Keresés

Részletes keresés

UV 3200 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1063
Szerintetek ma milyen haszonnal járna a 41-es vilamost áttúrni az M7 alatt Budaörsig? Mert annak idején ezért rövidült meg...
paca664 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1062
Lelked rajta. Hivatalosan az is önálló viszonylat, csak nincs külön számozva.
Előzmény: **BPO-700** (1060)
paca664 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1061
Pont ezt írtam.
Előzmény: **BPO-700** (1059)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1060
Mivel a reggeli és az esti üzemidőben, illetve "azokon a napokon amikor az áruház zárva tart" akkor vannak ezek a "rövíditett" vonalak. Így az alapútvonal jól van megadva.
Előzmény: **BPO-700** (1059)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1059
Pont fordítva! Néhány menet megy csak Pilisborosjenőig! Ahogy a többi "áruházi" járat!
Előzmény: paca664 (1058)
paca664 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1058

2005.11.

A 18-as autóbuszok útvonalát Solymár Auchan áruházig hosszabbították meg.

 

Ez így ebben a formában tévedés. Végállomás maradt továbbra a Pilisborosjenői téglagyár is, néhány menet idáig megy. Kb. úgy, mint a 104-esnél.

Előzmény: **BPO-700** (1006)
cmexpress Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1057
Bizony, a Volános csuklósok is jártak ezen a vonalon! (Csakúgy mint az ekkori Hév-pótláskor, Békásmegyer felé)
Előzmény: **BPO-700** (1046)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1056

A 18-as busz: 2005 November 15-től jár a Soylmári Auchan áruházig.

Előzmény: **BPO-700** (1006)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1055
Ha úgy érzed, hogy szükséges beírni, akkor be fogom szúrni! :)
Előzmény: paca664 (1054)
paca664 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1054
Köszönöm, már láttam. Arra céloztam, hogy a villamospótló (V jelzésű) inkább tartozik egy villamosos ismertetéshez, mint egy buszoshoz. Meglátásom szerint.
Előzmény: **BPO-700** (1053)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1053
#1025
Előzmény: paca664 (1052)
paca664 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1052
Én ugyanitt szerepeletetném a villamospótló történetét is részletesen.
Előzmény: **BPO-700** (1050)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1051
Ehh! A történet természetesen 1910-től szól! :))
Előzmény: **BPO-700** (1050)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1050

A 3-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1929-TŐL NAPJAINKIG:

 

1910.

A 3-as villamosok Nyugati pályaudvar és Újpest, vasúti híd között közlekedtek.

 

1910-es évek közepén

A 3-as villamosok Móricz Zsigmond körtér - budai Dunapart - Margit híd - Váci út - Újpest, vasúti híd útvonalon közlekedtek.

 

1910-es évek végén

A 3-as villamosjárat megszűnt.

 

1928.

A 3-as villamosok Marx (Nyugati) tér és Újpesti vasúti híd között közlekedtek.

 

1944.

A 3-as villamosjárat megszűnt.

 

1945.04.17.

A 3-as villamosok ismét Marx (Nyugati) tér és Újpesti vasúti híd között közlekedtek.

 

1954.09.06.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 3-as villamosok Marx (Nyugati) tér és Újpest, Fóti út között;

~ A 3A jelzésű villamosok Marx (Nyugati) tér és Újpesti vasúti híd között közlekedtek.

 

1954.

A 3A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzését 1-esre módosították.

 

1961.

A 3A jelzésű villamosok Marx (Nyugati) tér és Újpesti vasúti híd között közlekedtek.

/A villamosjárat megszűnésének időpontja ismeretlen./

 

1981.03.01.

A 3-as villamosok Árpád híd és Újpest, Fóti út között közlekedtek.

 

1982.

A 3-as villamosjárat megszűnt.

/Pótlására 3V jelzésű villamospótló autóbuszok közlekedtek./

 

2001.10.03.

A 3-as villamosok Mexikói út – Örs vezér tere – Pestszenterzsébet, Gubacsi út útvonalon közlekedtek.

/A 13-as és a 63-as villamosvonalak összevonásával./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (472)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1049

Köszi.

Előzmény: **BPO-700** (1047)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1048

A 4-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1920-AS ÉVEK MÁSODIK FELÉTŐL NAPJAINKIG:

 

1920-as évek második felétől

A 4-es autóbuszok Krisztina tér – Mészáros utca – Pálya utca – Győző utca – Győri utca – Csörsz utca – Avar utca – Csend (Hegyalja) út – Mészáros utca – Krisztina tér útvonalon körforgalomban közlekedtek.

/Ezen a vonalon korábban 3V jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

1930.

A 4-es autóbuszok már a Vörösmarty téri végpontról indultak a Lánchídon, és az Alagúton át a körforgalmú útvonalához.

 

1933.12.20.

A 4-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Krisztina tér – Csend (Hegyalja) út útvonalon, körforgalom nélkül közlekedtek.

 

1934.07.15.

A 4-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Krisztina tér – Alkotás utca – Budaörsi út – Károly király laktanya útvonalon közlekedtek.

 

1935.04.24.

A 4-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Krisztina tér – Alkotás utca – Lenke (Kosztolányi Dezső) tér útvonalon közlekedtek.

 

1936.11.30.

A 4-es autóbuszok Roosewelt tér – Lánchíd – Győri út – Szent Imre herceg (Villányi) út útvonalon közlekedtek.

 

1937.12.01.

A 4-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Wolf Károly út útvonalon közlekedtek.

 

1938.06.19.

A 4-es autóbuszjárat viszonylatjelzése 9-esre módosult.

 

1950-es évek második felében

Az alábbi változások történtek:

~ A 4-es autóbuszok Jókai tér – Lánchíd – Lékai János tér – Szendrő utca 7,3 km-es útvonalon közlekedtek (menetideje 24 perc volt);

~ A 4A jelzésű autóbuszok Jókai tér – Lánchíd – Lékai János tér útvonalon közlekedtek.

 

1960.08.01.

A 4-es autóbuszok Gyöngyösi utca – Lehel utca – Andrássy út – Lánchíd – Fodor utca útvonalon közlekedtek.

/Az új szakaszon korábban 65-ös autóbuszok közlekedtek./

 

1962.03.12.

A 4-es autóbuszok Gyöngyösi utca és Németvölgyi út között közlekedtek.

/Kieső szakaszon 2-es autóbuszok közlekedtek tovább./

 

1971.09.03.

A 104-es gyors autóbuszok Gyöngyösi utca és Lékai János tér között közlekedtek.

 

1977.01.01.

A 104-es gyorsjárat viszonylatjelzése 4-es jelzésre módosult.

 

1985.06.01.

A 104-es autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Petőfi laktanya között közlekedtek.

/Ezen a vonalon korábban 10-es villamosok közlekedtek, ellenben a 104-es autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 4-es autóbuszjárathoz./

 

1985.10.07.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 104-es autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Székesdülő között;

~ A 104A jelzésű autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Petőfi laktanya között közlekedtek.

 

1990.12.11.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 4-es autóbuszok Deák Ferenc tér és Gyöngyösi utca között;

~ A 4A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

/A 4-es és a 4A jelzésű autóbuszok összevonásával az útvonala lerövidült, illetve a kieső szakaszon továbbiakban 105-ös autóbuszok közlekedtek./

 

1993.07.01.

A 104A jelzésű autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Megyer, Vízművek lakótelep között közlekedett.

 

1996.07.01.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 104-es autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Megyer, Vízművek lakótelep között;

~ A 104A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

 

2000.06.07.

A 4 autóbuszok – az Apor Vilmos téri autóbusz-végállomás átépítése miatt – Gyöngyösi utca és Mikó utca között közlekedtek.

 

2001.06.01.

A 4 autóbuszok – az Apor Vilmos téri autóbusz-végállomás átépítésének befejeztével – ismét Gyöngyösi utca és Apor Vilmos tér között közlekedtek.

 

2003.01.01.

A 104-es autóbuszok ismét Rákospalota, Kossuth utca és Székesdülő között közlekedtek.

 

2003.02.01.

A 104-es autóbuszok immár Rákospalota, Kossuth utca és Székesdülő, Ipartelep között közlekedtek.

 

2003.03.01.

A 104-es autóbuszok Rákospalota, Kossuth utca és Dunakeszi, AUCHAN között közlekedtek.

 

2003.05.22.

A 4-es autóbuszok Gyöngyösi utca felé érintik a Váci úti TESCO áruházat is: a Gyöngyösi utca érintése után a Váci út – Tesco – Balzsam utca – Göncöl utca – Gyöngyösi utca.

/Az autóbuszok Deák Ferenc tér felé az áruházat nem érintik!/

 

***

Megjegyzésként megemlíthető, hogy 2005.09.01. óta az Andrássy úton éjszakai is van autóbuszközlekedés 979-es jelzéssel./

***

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (375)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1047
Jujj! Ez nagyon jó!
Előzmény: r_tamas (1037)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1046
Igen, erre én is emlékszem! Blahán tengelyben fordult vissza. Ha jól emlékszem akkor Volán is besegített ekkor! :)
Előzmény: cmexpress (1039)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1045
Köszi a kiegészítést, korrigálni fogom! :)
Előzmény: r_tamas (1036)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1044
Köszönöm a kiegészítést! Valóban lemaradt! :S
Előzmény: paca664 (1032)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1043
Köszönöm a pontosítást!
Előzmény: névtelen (1029)
Szentendre Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1042

Nincs semmi baj, csak a második képen egy kicsit fennakadtam.

 

Előzmény: cmexpress (1041)
cmexpress Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1041
Ezer Bocsánat Uram, nagy hódolója vagyok a képeinek!
Sajna nem találtam meg a forrást, pedig én kínosan szoktam ügyelni az ilyen felkérésekre!
Direkt van egy külön mappám, az engedélyköteles képeknek!!!
Ez sajna nem oda került!
Mégegyszer ELNÉZÉST!
Ui.: minimális mentségemre szolgáljon, hogy még véletlenül sem sajátomként tüntettem fel a fotókat!
Üdv.:cmexpress
Előzmény: Szentendre (1040)
Szentendre Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1040

"A képeket letölteni lehet, de más weblapon nem lehet az engedélyem nélkül felhasználni."

 

Megköszönném ha így tennél!

Üdv.

Előzmény: cmexpress (1039)
cmexpress Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1039
Meg is vannak a fotók:az elődés az utód:)))
Előzmény: cmexpress (1038)
cmexpress Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1038

Valahol van egy fotóm, a V járatról(nem saját), ha megtalálom, felteszem...

Ezután volt még egy gyorsjárat-villamospótló, szintén V jelzéssel!

Előzmény: **BPO-700** (1004)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1037

Remélem nem baj, hogy ebbe a topikba írtam, de a topik témájához tartozik. :-))

 

 

 A www.villamosoldal.fw.hu weboldalon 38 darab

 saját készítésű térképen, az 1981-es évtől egészen

 a  2006-os évig nyomon követhetitek a budapesti

 villamosok útvonalainak / végállomásainak kissebb,

 nagyobb változásait.

 

 Ha hibát vagy pontatlanságot találtok,
 vagy ilyesmi, akkor irjátok meg.

 

 << Köszönöm >>

r_tamas Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1036

A 294-es BUSZ TÖRTÉNETE 2002-TŐL NAPJAINKIG:

 

2002-09-01

Új buszjárat indul 294-es jelzéssel. (  Pestszentimre központ - Gyál, Bem József u )

 

2006-10-01

A 294-es busz megszűnik.

< Továbbiakban az új 89-es busz veszi át szerepét. >

r_tamas Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1035

A KINCSEM PARK BUSZ TÖRTÉNETE 2004-TŐL NAPJAINKIG:

 

2004-10-13

Kincsem park busz közlekedik. ( Örs vezér tere - Kicsem park )

< Csak lóverseny napokon közlekedik. >
< Az új buszjárat az Expo (Ex 100-as) busszal azonos útvonalon közlekedik. >

 

2006-12-31

Kincsem park busz megszűnik.

rubi80 Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1034
Móriczról is,meg Chinoin felől is.A megálló viszont nagyon hülye helyen van.
Előzmény: paca664 (1032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!