Köszönöm. A kérdés nem a további munkafolyamatokra vonatkozott , azok is le vannak írva a gyári használati utasításba. Amennyiben a leírtakat pontosan betartod azaz megvárod még a motor teljesen lehűl akkor kb 4 órát is igénybe vesz a hűtőfolyadék csere .
7. Töltse fel a tartályt a MAX jelig (A) 2. típusú Honda minden évszakban használható fagyálló/hűtőfolyadékkal.
8. Öntsön eredeti Honda All Season Antifreeze minden évszakban megfelelő fagyálló folyadékot vagy Coolant Type 2 hűtőfolyadékot a hűtőbe a betöltőcsonk aljáig.
9. Lazán helyezze fel a hűtősapkát.
10. Indítsa be a motort és járassa, amíg bemelegszik (a hűtőventilátor legalább kétszer bekapcsol).
11. Állítsa le a motort. Ellenőrizze a szintet a hűtőben, és szükség esetén töltsön be eredeti Honda All Season Antifreeze minden évszakban megfelelő fagyálló folyadékot vagy Coolant Type 2 hűtőfolyadékot.
12. Helyezze fel szorosan a hűtősapkát, majd ismét járassa a motort és ellenőrizze a tömítettséget.
Hűtőfolyadék csere első lépése a gyári kézikönyv szerint: 1. Fordítsa a gyújtáskapcsoló kulcsot ON (II) állásba. Állítsa a fûtéskapcsoló tárcsát a legerôsebb fokozatba. Vegye le a gyújtást.
Ebben van valamilyen elektromos szelep ami nyitja zárja a fűtőradiátort?
Megvárhatod és ingyen van. De előtte időpontot kell egyeztetni a szervizzel a nyilvántartás miatt. A honda.hu-n megnézheted, hogy érintett vagy-e a visszahívásban.
Ha esetleg már nem a gyári van benne, és csak rátöltesz, vagy cseréled, de nem teljesen átmosva, akkor olyat, ami benne volt. A keverés a legrosszabb, mert a különbözők kicsaphatják egymás alkotóit.
Van egy 2007-es 1.2 Jazz II autóm. Nem régiben kezdte feladni a központi zár a feladatát, jobb első, bal hátsó, és néha a vezető oldalt is, de az megjavult. Nem egyszerű elsőre a kiszerelés, ezért webshopban megvettem a felkínált motoregységet, de nem lett jó bele. Kiderült, hogy 2005-től már más fajta, talán ez a baj. Allegron találtam kinézetre azonost ami jó is lett. 6010-12-043441P BLIC, 6010-12-043442P BLIC, eredetileg 72155-S5P-A11 72115-S6A-J11 termék kóddal. Egyébként a 72155 és a 72115 a lényeges szám a jobb és bal oldal, elvileg előre-háta azonos. A jobb elsőt szétszedtem (melegítéssel), és néhány mechanikai alkatrész + motor volt benne, a motor kivéve jó és mechanika sem rossz. A gond az volt, hogy a motor tud mozogni annyit, hogy lejön az érintkezőről, bár az erősen fogja. Visszatoltam és már működött. A hátsót már nem szedtem szét, csak belefúrtam, visszanyomtam és ragasztót nyomat bele, természetesen jó lett. De mivel vettem 4 újat, nem került be a kocsiba. Egyébként 2+3 érintkezős mind a két típus, de pl. a jobb elsőben nem volt semmi a 3-as érintkezőn (ennek a vezető oldalon lenne szerepe).
Furcsa, hogy Jazz II-höz nem hozta a google se online autósboltok ezt a motort.
van persze ... ez volt a kérdés ( lehet szarul írtam ) hogy hogy tudnám a telefont azon keresztül tükrözni ... nem tudom a fejegységet sajnos..
de megpróbálom a tv -n , ez jó ötlet , már én gondoltam erre . lehet a telefon eleve nem is küld ki jelet ..ill az autóba meg megpróbálok másik telefont.
1. "Sima" tévé HDMI bemenetén meg tudod jeleníteni a telódat? Amíg nem, addig ez itt teljesen esélytelen lesz.
2. Ha igen, akkor álló helyzetben (kézifék behúzva, sebváltó üresben vagy ha automata akkor "P" állásban) van rá esély. Menet közbeni tükrözés kérdését engedd el.
Az eredeti kábel rövid, csak egy sima USB-A alj van a végén. Nincs benne semmi elektronika. Azt írja, ne használjunk semmilyen elosztót vagy kártyaolvasót, hosszabbítót, stb. Ne legyen az eszközön biztonsági zárolás.
Én ugyanazt az olcsó pendrive-ot használom 13 éve, hiba nélkül (egyszer újra kellett formázni mert megsérült egy fájl rajta). Működött a 2009, 2012 és 2014-es Jazz rádiókkal is.