Néha nekem is előfordul, hogy lent (vagy lentebb) marad a kuplung pedál. Főleg, ha sokszor használom pl: bonyolultabb parkolásnál.
De eddig még nem foglalkoztam komolyabban vele, mert ha a lábammal alányúlva felhúzom probléma nélkül működik tovább. Valószínű a kuplung munkahenger kezd behalni nálam is és nálad is.
Szerintem a bal első kerék hozzáérése a padkához kizárható.
Ahogy a cartárs irta, az mind lehet, hozzátenném, hogy a motor ill. váltó tartó bakok is okozhatnak ilyen hibát: picit "odébb kerül" a motor, és emiatt nehézkes a váltás.
Nekem is történt ilyen kuplung beesés (1,9 dci) ugyan így ahogy nálatok csak nekem az Aréna mélygarázsában. Kuplung munkahenger megadta magát kocsi lefulladt ráindítottam még egyszer lefulladt és utána se kép se hang. Akku fő biztosíték is kiment. Nekem kuplung munkahenger csere, kuplung szerkezet csere, új akkumulátor és főbiztosíték. Mind ez márka szervízben mert odáig tudtuk elvontatni. Nem mondom meg milyen jó kis kiadás volt, épp építkeztünk.
Bagatel kérdés: adsz neki elég gázt? Csak kuplung felengedésre vagy kevés gázra nem old... Csak megfelelő szinkrommal... bár gondolom előtte jó volt...
Nem nagyon merek ajánlani semmit, mert kb 1 éve rendeltem felső bakot pontos alvázszám alapján, megérkezett, be lett szerelve, és azonnal leült az egész. Ha jól tudom benzinesét kaptam, így ezekután nem kockáztattam még 1 rosszat, forum egyik Renault mesteréhez, Zoltánhoz mentem Maglódra, aki biztosra 1.9-esbe való bakot rendelt és szerelt be nekem.
Amiből gondoltam, hogy problémás: nehezebben lehetett a tolatást kapcsolni ill. olyan volt belülről mintha alapjáraton a torpedólemezhez dörzsölődne. Egyszerűen csak hallottam, hogy hangosabb mint szokott.
Egyébként meg elvittem a Renault átvizsgálási akcióra 2800 forintért és ott állapították meg a hibákat.
Nekem is magánban cserélték 25 000-ért a felsőt. Csere elött volt valami jele az elfáradásának? Alapjáraton vagy kigyorsításkor volt valami rezonancia? Én kicseréltettem, viszont alapjáraton ugyanugy remeg az utastér...kezdek gyanakodni a kettöstömegűre, nem-e az okozza...
Nekem nemrégiben cseréltek felső motortartót és alsó kutyacsontot + egy stabilizátort. A Baumgartner 135 e árat adott de egy maszek megbízható Renault szervíz 53 e-ért csinálta ugyan ezt a három cserét.
én is próbáltam porszívóval, de nem sokra jutottam vele :( meg ahogy a képeken látod, a lapátokra is volt egy pár levél "rácsavarodva"...
egyik napról a másikra elkezdett búgni, magasabb fokozaton pedig olyan szinte rezonált, hogy a műszerfalon is lehetett érezni nem kicsit...
de hogy hogyan juthatott el odáid, nem tudom, mindenesetre szétkaptuk, és ha már ott voltunk hifit is beépítettük, elvezettük a kábeleket hátra az erősítőnek...
és majd 3liter bort is elfogsztottunk, nem beszélve a gyertyacseréről :) jah meg elvesztettem egy fogadást azzal kapcsolatban hogy a szomszéd lánynk kétmaroknyi vagy három maroknyi a mellbősége...
kopaszra kellett borotválnom a fejem :)
mozgalmas este/éjjszaka volt, de legalább jól éreztük magunkat és Ződike is csendben fújja a levegőt :)
Azt hiszem te értettél félre.. nem tudom, hogy a hozzászólásom melyik részéből olvastad ki, hogy én bunkózásnak tartom a te hozzászólásod, mert valójában épp az ellenkezője a helyzet, nagyon örültem, hogy ilyen gyorsan segíteni próbálsz. Az meg, hogy miért kell nekem a szervizkönyv, hát ha ne kelljen már megmagyarázni :) kell és kész. És meg is lesz, mert itt hasonlóan nagyon segítőkész emberek vannak. De megnyugtatlak, nem fogok a garázsban vezérműszíjat cserélni :) Viszont jelenleg - hál' istennek - nincs probléma az autóval, de ha lesz és segítség nélkül is meg tudom oldani, akkor is megírom itt, hátha segít másnak.
Ja, majd' elfelejtettem. Az általad javasolt oldal engem egyből a Paypal fizetőrendszerébe irányított, és valóban onnét már nem foglalkoztam többet az oldallal, ezért nem tudom, hogy visszatöltés ellenében is lehet letölteni. És amint látod egy ilyen beszélgetést meg lehet oldani szalonképesen is, durva szavak nélkül. Bár igaz, azt is lehet a fórumon! :)
Minden esetre én még mindig csak köszönettel tartozom, hogy segíteni próbáltál, és remélem ez majd a jövőben sem lesz másképp! :)
Látom neked is volt bent falevél a ventillátornál?!
Nekem elkezdett ütemesen kattogni, Én a motortér felől támadtam meg...porszívóval takarítottam ki, és ahogy nézem időnként nem árt, hogy ne szorulhasson meg a venti....
Félreérted, nem bunkózni akartam! Csak ez egy olyan dolog, hogy - kövezzetek meg, de - szerintem aki nem tudja, hogy a Mégane és a Scenic 80%-ban, de motorikusan 100%-ban ugyanaz, továbbá fel sem merült benne, hogy mi a rákot keres a Mégane felirat a hátsó ajtókon, az a kolléga mégis mi a rákot fog kezdeni egy szervízkönyvvel???
Mint ahogy azt sem értem, hogy ha a Scribd leírását nem olvasod el, ti. hogy egy árva filléredbe sem kerül a letöltés, csak tölts már fel valamit cserébe azért, hogy letöltesz valamit, akkor a szervízkönyvet is így fogod elolvasni?
Számos ember van, aki a Klubhoz is és a fórumhoz is annak reményében csatlakozik, hogy majd gyorsan megkapja a szervízkönyvet, aztán jön a kánaán, otthon fog vezérműszíjat cserélni... Ahogy Te is írtad: ez a fórum tapasztalatcserére való! Valahogy nem érzem úgy, hogy az, hogy elkéred a szervízkönyvet, ebbe a kategóriába tartozna... Írd le, hogy mi a konkrét kérdés és segítünk! Hidd el! A szervízkönyvből marhára nem fog kiderülni számos olyan dolog, amire figyelni kellene!
És nem, nem osztom az észt, csupán a véleményem írtam le. Ezt is lehet a fórumon :)