Keresés

Részletes keresés

ktm125 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 19063

Köszi a választ még nincs meg, de utánanézek ;) a megkeresés az kicsit sok időbe telne :)))

Előzmény: Gyöször (19062)
Gyöször Creative Commons License 2015.08.24 0 0 19062

Megkérdezted az universalmotort? Vagy valami más pro circuit viszonteladót? Vagy nem ilyen dobod van pontosan? ipufogóssal tudsz még gyártatni, de az nem ilyen gyárias kinézetű lesz. De az is lehet, hogy olcsóbb megvenni egy akciós végdobot valahol, ha ilyen gyárias kinézetű megoldásban gondolkozol, mint utánrendelni egy neves gyártó dobjához egy zárókupakot. Utána kéne kicsit járni. Vagy már kész is van?

 

Esetleg megkeresni? :)) Mondjuk párszáz km endurózás után jó buli lenne lesétálni az útvonalat és keresni 5 méter szélesen a dzsindzsában :D Egyszer műúton elhagytam az etz-m piros oldaldeknijét csörömpölt az aszfalton úgy fékeztem le, hogy hátrafelé nézve figyeltem hol áll meg nagyjából a fűben. Kb 2 órát sétálgattam +- 5 m-en belül mire meglett a narancsvörös dekni és az nagyobb is volt :))) Szóval nem gondoltam komolyan a keresését :)

Előzmény: ktm125 (19061)
ktm125 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 19061

Sziasztok!

A hétvégén elmaradt valahol a dob végéről a sapka és azt szeretném kérdezni, hogy valaki tud mondani olyan helyet ahol kapok valahol ilyet? lehet vásárolni külön?

kerkyra Creative Commons License 2015.06.15 0 0 19060

Röviden tömören   nagyon  lájtos  volt, úgy  is  mondhatnám  szar  volt  , még  jó  hogy  nem a drágább  jegyet  vettük  meg   :( 

 

Semmi   extra  nem volt  benne   olyan tipikus  magyaros  volt az  egész... 

 

Tavaly  kint  voltunk Münchenben a Red  Bul     x  figtheren ami  1000 x  látványosabb  volt, ott legalább  élőben  láttam  vagy  6x  a dupla  hátra szaltót, és  egy  csomó  új  trükköt...   

Előzmény: Gyöször (19059)
Gyöször Creative Commons License 2015.06.15 0 0 19059

Egy ilyen hétköznapi Pastrana bemutatóról írhatnál többet ;)

Előzmény: kerkyra (19058)
kerkyra Creative Commons License 2015.06.15 0 0 19058

Zöldembert  láttam  ma  kint a Pastrana  bemutatón....  

Előzmény: Gyöször (19057)
Gyöször Creative Commons License 2015.06.14 0 0 19057

Pedig jó volt ez a fórum, sokat lógtam itt, ittam Zöldember mondatait.

Előzmény: kerkyra (19056)
kerkyra Creative Commons License 2015.06.12 0 0 19056

Facebook  el vitt  mindenkit..... 

Előzmény: gencsydani (19055)
gencsydani Creative Commons License 2015.06.12 0 0 19055

Látod...

kerkyra Creative Commons License 2015.06.12 0 0 19054

Ide  nem  ír  már  senki  ?  :(

gencsydani Creative Commons License 2014.08.16 0 0 19053

Ami könnyű és erős, az mind "üzemórás" tökmindegy hogy krossz vagy enduro vagy hogy hány ütemű.

Előzmény: Otto1989 (19052)
Otto1989 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 19052

Sziasztok,

 

Olvasgatok a témában egy ideje, és sok helyen írják aki hobby-ra szeretne terep motort az ne cross-ot, hanem endurocross-ot vegyen, mert azok nem üzem órásak, ergo kevesebbet kell rá költeni.

 

Na és itt nem értem, mert sok helyen azt írták hogy a yamaha yz250, ktm exe250, honda cr250-is endurocross. Ha ezek endurocrossok, akkor melyek a cross motorok? Számomra ezek crossok.

 

Tudnátok felsorolni minden nagyobb márkából endurocrossokat, amik megfelelnek hobby terep motorozásra?

 

Havi 1-2 alkalommal, 26 éves férfi, előtte volt cagiva mito 125 (2t), és honda nx 125 (4t), de már 8 éve nem ültem motoron. Attól nem kell félni, hogy erős lesz, de azt nem szeretném, hogy 1 év múlva kelljen másik, mert "kinőttem".

 

250 2t jöhet nyugodtan :) Szeretem a hangjukat, és a feelingjüket is. 250-450 ccm-ig gondolkodom, kb 800.000 ft felső limittel.

Minden variáció érdekel, az sem baj, hogy rendszámos, és valami könnyű/erős enduró, akkor nem kell utánfutóval vinni, ha szükséges.

 

Köszi, Üdv.

szuhib007 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 19051

Sziasztok!
Keresek 2T cross kipufogódobot 1999es Cr125höz!
Vagy esetleg komplett rendszert!
Ha valakinek van esetleg az írjon e-mailben: szuhib007@gmail.com
Köszönöm előre is!

A H D Creative Commons License 2014.02.10 0 0 19050

Sziasztok!

 

Járt ki más is ide gyakorolni?

Előzmény: TSR200 (1769)
gencsydani Creative Commons License 2014.01.02 0 0 19049

"próbáltam neten keresni exc service manualt- de nem jártam sikerrel."

 

Akkor rosszul csináltad.

Egyébként a szervizelési táblázat az owner's manualban van.

És igen, üzemórában (vagy elfogyasztott benzinben) van megadva az EXC-nél is.

Bár a tapasztalat azt mutatja, hogy a 2008 előtti 4T EXC-k akár a gyári előírás 5-10-szeresét is képesek túlélni komolyabb motorfelújítás nélkül.

Előzmény: europass24 (19047)
EXC 250 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 19048

Exc is üzem órás ! Szintem a 450 sok lehet d minden a pilótán mulik ! Nem kötelező nyelezni . Es ha sokat használod megszokod . De kinek a pap kinek a papné :) 

Előzmény: europass24 (19047)
europass24 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 19047

köszi,

neved alapján eszembe jutottak a exc ktm-ek főleg a négyüteműek. ezek is üzemórásak, vagy x km? próbáltam neten keresni exc service manualt- de nem jártam sikerrel.

Hétvégén mentem 1 laza kört haverom 450-es crf-ével éshát mit ne mondjak, van benne erő rendesen, egy 450-es nekem lehet túl nagy lenne...

EXC 250 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 19046

Nekem van egy 2007 es 450 es kxf

220 ora van benne ! Egy dugót es láncot kapott 170 óránál azon kívül semmi csak a kötelező ! Olaj olaj szűrő . 2 szelep volt korongozva egyszer es most folyamatban van a hajtokar csere ! Rúgásra indul hidegen melegen ! Fogyasztása nagyon jo szerintem a 2t hez képest ! Gondolkodom a teljes felújításában de lehet semmi értelme ! Csak pénz kidobás Szerintem... 250 el nem tudom mi a helyzet de valószínű nem megy el ennyit . A 450 strapabíró a haverom rmz 450k8 ába 300 ora van de azt mondja 400 íg nem szedi szét ! Persze dugó es lánc mart volt benne cserélve de a szelepek es a hajtokar az a gyári 

Előzmény: europass24 (19045)
europass24 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 19045

használt krossz motor vásárláskor mire kell odafigyelni?hétvégi,hobbi célra kellene tervbe van 1-2 amatőr verseny is (legalábbis szeretném)

tudom szervizelés egy 4t-nek drága de engem valahogy jobban vonz akár egy 250 4t krossz, mint egy akármekkora 2t.

mennyi üzemóránként kell egy crossgépet szerelni? mert halottam olyan storyakat hogy xy simán elmotorozott egy 4t-vel évekig, úgy hogy csak a kopó alkatrészeket cserélte(blokkott nem bontotta meg)

ez urban legend?

 

 

 

ill. gondolkodtam még a dr-zben, xr 400-ban, ill egy ktm exc mennyivel szervizigényesebb mint egy krosszgép? talán még a ktm is szóba jöhet

Gyöször Creative Commons License 2013.12.01 0 0 19044

Köszi a tippet! Haverom már eladta a gépet, de az olajszivattyúhoz nem valószínű, hozzá mertem volna nyúlni így magamtól . Egyébként az övé szinte semmit nem füstölt.

Előzmény: 88GABOR88 (19042)
nagyjeszeni Creative Commons License 2013.12.01 0 0 19043

Üdvözletem. Suzuki RM 125  1982-1983 évi, hátsó teleszkopra lenne szükségem. Ha tud valaki segitteni:jeszi41@citromail.hu vagyok elérhető. Előre köszönettel: Jeszi.

88GABOR88 Creative Commons License 2013.10.18 0 0 19042

helló pár lappal vissza,még régebben beszélgettünk,kdx fulladásos-rángatásos problémával, nekem fény derült a hiba okára,nagyon egyszerű volt,de sehogy sem jöttem rá hónapokig.... csupán az olajszivattyún kellet visszaállítani..sokat kapott ..

Előzmény: Gyöször (19040)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.30 0 0 19041

Sziasztok. szetszedtem kapott új tömítéseket es a hengertalpnal nyomja ki a vizet. 

 

Valahol innen. Es ezt másodszor játssza el velem. Miután elég magas fordulaton mentem vele kb 20 percet. 

 

https://www.dropbox.com/s/4g93y5fgy7af45e/Photo%202013.06.30.%2018%2043%2004.jpg

Gyöször Creative Commons License 2013.06.29 0 0 19040

Ja és Heló Cam! :)

Előzmény: cam aro (19037)
Gyöször Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19039

http://www.cmsnl.com/suzuki-rm125-1988-j_model14054/partslist/FIG-07.html#results

 

én ezt néztem.

 

Lehet kapni fél vagy 1 mili vastag tömítőanyagot 1x1m vagy 2,5 x 2,5 méteres darabban tekercsben. Én ebből szoktam kivágni mindent. Csapágybolt, traktorbolt, ilyesmi helyeken fellelhető. Nem kell rá semmi, ha a felületek szépek és párhuzamosak.

Előzmény: rodphaser (19038)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19038

Az zsír amire gondoltok. De ha a hengertalp lenne a hunyó, akkor mivel tömítsem ami jó. ?

a robbantott ábrát tudnád linkelni, mert lehet jobb felbontást talaltatok mint én. 

cam aro Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19037

kipuff vezerles. ott a kepen. 

olajterbol jon.. keresztul hengertalp tomitesen.. ott meg van viz. 

szvsz. esely, az lehet ra. 

 

 

mindegy. mert az csak tipp volt.. trollkodva a szilikonon.. ami nem tomitoanyag. hanem egy fhos. :) 

----------

Szevasz Gyoszor! :) 

 

 

Előzmény: Gyöször (19033)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19036

nagyonNagyon köszönöm a tippeket. remelem tényleg megúszom egy szimeringgel. Holnap neki látok es ha baj van írok köszönöm. :D

Gyöször Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19035

Na nézegettem tovább a robbantott ábrát, lehet mégis van víz csatlakozás a hengertaplnál, de nem is az a lényeg, hanem a robbantott ábrán nem vehető jól ki, de a vízpumpa mintha blokkon belül adná át a vizet, ott ereszthet erősen és az pont az olajba megy.

 

Tejeskávé feeling ismerős:)

Előzmény: Gyöször (19033)
cam aro Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19034

hengertalp tomites csak egy tipp volt. 

vizpumpa, forgattyus haz.. barhol lehet a rossz tomites. 

 

fujd meg max 1.5 barral.. hatha szukul a kor. 

Előzmény: rodphaser (19032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!