Ez egy ISOFIX-es ülés,aminek 2pontja már rögzítve van, a harmadik pontot kellene rögzíteni ezzel a hevederrel. Ezekszerint nem erre való, de ahogy megmozgattam nekem nagyon stabilnak tűntek... (???)
Sziasztok! Történt már meg valakivel, hogy a Jazz csomagtartóajtó-kilincse fennragadt? Nálam most ez a helyzet. Egyik kezemben volt a kulcs, a másik a kilincsen és közben beszélgettem valakivel. Valahogy benyomtam a kilincset miközben lezártam az autót. Azóta fennragadt a kilincs :-(
Megoldódott a gyerekülés kérdés. A csomagtartó padlójának négy sarkában van 4db masszívan rögzítette fül. Ezek nem tudom pontosan mi célt szolgálnak (?), de nekem tökéletesen megelelt az egyik az ülésrögzítéshez.
Szíves elnézést kérek a Tisztelt hozzászólóktól a félreértés miatt, de ebben az esetben az volt a kérdés, hogy egy régebben leírt hibajelenséghez párosult e fogyasztásnövekedés.
Legalább két tankolás után tapasztalt nagyarányú fogyasztásnövekedés jelenthet diagnosztikai szempontból számottevő eltérést. Mondjuk 25%, közel azonos körülmények közt a megszokott 6 helyett 7,5 liter. A 80Km kevéske.
Ha valaki, akkor wastegate a Jazz mester. Szerintem keresd bátran.
Ismét itt, egy újabb problémával! Gyerekülést szeretnék a JAZZ-ben (2004) rögzíteni. ISOFIX-es az ülés (CHICCO KEY1) és a 2db ISOFIX csatlakozón túl van rajta egy harmadik, hevederes, kampós rögzítő is. A JAZZ gépkönyve szerint ezt lehet rögzíteni a tetőn taláható 2db rögzítő pont valamelyikére, amiből az egyik a hátsó, középső biztonsági öv felszerelési pontjánál található a tetőn. Ezt megbontva viszont nem találtam meg azt a rögzítő fület, amibe a kampót beakaszthatnám... (lásd fotó). Most akkor hogy? Miért nincs ott a kapmós fül? Mi a gyakorlat/tapasztalat? Hogyan tudom ezt rögzíteni?
Hali Toni! Indításgátló? NINCS IDŐM!!! Majd egyszercsak! Jön a Karácsony, melóhelyen rengeteg dolog, otthon takarítás, vásárlás...stb. Faterom vett egy Yarist, szabadidőmben azt szögelgetem (vízpumpa, szíjgörgők, kerékcsapágy...) a saját az "ráér".
Nekem cserélték a gyertyákat. Gyárilag tényleg 2 féle volt benne (nem emlékszem melyik hol), de a szerviz csak egyfélét tett bele, azt mondták, nincs jelentősége. Érzetre az autó ugyanúgy ment vele.
Értékelem a kimerítő segítséged! Egyszer erőt veszek magamon és nekilátok! ....A gyertyákhoz: Véleményem szerint azért van két gyertyatípus írva, mert gyártófüggő a típuszám, NGK-ból ez, Denso-ból meg a másik tip. jó bele. Amúgy nem hinném, hogy logikus lenne a gyártó részéről, hogy két különböző gyártótól kérje a gyertyákat. Szóval szerintem (logikussági alapon) egyformák. ...de ez csak okoskodás a részemről, nem tapasztalat!
Megértelek, én is arra törekszem, hogy a dolgaim rendben legyenek. De másképpen látnék hozzá.
Ha a rádiót úgyis ki kell majd szerelni az AUX miatt, akkor könnyen hozzá lehet férni a vészvillogó kapcsolóhoz.
Kicserélték az egyik izzót, ami most sokkal fényesebb, mint a többi - ez úgy is lehetséges, hogy az eredetinél erősebbet tettek bele, pl. csak ilyen volt raktáron. Nem igazán hiszem, hogy a por és a feketedés itt ennyire számítana. Sajnos, a workshop_manual nem írja, hogy ezeken a helyeken milyen izzók vannak.
Ha rejtélyes módon ingadozik a rádió fénye, az nem valószínű, hogy az izzók hibája, inkább kontakhiba. - meg kellene nézni, hogy más bekapcsolt izzók fénye is ingadozik-e ugyanakkor (pl. a belső világítás) - közvetlenül az akku kivezetésein (az ólmon), műszeresen meg kellene mérni a feszültség ingadozását - levenném az akkusarukat és megtisztítanám - kiszedném és visszaraknám a biztosítékokat - a rádióba menő csatlakozókat is meg kellene mozgatni, ill. a tápfeszültséget rajta megmérni (ehhez persze ki kell venni a rádiót)
A rádió ki- és beszerelése min. fél órás munka, de az izzóihoz akkor sem lehet közvetlenül hozzáférni. Nem lehet csak úgy kitekerni az izzókat. A rádió több részegységből áll, amik a műanyag előlapra vannak csavarozva, ezeket le- és szét kell szedni.
Igazad van, de engem zavar, ha valami sántít a cuccaimmal. A rádió kijelzője, ha sötétben nézem, akkor minimálisan ingadozik a fényereje, mintha a zene ütemére meghúzná a feszültséget a rádió, de ezt lehalkítva is produkálja, tehát valami kontakt dolog lesz. Az ablakfűtés kspcsolómba tettek egy új égőt a szalonban, ahol vettem az autót, (használt...) mert ki volt égve és az most sokkal erősebben világít, mint a többi, engem zavar sajnos. (az új égő ugye mindíg fényesebb, nincs rajta por, nincs befeketedve az üveg.) A vészvillogót meg én is meglelem a sötétben, de ha világít, akkor teljes a vizuális élmény, én már csak ilyen vagyok. A fényerő poti meg úgy emléxem, csak a km óra részt szabályozza, az rendben van. Egyszer majd rászánom magam és szétborítom, de akkor egyben megcsinálom az AUX kimenetet is. Csak gondoltam, ha van itt pesten valami márkabuzi (jó értelemben értettem!) villanyász, aki szétdobja nekem szaxerűen, az nekem megérne pár ezer forintot az ésszerűség határán belül, minthogy szétbarmoljak valamit.