,

 

tud valaki ajánlani  XIV.-kerületben szombaton nyitva tartó klímást?

Köszönöm,

Én

himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42431

Jo cikk, koszi!

Előzmény: vidiadv (42430)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42430
Előzmény: himenolepis1 (42429)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42429

Igazad lehet, mert most beinditottam es megy a turbo sziszeges. Lehet csak felakadt a szelep es, most meg okes? Hibakodot nem toroltem, hadd lassa a szerelo. 

Előzmény: vidiadv (42428)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42428

Az is lehet, hogy megragadt olyan állásban , hogy csak kipufogó gázt kap a motor levegőt meg alig.

Előzmény: vidiadv (42427)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42427

Jobban jártál mint ha turbó lenne. 30-35 e ha jól emlékszem. De megpróbálkozhattok takarítással is. (hátha)

Előzmény: himenolepis1 (42425)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42426

EGR szelep

Előzmény: himenolepis1 (42425)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42425
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42424

Ertem. Ez csak 10e ft körüli, ugyhogy valoszinuleg ugy lesz ahogy mondtatok.azert radugom. Tenyleg nagyon kimeltem, mintahogy eddig minden automat. Mar csak remenykedem...

Előzmény: Oczu (42423)
Oczu Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42423

Pont ma kertem kölcsön egyet, ma este radugom.

 

Mármint diagot?

 

Ezek az egyszerű, pár 1000-10000 Ft-osak nem fogják azt megállapítani, hogy a sensor rossz, max kiírja, hogy a t.nyomás nem megfelelő. Cimborám Bosch clipje viszont kiírta, hogy MAP-sensor vezeték szakadás.. 

 

De persze lehet más egyéb gond is, én a bontás elött mindenképp diagot tennék rá (nekem egy OBDLink van, de ez is csak turbo charger pressure hibát dobott.), abból is a professional verziót, ehhez mondjuk szakműhyelybe, vagy szervízbe kell menned..

Előzmény: himenolepis1 (42417)
szalaics Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42422

Na, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni! :) Aki ennyire kíméli! :)

Előzmény: himenolepis1 (42419)
Oczu Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42421

A turbo nyomóágban van elhelyezve,a hűtő és a torok között, kb így néz ki a tied is. 

Előzmény: himenolepis1 (42419)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42420

MAP = Manifold Absolute Pressure, magyarul légtömegmérő.

Előzmény: himenolepis1 (42419)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42419

Igen, pontosan. MAP szenzor? Minek a rövidítése a MAP? Aneszteziologiabol tudom hogy Minimal Alveolar Pressure, de Renault-eknal mit jelent?

Előzmény: Oczu (42418)
Oczu Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42418

Pont az, amit leírsz. Alig gyorsul, alig pörög, legalábbis az 1.9 ezt csinálja. Megy az, csak lusta.

Előzmény: himenolepis1 (42417)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42417

Pont ma kertem kölcsön egyet, ma este radugom.

Hibauzenet: injection controll, service. Nem tudom milyen a veszuzemmod... szivomotorkent ment tovabb.ment rendesen csak nyomatek nem volt. Autopalyan 100-105km/h-val siman hazajottem.

Előzmény: Oczu (42416)
Oczu Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42416

Hibaüzenet is van? Feltételezem, igen, mivel a MAP sensor nem érzékel nyomást. Vészüzemben megy a motor?

 

Egyébként lehet a MAP sensor is hibás, nekem 1.9 döcinél ez volt, érdemes lenne diagra tenni, mielött megbontanátok, az megmutatja, ha  sensor pukizott be.

 

 

Előzmény: himenolepis1 (42411)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 42415

Nem bannam ha 'csak' ennyi lenne..,

Előzmény: vidiadv (42413)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42414

Ebben egyetértek. De attól, hogy elment a nyomaték még nem biztos , hogy turbó. Nekem járt úgy ismerős , hogy a turbó hűtőre menő csöve belül szétjött és eldugította . Ott sem volt nyomaték. Igaz az nem 1,5 dci.

Előzmény: Törölt nick (42410)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42413

Nem lehet, hogy a hátsó fémcső szállt el neked is ?

Előzmény: himenolepis1 (42412)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42412

Nalam Olajcsere 10ezrenkent.

Telen 18 - 20°C-os garazsbol indulok, ha nem, akkor 4-5 percig melegitem indulás elott.

Nem csak autopalyara utan, hanem huzamosabb hasznalat utan mindig hagyom csendben kerregni, 5-6 percig. Pl mig kipakolok az autobol.

Ugyhogy nalam mas lehet a baj, bar lehet ettol megjobban oda kell figyelni. Ha igen, akkor melyen el kell gondolkoznom egy benzinesen....

Előzmény: Törölt nick (42410)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42411

Nincs benne nyomás. Hetfon szedi szet a szerelo. En nem értek hozzá, de mar nem hallom a turbo sziszegeset es elszállt a nyomatek.

Előzmény: vidiadv (42409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!