Így leírva, tényleg egyszerűnek tűnik, azonban mivel a tükör nem az ajtón van, így az ajtóátvezetőben nem hiszem, hogy lenne a tükörnek csatlakozás. :( Én is ugyanezzel a problémával küzdök, és én sem jöttem rá, hogy mi lehet az oka. Jobb oldali tükőrfűtés ok, bal nem. Tükörlapot leszedtem, és megnéztem, hogy ott van e a 12V. Hát nincs. De hogy hol keressem nem tudom, így Weboldal tanácsára nem is keresem...... Hátha egyszer megjavul. :)
Egyébként most hogy megnéztünk pár Scenic-et a használtautó piacon, szinte 90% fullra kopott nyári gumikkal vannak kirakva a kereskedésekbe... Nyilván a kereskedő az autó eredeti gumiján is keres néhány 10eFt-ot külön eladva, de az új vevő meg kezdheti gumi vásárlással...
A hsz-em második felében olyan alternatívát ajánlottam, ami összesen nem éri el az 5000 Ft-ot sem. Maga a kábel 950 forint, a kínai kütyü (tudja a Bluetooth audiot, tud usb és sd kártya olvasást stb) meg 2500 forint.
"A beépített végfok kiiktatása azonban azzal jár, hogy egy műszerész kezelésbe vegye a fejegységet, és kialakítson egy vonalszintű csatlakozást, majd ezt követően vegyél (és szerelj be, kábelekkel, biztosítékokkal, csatlakozókkal) egy (vagy több) erősítőt, ami ugye kiváltja a gyári végfokot."
Ez nálam 2007 novemberi autóvásárlás óta adott volt, ezért tettem most egy próbát.
Akkor anno nem akartam ezzel foglalkozni, utólag azt mondom érdemesebb lett volna mint kidobni akkoriban közel 100000 pénzt egy komoly fejre. ( mondom ezt úgy, hogy anno a 120000 forintos garázsos trabantomba 125000 forintos vdo dayton fej landolt, meg erősítők és még pár apróság )
"Egyszerűen szemre túl műanyag volt az egész ahhoz, hogy nekiálljunk rendes kimenetet barkácsolni." - pedig nem nagy ügy az egész, hely is van a kábeleknek, egész kulturált módon meg lehet csinálni.
Ennek a fejegységnek a cseréje az eddigi Renault-imban bármire óriási előrelépésnek volt tekinthető. Ilyen tapasztalatokról régebben írtam többször is.
Egy dolog viszont tény: nem próbáltuk vonalszintű-kimeneten. Egyszerűen szemre túl műanyag volt az egész ahhoz, hogy nekiálljunk rendes kimenetet barkácsolni.
Mivel nem próbáltam, azt el tudom fogadni, hogy ha a fejegység saját kis béna végfokát kiiktatjuk a jelútból, akkor -- esetleg -- nem annyira gáz a hangzás.
A beépített végfok kiiktatása azonban azzal jár, hogy egy műszerész kezelésbe vegye a fejegységet, és kialakítson egy vonalszintű csatlakozást, majd ezt követően vegyél (és szerelj be, kábelekkel, biztosítékokkal, csatlakozókkal) egy (vagy több) erősítőt, ami ugye kiváltja a gyári végfokot.
Ugyan egy ko mplett hifi-rendszer kiépítése tényleg sokat tehet a jobb hangzásért, de kérdés az, a kérdező Batman vajon rászánna-e alsó hangon olyan 200-400 eurót arra, hogy értékelhető erősítő(ke)t állítson csatasorba a jobb hangzás jegyében.
Én nem tenném a helyedben. Nem olyan rossz az a gyári fej, lényegesen jobbat csak jelentős beruházással tudnál vásárolni. Van egy nullkilométeres gyári cd-s fejem ( nekem sem mp3-as ), amire most így 6 év után csináltattam 2 pár rca kimenetet ( nem gyári hangszóróim vannak 2 db erősítővel, valamint egy DLD DL124 cintányérral megtámogatva ) és kíváncsiságból bepróbáltam az autóba. Nos most egy ideig bent is marad, mert egyrészt tetszik a hangzása ( igaz hogy az Alpine CDA-9883R fejem részletgazdagabban és pontosabban szól, de az általam felállított skálán a gyári egység nem sokkal marad el tőle, persze nem a belső soványka végforól hajtva a hangszórókat ), másrészt újra tudom a kormánytávirányítót használni.
Lenne egy alacsony költségvetésű ajánlatom a számodra: az update list fejekre elég egyszerűen lehet aux bemenetet alkotni, amit a rádió menüjéből lehet aktiválni. Kell hozzá egy zöld színű mini iso csatlakozó ( http://www.hestore.hu/prod_10030616.html ) 200 forintért, a csatlakozóba meg három tüske ( http://www.hestore.hu/prod_10030618.html ) összesen 150 forintért, valamint egy tetszőleges hosszú aux kábel 600 forintért ( összesen 950 forintnál tartunk, szemben a pofátlan hifiboltos 2500 forintos mini iso csati árral ).
kb 3 hónapja használok egy használtan vett 2008-as ScenicII-t, 1.6 os benzines motorral. Még hosszú útra nem mentem vele, de egyébként meg vagyok vele elégedve. Különösen a tágas belső tér, és a praktikus tárolórekeszek miatt.
A fogyasztását már nem nézem, mert az sok, bőven 8 felett van az átlag, de igazán hosszú útra még nem használtam. A váltó 6 sebességes, és hidegen nagyon nehezen jár, ha bemelegszik, akkor valamit javul, de lötyögősnek és pontatlannak érzem. Ez ilyen, vagy lehet ellene tenni valamit?
Valamint indulás után kb 15-20 km/h sebességénél a futóműből furcsa zajt hallok, mintha valami surlódna. Aztán elmúlik. Tapasztaltatok ilyet? Mi lehet az oka?
Kettő (alig) használt Kléber Dynaxer HP2 "van raktáron", mivel amikor vettük a kocsit akkor csak a két kopott (még gyári) Conti volt cserélve, így olyan 15ezer km lehet bennük. Ha csak kettő gumid cserés, vagy veszel kettő újat akkor ez egy jó opció lehet, mert a 2013-as szezont a pincében töltötte, így legalább 2-3 szezon lehet még bennük (2011 15. heti gumik) futásteljesítménytől függően ha nem vagy kényes és 4 év után kukázod a gumit ha kell ha nem.
Új ára kb. 25 ezer Ft lehet, a kettőt odaadom mondjuk 12.000 forintért, most nem járunk felétek, de szerintem postával lemegy 15.000-ért cakk-pakk és máris spóroltál legalább 35ezret.
Ha érdekel küldök képeket, a tableten nem tudom tömöríteni :-/
Ha csak új gumiban gondolkozol, akkor Stevie-nél érdeklődj vagy nézd meg a popgom.hu oldalon.
A III-asban is vagy kettőt töröl a hátsó lapát mire vizet kap. :-/ Viszont egy dolog miatt tartok egy ilyen szelep beépítésétől, hogy télen befagy a vezeték ami hátra megy. Lehet rosszul gondolom, de az alkesz elpárolog egy idő után és utána befagyhat. Ha a vezeték mondjuk nem is tud, a fúvókánál sem lehet gond? Mi a tapasztalat?