Ha jól emlékszem kb 9000 forint a márkaszervizbe (ha még létezik). Pár éve ugyanez törött ugyanígy el nekem is. Akkor én nem kaptam ilyen csövet, hanem komplett módosított egr rendszert kellett vennem az egr szelep házig. Kb 42000.
Gondolkodom rajta, csak egy kicsit drágállom. Mennyi lehet a reális ára? Ja és szervizkönyv szerint ennél a kocsinál a vezérlés és gyertya csere hogy van megadva hány km és/vagy hány év?
Ha megbántottalak, elnézést kérek kedves Thomboy. Ettől független a tiszteletet még meg kellene adni. Nagyra becsülöm, hogy van saját véleményed és akaratod. Komolyan.
Ati: Akkor véleményed szerint ide csakis az autóval (Renault Scenic 2) kapcsolatos szakmai postokat lehet írni?
Sajnos a brüdzsébe ez legvadabb rémálmaimban sem lett betervezve. Jelenleg ötletem sincs, hogyan oldom meg, pedig munkához, családhoz relatíve elengedhetetlen az autó. 600 ezer Ft körüli összeg, de még a fele is necces nagyon, ezért is fordulok Hozzátok segítségért.
Egyébként 4 éve használom, 50 ezret mentem vele minden különösebb gond nélkül. Ezért is vagyok most csalódott és elkeseredett...
Részvétem. Kérdés, mennyi a büdzséd a dologra - tavaly hasonló cipőben jártam, és ha jól emlékszem, 600eFt körül árult egy cég állítólag ÚJ fűzött blokkot (itt érdemes a topicban rákeresni, mintha tavaly június környékén linkelte volna valaki, de ez se biztos). Bontottat nyilván olcsóbban is kaphatsz, de ott nagy a lutrifaktor.
Ha van időd, akkor a "részletes keresőben" rákereshetsz a "motorcsere" , "hajtókarcsapágy" szavakra, rengeteg hozzászólás fog bejönni. (pl. tavaly is volt 1-2 motorcsere sajnos, ha jól emlékszem).
Februárban vettem egy 2004-es Scenicet, amiben sajnos nem volt benne a könyöklős box, de szerencsére mostanra sikerült beszereznem egyet, viszont tegnap amikor be akartam szereleni az autóba, akkor láttam, hogy csak a számítógépes csatlakozó van az autómban, és nincs csati a könyöktámaszhoz. Olvastam a fórumon, hogy a mr371SCENIC5.pdf 96-98 oldalán van segítség, viszont sehol sem találom ezt a fájlt. Tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnám letölteni, vagy abban, hogy hogy tudnám csatlakoztatni a könyöklő elektromos csatiját az autóhoz?
Mindenki fingfaragó aki nem diszlexiás és más véleményen van. Amit ráadásul tartok is. De lehet én is leszokok erről a fórumról és probléma megoldva. Úgy is GSIII van már...
Nem kötözködni akarok, de ez nem tudható be a kocsi hibájának. Ez valami más.
Kérte Creative, hogy hagyjuk ki a személyét a továbbiakban.........akkor legyünk tisztelettel a kérés iránt, legfőképp úgy, hogy ismét fingot akartok faragni.
Az autó eladás ismerősnek, rokonnak, barátnak elég kényes dolog, mindkét fél nagyot tud csalódni, még úgy is hogy a másik ember vétlen. Én is így jártam, elég kínos pillanatokban volt részem.
Olyan 10-11 éve volt hogy a 120 gls 12 éves gázosított, frissen műszakizott Skodám eladó sorba került. A szomszédom is nézegette, kipróbálta, átnézte mindenhol, és abban állapodtunk meg hogy járjon vele pár napot, ha tetszik akkor megalkudunk.
Pár nap múlva jött hogy nagyon tetszik a verda, meg hogy mennyivel jobb mint az ő Wartburgja. Megegyeztünk, kifizette.
Járt vele szépen nap mint nap, míg kb vagy 3 hónap múlva csenget nálam hogy jöjjek már van egy kis gondja. Azt mondja hogy a bal első kerékcsapágy tönkre ment neki egy vidéki útján, úgy kellett mentést kérnie, és a mester úgy ítélte meg hogy a másik oldalt sem ártana cserélni, így hát azt is cseréltette.
Mondom ez szinte lehetetlen, én mindennap mentem az autóval vagy 35 Km-t, és szinte hiba nélkül jártam 3 évet vele. Hát ő azt nem tudja hogy hogy lehet, igaz neki napi 250-300 Km-t kell menni heti 6 napon, mert ilyen a munkája, de attól még ennek nem kéne elromolnia.
Hát jó, a jószomszédság miatt kifizettem neki a 2 garnitúra csapágyszettet, meg még kerekítettem is az összegen hogy az elszenvedett kényelmetlenségen tompítsak.
Az autó szépen üzemelt vagy újabb 4-5 hónapig, míg egyszer a szomszéddal összefutottam, köszöntem, de olyan foghegyről fogadta. Kérdem mizjus felétek hogy megy az autó? Ekkor mondja hogy most meg a hengerfejet kellett levenni, mert a szelepek besüllyedtek a fészkükbe. Mint kjésőbb megtudtam ez az utólagosan gázosított autók jellemző hibája, a szelepek kenését a benzin, ill a benne lévő ólom adalék látta el, de a gáz nem ken, sőt nagyon koptató por az égésterméke. Szóval ez a szelepbeülés elkerülhetetlen ennél az autónál, és csak idő kérdése mikor éri el.
Na szóval, itt már nem is vártak utólagos kárenyhítést, de ekkor megfogadtam hogy ismerősnek a büdös életben nem adok el semmit.
Nem véletlenül nem szóltam bele az elmúlt néhány nap eseményeibe és direkt le is írtam, hogy az én ügyem azért áll mert gyereket várok és az ennél 100000000x fontosabb. A témát most nem én hoztam fel és tessék rólam leciccenni :D
Amit nem kell keverni...
A kocsi hibáival kapcsolatban én soha nem sároztam Stevie-t hanem segítséget kértem ezekkel kapcsolatban (mi lehet, mennyi lehet, kivel csináltassam etc..)
Az, hogy ettől kiment egy-két emberben a kulturbizti és a védelmükbe vettek az nem uszítás volt.
Amit én a fórumon vágtam Stevie szemébe az a km volt. Ezt is azért mert elég szarul éreztem magam mikor a vizsgabiztos a szőnyeg szélére állított és szerettem volna választ kapni.
Akkor megígértem, hogy utána fogok járni ami részben már meg is történt (vizsgaállomás, adatkikérési kérelem az okmány irodának.)
Viszont itt térünk vissza az első témához, most mással vagyok elfoglalva. És mindenki értse úgy ahogy akarja, de a vizsgaállomáson tett látogatásom óta tudom, hogy ráérek.
Az elkövetkező napok sározásaiból kérlek hagyjatok ki...
A személyes levelezés meg személyes levelezés, ha valaki ír nekem és megkérdezi, hogy ezzel azzal mi történt mi van vele, vagy mi a véleményem azt el fogom mondani.
üdv Creative
u.i.: Weboldal törölte magát igen, de nemrég leveleztünk jól van :)
Amúgy az inkognitótesztekben, próbavásárlásokban nagyrészt az Index fórumozói vettek részt, ebből a topikból is három aktív tag segített nekem egy-egy márkaszerviz vizsgálatában (név és cím a szerkesztőségben). Persze a legtöbben a lagunás topikból jöttek, hiszen akkoriban Lagunám volt, az ottaniakat ismertem, de nyitottak voltunk más fiatal autókra is, nem utolsósorban Megane-okra és Scénicekre :-)
A kesztyűtartóra ráhibáztál, tényleg durva dolgok vannak benne. Pelenka, váltás ruha, innivaló, játékok. Elég kemény kombó, na ugye hogy veszélyes vagyok.
(egyébként a GSII kesztyűtartója praktikusabb, mint a III-é)