Kövezzetek meg, de van egy tök jó dCi-tek vagy DTi vagy tudomisén. Ennek ára kábé másfél milka.
És most azért szívtok és azért vágjátok haza ezeket a remek motorokat vizes pancsolt lukoil gázolajjal, hogy <500Ft-ot spóroljatok tankolásonként? Komolyan megéri?
Nem kell DieselTech meg FuelSave meg DieselPower meg tökömtudja milyen csodagázolajat tankolni, de Lukoilt csakig Kamazba szabad...
Hát még tesznek hozzá oszt minden apró cseplő dologért érdemes lesz BP-re Zoltánhoz, Renaultdokihoz, Dev.-hez, és a többi fórum által jelzett mesterhez menni még távolabbról is!
Érdekes, amit írsz, mert én pont most szívok, és lehet lukoilos gázolaj miatt. DTi-m van, és egy lukoilos tankolás óta reggelente az első indítás nem sikerül, csak sokadszorra. Tegnap tankoltam tele maxmotionnel, ma reggel már elsőre indult. Persze levegősödés is lehet(meg bármi).
Köszönöm a válasz és az információt. Teli tankhoz mehet bele egy egész flakon? Meg egyszerre a kettőt beleönthetem egy tank üa-hoz? Vagy külön külön tankolásonként?
Olvasgatom régóta (kb. 1 éve) a fórumot és nemrég írta, hogy Wyns adalékot tesz az üzemanyagba negyed évenként. Meg szeretném kérdzni, hogy milyen fajtát, pontos megnevezését le tudná-é irni ide. Mert én is kipróbálnám. A kocsim GS 1.9dci 2004. Télen én is Agip DieselTech- et tankolok bele. Előre is köszönöm a válaszát.
Viccet félretéve: esküszöm nem találom a méreteket... lenne benne logika, hogy az SII teteje szélesebb, mint az MII-é, de komolyan nem találok semmit. Mire kerestél rá? :)
Most, hogy bejöttek a hidegek, az alábbira lettem figyelmes:
1,9 CDI motor.... Amíg hideg a motor, mintha valaki egy rumbatökkel adná a ritmust. Amikor bemelegszik, akkor teljesen normális. Persze csak kint hallatszik, az utastérben nem...
Korábban egy multijet Puntom volt, az konkrétan kerreget, amíg hideg volt.....
Teljesítményvesztés, nagyobb fogyasztás, füstölés NEM jelentkezik!
Automata fényszóróállítós Xenonnál az alap állapotot hogyan tudom állítani a motortérben? Sokan refiznek szembe mióta nálam van a gép, ezért nem vinném szervízbe.
Nem nagy hidegben volt és nem is nehéz forgatás volt a jelenség.
1. szitu: Használat után 1,5 órát állt, majd csak a 3. több másodperces indítózás után röffent be
2. szitu: Használat után 3-4 órát állt, majd 3db több másodperces indítózásra sem indult, másik kocsival elmentünk, majd két óra múlva szinte pöcröff-re indult.
Írt ki injection fault-ot és check injectiont.
A röhej, hogy 90%-ban a feleségem használja, és ezek csak nálam jöttek elő.. (Lehet hogy pikkel rám? :) )
Az esetek az üzemanyagszűrő csere, ill. a Lukoilnál való tankolás után jöttek.
Mondtak olyat, hogy ha üa szűrő csere után nem lettek rendesen megszorítva a bilincsek, levegősödhet a redszer (a pumpánál lett légtelenítve).
A másik hogy a Lukoilt feletsem el...
A motor nem erőtlen, nem jár egyenetlenül, más tünet nincs.
Az olajra nem nagyon tudok mit mondani, mert a régi kocsinál valami szimering szivárgás volt (már úgy vettük, úgy is lopták el) és nem igényelt sürgős beavatkozást, idén nyáron csináltattam volna meg merő perverzióból.
Az indítási nehézséget viszont kifejthetnéd. Nagy hidegben volt, hogy nehezen forgatott, már készültem is az akku halálozásra, de aztán nem kellett cserélni. Ami még eszembe jutott, hogy nagyon hideg időben volt hogy a kettesbe elég határozottan kellett behúzni indítás után, majd amikor bemelegedett kicsit a motor ez megszűnt.