Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie-13 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40547

Mit jelent az a kézikönyvben hogy számítógéppel kalibrálják a rendszert?

 

 

Gondolom, az automata magasságállítás miatt. A hátsó tengelynél mért süllyedésre mennyit korrigáljon a magasságállító.

Előzmény: justokah (40546)
justokah Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40546

Gyári xenonos témához hozzászólva: Mit jelent az a kézikönyvben hogy számítógéppel kalibrálják a rendszert?

vidiadv69 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40545

Dehogynem. Nekem hengerfejes volt. És amikor a bedolgozott levegő ért a termosztáthoz akkor felugrott fullra 2 mp múlva odaért a folyadék és visszaugrott. Én is csak néztem, hogy liftezik a hőfokmérőm. Aztán amikor levegő felért a fűtőradiátorba és elment a fűtésem egyből rájöttem, hogy mi a baj.

Előzmény: S.P (40539)
stevie-13 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40544

Kérdésem: szeretném a 35W-ost 55 W-osra cserélni. Lehet ezt? gyárilag nem valószínű, hogy van, így az utólagosan beépíthetőket érdemes egyáltalán használni, vagy felejtős és inkább maradjon a gyári?

 

 

Mivel a HID-fényforrás egészen más elven működik, mint egy izzó, a "nagyobb felvett teljesítmény" nem jelent nagyobb fényerőt. Az utángyártott cuccok között valóban létezik "55W" kivitel, ami azokba az autókba való, amiknek a gyári CAN-BUS rendszere használja a fényszóró fogyasztását is valamire, pl. a fogyasztás csökkenéséből veszi észre a kiégett izzót. Ezeket a rendszereket megzavarja az utólagos xenon szett, ezért készítenek belőlük Can-bus-kompatibilis 55W kivitelt.

 

Az "55W" szettek tehát ugyanúgy 35W áramot vesznek fel, de közben melegítenek egy ellenállást is, így a vezérlés szabványos, 55W terhelést lát.

 

Ilyenre tehát nincs szükséged :-)

 

 

Azért cserélném le,mert elég gyengécske a fénye a többihez képest.

 

 

Szerintem egyszerűen rosszul van beállítva. Állj egy falfelület elé, és emeld meg a fénykéve magasságát.

 

Valahol a fényszóró testén van egy nagy, műanyag csavar, azzal tudod szintezni a fénykévét.

 

A gyári beállítás túlságosan az autó orra elé világít. Tapasztalatom szerint büntetlenül meg lehet emelni a fényszórót - jópár tucat méter fényt lehet nyerni anélkül, hogy a szembejövőket zavarná.

 

 

 

Előzmény: DCIATI (40543)
DCIATI Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40543

Üdv fórumozók!

Ritkán írok inkább olvasok, de most olyan problémával állok szemben amivel nem tudok megbirkózni. Van egy 2004 év eleji 1,9 DCI-m gyári xenonnal. Ez a nyavalyás most szórakozik velem. Kezdődött, hogy a baloldali lámpa egyszer csak elsötétült. Eredmény: biztosíték csere után működött, de csak míg el nem indultam, mert rázkódás után ismét bizti csere. Most ott tartunk, hogy égőcserével már tovább bírta és javasolták, hogy ez bizony trafócsere lesz.

Kérdésem: szeretném a 35W-ost 55 W-osra cserélni. Lehet ezt? gyárilag nem valószínű, hogy van, így az utólagosan beépíthetőket érdemes egyáltalán használni, vagy felejtős és inkább maradjon a gyári?

Azért cserélném le, mert elég gyengécske a fénye a többihez képest.

Legutóbb mentem egy C5-tel és a gyári technika nagyon tetszett.

Köszi ATI

 

ThomBoy Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40542

A III-as generációban és a vele egyidős Renaultokban (Fluence pl) már jelzi a műszerfalon, hogy mikor kell le vagy felváltani. Az 1.5 dCi Fluence emlékeim szerint valahol 60 km/h fölött már kérte a hatodikat, a 2.0 dCi Scenic kifejezetten reklamál, hogy lejjebb kell váltani, 60 km/h fölött még csak az ötödik jöhet szóba. 80-90 km/h sebességnél azonban már hatodikba lehet kapcsolni, ha nem kigyorsítunk éppen. Az 1.5 dCi Fluence (nyilván más váltó áttételezése van) már vígan hatosban volt 70 km/h fölött, de talán jár erre III-as Scenices aki tudja mikor mit kér az autó, az pontosabb.

Előzmény: holter78 (40540)
Betyárgombóc Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40541

Én úgy vettem észre, hogy 70-90-ig az 5. a jó, de 90 fölött már a 6-ban jobb a fogyasztás (legalábbis a pillanatnyi kijelzés szerint). Országúton 6. sebességben 92-94 tempomattal öt lityő alatt eszik.

Előzmény: holter78 (40540)
holter78 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 40540

ezek szerint 80- 90 km/h- nál az 5 ös a jó valasztás, 6. Sebességet mikor érdemes kapcsolni? Úgy vettem észre, hogy 80-90 km/h nál 6-os sebességben többet fogyaszt.

Előzmény: vidiadv (40533)
S.P Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40539

szerintem a víz hőmérséklete 3 másodpercen belül nem tud jelentősen változni, ha ilyen gyorsan változik föl-le, akkor a szenzorra gyanakodnék.

Előzmény: AtiGH1 (40530)
mov Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40538

Ez így télen nagyon nem normális. Nekem nyári melegben légkondival sem sikerült soha 5 kocka fölé tornázni.

Valószínűleg beragadt a termosztát egy állásban, vagy nem nyit megfelelően, csere javasolt :( Ellenkező esetben amikor jön a meleg lesz az sokkal több led is. Lehet azon agyalni, hogy a hőmérséklet mérő szenzor a hibás, de szerintem ez a nagyon ritka eset.

Nekem fordított volt az eset most csere előtt, 4 led felé nem ment sehogy, csere után azonnal megoldódott. A termosztáton nyoma nem volt a hibának, látszólag makulátlan állapotban volt.

Előzmény: AtiGH1 (40530)
KáTyby Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40537

Az okoskerék cikkszáma: 7701478505.

Köszi, ha utánanézel!

Előzmény: heliosis (40514)
mov Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40536

Nem, de abban kilencvenkilencegészsokkilences százalék, hogy 45.000 km volt. Azóta 35.000 kilométer mentem vele, de tervezem, hogy szumma 100E felett lesz egy csere, amit akkor sem fogok megbánni, ha a sértetlen darabokat veszünk ki.

Egyébként a motorcserekor az egész hangja megváltozott az autónak, ebből gondolom, hogy a korábbi 30 ezres olajcsere nem csak a csapágyakat koptatta túlzott mértékben.

Előzmény: Törölt nick (40529)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40535

Nézted a hűtőfolyadékot a tartályban ? Illetve van fűtésed rendesen ? 

Előzmény: AtiGH1 (40526)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40534

Bocs tovább olvastam. Részvétem.

Előzmény: vidiadv (40533)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40533

Olajpumpát cseréltetek az első csapágyazásnál ? Ha nem akkor ne csodálkozz. A másik , hogy a 6 sebességet nem szabad alacsony fordulat tartományban használni.

Előzmény: 1.5döci (40505)
Batman72 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40532

Köszi,előre is!

Írnék neked,meg mi már leveleztünk is,de nincs meg az emil címed.

Előzmény: Törölt nick (40499)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40531

csere segíthet (jeladó)szerintem üdv

Előzmény: AtiGH1 (40530)
AtiGH1 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40530

Folfele liftezik de visszater 5 kockara kb 3 secen belul.

Előzmény: AtiGH1 (40526)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40529

nem emlékszem az ujban megelőzésképp cseréltetted a csapágyat?

Előzmény: mov (40528)
mov Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40528

A blokkot is át kellett volna rakni. Nyilván sokkal macerásabb, mert robbantott ábrát kell csinálni a kocsiból.

Viszont a törött csapágy korábban levált darabjai és a törés után itt-ott lemaródott fémek maradékai gyakorlatilag eltávolíthatatlanok a motorból. Ez meg az eredményezi, hogy megdolgozzák a bennlévő alkatrészeket, rosszabb esetben eltömnek olajjáratokat, és a következő körben nem csak a motort, hanem mondjuk a turbót is cserélni kell.

Végülis nem bántam meg, hogy nekem a komplett motor cserélve lett pont ilyen okokból. Igaz, a másik motor is zsákbamacska, mert csak bízni lehet benne, hogy a donor tényleg annyit futott, mint amit állítanak róla, de kár fokozni a bizonytalansági tényezőt.

 

Együttérző részvétem :(

Előzmény: 1.5döci (40509)
mov Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40527

A szokásostól lefelé vagy felfelé liftezik? Egyébként minden valószínűség szerint termosztát, ami vagy megragadt vagy szét is hullott a belseje, aminek következtében nem éppen a megfelelő mértékben engedi át a vizet.

Érdemes hamar megnézetni, mert ha rossz állapotban ragad meg, akkor hamar ott lehet vele maradni valahol.

Előzmény: AtiGH1 (40526)
AtiGH1 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40526

Autopalyan miert liftezik a vizhofokmerom? 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40525

jó szedd szét, hiába mondom felesleges

klímakifolyó kipufogónál alul, ezt is megtalálod a keresővel

Előzmény: lantosjr (40524)
lantosjr Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40524

a klima kifolyó az merre található? mert akkor azt is kitakarítom... sajna nincs nedves porszívóm, meg azt sem tudom mennyi víz és hol van benne... ráadásul az éjjszaka megint esett :( szal számomra lehet hogy a legjobb megoldás ha sújra szétkapom...

Előzmény: Törölt nick (40523)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40523

jut eszembe, ha az anyós rekesz vizes lehet még a klímakifolyód is el van dugulva.

 

A ventillátortól a vizet, ha van bent egy nagy fecskendő, cső kombóval, vagy száraz nedves porszívóval és egy toldattal kiszedheted, száritan kell az egész belteret több napig.

Előzmény: lantosjr (40521)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40522

Nene nem kell leszedni a műszerfalat

 

miattam ne szedd szét :D

Előzmény: lantosjr (40521)
lantosjr Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40521

valóban, az anyósrekesz vizes! :(

no akkor hétvégén megint lerobbantom a műszerfalat! most a kedvedért több képet csinálok akkor :)

Előzmény: Törölt nick (40518)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40520

Sajnos ezen nem lehet csodálkozni, hiszen a betett blokk előéletét nem ismerheted.

 

Előzmény: 1.5döci (40513)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40519

ja és a pollenszűrő is elázott biztosan

Előzmény: lantosjr (40517)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.11 0 0 40518

AZ a gáz az egészben, hogy minden elázik a padlóban, kis rekeszekben biztosan áll a víz....

keresőbe beírod: beázás annyi megoldást kapsz, hogy csuda

Előzmény: lantosjr (40517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!