Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tacsi69 Creative Commons License 30 órája 0 0 68086

hat meg nem szedtem ki, illetve nem is en fogom szerelni, de hozzaer a lemeze, es ranezesre vekony felulrol. Vettem 6 ezer forinter Bosh-t, 50%-os kedvezmennyel, es meg hozzatennek annyit, ez az auto csak a kisvarosban kozlekedett vegig, max 50km/h sebeseggel :-)
Viszont, ilyen mocskos kereku autot meg eletemben nem lattam, telironditotta mindig fekporral az alufelnit, es le sem lehet takaritani rendesen magasnyomasuval, csak gyenge sosavval.
Szoval valami vajpuha fekbetetekkel szerelhettek fel.

 

A Ferodo megszunt, trw-t meg direkt nem vettem, mert az a masik autoban is csikorog, es el is vetemedett ido elott.. Szoval ide ekkora sebessegre ez az olcso szar Bosh is eleg lesz, sott, lehet tovabb fog tartani mint a gyari (bar a textar fekbetetre akartak rabeszelni a Unix-ban, lehet az megis jobb, szerintem tok mind1).

 

Van egy diesel skodam is, abban 80 000-nel kellett elsot es 100-nal hatsot cserelnem, mondjuk kemenyen hajtom (ja es hibamentes az auto 17 eve)

Előzmény: joc_ (68084)
kisfo Creative Commons License 2 napja 0 0 68085

wow; az én extrémem: 170e km utan eredeti fekbetetek es tarcsak az 1.2i-DSi-n

joc_ Creative Commons License 3 napja 0 0 68084

El is kopott 25e km alatt, vagy csak igazítás kellett?

Előzmény: tacsi69 (68083)
tacsi69 Creative Commons License 3 napja 0 0 68083

a fekbetet volt, ahogy mondtad.

Előzmény: joc_ (68081)
tacsi69 Creative Commons License 5 napja 0 0 68082

manualis a valtoja. Van valtozas, most menet kozben, tehat elore menet kozben a jobb hatso kereknel zorog valami (a jobb hatsonal van a hang is). Nem tudom ennek a kezifeke kulon dobfekes-e bowdennel, es ha igen akkor arra gondolok, h levalt az egyik fekpofarol a ragasztott betet, es esetleg az okoz ilyeneket..

Bar ha jol tudom a kopott fekbetet is tud zorogni, fekezes nelkul is.

 

Előzmény: joc_ (68081)
joc_ Creative Commons License 5 napja 0 0 68081

Nekem is csak a hátsó szólt, és csak tolatáskor. Igaz hogy már készültem is rá hogy cserés lesz, nem ért meglepetésként (nekem 60e km volt).

A GK-kban legtöbben arról számoltak be, hogy a hátsó fogyott el hamarabb (bár autóipari átlagban valóban nem úgy szokott). A 25e km persze attól még elég korainak tűnik, de 40e-ről nem kevesen írtak már.

Egy hangvilla-szerű lemezke a kopásjelző, nem csikorgással vagy ilyesmivel jelez.

Egyébként, manuális vagy cvt a tied?

Előzmény: tacsi69 (68080)
tacsi69 Creative Commons License 5 napja 0 0 68080

nade annak eloremenetkor is szolnia kellene. Es ennyi kilometerre kizart, hogy elkopjon a hatso, az elso elobb fogy el. Ma megvizsgalom jobban, megprobalom fekvorendoron megrazatni kicsit, hatha megis valami be van szorulva.

Amugy a kopasjelzo ilyen "szilveszteri trombita" hangot ad ki? Rohadt hangos, mind bent ulve, mind kintrol hallgatva. Amit en mar hallottam autoknal kopasjelzot, ott csikorgas volt csak.

Előzmény: joc_ (68079)
joc_ Creative Commons License 6 napja 0 0 68079

Kicsit korainak tűnik, de fékbetét kopásjelző...?

Előzmény: tacsi69 (68078)
tacsi69 Creative Commons License 6 napja 0 0 68078

Sziasztok, van egy 25 000km-es 6 eves 1.3-as jazz-unk, csak tolatasnal es tolatasbol rafekezeskor olyan hangot ad ki, mintha tok hangosan megfujtak volna egy szilveszteri trombitat.

Mi a franc??

Esetleg valaki tudja milyen tipus hibaja lehet? Ilyet meg eletemben nem hallottam, teljesen tanacstalan vagyok.  Ez nem olyan, mintha bekapott volna valamit a fekpofa, vagy ko lenne a lemez es tarcsa kozott..

norbixrv Creative Commons License 2025.03.31 0 0 68077

Sziasztok! 2004-es 1,4-es benzinesem van. A váltóolajat cserélném le, de egy videó szerint 1/4 inches négyszög kulcs kell a leeresztő csavarhoz, megvettem, de ez nagyon kicsi, olyan gyerekméretű kulcs. Ez biztos nem jó. Valaki tudja esetleg, hogy milyen kell pontosan? A betöltő nyílás 17-es a videó szerint, de ha valaki biztossan tudja, abban is megerősíthetne. Köszönöm!

Tothpalf77 Creative Commons License 2025.03.16 0 0 68076

Sziasztok, 

2012-es ge Honda jazz hybridem van, a központi zára egy egész éjszakás beriasztás után nem zár be csak nyit. Manuálisan működik de fényjelzést sehogy sem ad. Van esetleg ötlet, hogy mi a baja?

prs Creative Commons License 2025.02.18 0 0 68075

Pár hete hármasban morog valami hátulról, kb. 2000-2500 fordulat között.

De csak motorféknél; ha van hajtás, vagy kinyomom a kuplungot, elhallgat.

Kettesben és négyesben nem csinálja.

 

Mi a túró lehet ez? (GD Jazz, kéziváltós.)

Mekihill Creative Commons License 2025.02.09 0 0 68074

Szia

 

Én az aliexpress-en vettem mindkét típust. Egy csomagban ha jól emlékszem 5 vagy 10 darab volt, bagatel áron. Most is lehet kapni az alin, azonban a kínai újév miatt kicsit hosszabb a szállítási idő, Teljesen jól világított, megfelelő volt a fényereje. Ezeket is foglalattal adták, de nem passzoltak, így a rádióból kiszedett izzók régi foglalatába tettem bele az új izzókat. A Varga Miklós Balázs féle videó nagyon jó támpont annak aki még nem csinált ilyet.

Előzmény: Vandark (68072)
stefi001 Creative Commons License 2025.02.08 0 0 68073

 

Valószínűsítem, hogy nem volt helyes a készülék kiválasztása (kompatibilitás).

Az alábbi link segítséget jelenthet. Összehasonlíthatóak az egyes modellváltozatok (A-D).

 

https://nl.aliexpress.com/item/1005007995390821.html?

Előzmény: vespa11 (68071)
Vandark Creative Commons License 2025.02.02 0 0 68072

Szia!

 

Köszönöm szépen a válasz és a segítséget!

Viszont azt szeretném még megkérdezni, hogy van-e egy bejáratott forrás a T3 és T4.2 típusú izzók beszerzésére?

Továbbá van-e tapasztalata bárkinek ezzel: Wefa WF-602 A2DP Bluetooth adapter?

Ismét köszi a válaszokat előre is!

Előzmény: kóboráram (68069)
vespa11 Creative Commons License 2025.02.02 0 0 68071

Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 2019-es Jazz amiben a képen látható fejegység van. Szeretném kicserélni androidosra , amit már meg is vettem. Szerelés közben tapasztaltam, hogy a kábel amit küldtek vele, az nem kompatibilis. Tolatókamerát is beszereltem, de azt sem tudom bekötni. Ismeri e valaki ezt a csatlakozó típust vagy szerelt e már ilyet? A neten sehol nem találok hozzá való kábelt. Előre is köszönöm a segítséget ha valaki tudna megoldást a problémámra.

vespa11 Creative Commons License 2025.02.02 0 0 68070

Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 2019-es Jazz amiben a képen látható fejegység van. Szeretném kicserélni androidosra , amit már meg is vettem. Szerelés közben tapasztaltam, hogy a kábel amit küldtek vele, az nem kompatibilis. Tolatókamerát is beszereltem, de azt sem tudom bekötni. Ismeri e valaki ezt a csatlakozó típust vagy szerelt e már ilyet? A neten sehol nem találok hozzá való kábelt. Előre is köszönöm a segítséget ha valaki tudna megoldást a problémámra.

kóboráram Creative Commons License 2025.01.28 0 0 68069

Szia!

A rádiót sérülés nélkül kiszerelni nem a legegyszerűbb feladat.

prs fórumtársunk valamikor csinált egy hasznos összeállítást a GD Jazz-ekkel kapcsolatban: http://ceres.arts.u-szeged.hu/hondajazz/

Az "Utólagos AUX bekötés" részben találsz tippeket.

Előzmény: Vandark (68068)
Vandark Creative Commons License 2025.01.28 0 0 68068

Sziasztok!

 

Időközben találtam egy videót róla: https://www.youtube.com/watch?v=2YyUFPsTCS4

 

T3 és T4.2 típusú izzók kellenek hozzá.

Előzmény: Vandark (68067)
Vandark Creative Commons License 2025.01.28 0 0 68067

Kedves Mindenki!

 

Egy 2005-s Jazz került most a családba (GD, 1.3 IDSI 61/83) és azt szeretném megkérdezni, hogy az alábbi képen bekarikázott kezelőszerveknek van-e háttérvilágítása, mint a többi elemnek? Ha igen, akkor milyen izzó való bele és hogy álljak neki kicserélni?

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Makk Frigyes Creative Commons License 2024.11.26 0 0 68066

Tisztelt Fórumozók!
Egy 2010-es Jazz-zel van problémám.
Azt fedeztem fel, hogy a fényszóró magasságállítása nem működik. Ha próbálom állítani a magasságot, akkor hallatszik,hogy "dolgozik" egy motor, de nem történik semmi, egyik oldalon sem változik a helyzet.
Mi lehet a probléma, és mi lehet a megoldása?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Frigyes

Mr.DanaXI Creative Commons License 2024.11.04 0 0 68065

Akkor az lesz ,köszönöm... mert jobban megfigyelve  a start/stop piktogramm mellett van egy akkumulátor piktogramm is ...  gondolom akkor ezt így kell értelmezni 🤔

Előzmény: joc_ (68064)
joc_ Creative Commons License 2024.11.01 0 0 68064

Ha a menürendszerben nem kapcsolod ki, akkor kijelzi, hogy miért nem állítja le a motort. Az akku elég valószínű.

Előzmény: Mr.DanaXI (68063)
Mr.DanaXI Creative Commons License 2024.11.01 0 0 68063

1,5 dyn.   hiába kapcsolom be a start/stop rendszert , nem működik ..  Magyarul : nem tudom bekapcsolni ..akkor úgy mondom ...  szar az aksi !?? 🤔🤔

kisfo Creative Commons License 2024.10.30 0 0 68062

wastegate -nél volt mar ?

Előzmény: hossszú67 (68060)
NevemTeve Creative Commons License 2024.10.29 0 0 68061

Nemrég tudtam meg, hogy a nyest alulról be tud mászni a motortérbe. Esetemben leszagatta a motorháztetőről a hangszigetelést, és leszarta az akkumulátort.

hossszú67 Creative Commons License 2024.10.28 0 0 68060

Sziasztok! 

Van egy 2002 évjáratú 61kW-os Jazz. 

A hiba, menet közben random módon leáll majd leállás után újra indítható.

Több szerelőnél járt mindenkin kifogott, cserélték főtengely, vezérmű tengely jeladót, meg kitudja miket,  de a hiba továbbra is fennáll. Valószínűleg a motortéri kábel kötegben van valahol zárlat.

Valaki találkozott már ezzel a hibával.

Bármilyen ötletet szívesen veszek, hogy merre induljunk el.

kóboráram Creative Commons License 2024.10.13 0 0 68059

Honda szervizben rendeltem még évekkel ezelőtt, mert az egyik leesett. A csomagban 2 db volt, így az egyik megmaradt. (Azóta már másik Jazz-em van.)

Előzmény: tara (68058)
tara Creative Commons License 2024.10.12 0 0 68058

Hol lehet kapni?

Előzmény: kóboráram (68051)
joc_ Creative Commons License 2024.10.10 0 0 68057

Van "real time" is, az csíkot húz, azt persze nem annyira látni hogy hogy alakulnak a tizedek.

 

Amit mondtam, az a motor indításától mutatja az aktuális pillanatig.

Jól láthatóan az elindulás után picivel egész magas értéket mutat, aztán ahogy bemelegszik a motor, és hosszabb utat mégy vele, csökkennek a számok.

Előzmény: Mr.DanaXI (68056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!