Persze, de én nem kérdeztem miért mondta, elhiszem, hiszen tipus érdekel, nem más :D
Amúgy hasonló tapasztalatu embert ismerek, mint ahogy leírtad az L kúttal, bár ott valamiért, - lehet véletlen is - több a turbó, befecs meghibásodás a dieseleknél, konkrétan az idén 4-ről tudok.
2002 óta van Shell kártya a cégben, azóta csak ott tankolok, az én és a kollégáim autói kb 550-600e km-et tudhatnak maguk mögött így.
Sőt, amióta a Tecsó kúton is Shell van, néha oda is elmegyek, mert az egyik közel van :)
Eddig egyetlen egyszer szívtam meg, de az Olaszországban volt, ahol Fro. felé az egész ... autópályán össz-vissz 1 db Shell kút volt. Valami ordenáré módon nézett ki, és ha nem lettem volna olyan hülye, hogy erre hegyezem ki az útitervet, akkor nem is tankoltam volna ott. De így muszáj volt. Nemsokkal utána vészprogram jött, és nagyjából a Szlovén határtól 100-zal jöttünk haza, mert az üzemanyagszűrő eldugult.
Ezen kívül soha nem volt vele bajunk, se hidegben, se máskor.
Hát még tesznek hozzá oszt minden apró cseplő dologért érdemes lesz BP-re Zoltánhoz, Renaultdokihoz, Dev.-hez, és a többi fórum által jelzett mesterhez menni még távolabbról is!
Nyugi, Fakertészék teljesen el vannak tévedve, nekik a sima munkadíj 13 e ft körül van.
Márkaszervízes kapcsolat szerint S...l-L....l kerülendő az összes magán ksi kúttal együtt, viszont a prémium dieselt kifejezetten ajánlotta kizárólagosan városi használatnál.
Őszinte leszek. Szinte mindig ÖMV-n tankolok, de elég kevés volt benn(ez pénteki nap volt, vasárnap-hétfőn melóztam utána, 20 km-es körzetben semmi normális kút), a Feleségem meg hétfőn ment vele suliba. Valahogy belémbújt a kisördög, hogy "hátha valamit betankol", és inkábbtelevágtam lukoillal(azt azért leírom, hogy ez csak gyanú, hogy attól volt). Másnap reggel már nem indult a kocsi. Vasárnap se. Így hétfőn suli után odaküldtem ÖMV-re, hogy tankoljon bele maxmotiont, hátha jobb lesz. Hazajött, mutatja a számlát, hogy belement 12 liter maxmotion 100!!!(és így 60 km-t hazajött) Szerinted infarktust kaptam, vagy nem?? Ha én akkor pénteken nem tankolok lukoilt, akkor hétfőn televágja 100-as anyaggal, aztán lehet földkörüli pályára áll vele, de hogy magmakkan minden, az biztos.
Kövezzetek meg, de van egy tök jó dCi-tek vagy DTi vagy tudomisén. Ennek ára kábé másfél milka.
És most azért szívtok és azért vágjátok haza ezeket a remek motorokat vizes pancsolt lukoil gázolajjal, hogy <500Ft-ot spóroljatok tankolásonként? Komolyan megéri?
Nem kell DieselTech meg FuelSave meg DieselPower meg tökömtudja milyen csodagázolajat tankolni, de Lukoilt csakig Kamazba szabad...
Hát még tesznek hozzá oszt minden apró cseplő dologért érdemes lesz BP-re Zoltánhoz, Renaultdokihoz, Dev.-hez, és a többi fórum által jelzett mesterhez menni még távolabbról is!
Érdekes, amit írsz, mert én pont most szívok, és lehet lukoilos gázolaj miatt. DTi-m van, és egy lukoilos tankolás óta reggelente az első indítás nem sikerül, csak sokadszorra. Tegnap tankoltam tele maxmotionnel, ma reggel már elsőre indult. Persze levegősödés is lehet(meg bármi).
Köszönöm a válasz és az információt. Teli tankhoz mehet bele egy egész flakon? Meg egyszerre a kettőt beleönthetem egy tank üa-hoz? Vagy külön külön tankolásonként?
Olvasgatom régóta (kb. 1 éve) a fórumot és nemrég írta, hogy Wyns adalékot tesz az üzemanyagba negyed évenként. Meg szeretném kérdzni, hogy milyen fajtát, pontos megnevezését le tudná-é irni ide. Mert én is kipróbálnám. A kocsim GS 1.9dci 2004. Télen én is Agip DieselTech- et tankolok bele. Előre is köszönöm a válaszát.
Viccet félretéve: esküszöm nem találom a méreteket... lenne benne logika, hogy az SII teteje szélesebb, mint az MII-é, de komolyan nem találok semmit. Mire kerestél rá? :)