Egy autószerelő rokon. Először elvileg az olajszivattyúban szorult meg a szelep ezért lett csapágyas,most meg, még nem szedtük szét az autót,majd tavasszal.
A hétvégén vásároltam egy Scenic I. (1997. 1.6 RT) típusú autót. Kicsit új még a sztori, lenne pár dolog amit szeretnék megnézetni rajta egy hozzáértő szerelővel :) Tudtok ajánlani valakit itt Budapesten? Nyilván nem márkaszervizre gondolok, csak egy hozzáértő mestert keresnék :) Előre is köszönöm Nektek!
Scénic II : Moteur F4R,F9Q,K4M, Equipé de la climatisation.
JM0 C... D 889740 à D 905382 JM0 U... D 900835 à D 969476 JM0 Y... D 889867 à D 899951 JM0 5... D A43037 à D A44264 ..........D 889697 à D 905573 JM1 B... D A27131 à D A27803 ..........D 889827 à D 906099 JM1 G... D 889723 à D 892298 JM1 R... D B30064 à D B30102 JM1 T... D 897321
Ha irsz nekem mailban alvázszámot megnézem beszerzési áron a kompresszort
Erre azt mondták megnézik az alvázszámot mert bizonyos számtól -számig gyártott autóknál alulméretezett a klímakompresszor,ezért ha beleesikaz autóm akkor garanciában javítják (8! éves korig vagy 150000km-ig.
Hogy micsodaaaaaaa?????
És én erről nem is tudok?????
Asszem lassan 2 éve nem megy a klímám,110.000-et mondtak rá a Nagykőrösi úton..
Most volt 5 éves az autó,tehát sajnos a gari idő lejárta után xart be a kompresszorom,azóta nem sikerült még összerakn rá ennyi pénzt.
De most akkor ezt meg fogom kérdezni,mit mondanak rá. :)
Hali. Meg tudja nekem mondani valaki mik a különbségek a 101le-s 1.5dci motor és a 106le-s motor között? Maga a blokk ugyan az lehet?Át lehet rakni a főtengelyt,hajtókarokat,dugattyúkat a 101lovasból a 106osba? Választ előre is köszönöm!
Maga a kapcsoló javíthatatlan. Elvileg biztos lehetne találni kapcsolót hozzá, és biztosan meg is lehet barkácsolni, de nekem ez nem éri meg a befektetett melót. Magát a boxot fél óra ki-, majd szétszerelni. Ezt követőn lehet a panelhez jutni. Talán majd, ha marhára ráérek.
Nálam a kapcsoló döglött be. Atomjaira szedtem, ami nem egyszerű, de nem ördöglakat. kikötöttem azóta úgy van. A szivargyújtó ettől még működik. Nékem nem hiányzik onnan a pilács.
Úgy gondoltam jó vétel lesz, autószerelő gazdától szervízkönyvvel. Volt csinálva: toronycsapágy, katalizátor javítás, izzók, gumik, kormányösszekötő, klímatöltés, elektromos ablak vezeték és motor csere, most kormánymű és a kötelezők: gyertya, légszűrő, olaj-szűrő. A check emission hibát is meg kell még nézni, illetve ha teljesen kihúzom a kézifék kart akkor hibának dobja. Volt rá költve rendesen màr 10000km alatt...
Köszi! mikor leírtam, hogy állandó feszt. mértem, utána nekem is eszembe jutott, h áram ill. ellenállás értékeket nem mértem, pedig kézenfekvő lett volna...
Rákérdeztem közben a helyi márkaszervíznél és azonnal megnyugtattak, ha a szolenoid szelepnél gond lenne, azt jelzi a komp. (ezt megerősíti bennem az is, h nemrég valóban a vezérműtengely helyzetszenzor hibájánál is üzent a rendszer és a cseréje után, persze ehhez leinfo-zva a hibaüzeneteket, megszűnt magától a check emissions üzenet). Azért a további méréseket is megcsinálom, az oldalamat csak fúrja...
A gázrendszer nem gyári. A kocsi 2003. 11. havi, itt még nem jött ki gyári gázos scenic (szintén Renault szervíz info). Pécsen szerelték be még az x-el ezelőtti tulaj csináltatta meg, minden papírja megvan, "Landi Renzo Omegas" szekvenciális, egyelőre prímán működő rendszer. Valóban az alap üz.ag. befecskendező rendszer vezérli, arra épül (jelzi is a fogyasztást folyamatosan gáz üzemben is, csak éppen benzinként) és a motor pillanatnyi paraméterei alapján lövi be gázt.
Nyilván a gyáriaknál ott teljesen összehangolt egységes a rendszer kijelzésileg is, ennél csak közelít ehhez; a motor üzemében nem észrevehető, nagyon prímán adagol, a kijelzésnél viszont csak párhuzamosan egymás mellett működő két külön rendszerről beszélhetünk.