Ötlet #3: egy szerelőnek már mutattam. Reakció: fene tudja mi lehet, de ha csak menet közben hallani, hogy nézzem meg? Nyilván másik szerelő után kell néznem :-) Ötlet #2: Megfordult a fejemben, kivitelezés egyelőre várat magára - amennyit megyek.
Ötlet #1: Ez lenne a legjárhatóbb, ha találnék olyat, aki szívesen veszi a fáradtságot. Terhére nem akarnék lenni senkinek.
Kimondhatatlan különbség van az 1.6TdCi és a 2.0dCi között, én hidegen sosem tolom, de utána oda oda lépegetek, imádom! Második autónak egy 2.0T van betervezve, nyilván az nem dízel nyomatékkal, de benzines karakterisztikával jó "váltótárs" lesz. Annyit nem megyünk majd vele, hogy érdekeljen a fogyasztás, évi 10.000 forint bőven megéri azt a 163 lovat.
cégnél volt egy Avensis asszem 2008-as, ilyennel. Ment mint a barom, de amikor vissza kellett adni, nem volt benne még 150e, de gyorsításkor inkább fehér mint szürke füstje volt (a feketétől nagyon messze).
és nem kevés.
Mondjuk azt csak a gyári ciklus szerint szervizelték, és a használója nem kímélte különösebben.
nekem off 807-ben van 2.2HDI, már a 2 turbós, 170 lovas. Én imádom... az autó üresen 1.8t, velem együtt, üzemanyaggal, egyéb cuccokkal bőven 2t fölött, de nagyon szépet lép. 1400rpm-nél már 370Nm...
Viszont a Toyota kisebb mint a GSII, annó nekünk is alternatíva volt, de amikor össze néztük a kettőt ki mit tud alapon, nem volt kérdés. Barátainknak van, vezettem, nagyon jó autó, de a GSIII 2.0 dízele még jobb. :)
Bocsánat hogy eszt mondom, de hü...e aki 30000 cserél olajat, de még a 20000 is soknak találom.Én 10000 csere minden olaj,sűrő,lev szűrő,és 20000 gázolajszűrő.
Szerintem nem azon a 10000ft mulik ha olajat akarok cserélni.Elf olaj 8500 és 2000ft körül van a Man olajszürő, de ez mindenkinek saját döntése.Az ismerösömnek közel 300000 km van az úgyanilyen scenicébem és a motor még bontatlan.Azt is én szervizelem.
Énn eredendően hülye vagyok az autókhoz (azon túl, hogy vezetem öket), hogy nagyon benne turkáljak.
De: (ahogy visszaolvastam, hogy akkor van ESP) az enyém 2003 szeptemberben került az autó kereskedésbe. Lámpa magasság állítás van, műszerfal világítás szabályozás van, ESP nincs ! (kikerestem a papírokat: egyértelmüen NINCS)
Más: mi köze a két említett kapcsolónak a fentieken túl bármihez is? A fényszórók magasságát azért állítod kézzel, mert ahová állítod, az ott marad. Nincs mit tesztelnie.
Ötlet #1: Mutasd meg valamelyik ESP-s topiklakónak, aki a közeledben él, és tudtok találkozni.
Ötlet #2: Vedd fel a telefonoddal videóra a hangot (elnézést a "képzavarért") és töltsd fel ide. Ha tényleg olyan nagy dübörgés van, akkor azt nyilván halljuk majd a felvételen is.
Ötlet #3: Gurulj be vele egy szervizbe és kérdezd meg tőlük.
Szuper, akkorhát van benne. Ezek szerint az a hülye hang ennek az öntesztje lehet, ahogy ŰTH írta? Hogy tudnám megállapítani, hogy ez normál és nem kóros hülyeség?
Hát igen... az én 2005-ös vásárlási élményem sem volt jó, pedig az csak egy egyszerű, ikszelgetős gyártásból rendelés volt. De még abban is sok tökentlenkedés volt. Szóval a kereskedő részlegről nekem sem volt nagy véleményem.
De a szerviz részleg más tészta. Velük kapcsolatban csak jót tudok mondani.