Még nem nagyon nézegettem, de ha jól emlékszem, virsli a pótkerék.
Én elhozhattam a KRESZ-tartozékok nélkül, mert a kereskedőmnek nem is volt saját feliratú táskája a cuccokkal. Csak gyorsan meg kell venni máshol, mert a rendőr megbüntet hiányuk esetén. Az előző autómban volt ilyen táska, de ott megvolt a jó helye is, ahová rögzíteni lehetett. Itt nincs szerintem, az egyik gyűrűhöz fontam a táska vállpántját :-) . A vontatókötél pedig a pótkerékbe került, nem is zörög.
Még valami. Pótkerék szükség, avagy teljes értékű a jazz -ben, valamint elhozhatom- e elsősegély-csomi és háromszög nélkül, vagy az kötelező tartozék, mármint a kereskedő részéről?
Biztos nagyon el vagyok maradva, de erről a haszonszerzési illetékről még nem hallottam. Arról lenne szó, hogy saját pénzemet egy guruló tárgyra váltom, akkor ezért kell valamit fizetni az államnak ?? És ha esetleg pár év múlva ismét pénzre váltanám, akkor még adózzak is ??
Disznóság!
Olyan ez, mint a regisztrációs díj, vagy mi. Azt sem értem,...illetve értem, és mégsem. Miért kell az autóst úton- útfélen cumiztatni??
Nekem átadáskor 71 000 Ft-ot kellett fizetnem, abban a Kresz-dolgok nem voltak benne. Én azt szupermarketből pótoltam feleannyiért.
Szerencsére jóval kisebb mértékben módosítják a Jazzt, mint a Fit-et Japánban.
Itt jelentős változás csak a műszerfalat érinti. A külső tükrös index az ES-be kerül bele. (A Fitben a hátsó lámpa is módosult.)
Az alkudozás tényleg nagyon kereskedő-függő. Én viszonylag jóban vagyok az ittenivel (csak 1 van :-) ), mégis csak a metált sikerült belealkudjam, pedig az előző kocsit nem is kellett bevennie. Viszont mivel kevés autó jön Mo-ra, ezért nem éri meg nagyon kereskedésekbe mászkálni, jobb minél hamarabb lefoglalni a gépben, nehogy más megelőzzön. Én majdnem ráfáztam a totojázással, és akkor lett volna másfél hónap csúszás az átvétellel.
Az alap Jazz-en a kereskedésnek 3 %-os haszna van.
az a Jazz, amit Vácott láttál, az ENYÉM (lesz, hamarosan átveszem), úgy új, hogy még a régi, ha érted. (Nekem maximális a bizalmam a kereskedésben, segítőkészségben utolérhetetlenek.)
Berger,
Pillanatnyilag a kereslet erősen meghaladja a kínálatot, erre tessék figyelni.
Nem mindegyik jazz változott egyformán, az 1.2-esek a legkevesebbet, ott páldául nincs index a tükörben, csak az 1.4-es ES-től felfelé. Rendelni már rég lehet mindegyiket.
Erről sem volt még itt szó: terepen (földutakon) próbálta már valaki a jazzt?? Nekem a hobbymhoz kapcsolódva bizony néha be kell hajtanom ilyen helyekre is, meg a szőlőnkhöz is földút vezet, hegyre fel.
1.2-es cool mikortól lesz rendelhető??
Esetleg már most is lehet valahol? Jó lenne, ha novemberre már én is jazzban ülhetnék!
Tudom én, hogy egyszerre max az egyik kedvezmény érvényesülhet. Én csak a vágyálmaimat írtam le! :))
Alaptípusnál max 5% lehet a haszna a kereskedőnek, ezért inkább arra apellálok, hogy a nagyobb árrésű dolgokból (extrák) inkább beletesz valamit az árért cserébe. Jut eszembe: mi a fene kerül uszkve 80 ezerbe forgalomba helyezés címén? Aranyból van az elsősegély-láda? :))
Egyébként először nem a jazz-t nézegettük, hanem a nissan almerát. Mondjuk nekem még mindíg tetszik az is, de valszeg a nejem miatt lesz inkább a honda.
Efy, SNAKe: szerintem a modellfrissítés csak az 1,4-esekre vonatkozik. Legalábbis erre lehet következtetni a rövid Honda-tájékoztatóból.
Használtautó-beszámítás: én már lassan csodálkozom, hogy kereskedők beszámítják a használt járgányokat. Azoktól megszabadulni már-már művészet, mert olyan nagy belőlük a kínálat. Csak a használtautó.hu-n több mint 27 ezer aktuális ajánlat olvasható...
A szalonban látott Jazz valószínűleg új volt, de nem a 2005-ös modell. Azok okt. végétől, nov. elejétől érkezhetnek az országba.
A beadom a jelenlegi autómat a márkakereskedőhöz és max. kedvezményeket szeretnék kicsikarni egy ilyen kisautó vásárlásánál /írásodban/ elvártak felérnek egy tündérmesével. :)
Ne vedd sértésnek az előző mondatot, a H Hungary és márkakereskedői már csak ilyenek. 1 év alatt több autó vásárlásával kapcsolatban volt alkalmam ezt megtapasztalni.
Többen próbáltak már a HBKM tagsággal, kedvezményre vásárlást, csak 1 szalon ad erre, nem tudom, hogy a palettaindító- és alapmodellre megkapod-e.
Létezik olyan kamarai tagság ( HONDADOC is tudja/tudhatja ), amelyre szintén hasonló nagyságrendű kedvezményt ígérnek, csak 1 másik szalonban, de tavaly a Jazzre nem adták.
Ismeretségtől és a szalon vezetőjevel ápolt kapcsolat hőfokától függ a kedvezmény:
az általad elvártakból, átlagos esetben csak az egyik érvényesíthető ( magasabb beszámítási ár/ingyen metálfény/árkedvezmény az alapárból stb ). Persze minél többet próbálkozol, nőnek az esélyeid, de csodát azért ne várj. A metálfényt a legtöbb színhez meg kell fizetni ( talán 1 nem metál a palettából ), és ez nem az alapár része.
Az átvételkor még kb. 80000 - 83000 Ft-ot kell még a pénztáros kezéhez teljesíteni, ennyi a vagyonszerzési illeték és az üzembehelyezés együttes költsége.
Van egy másik hely, ahol jó alkupozíciót lehetett kialakítani és átadáskor tele tankkal(geszutus!) és feltöltött ablakmosó tartályal adták át az autót.A többi helyen ilyet nem tapasztaltam.
Sziasztok! Végigolvastam a topicot, érdekes volt, de azért lenne néhány kérdésem még a jazz- el kapcsolatban. A héten voltam a Honda Pajornál Vácott, rákérdeztem, hogy az udvaron álló jazz- ek már az újak, vagy még a régiek. Már az újak, volt a válasz. Mondom, akkor hol vannak a tükörbe épített ledek, amikről a totalcar cikke ír? Ja, az csak a Civicen van, jött a felelet. Most a totalcar tudja rosszul, vagy a kereskedő??? Árlistát is olyat kaptam, amin még a 2.799.000- es 1.2 s- es ár szerepel, itt meg lejjebb 2.649.000 Ft –ot olvastam. Coolról pedig nem is hallottak, csak a/c- ről. Hát nem tudom… Egyébként másfél- két hónapot mondott várakozásra, és ez kb fedi is az általatok említett okt. 31-i dátumot.. Egyébként egy suzukit hajtunk még, és ez lenne cserélve Hondára, be szeretném számíttatni a régit, mert csak úgy fog menni a dolog. Gondolom a piaci árnál kevesebbért akarják majd bevenni. Nyílván én azt szeretném, hogy a suzát magasabb áron vegyék át, a hondát meg adják olcsóbban, vagy az árában adjanak valami pluszt. Nálunk az 1.2 –es modell jöhet szóba anyagi megfontolásból. Mire számítsak, inkább árat engedni szeretnek, vagy adnak inkább valami pluszt az áráért? Vagy ez abszolút kereskedő- függő dolog? Nekem az alap jó lenne (s), ha mondjuk a metált rá tudnák nyomni felár nélkül, esetleg még a forgalomba helyezési díjat is átvállalhatnák. J Tényleg, erről itt még nem olvastam! A forgalomba helyezés mennyi plussz teher volt nálatok?? (átírás, forgalmi, tartozékok, stb.) Tegyük fel, hogy megalkudunk a szallerbeckékkel, átveszik a régit, az újra meg nyomnak metált alapáron. Na, ha ezek után kapom elő a topicon említett Honda klubtagságit (igen, tag leszek valszeg), hogy akkor nekem ebből még 5 % engedményt, akkor infarktust fognak kapni?? J snake
Ki az, aki Bp-en, ill. Kispest (19.ker) közelében lakik? Bevallom nektek, hogy szeretnék kipróbálni egy másik Jazz-t is, hogy másnál mennyire megy, mennyire érzékeny a gázpedál stb. Ha van valaki vállalkozó szellemű JazzTárs, az kérem jelezze a szazo@wallpapers.hu emailcímemen. :)
Nincs általános recept. MOLnál szoktam tankolni, de nem minden MOLnál jó. Tehát nagyon furcsa. Valamelyiknél egész jó, valamelyiknél kevésbé. Konkrétan M5-ös bevezetően Pest fele van egy, én ott szoktam tankolni, ez tűrhető, és régebben a Tesó benzin is jó volt, aztán a nagy indulás után a pár hét múlva meg valamit csináltak a benzinnel, elkezdte azt is zabálni. :( Annyira, hogy nem éri meg azzal a 10ftot, amennyivel olcsóbb, mert a fogyasztás miatt drágábban jössz ki.
Ez a fogyasztás téma mindig nagyon foglalkoztatja a Jazzeseket. Nekem most nagyon érdekes tapasztalatom lett... ugye volt egyszer, hogy városban elértem a 4.7-es fogyasztást (!!!), most pedig sehogyse megy lejjebb 7.1 alá... no aztán rájöttem... a benzin. Hát ez a kocsi a rosszabb benzinre +1 liter fogyasztással reagál, és ha sportosabban akarod vezetni, vagy sietsz, és még a benzin se túl jó, akkor már +2 liter. A Civicünk ilyenkor max fél literrel eszik többet, és kész, igaz az vtech motor, ha huzatom végig, akkor se ment még feljebb 7.5nél a fogyasztása, egyébként 6-6.5 között van! (1.6os motorral, kegyetlen!)
Mindkét kocsi teljesítménye érzékelhetően csökken, ha nem a megszokott folyadékot adagolod beléje.
Próbáljátok ki a MOLTempoEvoFantasztiko99-et, ha nincs kedvetek túl gyorsan vezetni, de van kedvetek a fogyasztásmérőt folyamatosan 7 körül látni :-D
A fórum szuper. Holnap lesz egy hetes a jó öreg 1.2 Ls A/C jazzem:))))))))))))))))))))))))
Piroska és azt hiszem minden elfogultság nélkül:))), hogy az enyém a legszebb:))
Na már egy hete a vigyort nem tudom letörölni a képemről....
az autó pazar bár még nem pörgetem csak 3-4 ezerig.
A fogyasztást sokallom:)), mert eddig kb 5,3-at fogyasztott, amiben volt 250 km város és a töbi autóút. Minden klíma nélkül...és a szabályokat szigorúan betartva.
Én az Uniqa-nál kötöttem cascot és kötelezőt így 15000 Ft a ketőő együtt havonta..
Na minden jót mindenkinek és éljenek a jazztulajok.
Nagyon megörültem, mikor megtaláltam ezt a topicot, azonnal őrült olvasásba keztem. Kár, hogy még csak 400 hozzászólás körül tart a topic erről a remek (kis)autóról. A véleményeteket kérném:
1. ha feleségem is rábólint (már csak az autóval való személyes találkozás hiányzik), akkor október végére mi is egy kis Jazz tulajdonosai leszünk. A kérdésem a következő: bár elhangzott, hogy szuper a CD-tuner az autóban, de sajnos (vagy nem?) vettem egy MP3 lejátszós Sony középszintű (?) fejegységet(f5500), és azt szeretném beleszereltetni az eredeti helyett. Ugye az eredeti a középkonzol integráns része, és nem lehet csak úgy kicserélni a rádiókat, mert jön vele az egész... A saját rádiómhoz (mivel 1 hónapja vettem) ragaszkodtam végig az áralku során. Szerintetek érdemes lecserélni az eredetit? A kereskedő a köv. ajánlatot adta: találtak egy vevőt, aki Cd-t szeretne a cd-nélküli (vakpaneles) Jazzébe. Az ő kocsijába majd átrakják a mienkből a cdt, a vakpanelt meg a mienkbe, és beépítik a hifimet (ja, erősítő+mélyláda is van) és adnak 40E kedvezményt az árból. Így, summa 2950E lesz az autó, ha rábólintunk. Mit szóltok hozzá?
más: én a CASCO-t az AEGONnál néztem ki, nem magyarországi nagyváros esetén, ahol lakom negyedéves fizetéssel nem egészen 33E-re jön ki a CASCO, és ha a kötelezőt is a náluk kötöm, 5% (ha jól emlékszem) kedvezményt kapok a kötelezőből, mert van más biztosításom náluk.
Nem negatív reklám, de az Európával én nem biztos, hogy számolnék 2005-re: talán az origo Üzleti negyedben olvastan, hogy a francia(?) anyacégnek a PSZÁF figyelmeztetésére tőkét kellet injektálni a magyar Európába, mert kezdett inogni a pénzügyi helyzete.
Azért a bicaj témára visszatérek egy kicsit, mert én is kíváncsi lettem. Ma kiálltam a garázsból (talán ennyi még belefért az autómentes napba), és kipróbáltam, hogy befér-e a bicajom a kocsiba. A hátsó ülések elé nem fért be, talán ha kivettem volna a hátsó kereket is, de az már lényegesen mocskosabb szerelés, mint az elsőt kivenni. Viszont simán befért úgy, hogy a hátsó ülés bal oldali részét fektettem le, ahogy a képen látszik. Ha a nyerget kicsit lentebb eresztem, akkor talán még úgy is befér, hogy nem veszem ki az első kereket.