Miért jó vonulni?

Bántotta a fülemet a dudaszó, ezért kicsit előrébb sétáltam. Ekkor egy másik típusú zaj ütötte meg a fülemet, melyet a fennakadás okozói keltettek. Motorröfögtetés.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalBike címlap TotalBike fórumok
szuhib007 2014.02.17 11:10:06 © 19051

Sziasztok!
Keresek 2T cross kipufogódobot 1999es Cr125höz!
Vagy esetleg komplett rendszert!
Ha valakinek van esetleg az írjon e-mailben: szuhib007@gmail.com
Köszönöm előre is!

A H D 2014.02.10 00:28:48 © 19050

Sziasztok!

 

Járt ki más is ide gyakorolni?

Előzmény: TSR200 (1769)
gencsydani 2014.01.02 10:25:35 © 19049

"próbáltam neten keresni exc service manualt- de nem jártam sikerrel."

 

Akkor rosszul csináltad.

Egyébként a szervizelési táblázat az owner's manualban van.

És igen, üzemórában (vagy elfogyasztott benzinben) van megadva az EXC-nél is.

Bár a tapasztalat azt mutatja, hogy a 2008 előtti 4T EXC-k akár a gyári előírás 5-10-szeresét is képesek túlélni komolyabb motorfelújítás nélkül.

Előzmény: europass24 (19047)
EXC 250 2014.01.02 10:17:11 © 19048

Exc is üzem órás ! Szintem a 450 sok lehet d minden a pilótán mulik ! Nem kötelező nyelezni . Es ha sokat használod megszokod . De kinek a pap kinek a papné :) 

Előzmény: europass24 (19047)
europass24 2014.01.02 09:30:19 © 19047

köszi,

neved alapján eszembe jutottak a exc ktm-ek főleg a négyüteműek. ezek is üzemórásak, vagy x km? próbáltam neten keresni exc service manualt- de nem jártam sikerrel.

Hétvégén mentem 1 laza kört haverom 450-es crf-ével éshát mit ne mondjak, van benne erő rendesen, egy 450-es nekem lehet túl nagy lenne...

EXC 250 2014.01.02 00:21:15 © 19046

Nekem van egy 2007 es 450 es kxf

220 ora van benne ! Egy dugót es láncot kapott 170 óránál azon kívül semmi csak a kötelező ! Olaj olaj szűrő . 2 szelep volt korongozva egyszer es most folyamatban van a hajtokar csere ! Rúgásra indul hidegen melegen ! Fogyasztása nagyon jo szerintem a 2t hez képest ! Gondolkodom a teljes felújításában de lehet semmi értelme ! Csak pénz kidobás Szerintem... 250 el nem tudom mi a helyzet de valószínű nem megy el ennyit . A 450 strapabíró a haverom rmz 450k8 ába 300 ora van de azt mondja 400 íg nem szedi szét ! Persze dugó es lánc mart volt benne cserélve de a szelepek es a hajtokar az a gyári 

Előzmény: europass24 (19045)
europass24 2013.12.29 22:01:06 © 19045

használt krossz motor vásárláskor mire kell odafigyelni?hétvégi,hobbi célra kellene tervbe van 1-2 amatőr verseny is (legalábbis szeretném)

tudom szervizelés egy 4t-nek drága de engem valahogy jobban vonz akár egy 250 4t krossz, mint egy akármekkora 2t.

mennyi üzemóránként kell egy crossgépet szerelni? mert halottam olyan storyakat hogy xy simán elmotorozott egy 4t-vel évekig, úgy hogy csak a kopó alkatrészeket cserélte(blokkott nem bontotta meg)

ez urban legend?

 

 

 

ill. gondolkodtam még a dr-zben, xr 400-ban, ill egy ktm exc mennyivel szervizigényesebb mint egy krosszgép? talán még a ktm is szóba jöhet

Gyöször 2013.12.01 23:47:25 © 19044

Köszi a tippet! Haverom már eladta a gépet, de az olajszivattyúhoz nem valószínű, hozzá mertem volna nyúlni így magamtól . Egyébként az övé szinte semmit nem füstölt.

Előzmény: 88GABOR88 (19042)
nagyjeszeni 2013.12.01 21:39:02 © 19043

Üdvözletem. Suzuki RM 125  1982-1983 évi, hátsó teleszkopra lenne szükségem. Ha tud valaki segitteni:jeszi41@citromail.hu vagyok elérhető. Előre köszönettel: Jeszi.

88GABOR88 2013.10.18 21:58:27 © 19042

helló pár lappal vissza,még régebben beszélgettünk,kdx fulladásos-rángatásos problémával, nekem fény derült a hiba okára,nagyon egyszerű volt,de sehogy sem jöttem rá hónapokig.... csupán az olajszivattyún kellet visszaállítani..sokat kapott ..

Előzmény: Gyöször (19040)
rodphaser 2013.06.30 18:43:34 © 19041

Sziasztok. szetszedtem kapott új tömítéseket es a hengertalpnal nyomja ki a vizet. 

 

Valahol innen. Es ezt másodszor játssza el velem. Miután elég magas fordulaton mentem vele kb 20 percet. 

 

https://www.dropbox.com/s/4g93y5fgy7af45e/Photo%202013.06.30.%2018%2043%2004.jpg

Gyöször 2013.06.29 14:06:16 © 19040

Ja és Heló Cam! :)

Előzmény: cam aro (19037)
Gyöször 2013.06.27 23:48:13 © 19039

http://www.cmsnl.com/suzuki-rm125-1988-j_model14054/partslist/FIG-07.html#results

 

én ezt néztem.

 

Lehet kapni fél vagy 1 mili vastag tömítőanyagot 1x1m vagy 2,5 x 2,5 méteres darabban tekercsben. Én ebből szoktam kivágni mindent. Csapágybolt, traktorbolt, ilyesmi helyeken fellelhető. Nem kell rá semmi, ha a felületek szépek és párhuzamosak.

Előzmény: rodphaser (19038)
rodphaser 2013.06.27 23:04:21 © 19038

Az zsír amire gondoltok. De ha a hengertalp lenne a hunyó, akkor mivel tömítsem ami jó. ?

a robbantott ábrát tudnád linkelni, mert lehet jobb felbontást talaltatok mint én. 

cam aro 2013.06.27 22:53:27 © 19037

kipuff vezerles. ott a kepen. 

olajterbol jon.. keresztul hengertalp tomitesen.. ott meg van viz. 

szvsz. esely, az lehet ra. 

 

 

mindegy. mert az csak tipp volt.. trollkodva a szilikonon.. ami nem tomitoanyag. hanem egy fhos. :) 

----------

Szevasz Gyoszor! :) 

 

 

Előzmény: Gyöször (19033)
rodphaser 2013.06.27 22:53:07 © 19036

nagyonNagyon köszönöm a tippeket. remelem tényleg megúszom egy szimeringgel. Holnap neki látok es ha baj van írok köszönöm. :D

Gyöször 2013.06.27 22:51:00 © 19035

Na nézegettem tovább a robbantott ábrát, lehet mégis van víz csatlakozás a hengertaplnál, de nem is az a lényeg, hanem a robbantott ábrán nem vehető jól ki, de a vízpumpa mintha blokkon belül adná át a vizet, ott ereszthet erősen és az pont az olajba megy.

 

Tejeskávé feeling ismerős:)

Előzmény: Gyöször (19033)
cam aro 2013.06.27 22:48:37 © 19034

hengertalp tomites csak egy tipp volt. 

vizpumpa, forgattyus haz.. barhol lehet a rossz tomites. 

 

fujd meg max 1.5 barral.. hatha szukul a kor. 

Előzmény: rodphaser (19032)
Gyöször 2013.06.27 22:45:59 © 19033

Amit cam mond, de nekem a 88as honda esetében a hengertalpnál nincs víz. Ahogy nézem a robbantott ábrán, ennek sincs, de ha ott lenne, akkor is az elősűrítési térbe folyna.

 

Szerintem vízpumpa szimering a legjobb esetben, aztán meg akármi lehet. Nekem vízpumpa deknit kellett cserélni, mert a víztér összerepedt az előző tulajnál az olajtérrel, gondolom nem rakott bele fagyállót. Aztán megragasztotta, majd az nálam levált és 5 évig ragasztgattam mire sikerült szerezni új állapotú deknit egész tűrhető árban. Azóta a legdrágább alu-safe hűtőfolyadék van benne.

 

De neked legyen csak egy szimmering, vagy valami tömítés baj, aztán hurrá. Nem szokott pisilni a víz a vízpumpa alatt egy pici furaton? Vedd le a deknit. Nyomáspróbázni szoktam, húzok a vízpumpa egyik csövére egy slagot, amit kerti csapra teszek. Kicsit megnyitom, hogy follyon át a vízpumpán a víz- A vízpumpa másik kimenetét meg befogom, vagy teszek arra is csapot, amit lassan elkezdek elzárni. Egyből megmutatja, hogy hol folyik. Persze túl nagy nyomás ne érje, nem arra van kitalálva.

Előzmény: rodphaser (19030)
rodphaser 2013.06.27 22:41:02 © 19032

Erre gondoltam én is szétszedtem kapott gyári tomitest. Es így sem lenne elég szerinted? Adjak neki egy kis spirálfüzetborítót? :D

 

https://www.dropbox.com/s/orbg9douh52qp2b/Photo%202013.06.27.%2013%2033%2044%20%28HDR%29.jpg

cam aro 2013.06.27 22:31:14 © 19031

belement a viz az olajba. 

 

esetleg ott. a hengertalp szilikonjanal.... 

Előzmény: rodphaser (19030)
rodphaser 2013.06.27 22:26:09 © 19030

Kérnék egy kis segítséget mert ilyet én életemben nem láttam. 

suzuki rm 125 88-as öreglány. 

 

a képek gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. Nagyon csúnya  

 

https://www.dropbox.com/s/tx07sxp084e6hhj/Photo%202013.06.27.%2014%2009%2002.jpg

gencsydani 2013.06.07 22:57:34 © 19029

17-ről 16-ra cserénél még nem fogja semmivel se jobban enni a láncot.

Előzmény: Gyöször (19028)
Gyöször 2013.06.07 22:09:44 © 19028

Elől kisebb az olcsóbb csere, de saját tapasztalat szerint jobban eszi a láncot. Nagyon.

Előzmény: TSR125 (19027)
TSR125 2013.06.06 20:59:32 © 19027

Én is erre gondoltam! Kérdés mennyivel kerül hátrébb a hátsó kerék.../lassan lánc csere/

17 helyett 16 - ez olyan mintha 4 fogat növelném hátul. Köszi.

Előzmény: gencsydani (19026)
gencsydani 2013.06.06 20:21:54 © 19026

Én előre tennék kisebbet, egyszerűbb cserélni, olcsóbb és biztos nem járok úgy hogy a végén nem ér össze a lánc.

Előzmény: TSR125 (19025)
TSR125 2013.06.06 19:38:22 © 19025

Igaz lemaradt a vége. A kérdésem az, hogy inkább előre tegyek 1-el kisebb fogaskereket, vagy hátra 42 helyett pl. 45-öst, ha a célom az, hogy picit rugalmasabb legyen - 110km/h felett meg úgysem megyek...

Előzmény: gencsydani (19024)
gencsydani 2013.06.06 16:35:52 © 19024

42:17 az szerintem elég távol van az 5-től is, de a 6-tól meg pláne.

Amúgy meg mi volt a kérdés (mert az a hsz-odat 3x végigolvasva sem derült ki a számomra)?

Előzmény: TSR125 (19023)
TSR125 2013.06.06 13:10:35 © 19023

Durva ez a KTM :(...

Sziasztok! Jelenleg egy LC4 640-em van, kicsit szeretnék rövidíteni a végsebességén.

Jelenleg a gyári 17-42 áttétell használom 16-42 v. 17-46 (elől egy fog csökkentés, kb hátul 5-6 növelésnek számít ugye?)

Előzmény: ge'jani (19021)
Gyöször 2013.03.02 00:30:30 © 19022

a gép SXét ? :)

Előzmény: ge'jani (19021)