Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39848

Hülye kérdés adtál rá - kell e - gyujtás?

Szerintem szed le a komplett tükröt, talán 3 csavar az egész úgy nézd meg bent a meleg szobában miszlikre bonthatod.

A csatlakozó képes oxidálódni.

Előzmény: Tattara007 (39847)
Tattara007 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39847

 

Így leírva, tényleg egyszerűnek tűnik, azonban mivel a tükör nem az ajtón van, így az ajtóátvezetőben nem hiszem, hogy lenne a tükörnek csatlakozás. :( Én is ugyanezzel a problémával küzdök, és én sem jöttem rá, hogy mi lehet az oka. Jobb oldali tükőrfűtés ok, bal nem. Tükörlapot leszedtem, és megnéztem, hogy ott van e a 12V. Hát nincs. De hogy hol keressem nem tudom, így Weboldal tanácsára nem is keresem...... Hátha egyszer megjavul. :)

 

 

Előzmény: Trotter66 (39816)
troberto Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39846

Egyébként most hogy megnéztünk pár Scenic-et a használtautó piacon, szinte 90% fullra kopott nyári gumikkal vannak kirakva a kereskedésekbe... Nyilván a kereskedő az autó eredeti gumiján is keres néhány 10eFt-ot külön eladva, de az új vevő meg kezdheti gumi vásárlással...

troberto Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39845

Küldj képeket légyszi, max 2 hetente jár valaki BP-n.

Előzmény: ThomBoy (39826)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39844

A hsz-em második felében olyan alternatívát ajánlottam, ami összesen nem éri el az 5000 Ft-ot sem. Maga a kábel 950 forint, a kínai kütyü (tudja a Bluetooth audiot, tud usb és sd kártya olvasást stb) meg 2500 forint. 

Előzmény: Batman72 (39839)
troberto Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39843

Jól hangzik, még gondololkodom, mert 4-et gondoltam, de az ár csábító.

 

Szeretne az ember újat, de a 25e/db ár kicsit húzós.

 

Főleg mivel az autóból jövő ismeretlen fülemnek nem tetsző hangok alapján, tavaszra valamilyen hibajavításra tartalékolnék pénzt... 

Előzmény: ThomBoy (39826)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39842

39830

Előzmény: Batman72 (39839)
troberto Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39841

:)

205/60 R16

Előzmény: stevie-13 (39825)
Trotter66 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39840

Naná, hogy működik.  Nekem így lett mp3-as fej a kocsiban. Gyári.  Az igaz, hogy USB-t nem tud. 

Előzmény: Batman72 (39839)
Batman72 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 39839

Kosz a segitseget, ahogy Stewie is irta nem szandekoznek tobbszaz eurot erre kolteni.

En balga modon aszittem, hogy egy ilyen rafizeteses csere simabban megy..

Előzmény: Zsuppim (39835)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39838

"A beépített végfok kiiktatása azonban azzal jár, hogy egy műszerész kezelésbe vegye a fejegységet, és kialakítson egy vonalszintű csatlakozást, majd ezt követően vegyél (és szerelj be, kábelekkel, biztosítékokkal, csatlakozókkal) egy (vagy több) erősítőt, ami ugye kiváltja a gyári végfokot."    

 

erre írtam az előzőt.

Előzmény: stevie-13 (39833)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39837

Ez nálam 2007 novemberi autóvásárlás óta adott volt, ezért tettem most egy próbát.

Akkor anno nem akartam ezzel foglalkozni, utólag azt mondom érdemesebb lett volna mint kidobni akkoriban közel 100000 pénzt egy komoly fejre. ( mondom ezt úgy, hogy anno a 120000 forintos garázsos trabantomba 125000 forintos vdo dayton fej landolt, meg erősítők és még pár apróság )

Előzmény: stevie-13 (39833)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39836

"Egyszerűen szemre túl műanyag volt az egész ahhoz, hogy nekiálljunk rendes kimenetet barkácsolni." - pedig nem nagy ügy az egész, hely is van a kábeleknek, egész kulturált módon meg lehet csinálni.

Előzmény: stevie-13 (39833)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39835

Ezt írta : "Más extrára nincs szükségem. :)"

Előzmény: Zsuppim (39834)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39834

Ahogy olvastam, neki az usb volt a lényeg nem?

 

Előzmény: stevie-13 (39833)
stevie-13 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39833

A vessző utáni részt elfelejtetted beszúrni.

 

 

Ennek a fejegységnek a cseréje az eddigi Renault-imban bármire óriási előrelépésnek volt tekinthető. Ilyen tapasztalatokról régebben írtam többször is. 

 

Egy dolog viszont tény: nem próbáltuk vonalszintű-kimeneten. Egyszerűen szemre túl műanyag volt az egész ahhoz, hogy nekiálljunk rendes kimenetet barkácsolni.

 

Mivel nem próbáltam, azt el tudom fogadni, hogy ha a fejegység saját kis béna végfokát kiiktatjuk a jelútból, akkor -- esetleg -- nem annyira gáz a hangzás.

 

A beépített végfok kiiktatása azonban azzal jár, hogy egy műszerész kezelésbe vegye a fejegységet, és kialakítson egy vonalszintű csatlakozást, majd ezt követően vegyél (és szerelj be, kábelekkel, biztosítékokkal, csatlakozókkal) egy (vagy több) erősítőt, ami ugye kiváltja a gyári végfokot.

 

Ugyan egy ko mplett hifi-rendszer kiépítése tényleg sokat tehet a jobb hangzásért, de kérdés az, a kérdező Batman vajon rászánna-e alsó hangon olyan 200-400 eurót arra, hogy értékelhető erősítő(ke)t állítson csatasorba a jobb hangzás jegyében.

 

Előzmény: Zsuppim (39832)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39832

A vessző utáni részt elfelejtetted beszúrni.

Előzmény: stevie-13 (39831)
stevie-13 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39831

Nem olyan rossz az a gyári fej

 

 

Pffff... :-(

Előzmény: Zsuppim (39830)
Zsuppim Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39830

Én nem tenném a helyedben. Nem olyan rossz az a gyári fej, lényegesen jobbat csak jelentős beruházással tudnál vásárolni. Van egy nullkilométeres gyári cd-s fejem ( nekem sem mp3-as ), amire most így 6 év után csináltattam 2 pár rca kimenetet ( nem gyári hangszóróim vannak 2 db erősítővel, valamint egy DLD DL124 cintányérral megtámogatva ) és kíváncsiságból bepróbáltam az autóba. Nos most egy ideig bent is marad, mert egyrészt tetszik a hangzása ( igaz hogy az Alpine CDA-9883R fejem részletgazdagabban és pontosabban szól, de az általam felállított skálán a gyári egység nem sokkal marad el tőle, persze nem a belső soványka végforól hajtva a hangszórókat ), másrészt újra tudom a kormánytávirányítót használni.

 

Lenne egy alacsony költségvetésű ajánlatom a számodra: az update list fejekre elég egyszerűen lehet aux bemenetet alkotni, amit a rádió menüjéből lehet aktiválni. Kell hozzá egy zöld színű mini iso csatlakozó ( http://www.hestore.hu/prod_10030616.html ) 200 forintért, a csatlakozóba meg  három tüske ( http://www.hestore.hu/prod_10030618.html ) összesen 150 forintért, valamint egy tetszőleges hosszú aux kábel 600 forintért ( összesen 950 forintnál tartunk, szemben a pofátlan hifiboltos 2500 forintos mini iso csati árral ).

 

Ime a bekötési rajz:

 

 

Neked a C2 csatlakozón a 10 11 12 pontokat kell megtámadni és bekötni értelemszerűen. Aztán a rádiót bekapcsolva az expert menüben aux-ot on-ra állítod és van egy bemeneted, amire telefont, mp3 lejátszót, akármit köthetsz ( http://www.ebay.com/itm/Car-Wireless-Bluetooth-AUX-USB-TF-Music-Player-Audio-Receiver-Handsfree-Speaker-/131075292086?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160 )

Előzmény: Batman72 (39790)
r.tonyo4 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39829

sziasztok

kb 3 hónapja használok egy használtan vett 2008-as ScenicII-t, 1.6 os benzines motorral. Még hosszú útra nem mentem vele, de egyébként meg vagyok vele elégedve. Különösen a tágas belső tér, és a praktikus tárolórekeszek miatt.

A fogyasztását már nem nézem, mert az sok, bőven 8 felett van az átlag, de igazán hosszú útra még nem használtam. A váltó 6 sebességes, és hidegen nagyon nehezen jár, ha bemelegszik, akkor valamit javul, de lötyögősnek és pontatlannak érzem. Ez ilyen, vagy lehet ellene tenni valamit?

Valamint indulás után kb 15-20 km/h sebességénél a futóműből furcsa zajt hallok, mintha valami surlódna. Aztán elmúlik. Tapasztaltatok ilyet? Mi lehet az oka?

ThomBoy Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39828

205/60 R16, 2.0-s grand dCi-re kell trobertonak.

Előzmény: stevie-13 (39825)
ThomBoy Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39827

Közben itt is vagy :)

Előzmény: stevie-13 (39825)
ThomBoy Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39826

Kettő (alig) használt Kléber Dynaxer HP2 "van raktáron", mivel amikor vettük a kocsit akkor csak a két kopott (még gyári) Conti volt cserélve, így olyan 15ezer km lehet bennük. Ha csak kettő gumid cserés, vagy veszel kettő újat akkor ez egy jó opció lehet, mert a 2013-as szezont a pincében töltötte, így legalább 2-3 szezon lehet még bennük (2011 15. heti gumik) futásteljesítménytől függően ha nem vagy kényes és 4 év után kukázod a gumit ha kell ha nem.

Új ára kb. 25 ezer Ft lehet, a kettőt odaadom mondjuk 12.000 forintért, most nem járunk felétek, de szerintem postával lemegy 15.000-ért cakk-pakk és máris spóroltál legalább 35ezret.

Ha érdekel küldök képeket, a tableten nem tudom tömöríteni :-/

 

Ha csak új gumiban gondolkozol, akkor Stevie-nél érdeklődj vagy nézd meg a popgom.hu oldalon.

Előzmény: troberto (39823)
stevie-13 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39825

Jó áron nem tudsz gumit a régi felnidre? :) Közeleg a tavasz és néztem az új gumi árakat, háááát....

 

 

Egy hónap múlva egy picit lejjebb lesznek az árak, nyugi. Nem idegeskedünk, nem kapkodunk :-)

 

Milyen méret kellene?

Előzmény: troberto (39823)
ThomBoy Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39824

A III-asban is vagy kettőt töröl a hátsó lapát mire vizet kap. :-/ Viszont egy dolog miatt tartok egy ilyen szelep beépítésétől, hogy télen befagy a vezeték ami hátra megy. Lehet rosszul gondolom, de az alkesz elpárolog egy idő után és utána befagyhat. Ha a vezeték mondjuk nem is tud, a fúvókánál sem lehet gond? Mi a tapasztalat?

Előzmény: Trotter66 (39820)
troberto Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39823

Thomboy,

 

Jó áron nem tudsz gumit a régi felnidre? :)

Közeleg a tavasz és néztem az új gumi árakat, háááát....

troberto Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39822

A vidéki városi fogyasztás témához.

A legnagyobb fogyasztás az autó álló helyzetből való megmozdításánál lép fel.

Tehát ha én megteszem a vidéki megyeszékhelyen a beutazásomat a munkába 7,5km hosszom, úgy hogy közben csak a belvárosban kerülök kb. 2-3 perces dugóba vélhetően alacsonyabb lesz a fogyasztásom, mint ha az út felét töltöm dugóban.

EME Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39821

Szerintem ez lehet. Az utastériben fölülről a második. De nem valószínű, hogy ki lenne égve, mert akkor több minden más sem menne.

Úgyhogy valószínű a motor ment tönkre :-(

Előzmény: EME (39815)
Trotter66 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39820

Áááá, mióta akarok betenni egy visszacsapószelepet, valahogy mindig elfelejtek venni.... 

Előzmény: EME (39812)
Trotter66 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 39819

Örülök, hogy segítségedre volt a szösszenetem.  Lehet kerékdob felől is mókolni, de a lökös leszerelésével szerintem elegánsabb és kényelmesebb és egyszerűbb a művelet.

Előzmény: EME (39809)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!